Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2010, 22:17
Verwijderd
Ben jij in de jungle geweest, Lucky?
Advertentie
Oud 27-01-2010, 22:19
Verwijderd
Mijn mooiste vakantie ooit was met mijn vader door de Morvan in Frankrijk wandelen van gîte naar gîte. Ik was toen twaalf, en heb laatst tijdens een slapeloze nacht zonder internet nog eens allerlei herinneringen aan die vakantie teruggehaald. Dat was echt fantastisch. <3
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou dan moet je nooit naar de jungle gaan. Elke nacht zoeken naar insecten
Nee, ik ben heel erg bang voor spinnen en slangen. Dus de jungle lijkt me inderdaad niet zo'n goed idee
Verwijderd
Citaat:
Stomste smiley aller tijden!
Nou, waarom toch?
Ik bedoelde hem leuk.

In elk geval; dankjewel voor het compliment, en dan maar een erachteraan.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat voor gesprek ga je hebben?
Je bent vast al weg, maar toch...
We hadden een gesprek met het gezin want dat moest van de maatschappelijk werker. Goede dingen van het afgelopen halfjaar zeggen en verwachtingen van het komende halfjaar. En het zou heel leuk en makkelijk zijn en zonder ruzie.
En om me daaraan te houden heb ik dan ook niks gezegd dat me op het hart zag en ik heb niet het gevoel dat ik ermee ben opgeschoten. Maar mijn vader vond het erg belangrijk en nou is hij weer gelukkig.

Ik weet wel wat ik het komende jaar wil bereiken. Uit huis gaan wonen.
Oud 27-01-2010, 22:20
Verwijderd
Oh, de jungle zou ook niet echt mijn kopje thee zijn. Ik ben echt vréselijk bang voor slangen...
Oud 27-01-2010, 22:20
Verwijderd
Ik zag iemand die heel erg op Timbaland leek in de bus en toen zei ik 'Hoi Timbaland' en toen de look-a-like 'Hoi Eric'. I was like 'uh wtf' maar toen bleek mijn collega bij het inchecken hebben gezegd 'deze doet het niet Eric'. /ikspoorsomsniet
Oud 27-01-2010, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Nou, waarom toch?
Ik bedoelde hem leuk.

In elk geval; dankjewel voor het compliment, en dan maar een erachteraan.
Neeee dat hoeft ook weer niet ! Grr

Maar gewoon, het is een idiote smiley met 100 gezichten.
Oud 27-01-2010, 22:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
We hadden een gesprek met het gezin want dat moest van de maatschappelijk werker. Goede dingen van het afgelopen halfjaar zeggen en verwachtingen van het komende halfjaar. En het zou heel leuk en makkelijk zijn en zonder ruzie.
En om me daaraan te houden heb ik dan ook niks gezegd dat me op het hart zag en ik heb niet het gevoel dat ik ermee ben opgeschoten. Maar mijn vader vond het erg belangrijk en nou is hij weer gelukkig.

Mja. Zo schiet het natuurlijk niet op Maar ja.. ik kan me wel voorstellen dat je niet het gevoel hebt dat het gaat helpen als je wel je mond opendoet
Oud 27-01-2010, 22:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mja. Zo schiet het natuurlijk niet op Maar ja.. ik kan me wel voorstellen dat je niet het gevoel hebt dat het gaat helpen als je wel je mond opendoet
Nee toch. En zolang zij het idee hebben dat we er goed aan werken en ze gelukkig zijn, maken ze het mij niet moeilijk en ben ik ook blij.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh, de jungle zou ook niet echt mijn kopje thee zijn. Ik ben echt vréselijk bang voor slangen...
Och, die zie je ook lang niet overal. Ik ben als kleine knul naar de jungle in Borneo gegaan, en ik was zeer teleurgesteld door de lage hoeveelheid beesten die we daar zagen. Alleen maar een kleine hagedis.

Pas op de terugweg kreeg ik mijn zin, want toen rende er een luipaard voor onze auto langs.

Ik was trouwens ook net als Cartman in Fatbeard, want ik vond het heel cool dat er piraten waren in Borneo en ik hoopte ze te zien, maar toen zeiden mijn ouders dat het gewoon kerels in speedboten met pistolen waren.
Verwijderd
Ik wil best naar de jungle
Oud 27-01-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:

Maar dat is toch stom, dat je je mond hebt gehouden? Zo'n gesprek is misschien wel het enige moment waarop je iets kán zeggen! En als je het binnen het gesprek op een menselijke manier brengt, zou het geen ruzie moeten opleveren...

Maar goed, dat vind ik
Oud 27-01-2010, 22:23
Verwijderd
Mooie film was dat, Cast Away.
Oud 27-01-2010, 22:24
Verwijderd
Ik ben er ff weg van, ff douche.
Oud 27-01-2010, 22:25
Verwijderd
Hm, zo erg als hij net terug is..
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar dat is toch stom, dat je je mond hebt gehouden? Zo'n gesprek is misschien wel het enige moment waarop je iets kán zeggen! En als je het binnen het gesprek op een menselijke manier brengt, zou het geen ruzie moeten opleveren...

Maar goed, dat vind ik
Het moest fijn en zonder ruzie gaan van mijn vader. Wat moet ik zeggen? Dat ik helemaal niet blij ben met hoe het het afgelopen halfjaar ging en ik alleen positieve dingen weet te zeggen over mijn vader? Dat ik het haar kwalijk neem dat mijn kat weg is en misschien wel dood, dat ik het juist heel vervelend vind dat er een vreemde in huis is op de dag van mijn verjaardag? Dan komt er ruzie en daar heb ik geen zin in.
Verwijderd
Citaat:
Neeee dat hoeft ook weer niet ! Grr

Maar gewoon, het is een idiote smiley met 100 gezichten.
Hè, het is ook nooit goed.
Verwijderd
Vaag einde, maar wel hele dikke fantasieloze symboliek zeg, stilstaan op een kruispunt. Jaja, keuzes maken in het leven.
Oud 27-01-2010, 22:26
Verwijderd
Ooooh, ik zit alweer in mijn pyjama en er zit een was in de wasmachine, maar nu belt m'n beste vriend of we nog een biertje in de stad gaan drinken. ('want anders zien we elkaar pas over een week weer' awww... ) En ik kan zo even geen fatsoenlijke schone was meer vinden Dan maar onfatsoenlijke schone was
Oud 27-01-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Hè, het is ook nooit goed.
Ik heb veel eisen
Oud 27-01-2010, 22:27
Rationeel
Rationeel is offline
ja dat is het enige nadeel; eigenlijk had die film gewoon afgelopen moeten zijn 5 min. nadat dat schip hem oppikt
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Vaag einde, maar wel hele dikke fantasieloze symboliek zeg, stilstaan op een kruispunt. Jaja, keuzes maken in het leven.
Verwijderd
Citaat:
Het moest fijn en zonder ruzie gaan van mijn vader. Wat moet ik zeggen? Dat ik helemaal niet blij ben met hoe het het afgelopen halfjaar ging en ik alleen positieve dingen weet te zeggen over mijn vader? Dat ik het haar kwalijk neem dat mijn kat weg is en misschien wel dood, dat ik het juist heel vervelend vind dat er een vreemde in huis is op de dag van mijn verjaardag? Dan komt er ruzie en daar heb ik geen zin in.
Daar hoeft geen ruzie van te komen. Als dat gesprek is ingelast om allemaal even eerlijk te zijn hebben je vader en zij zich ook ingesteld op kritiek, neem ik aan. Als dat niet zo is, is dat goed stom van ze Ik vind het in elk geval heel jammer voor jou
Oud 27-01-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, erg lame.. De keuze was wel zonder twijfel achter die vrouw aan gaan.
Oud 27-01-2010, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb veel eisen
Dat blijkt.
Ik ga vanaf nu ook gewoon maar niet meer proberen om aan die eisen te voldoen dan. Een beetje iedere keer moeten nadenken over welke smiley ik ga gebruiken. Tss.
Oud 27-01-2010, 22:29
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb ook een tijdje in de jungle doorgebracht en hoopte op grof geweld, maar uiteindelijk heb ik het moeten doen met een paar kleine aapjes, een luiaard en een ander soort luiaard
Oud 27-01-2010, 22:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Daar hoeft geen ruzie van te komen. Als dat gesprek is ingelast om allemaal even eerlijk te zijn hebben je vader en zij zich ook ingesteld op kritiek, neem ik aan. Als dat niet zo is, is dat goed stom van ze Ik vind het in elk geval heel jammer voor jou
Mijn vader wel, maar zij niet, zij is nooit ingesteld op kritiek.
Ik vind het ook wel jammer dat ik eigenlijk niet echt wat kan zeggen. Het kan wel, maar niet op een normale manier.
Oud 27-01-2010, 22:30
Uice
Uice is offline
Luiaards.
Oud 27-01-2010, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Tsk, zit je nou mijn redenatie af te kraken of het einde?
Oud 27-01-2010, 22:32
Verwijderd

Wat zijn textures voor 3D-design toch raar.
Verwijderd
Citaat:
Dat blijkt.
Ik ga vanaf nu ook gewoon maar niet meer proberen om aan die eisen te voldoen dan. Een beetje iedere keer moeten nadenken over welke smiley ik ga gebruiken. Tss.
Had ik je toch bijna zover
Verwijderd
Overigens begreep ik dat die nieuwe man van Helen Hunt haar voorloog dat Tom haar niet wilde zien, klopt dat? Zo ja, dan had de film moeten eindigen dat ie die nieuwe man op z'n bek slaat met een voetbal.
Rationeel
Rationeel is offline
owja en ik heb oog in oog gestaan met een kaaimannetje
Oud 27-01-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Wat een slechte texture zijn mond is lelijk getekend. ;o
Oud 27-01-2010, 22:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Tsk, zit je nou mijn redenatie af te kraken of het einde?
Het einde natuurlijk!
Oud 27-01-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er ff weg van, ff douche.
Oud 27-01-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Had ik je toch bijna zover
Sorry, daar ben ik te onafhankelijk en slim voor

Oud 27-01-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Wat een slechte texture zijn mond is lelijk getekend. ;o
Ik zat meer te kijken naar die scheve ogen. Maar het is allemaal niet zo fraai, ja.
Oud 27-01-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Was een opdracht van een klas om alle kanten van een mens in 1 tekening te laten zien, mijn idee was om dat inderdaad zo te doen, een groot mensenkleed met alle ingewanden die eromheenhangen, ook helemaal opengeklapt.
Oud 27-01-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Was een opdracht van een klas om alle kanten van een mens in 1 tekening te laten zien, mijn idee was om dat inderdaad zo te doen, een groot mensenkleed met alle ingewanden die eromheenhangen, ook helemaal opengeklapt.
Kubisme?
Oud 27-01-2010, 22:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zat meer te kijken naar die scheve ogen. Maar het is allemaal niet zo fraai, ja.
Ik vond vooral het stukje tussen de neus en het voorhoofd opvallend. Nou kan ik me voorstellen dat dat ook een moeilijk stuk is.. MAAR TOCH.
Oud 27-01-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Onzin!
Noem mij een betere manier!
Oud 27-01-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Vrijheid enzo.
Oud 27-01-2010, 22:43
Verwijderd
Ik heb ook een keer een texture moeten tekenen op die manier. Dat was echt alleen maar trial-and-error En op 256x256, dus echt priegelwerk.
Oud 27-01-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Kubisme?
hm nee, eerst een pop maken die van achteren opensnijden, armen benen etc met een reckbare stof ofzo en vervolgens strak op de muur timmeren en dat na tekenen. Zo heb je alle stukken huid vanaf 1 kant te zien, nouja.. niet de achterkant maar dan kun je altijd nog een spiegel tekenen ofzo.
Oud 27-01-2010, 22:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik ga lekker slapen met een kruik en ik word nooit meer wakker. Niet de komende 12u in elk geval. Hoop ik.
welterusten!
Oud 27-01-2010, 22:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik ga lekker slapen met een kruik en ik word nooit meer wakker. Niet de komende 12u in elk geval. Hoop ik.
welterusten!
Slaap lekker!
Oud 27-01-2010, 22:47
Verwijderd
Waar blijft Imene toch.
Oud 27-01-2010, 22:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Slaap lekker!
dankjewel!

Ik heb mijn vader ook even een gewetensmailtje gestuurd:
moet jij niet slapen?

Er was eens een vader, oud en wijs,
die ging altijd te laat naar bed.
Maar op een dag viel hij in slaap op reis
nou geloof me toen was het uit met de pret!

want hij gaat ook te laat naar bed.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten