Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2009, 22:13
Verwijderd
nom nom
Advertentie
Oud 04-07-2009, 22:14
Tink*
Tink* is offline
Oh allang, ik heb alles al voorbij horen komen. Ik hoop eigenlijk dat ze zo gaan kappen, ik heb zo slecht geslapen de afgelopen nacht (feest tot laat en vroeg opstaan) en ik wou eigenlijk lekker inhalen.
Oud 04-07-2009, 22:14
Verwijderd
Hé Barabas, is je nieuwe ava uit The never ending story?
Oud 04-07-2009, 22:15
Verwijderd
nee
Oud 04-07-2009, 22:16
Verwijderd
van nu.nl
Oud 04-07-2009, 22:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh en je woonde al heel lang bij je moeder? Of ook om en om bij beide?

Omg we zijn op het niveau van oerend hard aanbeland hier.
Ik woonde al heel lang bij mama
Oud 04-07-2009, 22:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Holyfuck dat is best wel heftig
I know AAAH morgenochtend al 0_o
Oud 04-07-2009, 22:18
Tink*
Tink* is offline
Arme Fizzle! Maar ga je niet op kamers dan ofzo, je was toch aangenomen in Maastricht?
Oud 04-07-2009, 22:19
Philosophy
Philosophy is offline
Ja dat vroeg ik me inderdaad ook af
Oud 04-07-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:
nee
Dan zag ik iets dat er niet is. Het had zomaar gekund.
Oud 04-07-2009, 22:21
Laisve
Laisve is offline
En in Utrecht ook toch. Het was in zoveel verschillende kleurtjes geschreven dat zelf sik dat nog weet
Oud 04-07-2009, 22:24
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
En in Utrecht ook toch. Het was in zoveel verschillende kleurtjes geschreven dat zelf sik dat nog weet
Heb jij al besloten wat je wil studeren dan?
Oud 04-07-2009, 22:24
Verwijderd
Waarom waarom waarom zit ik aan mijn scriptie te werken op een zwoele zaterdagavond
Oud 04-07-2009, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Waarom waarom waarom zit ik aan mijn scriptie te werken op een zwoele zaterdagavond
Lotgenoot.
Oud 04-07-2009, 22:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Arme jullie. *aai*
Oud 04-07-2009, 22:29
Tink*
Tink* is offline
Hee die ballentent is opgehouden met spelen, nu vraag ik me af of ik kan juichen of dat de herrie zo weer begint. ;x
Oud 04-07-2009, 22:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 04-07-2009, 22:32
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Heb jij al besloten wat je wil studeren dan?
Ja. Ik moet 't alleen nog aangeven. Maar ik weet niet precies hoe dat zit met studiefinanciering enzo. Plus studielink is een bitch.
Oud 04-07-2009, 22:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja. Ik moet 't alleen nog aangeven. Maar ik weet niet precies hoe dat zit met studiefinanciering enzo. Plus studielink is een bitch.
Wat ga je nu doen dan? Stufi loopt gewoon door tot je het stopzet toch? En studielink aargh, ik hoorde gisternacht ineens dat het tot 1 juli kon, maar dat lijkt me een beetje vreemd ivm herkansingen en alles.
Oud 04-07-2009, 22:36
Verwijderd
In Nijmegen kan het in elk geval nog veel langer. Wel jammer dat ze sinds deze keer qua herinschrijving in Nijmegen ook over zijn op studielink trouwens, het oude systeem was veel fijner: twee, drie klikjes en het was geregeld.
Oud 04-07-2009, 22:37
Tink*
Tink* is offline
Ja ik snap het ook niet. Ik hoorde altijd iedereen zeiken op studielink. In Groningen hadden ze altijd gewoon formuliertje opsturen, maar toen dachten ze blijkbaar: he laten we dat kutsysteem waar iedereen altijd zoveel problemen mee heeft ook gebruiken en onze studentjes pesten!
Verwijderd
zo daar ben ik weer. Ik had dienst met de Bitch, maar ze deed voor de verandering een keer normaal tegen me. Morgen weer met haar ;x
Verwijderd
(Behalve de betaling van het collegegeld dan, dat moest nog even apart geregeld worden. Maar dat moet nog steeds.)
Oud 04-07-2009, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ja ik snap het ook niet. Ik hoorde altijd iedereen zeiken op studielink. In Groningen hadden ze altijd gewoon formuliertje opsturen, maar toen dachten ze blijkbaar: he laten we dat kutsysteem waar iedereen altijd zoveel problemen mee heeft ook gebruiken en onze studentjes pesten!
In Nijmegen ging het dus al wel elektronisch, maar dan via het systeem dat ook wordt gebruikt voor inschrijvingen voor cursussen, werkgroepen en tentamens.
Oud 04-07-2009, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Lotgenoot.
Arme wij! Nou ja, ik weet wel dat ik het doe zodat ik aankomende week uitgebreid kan hangen met vriendinnen en sletten met het vriendje voor ik op vakantie ga, maar goed, dan nog is het nú niet leuk. Pff duurt lang
Oud 04-07-2009, 22:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi Naodjen.
Oud 04-07-2009, 22:41
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
zo daar ben ik weer. Ik had dienst met de Bitch, maar ze deed voor de verandering een keer normaal tegen me. Morgen weer met haar ;x
Je bent er bijna vanaf!

Citaat:
In Nijmegen ging het dus al wel elektronisch, maar dan via het systeem dat ook wordt gebruikt voor inschrijvingen voor cursussen, werkgroepen en tentamens.
Ik snap niet waarom ze dat hier ook niet hadden. Als je een tentamen vergeet aan te vinken dan kost het je ook 15 euro dus dan zou je denken dat iedereen zorgvuldig genoeg is om ook de herinschrijving wel op die manier te kunnen doen. Lekker makkelijk.
Oud 04-07-2009, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Arme wij! Nou ja, ik weet wel dat ik het doe zodat ik aankomende week uitgebreid kan hangen met vriendinnen en sletten met het vriendje voor ik op vakantie ga, maar goed, dan nog is het nú niet leuk. Pff duurt lang
Ik ben inmiddels opgehouden, maar ik probeer 't kreng voor vrijdag af te hebben, zodat ik daarna ook wat vakantie kan vieren. Wishful thinking, geloof ik.

Succes hoor!
Oud 04-07-2009, 22:44
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Wat ga je nu doen dan? Stufi loopt gewoon door tot je het stopzet toch? En studielink aargh, ik hoorde gisternacht ineens dat het tot 1 juli kon, maar dat lijkt me een beetje vreemd ivm herkansingen en alles.
Oooooh dikke kut zeg. Ik lees op de rugsite dat er in de tweede week van mei een gebruikersnaam+wachtwoord is gestuurd om je studie te verlengen, maar ik heb nooit wat gehad Jij wel ?
Oud 04-07-2009, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben inmiddels opgehouden, maar ik probeer 't kreng voor vrijdag af te hebben, zodat ik daarna ook wat vakantie kan vieren. Wishful thinking, geloof ik.

Succes hoor!
Mja ik wil mijn eerste versie morgenavond af hebben Ben nu dus met de conclusie bezig, dus het is een geloofwaardig plan. Misschien wel een beetje afgeraffelde conclusie, maar goed, 't hele ding is afgeraffeld. Aan de andere kant zijn al mijn essays en werkstukken voor mijn gevoel altijd afgeraffeld en ik krijg er toch altijd achten voor.

Hoeveel moet je nog? Jij ook succes! Ik wil vanavond maar een paragraaf nog afmaken, denk ik. Of door tot m'n ouders thuis zijn en ik afgeleid word. Whichever comes first.
Oud 04-07-2009, 22:45
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oooooh dikke kut zeg. Ik lees op de rugsite dat er in de tweede week van mei een gebruikersnaam+wachtwoord is gestuurd om je studie te verlengen, maar ik heb nooit wat gehad Jij wel ?
Ik heb dat wel gehad geloof ik. Ik zou er dan gauw eens goed achteraan gaan als ik jou was! Nu ga ik pitten, tabee.
Oud 04-07-2009, 22:47
Verwijderd
Ik moet nog tweederde, geloof ik, als ik me tenminste aan mijn eigen plan van aanpak houd. Maar het is wel maar een bachelor essay dus in woorden een stuk minder werk dan die van jou, lijkt me.
Ik schrijf altijd slechte stukken naar mijn eigen idee en ik krijg standaard een acht of hoger, dus ik moet vooral eens léren af te raffelen in plaats van zo overdreven perfectionistisch te doen, want zelfs dan is het ook wel goed!
Oud 04-07-2009, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi Naodjen.
hoi deepee
Citaat:
Je bent er bijna vanaf!
nog 16 keer.
Oud 04-07-2009, 22:51
Verwijderd
60 pagina's nu en 26400 woorden Mja ik raffel ook altijd voor mijn gevoel af, zou er meer tijd aan kunnen besteden en het beter doen, maar volgens mij werk ik in vergelijking met veel mensen toch nog best hard. Soms. Als de deadline in zicht komt.

Ik vond mijn bachelorwerkstuk ookal zo'n stressfactor, maar dat was ook al deadlinewerk Wel heel wat minder pagina's, ja, wij hoefden maar 6000 woorden oid.
Oud 04-07-2009, 22:54
Verwijderd
Ik moet er 8500, maar daar ga ik zó overheen. En ach, het stelt echt niks voor, maar ik klaag graag omdat (bijna) iedereen om mij heen of al is afgestudeerd, of net een diploma heeft gehaald, of pas volgend jaar dat ding hoeft te schrijven en dus nu ook rustig aan kan doen en het dus lijkt alsof ik de enige ben die in juli aan het ploeteren is.
Oud 04-07-2009, 22:58
Verwijderd
Ik vond het tóen heel veel, en nu schrijf ik dat in een week Erg is dat. En arme ziel, eenzaam ploeteren! Bij mij is het vooral dat inderdaad een aantal vriendinnen net klaar is en dus afgestudeerd, en de rest voor de deadline in oktober gaat en dus nu ook niet echt iets hoeft te doen. Ik ga gelukkig volgende week op vakantie dus ik vind het dan wel even weer best...

Weet iemand of er nog wat leuks danwel slechts-maar-vermakelijks op tv is zometeen?

Ik zit keihard mee te krijsen met de muziek trouwens, zal leuk zijn voor toevallige voorbijgangers Leuk dat mijn ouders vrijstaand wonen
Oud 04-07-2009, 23:00
Verwijderd
tudududu
Oud 04-07-2009, 23:03
Verwijderd
welterusten allemaal!
Oud 04-07-2009, 23:04
Verwijderd
slaap lekker kleine!
Oud 04-07-2009, 23:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
slaap lekker kleine!
Oud 04-07-2009, 23:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik moet er 8500, maar daar ga ik zó overheen. En ach, het stelt echt niks voor, maar ik klaag graag omdat (bijna) iedereen om mij heen of al is afgestudeerd, of net een diploma heeft gehaald, of pas volgend jaar dat ding hoeft te schrijven en dus nu ook rustig aan kan doen en het dus lijkt alsof ik de enige ben die in juli aan het ploeteren is.
Damn, ik zit al te zwoegen bij een essay van 1500 woorden. Ik heb echt totaal geen inspiratie. Maar ik MOET het heel snel schrijven, want de fakansie is al bijna en ik moet ook nog leren voor tentamens.
Oud 04-07-2009, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Damn, ik zit al te zwoegen bij een essay van 1500 woorden. Ik heb echt totaal geen inspiratie. Maar ik MOET het heel snel schrijven, want de fakansie is al bijna en ik moet ook nog leren voor tentamens.
Ik had ooit een blok waarvoor ik twee keer per week een paper van 1500 woorden moest schrijven. Kom op! Effe doorzetten!
Oud 04-07-2009, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het tóen heel veel, en nu schrijf ik dat in een week Erg is dat. En arme ziel, eenzaam ploeteren! Bij mij is het vooral dat inderdaad een aantal vriendinnen net klaar is en dus afgestudeerd, en de rest voor de deadline in oktober gaat en dus nu ook niet echt iets hoeft te doen. Ik ga gelukkig volgende week op vakantie dus ik vind het dan wel even weer best...

Weet iemand of er nog wat leuks danwel slechts-maar-vermakelijks op tv is zometeen?

Ik zit keihard mee te krijsen met de muziek trouwens, zal leuk zijn voor toevallige voorbijgangers Leuk dat mijn ouders vrijstaand wonen
Ik zóu het ook in een week kunnen schrijven, maar ik heb teveel referenties en dan ga ik weer lezen en tóch nog dingen bijvoegen in paragrafen die eigenlijk allang af zijn, ünz ünz. Tisget.
Oud 04-07-2009, 23:28
Verwijderd
Oh, ik moet ook nog wat dingen schrijven. De deadline is overmorgen en ik ben vergeten koffie en/of energiedrank te halen. Dat wordt nog wat.
Oud 04-07-2009, 23:30
Verwijderd
yessss er bleek nog een puberruil te zijn die ik nog niet heb gezien
Oud 05-07-2009, 00:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben zo fan van dit meisje:

Vooral vanaf 3:23 wanneer ze gaat praten over hoe zij en haar broertje in deze wereld zijn gekomen. 'blahblah wern't even born. He were in daddehs tummeh.' en iets met 'marchin' about on't bed'. It were raaht funneh!
Oud 05-07-2009, 02:15
Verwijderd
waar zijn de nachtbrakers??????????????
Oud 05-07-2009, 02:17
Verwijderd
Ik kan niet voor iedereen spreken maar ikzelf speel spelletjes op neopets.com
Oud 05-07-2009, 02:36
Verwijderd
Hier! Net Naked van Mike Leigh weer eens gezien, wat een heerlijke film is dat toch
Oud 05-07-2009, 02:37
Verwijderd
Ik was aan het chillen met mijn buurjongen wiebe.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten