Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ving net een gesprek op tussen 2 huisgenoten. Ze dachten dat ik niet thuis was, maar ik was er gewoon. Ze storen zich vreselijk aan de rooklucht op de gang. Ik voel me zo schuldig... Ik heb mijn raam nu constant open staan en mijn deur gesloten, maar blijkbaar helpt dat niet genoeg. Ik snap niet hoe mijn andere huisgenoot het doet. Nouja, zij heeft een veel grotere kamer met een groter raam, daar zal het wel aan liggen. Maarja, wat moet ik nou doen? Aan de ene kant voel ik me heel schuldig maar aan de andere kant wil ik niet door hen laten bepalen dat ik niet meer mag roken op mijn kamer...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Net wel wat interessants geleerd, over chemotherapie enzo. Gisteren was een non-productieve dag: vandaag wordt beter! En jij succes met dat gedoe met je zusje, lijkt me erg stressvol en afleidend... OT: Nu even eten en dan weer door. Deze keer ga ik WEL mijn best doen om een tentamen te halen... er hangt een extra week kerstvakantie vanaf! (Plus het feit dat ik het gewoon WIL halen omdat ik niet wil falen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Shit zeg, ik haat dit. Vanmorgen is m'n vriend weggegaan om kwart voor acht, toen ik nog lag te slapen en vanavond zou hij naar mij komen. Hij ging met een vriend naar België naar een beurs. Hij belde vanavond om te vragen hoelaat de treinen vanuit Breda gingen zodat die vriend hem daar af kon zetten en dan door kon naar Apeldoorn en niet nog via Rotterdam moest rijden. Is er een aanrijding tussen Lage Zwaluwe en Dordrecht en rijden er geen treinen en die vriend is natuurlijk al weg. Prognose: einde tussen kwart over tien en kwart over elf. Dan wil ik allang slapen! En als het nou een keer zo is, okee kan gebeuren maar dit is al het derde weekend op rij ofzo dat ik de hele tijd van het huis van zijn ouders naar ons huis reis, hem nauwelijks zie. Hij gaat weg als ik nog slaap en komt thuis als ik alweer slaap. Ik wil gewoon weer een keer tijd voor ons samen. Ik slaap al een week ofzo geen twee nachten achter elkaar in hetzelfde bed, ben constant aan het reizen en zie hem nog nauwelijks, zie zijn ouders meer dan hem. Ik ben het zo zat. Maar hij kan niet doordeweek werken en ik niet in het weekend. Als ik vrij ben, werkt hij en andersom. Ik wil gewoon tijd voor onszelf, voor ons samen. Een huisje voor ons samen en dat als ik 's avonds thuis kom dat hij er dan ook is, ik wil niet meer steeds dat reizen, steeds maar moeten nadenken waar ik vanavond of morgen of het weekend ben. Niet steeds met een tas met slaapspullen en schone kleren slepen. Donderdagochtend was ik thuis, donderdagavond sliep ik bij hem, vrijdag even snel heen en weer gereden, vrijdagavond weer hier samen geslapen, zaterdag weer naar hem, daar geslapen en vanmorgen weer hierheen. Ik blijf niet bezig. Ben het zo zat. Ik wou dat hij ook afgestudeerd was, een baan had doordeweek en het weekend vrij en dat we een huisje voor ons samen hebben maar als ik het er met hem over heb dan zegt ie 'dat hebben we toch'. Tsja, dat hij de helft van de tijd niet hier is en ik helft van de tijd dus ook bij hem ben dat ziet ie dan weer niet. En z'n werk doet ie graag dus dat zal ie voorlopig nog niet opgeven. Hij studeert graag en als het aan hem ligt studeert ie tot z'n 30e door terwijl ik het nu zo zat ben. Ik heb behoefte aan vastigheid. Ik vond het jarenlang leuk dat reizen, dat afwisselende maar ik ben er nu een beetje klaar mee
![]() Hoop maar dat ie snel thuiskomt want ik ben gewoon moe en wil slapen. Ik moet morgen ook weer werken, om half zeven op en 's avonds weer rijlessen. En ik wil hem wel gewoon nog even spreken, nog even samen zijn. Waarom is het allemaal zo moeilijk?
|
Ik heb dit weekend alles gedaan wat ik wilde: gisteren de collectebus ingeleverd, m'n ouders gebeld om bij te kletsen, naar de stad om kleren te kopen (kleren zijn niet gelukt, maar ik heb wel een hele mooie winterjas gekocht
![]() Morgenochtend boodschappen doen en studeren, dus een beetje op tijd op! 's Middags werken tot vermoedelijk half 7 en dan 's avonds weg, dus m'n dag zit wel weer vol. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn constatering dat onze kat als hij in het licht zit net bruin lijkt (hij is pikzwart)
zegt mijn vriend doodleuk: ja het is net cola. ![]() De hand die ik geef, geef ik aan een ander en de tranen die ik laat, huil ik om een ander de zin die ik heb, heb ik in een ander en de liefde die ik voel, is voor een ander. Alleen m'n kippevel is van mezelf. Laatst gewijzigd op 19-10-2009 om 13:28. |
![]() |
|
@ Daantje: lastig hoor, ik kan me voorstellen dat je er van baalt. Hopelijk wordt het de komende tijd weer wat rustiger.
@ Missy1-0: hard gewerkt dit weekend! Lukt het een beetje met studeren? OT: Vakantie, en ik ben lekker rustig bezig. Dat betekent wel dat ik dus vandaag al minder heb gedaan dan ik eigenlijk van plan was, maar er zijn nog genoeg dagen deze week, dus dat komt wel goed. Ik heb in ieder geval mijn kookplakboek bijgewerkt (leuke recepten uit kooktijdschriften knip ik uit en plak ik op, en recepten van internet komen er ook in), dus de komende week eten we weer 'ns wat minder standaard. Ik ga nu eerst soep maken, dat vind ik leuk als ik tijd heb. |
![]() |
|
Oh mijn god, mijn pubergedrag van jaren geleden heeft er voor gezorgd dat ik nu in de problemen kom met mijn stage...
Ik moet naar mijn oude school om met mijn leraar maatschappijleer te praten. Alleen die is geemigreerd naar Amerika waardoor ik dus bij iemand anders in de klas moet zitten en wat moet praten etc. Blijkt de nieuwe leraar maatschappijleer (en nee, er is geen andere) de stagiair te zijn die ik heb gehad bij geschiedenis en die we echt wéken lang voor de gek hebben gehouden omdat hij o.a. een keer een wel érg strakke broek aan had waarin werkelijk alles te zien was. Echt, ik schaam me dood, ik durf die vent écht niet aan te spreken maar het zal wel moeten ![]()
||
Citaat:
En een tentamen halen is niet hetzelfde falen! Over mijn zusje: ik ben doordeweeks niet zo vaak thuis, dus dan heb ik er niks mee te maken. En in het weekend probeer ik de ruzies zoveel mogelijk te ontlopen en me er ook niet mee te bemoeien, maar als we met z'n allen in dezelfde ruimte zijn leidt het nogaleens tot ruzies. Maar ik probeer me er niet zo druk om te maken, als ze niet geholpen wil worden kan ik er niks aan doen. Ik ben doodop, het voelt alsof ik er alweer een hele week op heb zitten maar het is pas maandag. Gisteren was fijn, ik ben blij dat ik weer ben gaan trainen en ik snap niet waarom ik niet ben gegaan toen ik me echt rot voelde want ik denk dat dat best een mooie afleiding was geweest. Ik kan het echt goed vinden met de rest daar, ookal ben ik echt de jongste en zijn de meesten zo'n 20 jaar ouder. De verjaardag was ook gezellig. Gek hoe sport zo je leven kan bepalen. Ik heb daar mensen leren kennen die ik inmiddels toch wel vrienden kan noemen, mensen van wie ik weet dat ik er terecht kan als ik hulp nodig heb. Ik zie het ook bij andere mensen van de sport, twee die elkaar daar hebben leren kennen en over drie maanden hun eerste kindje verwachten. Ik ben blij dat ik een keertje ben wezen kijken en ben blijven hangen. Ik zat in de avond wel echt bijna te slapen. Ik had om zeven uur zo mijn bed in gekund ![]() Ik hoop dat we dit weekend wel iets leuks kunnen gaan doen. Al hangt het er wel een beetje van af wat hij vandaag te horen heeft gekregen, hij wordt misschien ontslagen ![]() ![]() Ik ben blij dat ik niet zo'n drukke week heb, ik ben echt kapot en de week begint net ![]()
||
Citaat:
![]() Ik snap wel dat je er "weinig mee te maken hebt", maar de sfeer is natuurlijk niet zo lekker en onbewust maak je je toch zorgen. Maar wel goed wat je doet: je moet inderdaad niet haar problemen tot jouw probleem maken. OT: OMG ik heb vandaag echt goed gestudeerd ![]() ![]() Edit: @ Tink*: Waar ben je precies zo bang voor? Het is maar controle toch ![]() |
![]() |
|
ik ben moe.
verder was het vandaag een rustige dag. en we hadden vandaag voor het eerst maatjes project. en dat was ook wel gezellig. nadat ik iemand had overgehaald om mee te doen. en omdat er nog iemand mee deed die ik mag. want we waren met zijn 3e en 2 verpleging. en met 2 van die mensen kan ik het goed vinden. met die 3de ook wel maar daar heb ik regelmatig nogal wat woorden mee. maarja dat komt ook wel weer goed. en ik heb voor morgen een afspraak met me psychiater. en dan ga ik vragen of ik mag minderen of mag stoppen met me lexapro. want ik wil graag minder medicijnen. en ik vond het al raar toen me moeder niet thuis was toen ik thuis kwam. en toen ging ik even me haren wassen. en daarna had ik een bericht ontvangen van ga maar friet halen. maar toen ik haar wat wou terug sturen stond haar mobiel uit. en toen heb ik even onze hond uitgelaten. en toen heb ik maar even 2 cheeseburgers en andere boodschappen. bij de jumbo gehaald. en me vader kan haar ook niet bereiken. dus dat vind ik best wel raar. we weten dus niet waar ze is. en ik had een ex van me niet meer in me lijst staan. en nou sprak hij me na meer dan een jaar weer aan. ik moest even denken wie hij was. maar nou heb ik hem maar weer toegevoegd. en nou zijn we aan het bij praten. ik heb hem ook van de jaar opname verteld en van nou de dagbehandeling. en ik vind het best wel leuk dat we weer contact hebben. straks alleen nog even me brood maken. en nog even me bril schoonmaken en dan ben ik klaar.
Laatst gewijzigd op 19-10-2009 om 18:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
OT: Ik word echt helemaal gestoord van mijn bed! Het is 1.40 breed en en er ligt een lattenbodem van 1.40 breed in. En iedere keer, iedere f*cking keer, zakt de ene kant van die bodem net van het randje waar hij op hoort te liggen af. Dan leg ik alles weer netjes recht, waarna hij het steenvast meteen weer doet. En het is zo'n gedoe om dat loeizware tweepersoonsmatras eraf te halen zodat ik die lattenbodem weer goed kan leggen. Om, zodra het weer goed ligt en ik op bed ga liggen, er aan één kant weer af te glijden... Om knéttergék van te worden! ![]() Iemand hier enig idee hoe dat verholpen kan worden? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet echt aan die paper beginnen en afschrijven, aangezien ik er in Dublin niet veel van zie komen. Gelukkig is één van mijn vriendinnetjes zo lief om ons te brengen, anders hadden we gewoon 11 uur op dat vliegveld moeten spenderen. Scheelt een hoop in tijd. Ah well, ik voel me best oke. Verhuizen gaat niet door, maar dat geeft niet. Ik zie vanzelf wel of er weer wat anders op mijn pad komt. Goed, tijd om mezelf nuttig te maken! |
![]() |
|
Bah, wat een rotdag. Het werken ging allemaal wel goed, maar ik ben moe en stiekem een beetje zenuwachtig voor morgen en ik heb mijn fiets laten maken en dat uitzendbureau had alweer gebeld, terwijl ik gewoon niet bereikbaar ben en ook niet beschikbaar, ik snap dat ze gigantisch van mij balen, maar ik kan het ook niet echt helpen, dus maar weer gemaild...
||
Citaat:
![]() De sfeer thuis is niet zo geweldig nee. Hopelijk is het weer snel normaal en doet iedereen weer een beetje normaal tegen elkaar. Het zal vast wel goed komen ![]() Ik ben nog steeds doodop en ik word er een beetje huilerig van ![]() Ik vind het irritant dat mijn vriend niet even laat weten hoe zijn gesprek is gegaan, terwijl hij dat wel zou doen. Hoeveel tijd kost het om een smsje te beantwoorden? Ik gok dat het betekent dat hij nog steeds een baan heeft, anders had hij de hele dag gehad om iets terug te sturen. Ik vind het dan zo ongeduldig en opdringerig staan om hem te bellen of nog iets te sturen, maar het kost toch geen dag om iets terug te sturen? Ik vind dit ook weer zo iets stoms om tegen hem te zeggen, maar waarschijnlijk heeft hij helemaal niet door dat ik het vervelend vind en me dan allemaal dingen in mijn hoofd haal. Ik hoop dat hij dit weekend niks te doen heeft want ik heb wel leuke plannen maar dan moet hij wel kunnen. *fingers crossed*
|
we hadden vanochtend gewoon programma.
en toen ben ik naar de psychiater geweest. en ik mag vanaf morgen afbouwen met me lexapro. van de 20 mg naar de 10 mg een week. en er dan mee stoppen. ik zou er wel afkick verschijnselen van krijgen zei de psychiater . maarja dat zie ik morgen dan wel. en ze zei ook dat ik die angsten dan weer zou krijgen. als ik hier mee stopte. maar ik mocht het wel proberen. en ze stelde domme vragen zoals 'waarom vind jij het fijn om weer thuis te wonen'. en nog meer van die domme vragen. en vanmiddag waren we met een groepje naar de ikea geweest. en ik heb er een nieuwe cactus gekocht met een pot met een hart erop erbij. en het was best wel gezellig. en s'avond's ben ik naar de apotheek geweest. en ik vond alleen raar dat er een andere naam op stond op het doosje. dus toen heb ik maar even hier naar de afdeling gebeld. en ik heb even onze hond uitgelaten. en er mee zitten knuffelen op de bank. en me kleren klaar gelegd voor morgen.
|
@ Hawahaai: ik zou nog wel wat meer discipline kunnen gebruiken om te studeren, maar als ik eenmaal bezig ben, vind ik het wel hartstikke leuk. Het zijn echt dingen die ik wil weten.
OT: vandaag leuke, lange dag gehad. Vroeg opgestaan, want ik had om 9u een afspraak bij de kapper. Daarna even wat lekkers bij de bakker halen en snel naar huis want er kwam een vriendin die ik al vanaf maart niet meer gezien had. Zij was hier in de buurt op vakantie, dus we konden eindelijk weer eens afspreken en het was heel gezellig. Daarna werken en ik had in tegenstelling tot gisteren gelukkig fijne mensen aan de lijn. Het is nu echt enorm druk geworden, dus het gaat goed met m'n uren ![]() |
![]() |
|
Mushu: succes met je tentamen!
Ik word zo gek af en toe van hem. En van mezelf. Hij heeft me na anderhalve dag een keertje een sms terug gestuurd. Ik vind het irritant want als ik hem via de sms iets vraag duurt het dus echt lang voordat ik antwoord terug krijg, terwijl hij me voordat we iets hadden zo'n beetje stalkte. En dan kan ik hem wel bellen om een antwoord te krijgen, maar hij heeft zijn telefoon echt nog nooit opgenomen als ik hem belde. Hij belt meestal wel terug, maar daar zit vaak ook gewoon een dag tussen. Ik vind het zo irritant, want soms zijn het voor mij belangrijke dingen om te weten zodat ik er in mijn planning rekening mee kan houden. En ik vind het nog irritanter dat hij als ik bij hem ben wel constant met zijn telefoons zit ![]() Maar nu zit ik dus te wachten tot hij me laat weten of hij wel of niet gaat trainen, want ik ga alleen trainen als hij ook gaat omdat ik anders pas tegen twaalven thuis ben omdat mijn trein en bus zo slecht aansluiten. Ik gok dat hij het me pas laat weten als hij klaar is met werken, maar dan moet ik al weg zijn want anders ben ik niet op tijd. Ik vind dit echt zo ontzettend irritant ![]() ![]() Edit: en ik ga het er dit keer echt over hebben en ik zwicht niet meteen voor zijn charmes. Ik kreeg net een smsje terug en dan vergeet ik meteen dat ik eigenlijk boos ben ![]() Maar hij gaat trainen vanavond dus dat betekent dat ik ook kan gaan trainen en dat ik hem vanavond zie, dus nu ben ik weer helemaal gelukkig. Ik ben net een verliefde puber af en toe ![]()
Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 12:51. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geef nog steeds toe dat ik een ontzettende loser ben. Ik heb niets bereikt in me leven en was zelfs te zwak voor zelfmoord! Nu baal ik ervan dat ik geen dodelijke ziekte heb en nog steeds in leven ben. Die zogenaamde relatie stelt geen reet voor, die wil gewoon dolgraag een vriendje. Als je zelfs met een loser als mij iets wilt moet je wel heel wanhopig zijn. Het is dan ook logisch dat ze vreemd is gegaan. Het scheelt ieder geval dat ze me niet uitgelachen heeft, maar dat heeft alleen te maken met het feit dat het me niet zoveel doet. Ze blijf bij mij maar gaat af en toe vreemd. Ik snap het ook allemaal niet meer. Anyway wie de fuck boeit haar nou! Ik had me aan me woorden moeten houden en op de een of andere manier voel ik me niet meer sucidaal, maar ik voel me wel laf. Laf dat ik er nog ben. Zelfmoord is en blijf iets voor dappere helden!
|
![]() |
|
Vandaag op mijn werk ging het echt superslecht. Supersupersuperslecht. Mijn Chinees zuigt zwaar, ik weet niks van vreemdelingenrecht, ik krijg dossiers op mijn bureau gekwakt met daarbij halve uitleg, wil niet honderd keer vragen wat ik moet doen omdat ik niet stom over wil komen maar kan ook niet zomaar wat aanklooien of er niks mee doen, ik moet dingen uitzoeken die anderen (schijnbaar) allang wisten, versta de mensen niet, zo wel dan willen de mensen niks van me aannemen en BWAAAAAAAAAAAAAH, vandaag ging het gewoon niet.
Morgen herkansing? Ik hoop het. Ik moet natuurlijk wel bewijzen dat ik dat salaris waard ben. Ik was steeds zo bang dat mijn proeftijd niet verlengd zou worden (nog 2 dagen te gaan) en ben nog steeds bang dat straks mijn jaarcontract niet verlengd zal worden. Gewoon, omdat ik de verwachtingen niet waar kan maken. En wat moet ik dan? Misschien gewoon even afwachten, het meer tijd geven, blablabla. Het zuigt gewoon. Soms. En Darkfairy: Kop op meid!
|
Verwijderd
|
vandaag wezen shoppen en heel wat dingen gekocht. Ik ben er wel blij mee. Vanavond wezen weerwolven op de groep en dat was echt leuk. Ik vind het een fantastisch spel en ik kreeg complimentjes dat ik het zo goed deed
![]() |
![]() |
|
Grrrr... Dit is de tweede keer in een paar weken tijd dat internet het gewoon een aantal uur niet doet. Frustrerend, als je er op rekent dat je het gewoon kunt gebruiken. Maar aan de andere kant heb ik nu wel al wat klusjes gedaan die ik anders vanmiddag pas zou doen
![]() Edit: en net heb ik boodschappen gedaan en speculaasbrokken gekocht. Daar had ik al de hele week zoooooo'n zin in! <3 Laatst gewijzigd op 22-10-2009 om 15:33. |
![]() |
|
Ik heb het echt even gehad met alles en iedereen. En nog het meeste met mezelf.
Het is dat ik nu op school zit, anders had ik echt zitten huilen nu. Ik ben blij dat ik hier tot een uur of vijf/half zes zit, dat houdt me bezig. En ik ben blij dat ik morgen vroeg klaar ben en dan naar huis ga. Ik voel me echt ellendig en echt duidelijke redenen heb ik daar niet voor. Bah.
|
Verwijderd
|
Nog twee uur de tijd om mijn spullen in te pakken. Vandaag ga ik met ontslag vanuit de kliniek. Ik vind het best wel spannend eigenlijk. Eerst keek ik er heel erg naar uit, maar de laatste twee weken heeft dat plaats gemaakt voor onzekerheid en zenuwen. Straks zit ik daar alleen op mijn kamertje, ik hoop zo dat ik dat een beetje kan verdragen, dat ik niet vereenzaam en somber word. Maar goed, ik kan nog regelmatig naar de kliniek komen. Sowieso ben ik er op maandagavond en vrijdagochtend en waarschijnlijk ga ik op woensdagavond mee eten en als er geweerwolfd wordt doe ik natuurlijk mee. Ach het komt vast wel goed. En ik heb ook goed contact met mensen van de kliniek waar ik ook buiten de kliniek mee kan afspreken. 's Avonds een filmpje samen kijken, af en toe een spelletje doen samen. Ik moet me ook niet te veel zorgen maken, maar het is gewoon spannend als je al een jaar niet meer op jezelf hebt gewoond...
|
![]() |
|
@Lentekriebel: zeker spannend! Maar ze laten je niet voor niets los, toch? Waarschijnlijk hebben ze vertrouwen in je. En je bent niet ineens helemaal op eigen benen, je mag daar nog steeds blijven komen... ze bieden je nog steeds ondersteuning. Komt goed!
@Topic: Ik heb nieuwe woonruimte op het oog. Ietsjes duurder - maar niet zoveel én huurtoeslag. Maar bovenal: Zelfstandig. Dat heb ik nodig, toch? Dat wil ik doldoldolgraag. Ik moet me wel even extra inschrijven (ŕ 30 euro), maar verder heb ik er eigenlijk wel goede hoop op. Twijfeltwijfel.. Maar misschien gewoon eens dóen? Of is het een illusie te denken dat het me dan beter af zal gaan?
|
Verwijderd
|
Ugh buikgriep. Gister kon ik echt niets, vandaag gaat het wat beter maar dat is ook een beetje een illusie want zodra ik teveel doe/wil doen, word ik weer helemaal duizelig. Kan ik er NIET bij hebben. Moest gister verplicht groepswerk doen, moet nog allemaal opdrachten inleveren, veldwerk doen, tentamens leren.. en ik liep al achter.
![]() @Yana: wat denk je precies dat je beter af zal gaan? Een eigen plekje kan geen kwaad en je voelt je toch niet echt fijn waar je nu zit? Ik denk dat je je valkuilen in de gaten moet houden. Maar terugtrekken kon je nu natuurlijk ook al, ook al had je huisgenoten. Als jij denkt dat je je fijner en veiliger zal voelen op iets dat echt jóuw plekje is, dan moet je het zeker doen. Maar verwacht niet dat het iets oplost wat betreft de rest van de problemen, het kan er alleen voor zorgen dat je een fijnere basis hebt en dat is natuurlijk ook heel wat waard. |
![]() |
|
![]() |
Hier weer iets van mij. Studie begonnen en gestopt, na een maand. Mijn hoofd kon niet goed bij de les blijven, de eetstoornis overheerste. Mijn relatie begon ook stuk te lopen. Ik zat altijd chagrijnig op de bank, reageerde mijn frustraties en angsten op hem af. We hadden geen ruzie ofzo, maar ik deed constant bot en hij slikte het steeds weer, dat is niet gezond. Dus ik besloot met de studie te stoppen, want dit semester moest ik een vak halen om geen negeatief bindend studieadvies te krijgen en ik wist dat ik het niet zo redden. Ik wilde deze studie zo graag, op die school ook. Dus beter nu uit mezelf stoppen met mijn anorectische hoofd en volgend jaar gezond opnieuw beginnen dan eraf getrapt worden en teleurgesteld zijn in mezelf. Jammer maar helaas. Daarnaast de enge grote stap genomen om afstand te nemen in mijn relatie. Vriendje en ik zijn nu anderhalf jaar bij elkaar waarvan we bijna een jaar hebben samengewoond. Ik kon niet meer samenwonen, kon hem niet meer constant om me heen hebben. Ik wilde de momenten die we samen zijn gezellig hebben, het weer als een stelletje zijn voelen, in plaats van mijn gekte op hem af te reageren en een kutvriendin zijn. Maar waar kon ik heen? Ik heb een hond, drie katten, geen geld. Weer gaan kraken zag ik niet zitten. Gelukkig heeft een goede vriend van me een fulltime baan in een stad ver weg en slaapt hij daarom doordeweek in een hotel in die stad. Toen ik vroeg of ik in die tijd gebruikt van zijn woning mag maken nam hij me meteen mee naar de sleutelmaker zodat ik zijn huissleutel kon kopiëren.
Nu heb ik al een aantal weken doordeweek in zijn huis gebivakkeerd waar ik me vreselijk thuis voel. Mijn hond vind het ook prima, de katten zijn gewoon bij vriendje. In het weekend kom ik dan weer bij vriendje thuis en zijn we veel meer een stelletje. We zitten niet dodelijk saai naast elkaar tv te kijken maar praten de hele avond. Hij kan ook steeds beter omgaan met mijn eetstoornis, ik kan mijn angsten bij hem kwijt, kan met hem praten, wat eerst niet goed kon. We hebben het fijn en ik begin weer echt van hem te houden, had het al bijna opgegeven. Goede stap om doordeweek in het huis van die vriend te wonen. En nu ben ik gek van de zenuwen, heb morgen een intakegesprek bij een eetstoorniskliniek. Ikdurfnietikwilniet. Ik wil van de gekte af maar aankomen voelt zo eng. Maar het is nodig en ik weet het. Ben nou bijna een jaar van de speed af en ik wilde normaal zijn. Geen drugs, geen eetstoornis. Nu ben ik toch weer anorectisch en het moet eens afgelopen zijn met alle shit. Neem me op en maak me beter. Ik walg van mijn dikheid en ik walg van mijn magerheid. Ik word boos als ik eet en ik word boos als ik niet eet. Ik wil geen gevlucht meer, ik wil normaal zijn. Ooh ik ben zo bang voor morgen. Heb zo het gevoel dat iedereen van me verwacht dat het nu over is, terwijl het gevecht nog moet beginnen. Maar dat vertel ik mijn omgeving ook steeds en ze lijken het te begrijpen. Daarnaast is het woensdag ook nog de leukste dag van het jaar. Papa's sterfdag, mama's verjaardag. Ik weet nog hoeveel steun ik hier kreeg toen papa doodging, alweer drie jaar geleden. De reacties van iedereen waren zo geweldig. Dinsdag vliegen mijn moeder, broer en ik naar barcelona, om haar verjaardag en papa's sterfdag daar te 'vieren'. Het eerste jaar gingen we naar berlijn, het tweede jaar waren we gewoon thuis en nu barcelona. We willen er traditie van maken elk jaar op die datum op reis te zijn. Ik heb wel zin in het tripje, maar het brengt ook stress mee. Eteneteneten, hoeveel wanneer en hoe? Maar mama en broer zijn goed voorbereid, ik heb ze gezegd dat als ik een paniekaanval krijg ze me even moeten laten en daarna gaat het wel weer. Morgen gesprek, dinsdag barcelona. Zenuwenzenuwenzenuwen maar het komt wel goed. Alles komt goed, ik kom altijd op mijn pootjes terecht.
|
@Redhair: Wat goed dat je die stap gaat nemen!! (welke kliniek?) Ik snap alle gevoelens er omheen... maar doorgaan zoals je deed betekent dat alles blijft zoals het was, en als je daar vanaf wilt is verandering soms nodig. Dapper ook dat je hebt besloten wat afstand van je vriendje te nemen...
@Topic: Ik heb me ingeschreven én ik heb me aangemeld. Nu maar afwachten...
|
![]() |
Yana, dank je. Heb een gesprek bij amarum in zutphen. Ben benieuwd hoe ze daar zijn. Ik wil dat ze zich richten op de gekke hersenkronkels in plaats van puur aankomen.
Edit: Haha, Ave, jij ook bedankt. Ik zal weer wat vaker posten, merk dat ik het van me af schrijven ook wel mis.
|
![]() |
|
|