Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pas op de terugweg kreeg ik mijn zin, want toen rende er een luipaard voor onze auto langs. ![]() Ik was trouwens ook net als Cartman in Fatbeard, want ik vond het heel cool dat er piraten waren in Borneo en ik hoopte ze te zien, maar toen zeiden mijn ouders dat het gewoon kerels in speedboten met pistolen waren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dat vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ooooh, ik zit alweer in mijn pyjama en er zit een was in de wasmachine, maar nu belt m'n beste vriend of we nog een biertje in de stad gaan drinken. ('want anders zien we elkaar pas over een week weer' awww...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het ook wel jammer dat ik eigenlijk niet echt wat kan zeggen. Het kan wel, maar niet op een normale manier. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn vader ook even een gewetensmailtje gestuurd: moet jij niet slapen? Er was eens een vader, oud en wijs, die ging altijd te laat naar bed. Maar op een dag viel hij in slaap op reis nou geloof me toen was het uit met de pret! want hij gaat ook te laat naar bed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|