Advertentie | |
|
![]() |
|
Hihi, zo herkenbaar wat Freyja zegt, dat het zo verslavend is. Ik blijf me erover verbazen hoeveel verliefdheid ik kan voelen als ik 'm weer zie of als ik hem 's ochtends wakker maak, dan kijkt-ie zo lief niet-helemaal-wakker. Maar vanochtend ging hij helaas de deur uit toen ik nog half sliep en ik was een beetje ziekjes en toen ging hij mij na een paar uur bellen of het goed ging en of ik wel naar college kon enzo, echt heel lief
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: het gaat wel goed met ons ![]()
|
Verwijderd
|
hij is gister, na zes dagen 24 uur per dag samen te hebben doorgebracht, weer terug naar nederland gegaan en ik voel me echt BELABBERD. het was zooo fijn en heerlijk, echt top dagen gehad en nu mis ik hem echt bizar veel. en dat slaat nergens op want over 10 dagen ben ik al weer terug in nederland, maar TOCH
![]() en oh oh oh wat ga ik de mensen die ik hier heb ontzettend missen! ik ben zo blij met ze! en hij kon het ook zo goed met ze vinden, heerlijk. maar ik ben ook heel blij als ik mijn vrienden in nederland weer zie, mijn ouders, etc. en ik met mijn vriendje weer gewoon in rustig vaarwater verkeer, ipv eerst elkaar 8 weken niet zien en dan ineens zes dagen aan een stuk door! goeie relatietest maar naar mijn idee zijn we helemaal geslaagd!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: ik mis nu even een vriendje die ik meteen kan bellen met mijn cijfers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ze is lief, maar ook heel druk. Nog ruim een week en we hebben echt tijd voor elkaar. Ik kijk er naar uit.
||
Citaat:
OT: Gisteravond was heul fijn! Tis alleen zo jammer dat zijn hond ziek is en we dus gisteravond en vanochtend vroeg zooi hebben moeten opruimen... Zo smerig. Maar vooruit. Bijna vakantie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: kreeg ik gisteren (5 minuten nadat ik weg was) een smsje dat ik een supervriendinnetje ben, het klinkt gek maar het was zo lief (A)... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Onzeker, bang, verdrietig, teleurgesteld, boos... Ik weet niet welk gevoel nou overheerst. Ik wil op hem kunnen leunen, maar nu is hij er de oorzaak van dat ik steun nodig heb en kan ik dat juist bij hem niet meer zoeken. Ik weet niet of ik dit ga trekken. Het lijkt zo uitzichtloos.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou gisteren lekker gefeest en hij was er ook maar ik kon gelukkig wel plezier hebben, ook al heeft alles een nare ondertoon. En vandaag was ie even langsgekomen en dat was toch wel fijn. Ik weet nu iig dat hij het ook echt erg vindt en hoopt dat ie weer verliefd op mij wordt. We hebben afgesproken elkaar gewoon te blijven zien één of twee keer per week, omdat je anders al die nare misdingen hebt en we elkaar na de vakantie toch wel zullen tegenkomen. En het is ook gewoon fijn omdat we speciaal voor elkaar zijn, dus hij wil me ook niet niet zien. Aan de andere kant ben ik dan juist bang dat ie me niet gaat missen omdat ie me blijft zien. We zijn wel stom geweest door nog een keer seks te hebben, maar het verlangen was groot en we hebben wel een half uur liggen twijfelen samen, maar toen ging het per ongeluk toch. Maar het voelde helemaal niet goed bij beide dus dat doen we mooi niet weer, die afspraak hebben we gelijk gemaakt. Het was ook heel stom, maarja, op dat moment hè. Ik voelde me net wel heel rustig en had echt het idee dat het wel weer goed zou komen met mij, alleen is die rust nu weer weg, nu ik hem weer voor me zie verliefd worden op iemand anders terwijl ik er nog niet overheen ben. Maarja, ik kom er ook moeilijk overheen als er nog een kans is, alleen het heeft gewoon veel tijd nodig. Hij zei zelf ook al dat ie heel erg in de war was, dus de tijd zal het leren, daar gaan sowieso wel wat maandjes overheen. Dus of het komt weer goed, of we gaan door als vrienden en dan is het hopelijk al wat gesleten. Het beste voor mij zou natuurlijk zijn om verliefd te worden op iemand anders, maar dat zie ik helaas nog niet zo snel gebeuren. Gelukkig heb ik lieve vrienden en vriendinnen die elke keer komen checken of het nog wel gaat. ![]()
|
helemaal geweldig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben heel nerveus en alles
![]() ![]() ![]() ![]() morgen voor het eerst in mijn leven vliegen! ik ga samen met zijn moeder (die ik niet zo goed ken) en ik weet ook niet hoe dat zal gaan, dat vind ik spannend. maar 1 ding is zeker, over minder dan 12 uur kan ik hem weer vasthouden, mits ik geen vertraging heb. ![]() ![]() |
![]() |
|
Hehe sorry Freya.
