Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ja ik snap het ook niet. Ik hoorde altijd iedereen zeiken op studielink. In Groningen hadden ze altijd gewoon formuliertje opsturen, maar toen dachten ze blijkbaar: he laten we dat kutsysteem waar iedereen altijd zoveel problemen mee heeft ook gebruiken en onze studentjes pesten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes hoor! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoeveel moet je nog? Jij ook succes! Ik wil vanavond maar een paragraaf nog afmaken, denk ik. Of door tot m'n ouders thuis zijn en ik afgeleid word. Whichever comes first. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet nog tweederde, geloof ik, als ik me tenminste aan mijn eigen plan van aanpak houd. Maar het is wel maar een bachelor essay dus in woorden een stuk minder werk dan die van jou, lijkt me.
Ik schrijf altijd slechte stukken naar mijn eigen idee en ik krijg standaard een acht of hoger, dus ik moet vooral eens léren af te raffelen in plaats van zo overdreven perfectionistisch te doen, want zelfs dan is het ook wel goed! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
60 pagina's nu en 26400 woorden
![]() Ik vond mijn bachelorwerkstuk ookal zo'n stressfactor, maar dat was ook al deadlinewerk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet er 8500, maar daar ga ik zó overheen. En ach, het stelt echt niks voor, maar ik klaag graag omdat (bijna) iedereen om mij heen of al is afgestudeerd, of net een diploma heeft gehaald, of pas volgend jaar dat ding hoeft te schrijven en dus nu ook rustig aan kan doen en het dus lijkt alsof ik de enige ben die in juli aan het ploeteren is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het tóen heel veel, en nu schrijf ik dat in een week
![]() Weet iemand of er nog wat leuks danwel slechts-maar-vermakelijks op tv is zometeen? Ik zit keihard mee te krijsen met de muziek trouwens, zal leuk zijn voor toevallige voorbijgangers ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben zo fan van dit meisje:
Vooral vanaf 3:23 wanneer ze gaat praten over hoe zij en haar broertje in deze wereld zijn gekomen. 'blahblah wern't even born. He were in daddehs tummeh.' en iets met 'marchin' about on't bed'. It were raaht funneh! ![]()
|
|