Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Over smoesjes gesproken, ik was altijd <-- lees: letterlijk elke dag te laat op school, moest je zo'n briefje ophalen en een reden vertellen waarom je te laat was...
![]() Dus kreeg ze elke dag te horen hoe ufo's en ninja's mij probeerde te vermoorden tot in de details. Ik mis die tijden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Blauw ![]() ![]() |
![]() |
|
^ Foei Jasper. Jij drankorgeltje.
![]() @ Para: Zwart met zo'n blauwe gloed kan mss wel. Voor felblauw moet je je haar ontkleuren en dat is echt de tyfus voor je haar en dan word't ook oranje enzo. Ieeek. Zullen we een deal maken? Als jij het felblauw verft, verf ik 't felroze. Wel tijdens de vakantie, anders raak ik mss m'n werk kwijt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
oeh ook een keer geen smoes verteld, was de waarheid maar dat geloofde ze dan weer niet... Was een meisje aangereden vlak achter mij op d'r scooter door een auto, die kerel stapt uit scheld d'r helemaal verrot en ze moest huilen, kalmeer de man en die meid en moest nablijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had er laatst wel krullen in. Er zijn alleen geen fatsoenlijke foto's van, alleen van de 'eehhhhh en nu'-fase waarin ik met opgetrokken wenkbrauwen een beetje vertwijfeld naar mezelf ging staren. ![]() (Het is goedgekomen nadat ik toch maar m'n haar gekamd had.) |
![]() |
|
|