Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2010, 20:10
Verwijderd
ik heb weer hulp nodig, wolke felm:

het zal wel weer heel dom zijn dat ik er niet op kom..die hand gaat dus dat blaadje wegtrekken en die david doet dan zo OEH! en doet snel zijn handen voor zijn kruis
Advertentie
Oud 06-03-2010, 20:14
Verwijderd
30 procent al
Oud 06-03-2010, 20:18
Verwijderd
Ik zag net het nieuwsitem van de huishoudbeurs in 1956 waar ze de nieuwste snufjes demonstreerden
Oud 06-03-2010, 20:21
Verwijderd
Voor vanaf hoeveel geld heb ik een server? Op tweakers is de goedkoopste 250 euro, lijkt me een beetje veel
Oud 06-03-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Voor vanaf hoeveel geld heb ik een server? Op tweakers is de goedkoopste 250 euro, lijkt me een beetje veel
Server voor wat?
Oud 06-03-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ik heb weer hulp nodig, wolke felm:

[afbeelding]

het zal wel weer heel dom zijn dat ik er niet op kom..die hand gaat dus dat blaadje wegtrekken en die david doet dan zo OEH! en doet snel zijn handen voor zijn kruis
Het is een sketch uit Monty Pythons Flying Circus, maar als het een film moet zijn dan is het vast And Now For Something Completely Different want daar staat 'ie ook op.
Oud 06-03-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Server voor wat?
Om bestanden te hosten, muziek uit te wisselen, en als ik ruimte over heb een opensourceproject te helpen.
Oud 06-03-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Het is een sketch uit Monty Pythons Flying Circus, maar als het een film moet zijn dan is het vast And Now For Something Completely Different want daar staat 'ie ook op.
yesss dat wilde hij horen
Oud 06-03-2010, 20:31
Verwijderd
O en ik kan misschien mijn vader meekrijgen als ik er een best redelijk bezochte website op kwijt kan
Oud 06-03-2010, 20:33
Verwijderd
EINDELIJK een first solve

http://whatthemovie.com/shot/66208

En nu allemaal tien sterren geven, zodat ie ook in de feature films komt hm
Oud 06-03-2010, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Om bestanden te hosten, muziek uit te wisselen, en als ik ruimte over heb een opensourceproject te helpen.
Dat kan gewoon op je eigen computer, al is het misschien niet de snelste oplossing.
Oud 06-03-2010, 20:38
Verwijderd
Ja dat kan wel, maar ik zocht eigenlijk een indicatie van wat dat kan kosten.

En ik heb een laptop, die het niet echt graaft om lang aan te staan. En ik ook niet, want ik moet er naast proberen te slapen met het lawaai dat het ding maakt er bovenuit.
Oud 06-03-2010, 20:40
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook gewoon die server alleen draaien als je er achter zit.
Oud 06-03-2010, 20:41
Verwijderd
Dat is vaak alleen 's avonds een paar uurtjes. En bijna het hele weekend.
Niet dat ik van plan was om meteen zo'n ding te kopen, maar vooral even weten wè da kòs
Oud 06-03-2010, 20:42
Verwijderd
Ik had een stukje software gedownload wat mogelijk interessant was. Ik opende de handleiding en zag een inhoudsopgave van alleen al 26 pagina's
Oud 06-03-2010, 20:44
Verwijderd
De jonge democraten willen geen nieuwe leden meer ofzo
Oud 06-03-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Minister Klink van Volksgezondheid probeert de overtollige vaccins tegen de Mexicaanse griep terug te verkopen aan de fabrikanten.
Laten we blij zijn met elkaar! die VOC-mentaliteit!
toch?
Oud 06-03-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
EINDELIJK een first solve

http://whatthemovie.com/shot/66208

En nu allemaal tien sterren geven, zodat ie ook in de feature films komt hm
Sorry, you are not allowed to view this snapshot.

Welke screenshot was het? En welke film?
Oud 06-03-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Sorry, you are not allowed to view this snapshot.

Welke screenshot was het? En welke film?
Ja twee minuten later was hij er ineens weer afgehaald
Het was het achterhoofd van een meisje dat naar twee schranzende varkens keek, van Spirited Away.
Oud 06-03-2010, 20:53
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had het briljante idee om pannenkoeken te bakken. Ik had het beslag al af toen ik zag dat ik geen boter meer had. De enige optie was olijfolie. Dat maar gedaan. Nou moet ik toegeven dat het me niet echt verbaasd dat dat niet goed werkte, maar ik word toch stiekem wel een beetje verdrietig bij het zien van het hoopje deegwaar dat meer op roerei lijkt dan op een pannenkoek
Oud 06-03-2010, 20:54
Verwijderd
heuh waarom kun je geen pannenkoeken bakken in olijfolie
Oud 06-03-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Laten we blij zijn met elkaar! die VOC-mentaliteit!
toch?
Die Klink heeft al eerder aangetoond dat hij het economisch inzicht heeft van wandelende tak.
Oud 06-03-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik bak ze altijd in olie
Oud 06-03-2010, 20:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omdat ik geen gave anti-aanbaklaag heb. En als je dan in olijfolie bakt, blijft de onderkant van de pannenkoek aan de pan. Wat op zich nog niet zo rampzalig is (behalve lastig afwassen) maar het zorgt er ook voor dat de rest van de pannenkoek dus niet goed bakt.
Oud 06-03-2010, 20:56
Lorelei
Lorelei is offline
Ik weet overigens niet waarom het met boter wel lukt zonder anti-aanbaklaag maar met boter heb ik echt nooit problemen.
Oud 06-03-2010, 20:57
Verwijderd
O ik heb overigens alleen maar pannen met antiaanbaklaag
Oud 06-03-2010, 20:59
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb wel een wok met anti-aanbaklaag maar geen koekenpan. Ik dénk dat m'n koekenpan er vroeger wel een had.. maar nu in ieder geval duidelijk niet meer
Oud 06-03-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
O ik heb overigens alleen maar pannen met antiaanbaklaag
ik ook, ik zou niet weten wat ik zonder moest
Oud 06-03-2010, 21:02
Verwijderd
en nu is het tijd voor een HaJé
Oud 06-03-2010, 21:07
Lorelei
Lorelei is offline
De pannenkoeken waren overigens wel lekker. Over de ene roerbakpannenkoek heb ik een laag kaas gelegd en die nog 30 secs in de magnetron gegooid. En de andere roerbakpannenkoek heb ik versierd met klodders appelstroop
Oud 06-03-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik geen gave anti-aanbaklaag heb. En als je dan in olijfolie bakt, blijft de onderkant van de pannenkoek aan de pan. Wat op zich nog niet zo rampzalig is (behalve lastig afwassen) maar het zorgt er ook voor dat de rest van de pannenkoek dus niet goed bakt.
Ik heb nooit problemen met olijfolie, en ik pannekoek wat af.
Oud 06-03-2010, 21:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb nooit problemen met olijfolie, en ik pannekoek wat af.
Zonder anti-aanbaklaag?

Ik heb trouwens ook zin om koekjes te bakken. Maar dat kan gewoon niet dus dat dilemma is al opgelost voordat het uberhaupt een dilemma werd
Oud 06-03-2010, 21:16
Verwijderd
Hoi.

Citaat:
Aardige film. was geen fan van het 3d gedoe, niet veel toegevoegde waarde, maar verder prima film.
Ik vond 'm gaaf en ik wil alle kostuums hebben. <3 Maar dat 3D had van mij ook niet gehoeven, ik snap 't punt niet zo.
Oud 06-03-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Zonder anti-aanbaklaag?

Ik heb trouwens ook zin om koekjes te bakken. Maar dat kan gewoon niet dus dat dilemma is al opgelost voordat het uberhaupt een dilemma werd
Ja, er zitten zelfs putjes in mn baklaag (niet self-inflicted, maar als design). De eerste pannekoek gaat overigens altijd fout, maar dat is normaal.
Oud 06-03-2010, 21:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, er zitten zelfs putjes in mn baklaag (niet self-inflicted, maar als design). De eerste pannekoek gaat overigens altijd fout, maar dat is normaal.
Juh, in de mijne ook. Nou ja, dan kan jij gewoon beter koken dan ik. Goed om te weten voor als we getrouwd zijn

De kans dat de eerste pannenkoek fout gaat, kun je trouwens verminderen door de pan iets langer te laten opwarmen
Oud 06-03-2010, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Juh, in de mijne ook. Nou ja, dan kan jij gewoon beter koken dan ik. Goed om te weten voor als we getrouwd zijn

De kans dat de eerste pannenkoek fout gaat, kun je trouwens verminderen door de pan iets langer te laten opwarmen
Elke avond pannekoeken, maak je borst maar nat.

En ja, ga je mij nu advies geven over hoe ik pannekoeken moet bakken, hm?
Oud 06-03-2010, 21:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Elke avond pannekoeken, maak je borst maar nat.

En ja, ga je mij nu advies geven over hoe ik pannekoeken moet bakken, hm?
Bah

Jazeker. Want meeeestal maak ik heeeeele lekkere pannenkoeken. Vooral lekkere zoete pannenkoeken want dan doe ik kaneel door het beslag en kaneel is gewoon geweldig
Oud 06-03-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Bah

Jazeker. Want meeeestal maak ik heeeeele lekkere pannenkoeken. Vooral lekkere zoete pannenkoeken want dan doe ik kaneel door het beslag en kaneel is gewoon geweldig
Kaneel vind ik niet samengaan met stroop Dus kaneel en suiker na het bakken is prima, maar niet door het beslag. Alhoewel, ik moet het maar eens proeven voordat ik er een oordeel over kan geven.
Oud 06-03-2010, 21:34
Verwijderd
hallo
Oud 06-03-2010, 21:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kaneel vind ik niet samengaan met stroop Dus kaneel en suiker na het bakken is prima, maar niet door het beslag. Alhoewel, ik moet het maar eens proeven voordat ik er een oordeel over kan geven.
Inderdaad joh. En ik eet pannenkoeken bijna nooit met stroop. Wel vaak met appelstroop, dat vind ik zo'n goddelijke combinatie
Oud 06-03-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad joh. En ik eet pannenkoeken bijna nooit met stroop. Wel vaak met appelstroop, dat vind ik zo'n goddelijke combinatie
Appelstroop of suikerstroop, beiden lekker

Appel meebakken in de pannekoek is ook hemels. Scheelt weer stroop. Maar dat kan er alsnog op.
Oud 06-03-2010, 21:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Appelstroop of suikerstroop, beiden lekker

Appel meebakken in de pannekoek is ook hemels. Scheelt weer stroop. Maar dat kan er alsnog op.
Is inderdaad lekker.. maar ook gedoe Maar ja, jij ging pannenkoeken bakken voor ons voor de rest van ons leven dus dat gedoe is niet mijn probleem
Oud 06-03-2010, 21:42
Verwijderd
ik krijg honger door jullie
Oud 06-03-2010, 21:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik krijg honger door jullie
Misschien wil noeduls ook wel een pannenkoekje voor jou bakken
Oud 06-03-2010, 21:49
Verwijderd
Als ik nu beslag had, had ik er zo eentje op de post gedaan en opgestuurd naar jullie beiden.
Oud 06-03-2010, 22:00
Lorelei
Lorelei is offline
Katje naamzoek. Kan ik ook ergens de recepten krijgen van de dingen die op epicute staan?
Oud 06-03-2010, 22:01
Verwijderd
Ik dacht aan spekpannenkoeken en nu ben ik in staat om naar een pannenkoekenhuis te fietsen.
Oud 06-03-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Katje naamzoek. Kan ik ook ergens de recepten krijgen van de dingen die op epicute staan?
Geen idee, maar dat zou wel leuk zijn als de recepten erbij stonden
Oud 06-03-2010, 22:04
Verwijderd
Ik heb een pannekoekenboot letterlijk voor de deur...
Oud 06-03-2010, 22:06
Verwijderd

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten