Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik herinner me vooral de zin 'I think the good book is missing some pages'. Tori is trouwens wel echt superleuk en lief bij optredens, vooral als ze gaat improviseren <3 |
![]() |
|
Trouwens, in de trant van Tenacious D :
Ik heb 't album al de hele week op repeat. <3 http://isohunt.com/torrent_details/1...ds?tab=summary Jemaine <3
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Dat heb ik dan ook niet gezegd! |
![]() |
||
Citaat:
|
Gutennacht freunden.
![]() Ik moet eigenlijk ook slapen. Moet morgen nog vroeg op om wat typisch Nederlandse dingetjes te kopen voor een Engelse chick, als 'secret santa' presentje. Ik heb al een onderbroek met klompenprint en sokken met delfstblauwe dingetjes erop. Morgen mss nog wat dingen als mini-hagelslag pakjes, speculaas en stroopwafels kopen.
|
Verwijderd
|
Dat weet ik.
Fout, fout, fout ![]() Quiche is lekker, ik dig die ham-ui/prei variant. Basic maar lekker, niet zelfgemaakt though, ik mis expertise. Bovendien moet quiche eigenlijk door vrouwen gemaakt worden. Ik doe dus maar of die van de AH door vrouwen gemaakt worden. Ze hebben er ook vreemde combo's, zoals walnoot met brie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ze zijn best goed te eten.
Ik weet het niet, opzich is brie vaak wel een succesfactor om + iets in de oven te doen, dus het zal vast goed te eten zijn. Het heeft geen ingredienten die ik niet lust (broccoli en andere gezonde groene dingen bijvoorbeeld), dus ik probeer het gewoon eens een keer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Mijn wodka is ook op though, maar ik heb wel een krat bier, rum, kahlua en peachtree.)
|
![]() |
|
|