Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2009, 17:56
Verwijderd
Als ik hier weg ben heb ik ook geen eigen plek, jottum!
Advertentie
Oud 01-06-2009, 17:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
deed ik ? wat vreemd
Ja, ik vond het ook al niet helemaal passen

Citaat:
Als ik hier weg ben heb ik ook geen eigen plek, jottum!
Dan zijn we samen eigen plekloos! En gedeelde smart... Pfoe scheelt weer
Oud 01-06-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als de tekst van een manon rond de 16/17, waar vond je dit?

http://forum.scholieren.com/showthre...8#post22474568

Jij had toen het begin bedacht en ik zei dat ik dat ging gebruiken ook.

Citaat:
Godeverde.... Krijg net een mail van het meisje in wiens kamer ik ga, dat ze toch niet voor het weekend uit de kamer kan. Het wordt pas maandag, maar dan kan ik dus niet verhuizen, want m'n ouders werken gewoon! En m'n moeder is woensdag een dag vrij, maar wij kunnen dus echt niet de zware dozen die trappen op krijgen! En nou dan kan ik straks pas volgend weekend ofzo in m'n nieuwe kamer

Citaat:
Nou ja, officieel krijg ik pas volgende week dinsdag de sleutel. Maar ze zei dat ze waarschijnlijk dat ervoor weekend er al wel uit kon.
Oh, jammer.
Oud 01-06-2009, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vond het ook al niet helemaal passen

Dan zijn we samen eigen plekloos! En gedeelde smart... Pfoe scheelt weer
Oh yeah, alweer een clubje.
Oud 01-06-2009, 18:03
Verwijderd
Hmm, kruidige linzensoep.
Oud 01-06-2009, 18:10
Verwijderd
Citaat:
deed ik ? wat vreemd
Bekend probleem.
Oud 01-06-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Bekend probleem.
vast heel freudiaans maar fuck freud want volgens hem wiebel je ook met je voet omdat je eigenlijk keihard wil masturberen dus uh
Oud 01-06-2009, 18:11
Verwijderd
En volgens Freud smeren meisjes ook make up op hun gezichtjes uit PENISNIJD
Oud 01-06-2009, 18:12
Verwijderd
Freud .
Oud 01-06-2009, 18:15
Verwijderd
Nee Freud is echt hilarisch en eigenlijk ook heel vervelend
Oud 01-06-2009, 18:16
Verwijderd
Ja dat zeg ik toch.
Oud 01-06-2009, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Godeverde.... Krijg net een mail van het meisje in wiens kamer ik ga, dat ze toch niet voor het weekend uit de kamer kan. Het wordt pas maandag, maar dan kan ik dus niet verhuizen, want m'n ouders werken gewoon! En m'n moeder is woensdag een dag vrij, maar wij kunnen dus echt niet de zware dozen die trappen op krijgen! En nou dan kan ik straks pas volgend weekend ofzo in m'n nieuwe kamer

Dan kun je toch wel alsnog alvast in die kamer? Pc/laptop mee, matras op de grond, studieboeken bij de hand voor als je je nuttig wil maken, prima te doen voor een weekje Zeker als je een gedeelde keuken hebt, want dan heb je ook gewoon een koelkast en een fornuis enzo.
Oud 01-06-2009, 18:25
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dan kun je toch wel alsnog alvast in die kamer? Pc/laptop mee, matras op de grond, studieboeken bij de hand voor als je je nuttig wil maken, prima te doen voor een weekje Zeker als je een gedeelde keuken hebt, want dan heb je ook gewoon een koelkast en een fornuis enzo.
Dat heb ik ook gedaan! Kamperen in eigen kamer
Oud 01-06-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zeg ik toch.
Nee want een staat niet voor hilarisch!
Oud 01-06-2009, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Nee want een staat niet voor hilarisch!
Maar jij ontkende de in eerste instantie.
Oud 01-06-2009, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
M'n lieve mama neemt dinsdagmiddag vrij dus dan kunnen we m'n bed iig al wel in elkaar zetten
Oud 01-06-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Maar jij ontkende de in eerste instantie.
Aha!
Oud 01-06-2009, 18:30
Verwijderd
Zo, nog veertig bladzijdes te gaan. Tijd voor een soepie.
Oud 01-06-2009, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook gedaan! Kamperen in eigen kamer
Ik ook Ik had zo'n éénpersoonslogeerbed, want toen ik verhuisde moest ik nog een bed kopen. En ik had alleen een combinatiemagnetron. Zolang er internet is voelt alles als thuis
Oud 01-06-2009, 18:32
Verwijderd
Hoewel ik eerst ook geen internet had, maar toen had ik een portable DVD-speler meegenomen en keek ik daar elke dag vijf films op.
Verwijderd
Froid op je tet.
Verwijderd
Freudsap
Oud 01-06-2009, 18:33
Verwijderd
Als jij een stuk Freud was...
Oud 01-06-2009, 18:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ook Ik had zo'n éénpersoonslogeerbed, want toen ik verhuisde moest ik nog een bed kopen. En ik had alleen een combinatiemagnetron. Zolang er internet is voelt alles als thuis
Ik had een luchtbed en 2 klapstoelen, waarvan op 1 mijn laptop stond met een draadje naar het internet.
Oud 01-06-2009, 18:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb komende week geen internet, want ik slaap bij m'n opa en oma
Oud 01-06-2009, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dus dan moet ik even forumafkicken, cold turkey ook nog!
Oud 01-06-2009, 18:37
Verwijderd
Oeh, nog twee tentamens dit jaar, waarvan één morgen, en dan ben ik alweer klaar.
Oud 01-06-2009, 18:39
Verwijderd
En een eindwerkstuk waarvoor ik nog geen enkele letter heb geschreven in elkaar knallen, van zo'n twaalf pagina's, maar dat moet makkelijk lukken voor de tiende.
Oud 01-06-2009, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Nooooooo
Oud 01-06-2009, 18:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nooooooo
Tsss dramaqueen
Oud 01-06-2009, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Oeh, nog twee tentamens dit jaar, waarvan één morgen, en dan ben ik alweer klaar.
Ik heb ook zoiets. Het eerste tentamen is komende vrijdag en ik ben nog niet begonnen. Iedereen zit al een week koortsachtig te leren. Misschien klopt er iets niet aan m'n 'och, ik heb alle tijd'-houding.
Oud 01-06-2009, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Succes!
Oud 01-06-2009, 18:46
Verwijderd
Ik heb alleen nog een take home exam wat, gezien alles wat ik produceer volgens deze prof vrij uistekend is -dat zegt meer over hem dan over mijn kwaliteiten- een eitje moet zijn.
Oud 01-06-2009, 18:46
TopDrop
TopDrop is offline
nog 3 tentamens, een deel van een paper en 2 practicumopdrachten.
Oud 01-06-2009, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Tsss dramaqueen
Hou je maar groot.
We weten wel dat je ons intens zal missen!
Oud 01-06-2009, 18:48
Verwijderd
Nog 2½ maand stage, een programmeeropdracht, een literatuurstudie en voor ik daarmee klaar ben begint mijn nieuwe collegejaar wel weer denk ik.
Oud 01-06-2009, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook zoiets. Het eerste tentamen is komende vrijdag en ik ben nog niet begonnen. Iedereen zit al een week koortsachtig te leren. Misschien klopt er iets niet aan m'n 'och, ik heb alle tijd'-houding.
Ik krijg ook altijd hetzelfde je bent nog niet begonnen?!-praatje. Meestal wordt zo'n gesprek geboren uit de gewoonte van studiegenoten om een praatje met me te houden, maar dan hebben ze niets om te vertellen. Dan staan we elkaar meestal enigszins onwennig aan te staren, totdat een van ons begint over de tentamens.
Oud 01-06-2009, 18:51
Verwijderd
Volgende week wordt wel ROUGH, want ik ga mij volledig afsluiten van het sociale leven om wijze woorden op papier te zetten. Eens kijken of ik dat goed ga volhouden.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Succes!
Thanks

Citaat:
Hou je maar groot.
We weten wel dat je ons intens zal missen!
Uiteraard.
Verwijderd
Succes verder dan
Oud 01-06-2009, 18:52
Verwijderd
En alweer vergat ik dat ik deze zomer nog een bachelor thesis mag schrijven.
Oud 01-06-2009, 18:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet in de zomer nog een werkstuk schrijven. 5000 woorden ook nog, dus wel wat werk ben ik bang.
Oud 01-06-2009, 18:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een ontstoken keel. En ik ben heel moe. En vrijdag heb ik auditie (en morgen examen) en buuh
Oud 01-06-2009, 18:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ach fizzeltje!
Verwijderd
Dat zuigt best hard.
Verwijderd
Citaat:
Ik moet in de zomer nog een werkstuk schrijven. 5000 woorden ook nog, dus wel wat werk ben ik bang.
Dat is wat, twaalf pagina's? Aardig wat werk, maar niet meer dan een weekje, .
Oud 01-06-2009, 18:57
Verwijderd
Je kunt niet alles hebben he?
Verwijderd
Auditie doen met een ontstoken keel lijkt me geen groot succes. Arm meisje.
Verwijderd
Citaat:
Je kunt niet alles hebben he?
/random.
Oud 01-06-2009, 18:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee he!
Nouja, als het zo erg is dat ik helemaal niet meer kan zingen dan mag ik vast wel afbellen lijkt me. Hopen dat het niet zo ver komt
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten