Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat het wel meevalt, ik had toentertijd ook gewoon gemeld dat ik technische natuurkunde studeer en ik werd bij iets van een derde of de helft gewoon uitgenodigd. En technische natuurkunde lijkt me toch een stuk minder hip! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De andere helft wil gewoon liever iemand van avans 'want we studeren allemaal gezellig bij avans, avans to the bononoenoneoneoneee.' En dan denken ze 'oh kunstacademie, oké, mmm.' Maar de kunstacademie hóórt wel bij avans, ookal willen we dat niet. Maar ik kan wel in mijn profiel zetten 'hoi ik studeer bij avans.' want dat klopt wel. En dat staat al wat minder vreemd dan de kunstacademie. |
![]() |
|
Aha. Dan zou ik dat inderdaad maar zo doen ja.
![]() Daarbij zien ze natuurlijk pas als je fysiek aanwezig bent, hoe cool je wel niet bent, 'desondanks' dat je op de kunstacademie zit.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee. er is een klein deel onafhankelijk China, met iets van 600000 inwoners, Macau heet het, en daar worden mensen gemiddeld 86 ofzo. |
![]() |
|
|