Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2009, 18:52
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wilders is niet helemaal goed snik Too bad dat een hoop familieleden 'm wel waarderen.
En dan ben ik misschien 13, maar hij noemde Israël een voorbeelddemocratie Die man neem je toch niet serieus!
Oud 09-12-2009, 18:55
Verwijderd
Haha, "dat zijn allemaal.....BIJNA allemaal hele goede nieuwe mensen"

Het is niet slechts een verspreking, het is een bewust benadrukt woord Maar het gaat wel om een lijst van mogelijke kandidaten die blijkbaar nog niet volledig gescreend zijn, dus ergens snap ik zijn woordkeus wel.
Rivka
Rivka is offline
Kijk dan begrijp je waarom er zoveel Nederlanders op Palestijnse hand zijn.
Verwijderd
Mijn nieuwe agenda gaat morgen in
Oud 09-12-2009, 18:56
Rivka
Rivka is offline
Er stond een interview met hem in een joods krantje. Als ik het had had ik er stukken uit voorgelezen Wat een lullo.
Oud 09-12-2009, 18:58
Verwijderd
Wilders is gewoon pro-Israel omdat Israel anti-Palestina is en er in Palestina moslims wonen. Het is zo doorzichtig allemaal.
Oud 09-12-2009, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn nieuwe agenda gaat morgen in
mijne de 14e
Verwijderd
Citaat:
Wilders is niet helemaal goed snik Too bad dat een hoop familieleden 'm wel waarderen.
En dan ben ik misschien 13, maar hij noemde Israël een voorbeelddemocratie Die man neem je toch niet serieus!
Toch wrang dat joden achter een man gaan staan die zo de holocaust georkestreerd zou kunnen hebben. Als er iets is dat men kan leren van de geschiedenis is het dat men niets leert van de geschiedenis...
Rivka
Rivka is offline
Ja weet ik En omdat hij het een ''voorbeelddemocratie'' vind Dude, er is daar volgens mij helemaal geen democratie!
Oud 09-12-2009, 19:00
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Toch wrang dat joden achter een man gaan staan die zo de holocaust georkestreerd zou kunnen hebben. Als er iets is dat men kan leren van de geschiedenis is het dat men niets leert van de geschiedenis...
Wilders is misschien een lul maar hij is echt niet met Hitler te vergelijken.
Dat vind ik, zelfs als anti-Wilders, nogal bedroevend.
Verwijderd
Theo Maassen als tafelheer bij DWDD zit even lekker Patricia Paay af te branden
Verwijderd
Er zitten zelfs 32 kasboek-bladzijden in! Alleen ben ik bang dat dat te weinig is.
Verwijderd
Citaat:
Ja weet ik En omdat hij het een ''voorbeelddemocratie'' vind Dude, er is daar volgens mij helemaal geen democratie!
Och, er is wel een democratie van het niveau Indonesië.
Verwijderd
Citaat:
mijne de 14e

Altijd leuk, zo'n nette verse agenda
Oud 09-12-2009, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Nouja, Hitler was in 1938 ook niet met zijn huidige imago te vergelijken. En Wilders is wel zo'n engerd waarvan je niet weet wat hij met zijn populariteit gaat doen.
Oud 09-12-2009, 19:02
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Oh echt? yeah
Oud 09-12-2009, 19:04
Rivka
Rivka is offline

vs.

Oud 09-12-2009, 19:04
Verwijderd
Goedeavond. Zometeen naar een vergadering (voetbalclub) en dan nog mijn moduletoets afmaken. Bluh
Oud 09-12-2009, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het nogal bedroevend dat mensen de parallellen tussen de houding ten opzichte van moslims nu en de houding ten opzichte van joden in de jaren dertig niet zien. Het "respect" dat men tegenwoordig aan mensen zoals Wilders en zijn electoraat toekennen is uiterst gevaarlijk. Die mensen moet je juist belachelijk maken, kleineren en publiekelijk bespugen, zoals het ook in de jaren negentig met Janmaat en consorten ging. Er is nu een trend dat mensen zich niet meer schamen voor hun domheid en zelfs openlijk uitkomen voor het stemmen op Wilders. Een trend die absoluut omgekeerd moet worden.
Oud 09-12-2009, 19:06
Verwijderd
Theo Maassen gaat trouwens best ver

Patricia: "En, wat vind je ervan?"
Theo: "Nou, een vriend van mij is necrofiel...die zou dit wel kunnen waarderen!"

