Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2009, 21:03
Verwijderd
400 warmte stralen voor manon
Advertentie
Oud 06-10-2009, 21:14
Verwijderd
dankje
Oud 06-10-2009, 21:15
Verwijderd
mijn huisgenoot snuit zijn neus onder de douche op precies zo'n trompettermaniertje als mijn vader doet. Ik voel me thuis
Oud 06-10-2009, 21:15
Allure
Allure is offline
omg die foto's van de roodharigendag, ik vind het indrukwekkend.
Oud 06-10-2009, 21:16
Verwijderd
Hier heeft de verwarming nog niet aangestaan.
Oud 06-10-2009, 21:17
Verwijderd
zeg rechtenstudenten enzo, ik heb een vraag.
Stel ik heb een moord gepleegd, ik vertel dit aan niemand en er zijn ook geen harde bewijzen tegen me. Ik vertel het alleen aan mijn advocaat. Heeft die dan het recht om te zwijgen tegen politie/justitie, of is dat achteraf misschien strafbaar?
Oud 06-10-2009, 21:19
Allure
Allure is offline
Pip ik baal ervan dat die verhaallijn dat Martijn eerst Dex had gered maar blijft voortduren.
Oud 06-10-2009, 21:19
Allure
Allure is offline
Citaat:
zeg rechtenstudenten enzo, ik heb een vraag.
Stel ik heb een moord gepleegd, ik vertel dit aan niemand en er zijn ook geen harde bewijzen tegen me. Ik vertel het alleen aan mijn advocaat. Heeft die dan het recht om te zwijgen tegen politie/justitie, of is dat achteraf misschien strafbaar?
Hij heeft beroepsgeheim en kan dus straffeloos zwijgen.
Oud 06-10-2009, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Pip ik baal ervan dat die verhaallijn dat Martijn eerst Dex had gered maar blijft voortduren.
idd ja wat een gezeur. Iedereen zou als eerst zijn kind redden, arts of geen arts. gezeik.
kutmaxime gaat natuurlijk een smerig plan bedenken.
nog niks zeggen over de aflevering van vandaag hoor, die heb ik nog niet gezien
Oud 06-10-2009, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft beroepsgeheim en kan dus straffeloos zwijgen.
Hmm. dat betekent dus dat er moordenaars vrij rondlopen!
Oud 06-10-2009, 21:21
Philosophy
Philosophy is offline
Ik heb bewondering en respect voor iedereen die rechten studeert. Ik heb alleen het vak recht nu en ik verdrink erin. Echt kutjemoeilijk vind ik het.
Oud 06-10-2009, 21:22
Allure
Allure is offline
Citaat:
Hmm. dat betekent dus dat er moordenaars vrij rondlopen!
Ongetwijfeld! Men vindt dat er beter tien schuldige mensen vrij rond kunnen lopen dan dat er één iemand onschuldig gevangen zit, dus de bewijzen moeten hard zijn.
flyaway
flyaway is offline
* nu gtst gaat kijken *
Verwijderd
zeg rechtenstudenten, krijgen jullie veel over auteursrecht?
Oud 06-10-2009, 21:23
Verwijderd
Eins zwei polizei drei vier Grenadier(8)
Oud 06-10-2009, 21:23
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ik heb bewondering en respect voor iedereen die rechten studeert. Ik heb alleen het vak recht nu en ik verdrink erin. Echt kutjemoeilijk vind ik het.
Mensen denken altijd dat het heel makkelijk is omdat er maar zo weinig contacturen zijn, maar ik volg nu voor het eerst een vak van sociale wetenschappen en dat vind ik echt duizend keer simpeler, dus ik denk dat het nog wel meevalt met rechten. Ja oke het haalt natuurlijk bij lange na het niveau niet van een echte beta studie, maar toch.
Oud 06-10-2009, 21:24
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 06-10-2009, 21:24
Allure
Allure is offline
Citaat:
zeg rechtenstudenten, krijgen jullie veel over auteursrecht?
Het is wel een vak volgens mij, intellectuele eigendom. Maar ik denk dat dat bij notarieel recht hoort. Net zoals arbeidsrecht bijv.
Oud 06-10-2009, 21:28
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Mensen denken altijd dat het heel makkelijk is omdat er maar zo weinig contacturen zijn, maar ik volg nu voor het eerst een vak van sociale wetenschappen en dat vind ik echt duizend keer simpeler, dus ik denk dat het nog wel meevalt met rechten. Ja oke het haalt natuurlijk bij lange na het niveau niet van een echte beta studie, maar toch.
Oh die indruk heb ik er nooit van gehad, het leek mij altijd super moeilijk. En nu krijg ik overal een beetje van en ik pis in m'n broek voor dat tentamen. Zou heeeeeeeel blij zijn als ik het haal en er vanaf ben.
Oud 06-10-2009, 21:28
Allure
Allure is offline
Citaat:
idd ja wat een gezeur. Iedereen zou als eerst zijn kind redden, arts of geen arts. gezeik.
kutmaxime gaat natuurlijk een smerig plan bedenken.
nog niks zeggen over de aflevering van vandaag hoor, die heb ik nog niet gezien
Ik liep de hele tijd afleveringen achter en dan vergat ik weer bij te kijken dus dan wilde ik de aflevering van die dag nog niet zien en liep ik meer en meer achter. Maar nu loop ik weer gelijk.

En al was Dex zijn kind niet eens geweest. Als Martijn er niet was was Nina misschien wel doodgegaan.
Oud 06-10-2009, 21:29
Allure
Allure is offline
Citaat:
Oh die indruk heb ik er nooit van gehad, het leek mij altijd super moeilijk. En nu krijg ik overal een beetje van en ik pis in m'n broek voor dat tentamen. Zou heeeeeeeel blij zijn als ik het haal en er vanaf ben.
Wat voor recht is het precies?
Verwijderd
Citaat:
Ongetwijfeld! Men vindt dat er beter tien schuldige mensen vrij rond kunnen lopen dan dat er één iemand onschuldig gevangen zit, dus de bewijzen moeten hard zijn.
Dat vind ik ook volkomen terecht.
Philosophy
Philosophy is offline
Ja wtf is het probleem nu? Ik heb laatst van 2 weken terug gekeken en nu volg ik het weer, maar wat is dat hele gedoe met die gozer, Barbara en Maxime?
Oud 06-10-2009, 21:30
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dat vind ik ook volkomen terecht.
Ik ook.
Oud 06-10-2009, 21:32
Allure
Allure is offline
Citaat:
Ja wtf is het probleem nu? Ik heb laatst van 2 weken terug gekeken en nu volg ik het weer, maar wat is dat hele gedoe met die gozer, Barbara en Maxime?
Barbara en Martijn waren vrienden, maar Irene had er moeite mee dus heeft Martijn de vriendschap verbroken. Toen ging hij joggen in het park en kwam hij Barbara tegen, ze raakten aan de praat. Ronja zag het toevallig en vertelde het aan Irene. Daarvoor had Irene al met Martijn gesproken en toen had Martijn niks gezegd over zijn ontmoeting met Barbara. Hij dacht dat dat beter zou zijn omdat 'elkaar toevallig tegen komen' in zijn ogen niet geloofwaardig zou zijn. Irene werd achterdochtig door het verhaal van Ronja en juist doordat Martijn zijn mond over de ontmoeting had gehouden, vermoedde zij dat ze een affaire hebben.
Oud 06-10-2009, 21:32
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Wat voor recht is het precies?
We hebben staatsrecht, bestuursrecht en vermogensrecht nu behandeld. Aankomende weken gaat het over intellectueel eigendomsrecht, procesrecht en strafrecht.
Oud 06-10-2009, 21:33
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Barbara en Martijn waren vrienden, maar Irene had er moeite mee dus heeft Martijn de vriendschap verbroken. Toen ging hij joggen in het park en kwam hij Barbara tegen, ze raakten aan de praat. Ronja zag het toevallig en vertelde het aan Irene. Daarvoor had Irene al met Martijn gesproken en toen had Martijn niks gezegd over zijn ontmoeting met Barbara. Hij dacht dat dat beter zou zijn omdat 'elkaar toevallig tegen komen' in zijn ogen niet geloofwaardig zou zijn. Irene werd achterdochtig door het verhaal van Ronja.
Ja dat heb ik meegekregen, maar is er een reden waardoor Maxine het niet fijn vindt dat Barbara en Martijn met elkaar omgaan?
Oud 06-10-2009, 21:34
Allure
Allure is offline
Ja, ze is jaloers. Barbara is bij Irene in therapie geweest en heeft verteld dat ze seksuele fantasieën heeft over onbereikbare mannen, waaronder over Martijn.
Oud 06-10-2009, 21:35
Philosophy
Philosophy is offline
Aahhh oke, thanks.
Oud 06-10-2009, 21:37
Allure
Allure is offline
Citaat:
We hebben staatsrecht, bestuursrecht en vermogensrecht nu behandeld. Aankomende weken gaat het over intellectueel eigendomsrecht, procesrecht en strafrecht.
Staatsrecht vind ik verschrikkelijk. Bestuursrecht gaat wel, maar daar ben ik ook geen fan van. Vermogensrecht heb ik niet gehad. Intellectueel eigendomsrecht ook niet maar dat lijkt me keileuk. En strafrecht is gaaf.
Oud 06-10-2009, 21:39
Philosophy
Philosophy is offline
Nou, ieder z'n eigen hobby's. Het is maar goed dat jij het leuk vindt.
Ik zit constant zo:
Oud 06-10-2009, 21:43
Verwijderd
Aanrecht.
Oud 06-10-2009, 21:43
Allure
Allure is offline
Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je studeert?

Oud 06-10-2009, 21:44
Philosophy
Philosophy is offline
Communicatie, dat verklaart vast een heleboel.
Oud 06-10-2009, 21:45
Allure
Allure is offline
Gaaf.

En nee voor mij verklaart het niks, ik weet niks over het niveau van communicatiestudies. Het lijkt me in ieder geval erg interessant.
Oud 06-10-2009, 21:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hai
Oud 06-10-2009, 21:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
mijn huisgenoot snuit zijn neus onder de douche op precies zo'n trompettermaniertje als mijn vader doet. Ik voel me thuis
Oud 06-10-2009, 21:48
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Gaaf.

En nee voor mij verklaart het niks, ik weet niks over het niveau van communicatiestudies. Het lijkt me in ieder geval erg interessant.
Het wordt als een vrij makkelijke studie gezien en voor veel ouderejaars is het een laatste optie om toch nog een diploma te halen. Echt zo'n danmaardit gevalletje.
Ik vind het in ieder geval heel interessant en ik zit er op m'n plek, dus prima.
Oud 06-10-2009, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Gaaf.

Laag volgens mij.
Oud 06-10-2009, 22:10
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
van buiten blokken en kunnen toepassen that's all
Oud 06-10-2009, 22:30
Verwijderd
Citaat:
kutjemoeilijk
Oud 06-10-2009, 22:52
Verwijderd
de wekker gaat al over 6 uur en 20 minuten
Oud 06-10-2009, 22:53
Verwijderd
en dat 4 dagen lang ;x
en dan moet ik tot half 3 blijven, terwijl er iets te doen is tot 13.15. Loop ik daar een beetje met m'n ziel onder m'n arm naar werk te zoeken en verplichte praatjes maken.
Oud 06-10-2009, 22:54
Verwijderd
Ik heb me voorgenomen dat als het redelijk weer is (geen regen of storm) dat ik dan met de fiets ga.
Oud 06-10-2009, 22:55
Verwijderd
tis eigenlijk helemaal niet ver maar tot nu toe ben ik te lui geweest om erheen te fietsen en heb al een paar keer gelogen tegen het uitzendbureau dat m'n fiets stuk was en ik op zondag een kwartiertje later kwam ivm ov
Oud 06-10-2009, 22:56
Verwijderd
Stout hoor.
Oud 06-10-2009, 22:56
Verwijderd
hmm neerslagkans 90%.
Oud 06-10-2009, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Stout hoor.
ja vorige keer begon ze zo van 'en is je fiets al gemaakt?'
ik :
5 sec later : oh m'n fiets, nee die is nog stuk.

Oud 06-10-2009, 23:01
Verwijderd

Zeg gewoon standaard dat je band leeg is.

En dan zeg je de volgende keer ja ik heb hem geplakt. Of ja ik had hem geplakt maar een dag later was ie weer leeg want het dopje zat er scheef op. Ofzo.
Oud 06-10-2009, 23:06
Verwijderd
Ik heb gezegd dat m'n versnelling stuk is. Dat klopt ook, maar de versnelling kan alleen in z'n 2 en ik heb gezegd dat ie alleen in z'n 1 kan en dat ik mezelf overtrap en alleen korte stukjes fiets. Wat eigenlijk ook zo is.
Maar vandaag was ik ook sportief en heb 50 min. gefietst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten