Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zeer leuk mysterieus sfeertje. Powermetal en de bijhorende fantasiesfeer is iets waar ik me al paar jaar niet meer intensief mee bezig hou. Maar toegeven, dit blijft adembenemende muziek. ^^
Dusja, na enige pijnigen van opgebrande hercencellen, is me dan toch nog iets te binnengeschoten dat min of meer in vergelijkbare thematiek zit: GRAVE DIGGER - Rebellion (The Clans Are Marching) Toen ik 14 jaar was, was ik hier verslingerd aan... (A) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb het dus opgezocht.
![]() Opmerkelijke muziek. Soort grindcore met industrial invloeden in precies... Niet slecht, al vind ik er persoonlijk niet veel aan... The 69 Eyes - Gothic Girl |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen idee welk genre dat is, maar komt op mijn gevoel nog dichtst in de buurt van 2de golf Black Metal gehaald dooor een versnipperaar en door een techneut in een monstercomputer her in elkaar geplakt...
Ik verkies al heel lang melodie en muzikaal ritme boven 'extreemheid' maar om toch maar pas te volgen: Mayhem - Freezing Moon (Dead on vocals) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een soort Trance neem ik aan?
Niet slecht, kan ik doorgaans op uitgaan al zal ik het thuis niet snel opzetten. ![]() Maxx - Getaway Eurodance is overigens mijn dingn iet echt, maar ik vond de clip altijd heel leuk. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@mutant, ik was jaar of 6 toe eurohouse op zijn toppunt was. Kindertijd herinneringen dus. Zoals ik al zei ben ik geen eutohouse fan, maar ik vind het nog altijd stukken beter dan wat ik bvb pakweg de jumpers van vandaag hoor luisteren.
![]() Iedereen hier kent ondertussen allicht mijn mening over wat ik van hip hop muziek vindt, dusja... Elk beestje zijn pleziertje dus ![]() Nacht Und Nebel - Victoria 2000 Héél véél winters geleden een Vlaamse supperhit. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ketels moeten geen stoofpotten verwijten zwart te zien zeg ik altijd.
![]() Dit is een wereld van puristen en vooroordelen. Ik heb er nooit zelf voor gekozen in deze wereld geboren te worden, maar ik ben er wel helemaal door geschapen. En daarbij, ik vind van mijzelf dat ik me nog zeer diplomatisch uitdruk. Ik heb veel mensen gekend die erger zijn dan ik... ![]() Pluxus klinkt wel nice. Leuke sfeer muziek. ![]() Bauhaus - She's In Parties Edit: Deze keer zelf te laat ![]() Mansun-legacy? Niet slecht, beetje eentonig wel... Laatst gewijzigd op 10-02-2010 om 17:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eurosong...
Ik heb al erger gehoord in dat programma, maar een hoogvlieger kan je hem vrees ik toch niet noemen... Alice & Franco Battatio - I Treni di Tozeur Schijnt te gaan over een trein ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah ik ontdekte er altijd leuke dingen in, zoals voorgaande dus
![]() Dit vind ik een beetje saai en zoetsappig. (maar ik moest aan dit treinnummer denken) Edit: betere kwaliteit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet genoeg gesuikerd naar mijn smaak
![]() Evenwel technisch niets op aan te merken. steekt even goed in elkaar als een Honda Civic zeg maar. ![]() E Nomine - Laetitia Laatst gewijzigd op 10-02-2010 om 19:35. |
![]() |
||
![]() ![]() Om een beetje binnen het thema te blijven: Muse - Stockholm Syndrome Citaat:
![]() Offtopic: BTW, leg mij eens uit hoe je zo mooi een filmpje in je post krijgt? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je nieuwste ontdekking Verwijderd | 365 | 12-04-2014 18:31 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Tar Anárion | 171 | 30-10-2012 11:50 | |
Muziek |
Original vs Cover PunkyFunkyDucky | 18 | 06-07-2012 20:43 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 17-11-2011 18:35 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 29-11-2010 21:27 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |