Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat vind ik, zelfs als anti-Wilders, nogal bedroevend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En mensen schamen zich niet voor het stemmen op Wilders omdat zoveel Nederlanders dat doen. Niemand noemt je racist als je zegt dat je op Wilders stemt, dat is het erge.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk wil Wilders dit ook. Enkel hij kiest de moslims en Hitler de joden. Komen die verrekte boeddhisten er toch weer goed vanaf he! |
![]() |
|
Zeg Kazet, als je zo'n uitgesproken mening over alles hebt, waarom spuug je dan alleen je gal op het forum? Ik geloof dat jij Wilders en de hele Tweede Kamer best te kakken kan zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Omdat mijn vader wethouder Financiën is werd hij bijna ontslagen doordat mijn stadje veel geld had bij Icesave had gezet voor hij er was, of zo iets, en toen wilden mensen al dringen om zijn baan!
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wilders roept niet dat ''de moslims" verantwoordelijk zijn voor alle problemen. Wilders is niet militaristisch. De vergelijking met Hitler zijn te ver gezocht.
Natuurlijk, er zijn overeenkomsten, maar zo'n gevaar als Hitler kan Wilders nooit worden. En ja, ik ben me bewust dat er destijds ook mensen riepen dat zoiets nooit zou kunnen gebeuren ![]() Overigens vind ik belachelijk maken en publiekelijk bespugen ook geen goede bestrijding. Je moet juist met een alternatieve politieke partij komen die zichzelf niet associeert met de huidige politieke partijen, maar ook niet zo extreem is als Wilders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|