Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar ik heb m'non welles gemeet, dus zij kan zeggen of ik idd bij de weirdo's hoor. ![]() Citaat:
Ik huil standaard 1 keer per maand, als ik last heb van jeweetwel. Dan weet ik dat ik emo ben en dan mag ik even huilen. Maar daarbuiten huil ik niet, want huilen is stom. Ik word dan altijd eerder kwaad.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou dat wezen dat ik altijd teken boven mensen die ergens mee zitten, dat is een deel van die persoon maar ook een "eigen wezen" heeft ook een leven zonder de persoon waardoor die is ontstaan. Maar wat doet dat wezen? Waarom komt die alleen als iemand bang is of andere vervelende emoties. Of krimpt die als je je goed voelt en is de aanwezigheid van het beest zo klein dat het amper zichtbaar is. Wat wilt het wezen? Wat denkt het wezen? Heeft het ook organen of bestaat het uit een materie die erg bizar is voor een levend wezen?
Waarom heeft iedereen deze grote oogbol met zwarte tentakels? etc. Alles wat ik maak heeft tijdens het tekenen of kleien etc een bepaalde geschiedenis. Emoties, trekjes, karakter etc. Dat uitpluizen is lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|