Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, Adriaan van Dis... het is ook een rare snuiter, maar toch, ik vind het leuk om naar te luisteren ![]() |
![]() |
|
Ik vind hem raar, het eerste boek dat ik las (qua literatuur) was van hem en ik dacht echt: nou als dit literatuur is. Het ging over iemand die achter het sleutelgat naar spelende kinderen zat te loeren terwijl hij zich aan het afrukken was. :')
|
WTF, mijn stiefmoeder heeft de hele lunch lang geprobeerd me te beledigen. Ze zei iets over dat ze het zo bijzonder vond dat mijn oma haar broek zelfgemaakt had. Dus ik zei dat ik mijn kostuum en dat van mijn vriendje zelf had gemaakt.
Stiefmoeder: 'oh! Hij leek er erg jong in.' ik: 'dankje ![]() S: 'ja, je had zo zijn moeder kunnen zijn. Omdat hij zo dun en klein leek in dat kostuum, als een jongen van vijftien, en jij had een pofbroek dus jij leek juist heel dik en veel ouder.' Ik: 'als ik 20 lijk en hij 15 dan kan ik nog steeds niet zijn moeder lijken ![]() S: 'Nee, je leek ook meer 35' WTF ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja bestwelkut ![]() Hoe gaat het met jou crisi? (crisissen?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En jezus wat kut van je vriendje ![]()
|
Het was een beetje gedompt door het gedoe met mijn vriendje, maar het was heel leuk en iedereen vond het eten heel lekker en had zich vermaakt. En ik heb heel lieve kadootjes gekregen en het was leuk
![]() En mijn opa's waren echt zo gaaf verkleed ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ouders... tja, dat gaat toch niet meer goedkomen natuurlijk. En hoewel ik er bij vlagen aan begin te wennen, is het bij andere vlagen gewoon nog steeds heel confronterend als ik mijn vader hoor zeggen dat ze vier jaar toneel hebben gespeeld. "Komt dat talent van m'n dochters toch ergens vandaan", zei hij. Natuurlijk maakte hij een grapje, maar toch. - Ruzie met m'n beste vriend waar ik iedere dag anders over denk (de ene dag wil ik er hard om huilen, de andere dag vind ik dat hij er in kan stikken en dat hij misschien gewoon niet zo'n goede vriend blijkt, en de andere keer denk ik dat ik niet zo trots moet zijn en er volwassen met hem over moet kunnen praten (maar dat heb ik me vaker voorgenomen en vaak loopt dat anders dan gepland). - En alles gaat gewoon door. En mijn concentratie is nog steeds niet optimaal. Heb één groot ding afgezegd en dat was heel fijn. Maar ik voel me wel schuldig over dat ik straks een slechte voorstelling ga laten zien die ik heb geregisseerd en dat ik zo achterloop met het uitwerken van de leerplanontwikkeling. Sorry voor m'n lange verhaal ![]() |
![]() |
|
|