Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Huh, wtf gebeurt nu weer? Microsoft Visual C++ Library foutmelding ofzo in msn?
![]() Argh, computermeuk. Ik verlang terug naar de tijd waar je je rooster nog gewoon uitgeprint kreeg of moest overschrijven in je agenda, en mensen nog communiceerden via brief en elkaar opbellen. ![]()
||
Citaat:
|
Hoooi mensen, ik ben ook net thuis van een tantoe spang concertje.
(Cool trouwens Panda! Nu ben je een Party Panda! Wel een dyslectische Party Panda, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Hoera voor uitgaan enzo!) 3 coole bands, een lieve Italiaanse zanger waar we de hele tijd mee hebben zitten praten/roken (en die een liedje had verzonnen dat 'Poepen op tafel' heet. ![]() Hank & Lily waren awesome als altijd, al is nu de magie nu wel een beetje verbroken, omdat Hank altijd optreed met een soort metalen mondkapje voor, een grote bril en een grote zwarte cowboyhoed, dus ik wist nooit hoe 'ie er in 't echie uitzag en nu stond 'ie dus naast me en dat was best raar. Hij is een nerdieboy met een bril en een snor. Wel cool though. Geoff Berner (accordeon gast) was eigenlijk waar ik voor kwam, maar hij begon pas rond 12 uur en toen moest ik m'n trein al halen, maar ik probeer mezelf wijs te maken dat ik niet veel heb gemist, want Geoff was namelijk jarig en had aardig zitten kantelen. (En hij was onder de invloed van zijn naam in chocoladeletters die hij van een fan-in had gehad). De 2 liedjes die ik heb meegregen waren iig wel tof en ik heb nog gedanst met gekke mensen, want dat doe ik als er veel bier in m'n mikkie zit. Daarna staan blauwbekken op station Leiden, want een vriend van me moest naar Dordrecht en moest bijna een uur wachten op de nachttrein en ik ben dan wel zo lief dat ik 'm gezelschap hou. En ik bedacht me ineens dat er een warmtezuil was, dus ik heb net even wat lichttherapie gehad. Lekker man, zo'n straalkachel. Nu ga ik lekker tukken, want ik begin verkouden te worden en dat is naar en slaap is goed tegen ziektes ofzo. En anders nog meer alcohol en sigaretten. Ontsmetten en uitroken die virussen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.sp.nl/justitie/nieuwsberi...luisteren.html hoi lelijke website
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sarah! Ik heb een vraag aan je.
Welk mechanisme zorgt er bij een celmembraan voor dat de na een actiepotentiaal optredende hyperpolarizatieperiode wordt teruggebracht tot rustpotentiaal. Ik vond op de site van harvard dat dit gerealiseerd werd door de natrium kalium pomp: http://outreach.mcb.harvard.edu/anim...npotential.swf Echter dit is m.i. tegen alle logische fysische principes in. Immers K en Na zijn beide postief geladen (1+). Aangezien er netto per pompactie dus positieve lading naar buiten wordt gepompt (3 Na+ uit en 2 K+ in), zou dit moeten betekenen dat het membraan verder hyperpolariseert. |
![]() |
|
|