Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2009, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik niet.
Verlamd vs in coma...
Advertentie
Oud 26-11-2009, 21:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik plaats even een omdat ik die op een ander forum moet gebruiken.

Spoiler
Oud 26-11-2009, 21:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Verlamd vs in coma...
ah. En wat is daarmee?
Oud 26-11-2009, 21:56
Verwijderd
Citaat:
ah. En wat is daarmee?
Dat je dat niet begreep zegt al genoeg
Oud 26-11-2009, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Weer fout Over het algemeen beschouwd wordt aangenomen wat jij zei.
Ik bedoel, onder de bierliefhebbers, niet het gepeupel
Oud 26-11-2009, 21:59
Hanneke
Hanneke is offline
Jongens, m'n ov-kaart en alle andere pasjes zijn terug \0/
Oud 26-11-2009, 21:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat je dat niet begreep zegt al genoeg
Ik weet het niet. Als iemand het me vertelt dan begrijp ik het best.
Oud 26-11-2009, 22:01
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
barmhartige samaritaan?
Oud 26-11-2009, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet. Als iemand het me vertelt dan begrijp ik het best.
Wat denk je zelf dat het verschil is?

Je hebt toch wel eens verlamde mensen gezien op TV? En mensen in coma?
Oud 26-11-2009, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel, onder de bierliefhebbers, niet het gepeupel
Ja dat zijn dus geen echte liefhebbers. Je gaat een goede rode wijn toch ook niet in de koelkast flikkeren.
Oud 26-11-2009, 22:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oud 26-11-2009, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zijn dus geen echte liefhebbers. Je gaat een goede rode wijn toch ook niet in de koelkast flikkeren.
Je begrijpt me niet.

Ik bedoel te zeggen dat ik weet dat onder bierliefhebbers de algemene opvatting is dat bier lauw gedronken moet worden.
Verwijderd
Citaat:
Nee,maar een computer is ook geen boek.
Je hebt gewoon e-books, hoor.

Om maar niet te spreken van de boeken die speciaal uitgegeven worden voor smartphones en PDA's (en die daarom dus niet in een andere format beschikbaar zijn).
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
haha en dat is volgens 'liefhebbers' nu weer juist wel de bedoeling
Oud 26-11-2009, 22:07
Verwijderd
Rationeel: Koel IZNOT koud.

En n00dles; sorry
Oud 26-11-2009, 22:09
Verwijderd
Dat is je geraden ook. Wel jammer dat ik nu geen bier in huis heb, ik krijg er dorst van ;(
Oud 26-11-2009, 22:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel: Koel IZNOT koud.

En n00dles; sorry
Oud 26-11-2009, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Dat is je geraden ook. Wel jammer dat ik nu geen bier in huis heb, ik krijg er dorst van ;(
Ik had van mijn lievelingsbarman een biertje voor thuis gekregen maar die is nu op.
Oud 26-11-2009, 22:13
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
barmhartige samaritaan?
Meerderen!

Ben met m'n vader even naar het busstationn gereden en daar gevraagd. Man heeft uitgezocht welke bus het was en wanneer die weer in Alphen zou zijn. En toen hebben we in de bus gezocht en zat 'ie achter de stoel tussen een scharnier ofzo.
Oud 26-11-2009, 22:30
Rationeel
Rationeel is offline
wtf de schrijvers van californication zijn echt wazig
Oud 26-11-2009, 22:33
Martiño
Martiño is offline
gvd kkn@tschool
Oud 26-11-2009, 22:37
Verwijderd
Citaat:
gvd kkn@tschool
haha inderdaad wij hebben het ook, het heeft nooit goed gewerkt, en een week voor het eind van het jaar komen docenten van "oja en dat en dat en dat moet je er nog in zetten"
Oud 26-11-2009, 22:38
Verwijderd
Wat ik niet fijn vind is dat mijn naam er gewoon staat onder "wie is er online". Ik wil dat niet. Maar ik kan het niet uit zetten. Hallo privacy
Oud 26-11-2009, 22:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
haha inderdaad wij hebben het ook, het heeft nooit goed gewerkt, en een week voor het eind van het jaar komen docenten van "oja en dat en dat en dat moet je er nog in zetten"
Ja, nou, die hele portofoliomeuk is een geval apart, maar het stomme kutding werkt gewoon niet goed.
Oud 26-11-2009, 22:42
Martiño
Martiño is offline
Huh, wtf gebeurt nu weer? Microsoft Visual C++ Library foutmelding ofzo in msn?

Argh, computermeuk. Ik verlang terug naar de tijd waar je je rooster nog gewoon uitgeprint kreeg of moest overschrijven in je agenda, en mensen nog communiceerden via brief en elkaar opbellen.
Oud 26-11-2009, 22:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat ik niet fijn vind is dat mijn naam er gewoon staat onder "wie is er online". Ik wil dat niet. Maar ik kan het niet uit zetten. Hallo privacy
Jawel hoor. Alleen zie je jezelf wel in die lijst staan, maar dan met een * erbij ofzo.
Oud 26-11-2009, 22:49
Martiño
Martiño is offline
Wat ik nooit fijn vind is dat ik niet kan zijn of alle leuke dk mensen online zijn, WANT JULLIE STAAN ALTIJD OP OFFLINE.
Oud 26-11-2009, 23:29
Vlindertje
Vlindertje is offline
*knuffelt Martiño*
Oud 27-11-2009, 00:05
Verwijderd
groepsknuffel?
Oud 27-11-2009, 00:12
Verwijderd
Doen.
Oud 27-11-2009, 00:16
Vlindertje
Vlindertje is offline
Martiño was verdrietig, dus het was een speciale knuffel voor hem. Het is niet meer speciaal als je die dan gaat delen
Oud 27-11-2009, 00:29
TopDrop
TopDrop is offline
bier en dubstep helpt een mens door zn programmeerwerk heen
Oud 27-11-2009, 00:36
TopDrop
TopDrop is offline
helpen
Oud 27-11-2009, 02:08
Verwijderd
behehe eundelijk wer uitgeweest! ik ben te lui m de goeie spelling te gebryine, he t was super1 !< die bedoel ik!!! den bou menen vodenen me kapsel leuk milimetr dart is nh dysm,! kusje s,aalp leker menensen
Oud 27-11-2009, 02:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoooi mensen, ik ben ook net thuis van een tantoe spang concertje.
(Cool trouwens Panda! Nu ben je een Party Panda! Wel een dyslectische Party Panda, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Hoera voor uitgaan enzo!)

3 coole bands, een lieve Italiaanse zanger waar we de hele tijd mee hebben zitten praten/roken (en die een liedje had verzonnen dat 'Poepen op tafel' heet. ) en een debiele Slam Poet die eruitzag als een nazi.

Hank & Lily waren awesome als altijd, al is nu de magie nu wel een beetje verbroken, omdat Hank altijd optreed met een soort metalen mondkapje voor, een grote bril en een grote zwarte cowboyhoed, dus ik wist nooit hoe 'ie er in 't echie uitzag en nu stond 'ie dus naast me en dat was best raar. Hij is een nerdieboy met een bril en een snor. Wel cool though.

Geoff Berner (accordeon gast) was eigenlijk waar ik voor kwam, maar hij begon pas rond 12 uur en toen moest ik m'n trein al halen, maar ik probeer mezelf wijs te maken dat ik niet veel heb gemist, want Geoff was namelijk jarig en had aardig zitten kantelen. (En hij was onder de invloed van zijn naam in chocoladeletters die hij van een fan-in had gehad). De 2 liedjes die ik heb meegregen waren iig wel tof en ik heb nog gedanst met gekke mensen, want dat doe ik als er veel bier in m'n mikkie zit.

Daarna staan blauwbekken op station Leiden, want een vriend van me moest naar Dordrecht en moest bijna een uur wachten op de nachttrein en ik ben dan wel zo lief dat ik 'm gezelschap hou. En ik bedacht me ineens dat er een warmtezuil was, dus ik heb net even wat lichttherapie gehad. Lekker man, zo'n straalkachel.

Nu ga ik lekker tukken, want ik begin verkouden te worden en dat is naar en slaap is goed tegen ziektes ofzo. En anders nog meer alcohol en sigaretten. Ontsmetten en uitroken die virussen!
Oud 27-11-2009, 05:44
Verwijderd
vroeg, koud en ik ben misselijk en ohja ik heb geen zin om te werken. vanmiddag 3 uur thuis, ik heb me voorgenomen direct naar bed te gaan.
Oud 27-11-2009, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Hoooi mensen, ik ben ook net thuis van een tantoe spang concertje.
(Cool trouwens Panda! Nu ben je een Party Panda! Wel een dyslectische Party Panda, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Hoera voor uitgaan enzo!)

3 coole bands, een lieve Italiaanse zanger waar we de hele tijd mee hebben zitten praten/roken (en die een liedje had verzonnen dat 'Poepen op tafel' heet. ) en een debiele Slam Poet die eruitzag als een nazi.

Hank & Lily waren awesome als altijd, al is nu de magie nu wel een beetje verbroken, omdat Hank altijd optreed met een soort metalen mondkapje voor, een grote bril en een grote zwarte cowboyhoed, dus ik wist nooit hoe 'ie er in 't echie uitzag en nu stond 'ie dus naast me en dat was best raar. Hij is een nerdieboy met een bril en een snor. Wel cool though.

Geoff Berner (accordeon gast) was eigenlijk waar ik voor kwam, maar hij begon pas rond 12 uur en toen moest ik m'n trein al halen, maar ik probeer mezelf wijs te maken dat ik niet veel heb gemist, want Geoff was namelijk jarig en had aardig zitten kantelen. (En hij was onder de invloed van zijn naam in chocoladeletters die hij van een fan-in had gehad). De 2 liedjes die ik heb meegregen waren iig wel tof en ik heb nog gedanst met gekke mensen, want dat doe ik als er veel bier in m'n mikkie zit.

Daarna staan blauwbekken op station Leiden, want een vriend van me moest naar Dordrecht en moest bijna een uur wachten op de nachttrein en ik ben dan wel zo lief dat ik 'm gezelschap hou. En ik bedacht me ineens dat er een warmtezuil was, dus ik heb net even wat lichttherapie gehad. Lekker man, zo'n straalkachel.

Nu ga ik lekker tukken, want ik begin verkouden te worden en dat is naar en slaap is goed tegen ziektes ofzo. En anders nog meer alcohol en sigaretten. Ontsmetten en uitroken die virussen!
Trimm Trabje <3 leuk verhaaltje, jammer dat je een wankelende Geoff Berner niet hebt mee kunnen maken.
Oud 27-11-2009, 07:18
Verwijderd
WAKKER WORDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH
Oud 27-11-2009, 07:23
Verwijderd
OKEEEEEEEE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Oud 27-11-2009, 07:28
Verwijderd
Oud 27-11-2009, 07:39
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
*Gaapt*
wut?
Oud 27-11-2009, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Sarah, dokters naamzoek, Moet een vaccinatie (in de geval de mexicaanse) persé in je arm gespoten worden? Ik heb m eigenlijk liever in m'n been namelijk.
In elke spier kan, arm is gewoon meestal het makkelijkst. Je krijgt er wel spierpijn van.
Oud 27-11-2009, 09:22
Verwijderd
http://www.sp.nl/justitie/nieuwsberi...luisteren.html hoi lelijke website
Oud 27-11-2009, 09:27
Verwijderd
Goedemorgen trouwens. Ik ben weer beter en dus op stage. Ik hou nu pauze met een banaan. Ze hebben me gemist gisteren
Oud 27-11-2009, 09:30
Sherlock
Sherlock is offline
Goedemorgen ik ben vrij vandaag
Oud 27-11-2009, 09:39
Missy
Missy is offline
Ik ook.

Oud 27-11-2009, 09:52
Verwijderd
Ik niet! Maar vrijdag is een korte dag altijd, kwart over vijf klaar
Oud 27-11-2009, 10:06
Verwijderd
Sarah! Ik heb een vraag aan je.

Welk mechanisme zorgt er bij een celmembraan voor dat de na een actiepotentiaal optredende hyperpolarizatieperiode wordt teruggebracht tot rustpotentiaal.
Ik vond op de site van harvard dat dit gerealiseerd werd door de natrium kalium pomp:
http://outreach.mcb.harvard.edu/anim...npotential.swf

Echter dit is m.i. tegen alle logische fysische principes in. Immers K en Na zijn beide postief geladen (1+). Aangezien er netto per pompactie dus positieve lading naar buiten wordt gepompt (3 Na+ uit en 2 K+ in), zou dit moeten betekenen dat het membraan verder hyperpolariseert.
Oud 27-11-2009, 10:08
Verwijderd
Oei dat is lang geleden. Ik ga vanavond opzoeken hoe het ook al weer precies zat.
Oud 27-11-2009, 10:16
Verwijderd
Ok bedankt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten