Commendatore, het is niet mogelijk een videokaart in zo'n ding te zetten als die er nog niet inzit he? Ik kan nu helemaal geen spellen spelen, en af en toe een keer ttd spelen is ook wel leuk.
Advertentie
25-10-2009, 11:26
Verwijderd
In een laptop of in een 'gewone' pc?
25-10-2009, 11:27
Verwijderd
Laptop
25-10-2009, 11:28
Verwijderd
Over het algemeen niet of heel moeilijk.
25-10-2009, 11:30
Verwijderd
Hmm en dat is dan natuurlijk ook weer heel duur. Jummer de bummer
25-10-2009, 11:31
Verwijderd
Als je wil gamen is een desktop waarschijnlijk handiger dan een laptop.
25-10-2009, 11:34
Verwijderd
ziezo al 2 zakken! ik ben helaas niet in zo'n anti-sentiment bui als vorige keer dus ik gooi niet alles weg. maar wel veel.
25-10-2009, 11:44
Verwijderd
Ik moet hier binnenkort ook eens het één en ander uitzoeken.
Commendatore, het is niet mogelijk een videokaart in zo'n ding te zetten als die er nog niet inzit he? Ik kan nu helemaal geen spellen spelen, en af en toe een keer ttd spelen is ook wel leuk.
Voor TTD heb je geen videokaart nodig. Voor laptops zijn er speciale videokaarten, die compacter zijn maar ook minder goed presteren. (geïntegreerd op het mobo)
25-10-2009, 12:18
Verwijderd
Ik heb hier nog wel een laptop liggen van dertien jaar oud die het als het goed is nog steeds doet.
Voor TTD heb je geen videokaart nodig. Voor laptops zijn er speciale videokaarten, die compacter zijn maar ook minder goed presteren. (geïntegreerd op het mobo)
hye ecnelis, nu heb ik laatst je dag wel gemaakt door je die harmonica te beloven, maar als je nu eens met je adres over de brug komt, kan ik het nog een keer doen