WTF
Oud 09-12-2009, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Theo Maassen gaat trouwens best ver

Patricia: "En, wat vindt je ervan?"
Theo: "Nou, een vriend van mij is necrofiel...die zou dit wel kunnen waarderen!"

WTF
Patricia práát zelfs met spelfouten?
Oud 09-12-2009, 19:08
Verwijderd
Ik vind het altijd leuk van Theo Maassen dat hij niet shockeert om het shockeren, maar gewoon alleen als dat toevallig beter uitkomt in het grapje.
Oud 09-12-2009, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Patricia práát zelfs met spelfouten?
Ik was net op tijd om het te verbeteren en nu staat het alsnog geciteerd!
Oud 09-12-2009, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ik was net op tijd om het te verbeteren en nu staat het alsnog geciteerd!
Maar het lag niet aan jou, zij kan gewoon niet spellen als ze praat ze zéi die t erbij!
Oud 09-12-2009, 19:10
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik vind het nogal bedroevend dat mensen de parallellen tussen de houding ten opzichte van moslims nu en de houding ten opzichte van joden in de jaren dertig niet zien. Het "respect" dat men tegenwoordig aan mensen zoals Wilders en zijn electoraat toekennen is uiterst gevaarlijk. Die mensen moet je juist belachelijk maken, kleineren en publiekelijk bespugen, zoals het ook in de jaren negentig met Janmaat en consorten ging. Er is nu een trend dat mensen zich niet meer schamen voor hun domheid en zelfs openlijk uitkomen voor het stemmen op Wilders. Een trend die absoluut omgekeerd moet worden.
Met die parallellen ben ik het niet helemaal eens, maar ik ben het wel met je eens dat Wilders niet kan. Sommige ideeën van hem vallen mee maar anderen zijn inderdaad behoorlijk discriminerend en gevaarlijk.
En mensen schamen zich niet voor het stemmen op Wilders omdat zoveel Nederlanders dat doen. Niemand noemt je racist als je zegt dat je op Wilders stemt, dat is het erge.
Oud 09-12-2009, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-12-2009, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Met die parallellen ben ik het niet helemaal eens, maar ik ben het wel met je eens dat Wilders niet kan. Sommige ideeën van hem vallen mee maar anderen zijn inderdaad behoorlijk discriminerend en gevaarlijk.
En mensen schamen zich niet voor het stemmen op Wilders omdat zoveel Nederlanders dat doen. Niemand noemt je racist als je zegt dat je op Wilders stemt, dat is het erge.
Hitler was in die tijd voor de mensen ook best logisch. Wat wilde Hitler? De welvaart verbeteren en het land weer gezond maken.
Eigenlijk wil Wilders dit ook. Enkel hij kiest de moslims en Hitler de joden.

Komen die verrekte boeddhisten er toch weer goed vanaf he!
Rivka
Rivka is offline
Zeg Kazet, als je zo'n uitgesproken mening over alles hebt, waarom spuug je dan alleen je gal op het forum? Ik geloof dat jij Wilders en de hele Tweede Kamer best te kakken kan zetten.
Verwijderd
Ik vergelijk in mijn lessen trouwens Wilders met Hitler op een voorzichtige manier. Ik ben benieuwd of ik hiervoor ouders op mijn dak krijg
Oud 09-12-2009, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Hitler was in die tijd voor de mensen ook best logisch. Wat wilde Hitler? De welvaart verbeteren en het land weer gezond maken.
Eigenlijk wil Wilders dit ook. Enkel hij kiest de moslims en Hitler de joden.

Komen die verrekte boeddhisten er toch weer goed vanaf he!
Behalve in Tibet dan.
Rivka
Rivka is offline
Ja
Mao Tse Tung was het toch?
Verwijderd
Citaat:
Zeg Kazet, als je zo'n uitgesproken mening over alles hebt, waarom spuug je dan alleen je gal op het forum? Ik geloof dat jij Wilders en de hele Tweede Kamer best te kakken kan zetten.
Ik denk dat een deel van dit forum dit nog wel kan doen. Alleen Kazet zegt nu wel logische en goede dingen énkel over bepaalde zaken heeft hij rare theorieen.
Oud 09-12-2009, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Behalve in Tibet dan.
Had ik toch de hindoeisten moeten pakken?

Oud 09-12-2009, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Had ik toch de hindoeisten moeten pakken?

Die stoppen zichzelf in kampen. Hun laagste kaste dan. Dus dat is wel weer origineel
Oud 09-12-2009, 19:16
Rivka
Rivka is offline
Dan moet-ie de rare weglaten
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat zo veel Nederlanders dat van plan zijn en zich daar niet meer voor schamen is ook een geleidelijk proces geweest, waarbij de gevestigde politiek toch te bang is geweest om hun eigen mening te laten horen.
Citaat:
Ik ben niet geschikt voor de politiek. Ik ben te eerlijk.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Die stoppen zichzelf in kampen. Hun laagste kaste dan. Dus dat is wel weer origineel
In kampen? Meen je dat nou? Ik dacht dat ze ze gewoon lieten creperen op straat.
Oud 09-12-2009, 19:17
Verwijderd
Mijn zus wou vroeger altijd in de politiek, maar na haar studie politicologie niet meer. Want je moet te vaak compromissen sluiten en dus deel uitmaken van een regering waar je niet helemaal achter staat.
Oud 09-12-2009, 19:17
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ben niet geschikt voor de politiek. Ik ben te eerlijk.
Ik zou zeggen: set een trend en breek door
Oud 09-12-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat een deel van dit forum dit nog wel kan doen. Alleen Kazet zegt nu wel logische en goede dingen énkel over bepaalde zaken heeft hij rare theorieen.
Waar heb ik rare theorieën over dan?
Verwijderd
Citaat:
In kampen? Meen je dat nou? Ik dacht dat ze ze gewoon lieten creperen op straat.
Nou niet in martelkampen/strafkampen/werkkampen/dat soort dingen, meer ehm, zoals ghetto's maar dan van sloppen. Als afzondering. Om er 'geen last van te hebben'.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Mijn zus wou vroeger altijd in de politiek, maar na haar studie politicologie niet meer. Want je moet te vaak compromissen sluiten en dus deel uitmaken van een regering waar je niet helemaal achter staat.
De politiek lijkt me afschuwelijk. Mijn vader zit erin en het is keihard werken. Iedereen is op je baan uit en niemand is je vriend daar

Omdat mijn vader wethouder Financiën is werd hij bijna ontslagen doordat mijn stadje veel geld had bij Icesave had gezet voor hij er was, of zo iets, en toen wilden mensen al dringen om zijn baan!
Oud 09-12-2009, 19:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Citaat:
Ik vind het altijd leuk van Theo Maassen dat hij niet shockeert om het shockeren, maar gewoon alleen als dat toevallig beter uitkomt in het grapje.
ik ben echt geen fan van patricia, maar dit sloeg echt nergens op. theo was (/is) niet grappig en wilde zelf wat aandacht
Verwijderd
Citaat:
Moet je politicologie studeren om er achter te komen dat Nederland een meerpartijenstelsel heeft?
Verwijderd
Wilders roept niet dat ''de moslims" verantwoordelijk zijn voor alle problemen. Wilders is niet militaristisch. De vergelijking met Hitler zijn te ver gezocht.

Natuurlijk, er zijn overeenkomsten, maar zo'n gevaar als Hitler kan Wilders nooit worden. En ja, ik ben me bewust dat er destijds ook mensen riepen dat zoiets nooit zou kunnen gebeuren Maar toch, Wilders is daarvoor te mild.

Overigens vind ik belachelijk maken en publiekelijk bespugen ook geen goede bestrijding. Je moet juist met een alternatieve politieke partij komen die zichzelf niet associeert met de huidige politieke partijen, maar ook niet zo extreem is als Wilders.
Oud 09-12-2009, 19:20
Verwijderd
Citaat:
De politiek lijkt me afschuwelijk. Mijn vader zit erin en het is keihard werken. Iedereen is op je baan uit en niemand is je vriend daar
Oh, welke partij?
Rivka
Rivka is offline
VVD.
Verwijderd
Citaat:
Moet je politicologie studeren om er achter te komen dat Nederland een meerpartijenstelsel heeft?
Nee dat wist ze al wel maar ik denk dat ze in het begin wat meer naief was en dacht dat je wel een compromis zou sluiten waar iedereen zich tenminste gedeeltelijk in kan vinden, in plaats van een compromis dat alleen maar gesloten wordt omdat het de minste rellen veroorzaakt.
Oud 09-12-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
VVD.
Ai.

Doe 'm wat economieboeken cadeau.
Oud 09-12-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ik ben echt geen fan van patricia, maar dit sloeg echt nergens op. theo was (/is) niet grappig en wilde zelf wat aandacht
Ik heb nu niet gekeken hoor beschreef gewoon mijn algemene indruk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten