Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Geboorte van Venus. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Chick Rock ik vind jou ook wel een baas.
en je jurkje is ook een baas en je kussen is ook een baas en het spleetje tussen je tanden is ook een baas want dat heb ik ook welcome to the club En om het af te ronden nog een random foto van op school ![]() Oja en ben ook nog naar de kapselaar geweest maar daar heb ik geen foto van want m'n telefoon doet moeilijk en mn camera is kapot en ik ben geirriteerd omdat Day of Defeat spelen met een muis waarvan de knop maar half werkt geen goed idee was. oja een knuffels aan iedereen : D |
![]() |
|
Dat Jozef eruit ziet als een pauper naast mijn koningsblauwe gewaad komt overigens omdat ik de gloednieuwe mantel aanheb die eigenlijk voor het driekoningenspel bedoeld was (en daar is Maria al een heilige en geen gewoon meisje meer). Maar de mantel van het kerstspel was gejat door de mensen van het Kleine kerstspel.
|
![]() |
||
Citaat:
Bij ons moest je echt vechten om die rollen. Maar ik mocht omdat ze mij een echte maria vonden en omdat ik heb mooiste kon zingen. En na afloop noemde de regisseur mij het 'leidende licht van het kerstspel' ofzo. Echt superlief ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit was wel like basisschool en brugklas, hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo, up.
![]() Primeur!1!! Dat is dus mijn vriendje. Ik sta er niet zo heel charmant op maar het was op een feestje en het was laat en we staan er ten minste alletwee op. ![]() EDIT: Als compensatie heb ik ook nog een foto met wat vriendinnen en de dummy die bij de voordeur van mijn vaders huis staat. Ik weet niet meer hoe hij heet. ![]()
Laatst gewijzigd op 01-11-2009 om 11:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |