Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, ik heb niet spel niet zo goed me gespeeld en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Ik zie geen mannier om mezelf te verdedigen. Ik heb de hele tijd op de verkeerden gestemd. Maar daar ben ik niet de enigste in dan want Biertank en Tink* hebben ook niet goed gestemd beide hebben ze maar 2x op iemand gestemd die er ook uit is gegaan. En batave heeft nog nooit op iemand gestemd die er uit is gevlogen (op Serverus na). Dit kan komen doordat zij altijd ''toevallig" fout hebben gestemd of het kan een reden hebben. Daar naast moet één van de personen die buiten het gelijkspel lijstje staat een wolf zijn. Geef mij dan in iedergeval één kans om te bewijzen dat ik geen wolf ben door Batave op te hangen. Hang mij daarna maar op dan, dan weten we in iedergeval als batave geen wolf is dat kleinmeisje het wel moet zijn. Heeft het in iedergeval nut.
|
Je bedoelt Freezer, de persoon waarvan de allang op de hoogte waren dat ie onschuldig was voordat ie eruit ging? Nee dat is een goed argument. Toen in ieder geval ik op wolf Uice stemde ipv een onschuldige. En jasperJD-Uice gelijkspel toen ik wederom op wolf Uice stemde. Ik sta dan wel niet in de goede lijstjes, maar ik sta wel onder de slechterik. Dus wat nou niet goed gestemd.
|||
Citaat:
Citaat:
Over het tweede deel van je post zeg ik ![]() O, ja @ Siorin. Ik zei alleen dat ik zeker weet dat jij geen wolf bent, ik zeg niet dat jij dan altijd gelijk hebt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OF Batave is inderdaad wolf en hij offert zichzelf dan op om jou buiten verdenking te stellen, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk. OF je bent inderdaad onschuldig en dan zijn wij allemaal heel dom bezig, maar ook dat lijkt me onwaarschijnlijk.. @Batave: Oh nou, goed dan. ![]() |
![]() |
|
Nu vind ik "jij vindt mij verdacht, dus ik stem op jou" niet de beste taktiek, maar als Toddish onder vuur ligt en plotseling verdenkt hij iemand die licht verdacht wordt(ik) heel hevig, met een heuse oproep om mij op te hangen, dan vind ik hem wel verdacht worden. Mijn stem, als ik nog leef, gaat uit naar Toddish de volgende ronde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat Toddish bedoelde is dat hij de kans wil krijgen om te bewijzen dat hij geen wolf is en vraagt ons daarom om samen met hem een (volgens hem) wolf op te hangen. In dit geval Batave. Alleen zoals ik al aangaf, denk ik persoonlijk niet dat Batave wolf is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
we zijn allebei aan het begin van het spel stil geweest en hebben allebei wel eens dom gestemd in een ronde..
||
Citaat:
||
Ik ben net weer wakker van een paar dagen carnaval, vandaar dat ik nu pas weer reageer. Ik stem op Toddish, omdat ik weinig tijd meer heb en hierdoor niets kan doorlezen op dit moment. Later kan ik er wel op terugkomen.