![]() Gisteren naar het strand gegaan en ik was helemaal lazerus. Ik belde hem daarna op en hij was totaal niet geinteresseerd. Het komt op mij over alsof ik helemaal niets voor hem heb betekend. Later heb ik hem dit gesmst, ik kreeg een smsje terug dat hij de schijn loopt op te houden dat het geweldig gaat maar dat hij zich eigenlijk heel erg klote voelt. Ik geloof hier dus geen zak van, maarja. Ik wil af en toe gewoon eventjes ophouden met bestaan ofzo. Gelukkig zijn m'n vrienden er ![]()
|
Verwijderd
|
Haha ik bedoel niet dat jullie niet moeten posten hoor! Maar ik vind het best lastig. Maar voor jullie kan dat idd een geruststelling zijn, bij mij is dat gevoel uiteindelijk hélemaal overgegaan. (Okee ik mag dan nog wel van 'm houden maar alle ellende is echt weg en ik kan gewoon ook op iemand anders verliefd zijn en het niet kut vinden als hij op iemand anders verliefd is
![]() OT: Hmmm hij is lief <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
top dagen gehad, twee dagen niet gesproken en toen begon i kme wel zorgen te maken of hij het ook wel zo fijn vond als ik.
´Hoe is het verder met je schat, goed gevoel over alles, over ons?´ ´Alles is prima schatje, maak je niet druk,X´ en toch en toch en toch ben ik niet gerustgesteld, achterlijk he. ik vind het gewoon nu nie tmeer leuk om uit elkaar te leven, maar ik wil weer gewoon in dzelfde stad zijn als hem en als ik me onzeker voel gewoon naar hem toe kan gaan. bah |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga van maandag tot woensdag weg met m'n werkgroepgenootjes, vindt ik eigenlijk wel relaxt. Eventjes rust en geen vriendje aan m'n hoofd ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ot: ik heb vandaag mn scriptie ingeleverd dus vanaf heden heb ik weer een relationeel gebied, ik heb weer tijd voor vrienden en meer tijd voor vriendje ![]()
||
Citaat:
![]() En wat jou betreft: moet je per se in de stad gaan wonen waar je nu gaat studeren? Ik heb zelf ook een tijdje heen en weer gereisd naar m'n studiestad (ongeveer 1.5 uur), daar wen je best snel aan. Als je gaat verhuizen betekent dat ook dat je weer een nieuw leven moet opbouwen in die stad, nieuwe vereniging/club/hobby's, nieuwe vrienden daar... Ik wil maar zeggen dat er ook nog wel andere opties zijn dan verhuizen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo'n slecht plan om hier nog net voor ik weg 'moet' een vriendje te krijgen. En dan eentje die ik eigenlijk best graag wil houden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ennn, relaxed dat je klaar bent!! geniet van je vrije tijd! ![]() |
![]() |
|
Gister na t uitgaan weer bij een jongen geslapen, en miss moet ik er maar een keer mee ophouden (of niet
![]() En wel veel contact met de seks jongen, en hij een knuffel van me ahh. Hij was jaloers dat ik een date had, maar ik weet gewoon dat hij ook met veel anderen date dus tja. Vanavond weer uit! |
![]() |
||
Citaat:
en jeee man jij gaat echt véél uit ![]() ![]() ot: heeft er weinig mee te maken maar moet mn tijdelijke kamer uit morgen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: Hij had zijn moeder verteld dat we met elkaar gaan en zij zei meteen: 'Oh, leuk! Zondag gaan we uiteten, dan kan ze mee!' en gisteravond ging ik na m'n werk nog langs en ontmoette ik zijn moeder ook en ze keek me aan, keek hem eens aan en zei toen: 'Ja, leuk.' ![]() ![]() |
![]() |
|
|