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten tweede heb ik al eerder redenen gegeven waarom je verdacht bent voor mij, en ik heb daar geen goed antwoord op gekregen. Voor het gemak even die post opgezocht:
Spoiler
Ten derde sta jij gewoon slecht in het stemlijstje tussen Uice en Jasper. Er moet minimaal één wolf zitten tussen Toddish, Siorin, Tink en jou. Siorin komt van die 3 het minst verdacht over. Ook Tink lijkt aan de goeie kant te spelen. Toddish en jij staan er allebei niet goed voor. Je komt verdacht over, je bent in een positie waarin jij een van de laatste wolven zou kunnen zijn (in tegenstelling tot een aantal anderen) én je post niet inhoudelijk en geeft nauwelijks iets door tijdens de hangrondes. Ik vind jou helemaal geen slechte kandidaat om op te hangen. In het beste (en in mijn ogen meest waarschijnlijke geval) ben je wolf. In het ergste geval zijn we een speler kwijt die niets toevoegt en geeft het duidelijkheid over wie er dan de wolven zijn. Nu jij weer.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: kleinmeisje, ik zal zo even reageren op jouw vraag waarom je volgens mij verdacht bent, maar ik ben nu even bezig. Als ik niet word opgegeten, anyway. |
![]() |
||
Citaat:
|
Uitslag eetronde 7
1. Mr Soija (leerlingtovenaar) 2. Paranoide (tovenaar/geliefde) 3. Bretlow (dorpeling/geliefde) 4. Biertank 52 5. Archont (dorpeling) 6. Katje (evilziener) 7. Tink* 8. Allure 9. Absinthe (verrader) 10. Freezer (dorpeling) 11. Uice (weerwolf) 12. JasperJD (ziener) 13. Siorin 14. Abzg 15. Batave 16. Barabas (jager) 17. sann 18. fizzle-fluffy (dorpeling/cupido) 19. kleinmeisje 20. Severus (weerwolf) 21. grl 22. Toddish blauw= opgehangen rood= opgegeten paars = gestorven uit liefdesverdriet De wolven hebben Barabas opgegeten. Hij is de jager en mag dus als laatste daad een speler neerschieten. Samen met de dorpelingen moet hij dit morgen voor 20.30 uur aan de spelleiders bekend maken. Morgen kunnen er dus twee doden vallen! De jager moet zijn keuze zelfstandig maken en mag niet beïnvloed worden door andere spelers. Vanwege persoonlijke drukte vanavond geen verhaal. Wees gerust dit wordt morgen goedgemaakt!
||
Citaat:
![]() Deze ronde gaat het voor mij tussen Toddish en Biertank. Aan de ene kant lijken de meeste mensen Toddish de meest verdachte persoon te vinden. Zijn laatste post over Batave heeft bij mij ook geen goed gedaan. Daar tegenover staat het feit dat Katje Toddish geprobeerd heeft verdacht te maken op een moment dat Toddish al niet helemaal meer veilig stond. Aan de andere kant hebben we Biertank. Ik heb mijn twijfels over hem hierboven al duidelijk gemaakt. Wat misschien in zijn voordeel pleit is dat Absinthe 3 mensen verdacht heeft gemaakt waaronder zowel Uice als Biertank. Zou ze 2 wolven noemen? Het zou wel een goeie zet zijn geweest omdat de meeste mensen denken dat de verrader 2 onschuldigen en een wolf noemt en ze is een ervaren speler, maar ik vond haar de verrader-rol niet erg goed spelen (sorry Minke ![]() Ik zou het liefst geloven dat ze allebei wolf zijn. Het is ook wel mogelijk. Toch acht ik de kans dat Katje op Jasper heeft gestemd in de gelijkspelronde wel zeer aanwezig dus als een van de twee wolf blijkt te zijn, durf ik niet met zekerheid te zeggen dat de ander het ook is. Het grootste probleem is dat ik niet weet welke van de twee in ieder geval fout is. Moeilijk moeilijk. Ik ga er in ieder geval nog een nachtje over slapen.
|
Terwijl ik stond te douchen realiseerde ik me dat ik helemaal geen nachtje kan slapen omdat ik morgen de hele dag weg ben. Ik geef dus nu m'n stem door.
Ik stem op Toddish. Ik wil het de jager zo makkelijk mogelijk maken om een doelwit te kiezen dat niet hetzelfde is als degene die er in de hangronde uit wordt gestemd. De meeste mensen lijken meer problemen te hebben met Toddish dan met Biertank. Voor mij is de keuze 50-50 dus dan ga ik mee met wat anderen vinden en probeer ik het daarmee makkelijker te maken voor Barabas. Ik weet niet wie er allemaal al gestemd hebben dus ik zet alleen Biertank (want hij heeft geloof ik al gestemd) en mezelf in het rijtje, maar voel je vrij om jezelf boven mij te zetten als je al eerder je stem hebt doorgegeven. De chronologische volgorde maakt op dit moment denk ik niet zoveel meer uit. Toddish Biertank grl
|
Het kan ook zijn dat katje wist dat Uice een wolf was en dat ze dan gelijk de aandacht naar een speler die al semi-verdacht was maar waarvan ze niet wist of het wolf was of niet. Misschien wist ze niet dat Toddish evt. een wolf is. Ik stem in ieder geval wel op hem, en ik geef mijn keuze maar vast door want morgenavond ben ik druk met profielwerkstuk.
||
Verwijderd
|
@Toddish
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan ga ik mee op Toddish. Nu maar hopen dat hij echt wolf is, en niet Biertank. Ik heb nu tijd om even de posts door te nemen, om te zien wie dan de laatste wolf zou zijn. Maar hier vast een lijstje:
Toddish Biertank grl Batave sann Siorin Tink* Oops. Nu maak ik dezelfde fout die Batave eerder maakte ![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2010 om 17:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ervan uitgaande dat Katje als evilziener inderdaad op Jasper heeft gestemd om Uice te beschermen, moet er nog één wolf buiten die twee rijtjes staan. In dit geval dus Batave of kleinmeisje. Ik vind dit het meest waarschijnlijk, aangezien Katje al constant Uice zat te beschermen en dus waarschijnlijk de functie van Uice had opgevraagd en wist dat hij wolf was. Ik denk niet dat zij in die ronde op een andere speler heeft gestemd. Als ze dit wel heeft gedaan dan zou ik echt niet snappen waarom.
Anyway, als ik moet kiezen tussen kleinmeisje of Batave, vind ik kleinmeisje echt het meest verdacht. Van Batave heb ik echt nog niets verdachts gezien, eigenlijk. Ik heb hieronder de posts van kleinmeisje neergezet, waardoor ik haar verdacht vond. Wat mij vooral opviel was dat kleinmeisje al sinds vóórdat Absinthe werd opgehangen, al de hele tijd op sann zat aan te sturen. Nu was sann wel heel still, maar echt verdacht heb ik haar nooit gevonden. Zoals hier:
Spoiler
Daar heeft ze dus toch op sann gestemd, terwijl er veel meer aanwijzingen waren naar Uice (en zelfs de beschuldigingen tegenover Jasper waren op meer gebaseerd dan slechts haar 'gevoel' bij sann). Sowieso weten wij nu dat sann überhaupt niet slecht kan zijn. En DIT is wat haar vooral verdacht maakte bij mij:
Spoiler
Maakt ze hier nu expres een rekenfout? 3 geldige stemmen voor Jasper? Iedereen buiten de Uice/Jasper-rijtjes onschuldig? Dan spreekt ze zichzelf dus vrij (want: ze staat buiten de rijtjes) met een aanname die niet klopt. Want als de evilziener inderdaad op Jasper heeft gestemd is het 6 versus 5 stemmen en kan er maar 1 wolf onder Uice staan. Ik vond dit echt heel opmerkelijk, hoewel het ook een foutje kan zijn geweest, maar het is wel heel frappant. En hier: Citaat:
De rest van haar posts kon ik niet echt iets verdachts in vinden. En zoals ik al eerder aangaf, ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. Maar ik denk écht dat Katje wél op Jasper heeft gestemd om Uice te redden en daarom kán er maar één wolf onder Uice staan, dus moet er wel een wolf buiten de lijstjes staan en in dat geval gaat mijn stem naar kleinmeisje en niet naar Batave. Maargoed, nu eerst maar eens zien of Toddish inderdaad wolf is. Zo niet, dan stem ik volgende ronde op kleinmeisje of Biertank (want uit het Uice-rijtje is hij na Toddish het meest verdacht). Edit: Ja foutje in het lijstje. Aangepast. ![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2010 om 16:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan zou ik echt de 'slechtste' wolf ooit zijn.
![]() Oh en @ degenen die het vroegen: Volgens mij mag de jager twee keuzes doorgeven. Dus als zijn eerste keuze al wordt opgehangen, schiet hij de tweede af. En sowieso kan hij meelezen, dus het zal vast niet gebeuren dat hij de persoon neerschiet die wij ophangen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje Siorin, jij bent zoveel scherper dan ik.
Dat 'rekenfoutje' komt inderdaad wel heel goed uit voor kleinmeisje (als jij het niet zou doorzien). Lastig, toen ik het las (kennelijk een stuk minder kritisch dan jij) dacht ik, ja inderdaad je hebt gelijk, maar nu blijkt dat dus absoluut niet het geval te zijn. Wellicht een foutje, maar een tactisch bedachte som om haar onschuldig te laten lijken lijkt me aannemelijker. Kijken wat er vanavond met Toddish gebeurd, maar kleinmeisje is wat mij betreft een stuk gestegen in de lijst met verdachten. |
![]() |
|||||
Ik stem deze ronde weer op Toddish, ook om het de jager makkelijk te maken mocht hij maar een stem hebben.
Citaat:
ik vind Batave dus verdacht om reden die ik eerder genoemd heb maar ook omdat ik mijn eigen functie weet wat een rot argument is. Citaat:
Citaat:
Dus ik snap niet waarom een kloppende aanvulling op alle mogelijkheden van waar de wolven staan veracht is?? Citaat:
|
Kleinmeisje, jouw enige redenen die mij verdacht moeten maken zijn dat ik 4 posts heb gemaakt die jij niet helemaal snapte maar die ik hier uitgelegd heb.
Daarbij begin jij pas mij te beschuldigen zodra mensen het hebben over jij of ik die een wolf moet zijn, maar in plaats van jezelf te verdedigen beschuldig je mij uit lijfsbehoud.
||
Citaat:
Is dat heel raar dan? (en omdat ik ook buiten de lijstjes sta ben ik ook verdacht maar mijn functie weet ik dus vind ik mezelf niet verdacht, wat zoals ik al eerder zei voor de rest van de mensen natuurlijk een rot argument is). daarna ben ik gaan kijken naar je posts en die vond ik als combinatie van allemaal raar. ook het deel dat je in je in de post waarna je wijst probeert te verklaren; ik blijf je stem switch weg van jasper raar vinden omdat je perse gelijke rijtjes wilde hebben. Terwijl twee langste rijtjes met maar 1 stem verschil volgens mij net zo veel zegt. verder zie mijn vorige post voor reactie waarom ik wel/niet verdacht ben (tja, ik sta op een stomme plek die ronde dus totdat jij of ik dood ben zal ik wrs wel verdacht blijven, net als jij)
||
Citaat:
want het is geen rekenfoutje, maar een aanvulling op de post van grl die had toen verschillende theorieen die op DAT moment mogelijk waren ik poste er simpel weg nog eentje bij die TOEN nog mogelijk was en vanaf het moment dat Uice wolf bleek natuurlijk niet meer.
||
Verwijderd
|
@kleinmeisje: Maar er zijn NOOIT maar 3 geldige stemmen voor Jasper geweest. Dat was überhaupt niet mogelijk.
Citaat:
7 voor Uice en 3 voor Jasper zou namelijk aangeven dat er 4 valse stemmen onder Uice moesten staan en dat is niet mogelijk met 2 wolven in het Jasper-rijtje, want dan zouden er nog 2 wolven en 1 evilziener over zijn en dat is 2+1=3. Dus jouw theorie heeft nooit kunnen kloppen. God, ik kan gewoon heel slecht uitleggen, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jasper JD a b c d e Uice f g h i j k l Mijn theorie: Jasper en Uice hebben beide twee wolven (d & e en k & l) dus dan krijg je Jasper a b c Uice f g h i j en onder Uice staat de evilziener die op jasper heeft gestemd (bijv j) dan krijg je Jasper a b c j Uice f g h i gelijkspel, dus geen rekenfout! maar dit is duidelijk niet meer van toepassing doordat Uice wolf bleek te zijn en er dus niet twee wolven in beide rijtjes kunnen staan
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|