Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2010, 18:10
Verwijderd
4hon3dsaai ;D;
Advertentie
Oud 08-03-2010, 18:16
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben ka-pot.
Oud 08-03-2010, 18:17
Verwijderd
tentamen gehad?
Oud 08-03-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ka-pot.
ik ook, vooral mijn vingers zijn erg vermoeid van het koppen kleien
Oud 08-03-2010, 18:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tentamen gehad?
Tentamen ging goed. t Was een tentamen van ruim anderhalf uur maar ik was na 35 minuten al klaar. Wat in mijn geval meestal een goed teken is en ik heb er ook een heel erg goed gevoel over. Ik vind dat een cijfer boven de 8 er toch wel in moet zitten.

Verder nog allerlei dingen gedaan. Pas net thuis. Stampot in de magnetron. Hongerrr.
Oud 08-03-2010, 18:21
Verwijderd
goed joh grl

mmm ik moet ook nog koken, weinig zin in nu.
Oud 08-03-2010, 18:23
Tink*
Tink* is offline
Ik heb ook honger, ik heb net gecircuit, dat was niet echt mijn ding.
Verwijderd
Citaat:
ik ook, vooral mijn vingers zijn erg vermoeid van het koppen kleien
mmm smerige koppen
Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook honger, ik heb net gecircuit, dat was niet echt mijn ding.
wat is dat?
Oud 08-03-2010, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Tentamen ging goed. t Was een tentamen van ruim anderhalf uur maar ik was na 35 minuten al klaar. Wat in mijn geval meestal een goed teken is en ik heb er ook een heel erg goed gevoel over. Ik vind dat een cijfer boven de 8 er toch wel in moet zitten.

Verder nog allerlei dingen gedaan. Pas net thuis. Stampot in de magnetron. Hongerrr.
Bij mij is het meestal een slecht teken als ik zo snel klaar ben.
Oud 08-03-2010, 18:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bij mij is het meestal een slecht teken als ik zo snel klaar ben.
Hehe. Oh nee, ik ben eraan gewend. Ik doe de tentamens meestal in de helft van de tijd. Voor mij is dat een goed teken want het houdt in dat ik weet wat ik doe. Als ik er lang over doe, betekent dat dat ik over veel dingen heb moeten nadenken en veel dingen niet zeker wist.
Oud 08-03-2010, 18:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
wat is dat?
Circuittraining, hadden jullie dat nooit op de middelbare? Dan moet je zeg maar een minuut per oefening doen en dan 20 onderdelen en dat twee keer.
Oud 08-03-2010, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Hehe. Oh nee, ik ben eraan gewend. Ik doe de tentamens meestal in de helft van de tijd. Voor mij is dat een goed teken want het houdt in dat ik weet wat ik doe. Als ik er lang over doe, betekent dat dat ik over veel dingen heb moeten nadenken en veel dingen niet zeker wist.
Ik maakte altijd maximaal gebruik van m'n tijd en checkte alles 20 keer als ik voortijdig klaar was. Alhoewel vroeg weg gaan en dan iedereen verbaasd/verschrikt/jaloers zien opkijken (en daarna naar hun horloge) natuurlijk ook een meesterlijk gevoel is
Oud 08-03-2010, 18:46
Verwijderd
Het werd (verse) spaghetti met gerookte zalm, broccoli en crème fraîche.
En nu lekkere citroenlimoenvla toe.
Oud 08-03-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:

Een derde van de tijd? Sodeju.
Oud 08-03-2010, 18:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Een derde van de tijd? Sodeju.
Ik was niet de enige die al klaar was. We begonnen om 11 uur, om kwart voor 12 mochten de eerste mensen die klaar waren weg. Toen liepen we met z'n vijven de deur uit.. van de 25.
Oud 08-03-2010, 18:50
Verwijderd
Ik weet bij Adriaan van Dis nooit of ik nu van hem walg of dat ik hem eigenlijk wel heel erg kan waarderen.
Ik geloof toch het laatste
Oud 08-03-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet bij Adriaan van Dis nooit of ik nu van hem walg of dat ik hem eigenlijk wel heel erg kan waarderen.
Ik geloof toch het laatste
Wat, ik wou net hetzelfde posten Ik vind hem vooral een rare snuiter. Maar tien keer beter dan die vieze Antoine Bodar.
Oud 08-03-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik was niet de enige die al klaar was. We begonnen om 11 uur, om kwart voor 12 mochten de eerste mensen die klaar waren weg. Toen liepen we met z'n vijven de deur uit.. van de 25.
Dan zat dat tentamen waarschijnlijk erg ruim in de tijd.
Oud 08-03-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Wat, ik wou net hetzelfde posten Ik vind hem vooral een rare snuiter. Maar tien keer beter dan die vieze Antoine Bodar.
Nee, die Antoine Bodar vind ik zowaar best prettig overkomen.

Maar ja, Adriaan van Dis... het is ook een rare snuiter, maar toch, ik vind het leuk om naar te luisteren
Oud 08-03-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Nee, die Antoine Bodar vind ik zowaar best prettig overkomen.

Maar ja, Adriaan van Dis... het is ook een rare snuiter, maar toch, ik vind het leuk om naar te luisteren
Hij vertelt wel grappig ja
Oud 08-03-2010, 19:00
Verwijderd
Ja, en zo bloemrijk
Oud 08-03-2010, 19:01
Tink*
Tink* is offline
Ik vind hem raar, het eerste boek dat ik las (qua literatuur) was van hem en ik dacht echt: nou als dit literatuur is. Het ging over iemand die achter het sleutelgat naar spelende kinderen zat te loeren terwijl hij zich aan het afrukken was. :')
Oud 08-03-2010, 19:03
Verwijderd
Ach, er worden wel controversiëlere boeken geschreven.
Maar goed, ik heb nooit wat van hem gelezen, en het ging dan ook vooral over zijn gedrag, niet over wat hij schrijft.
Oud 08-03-2010, 19:09
Verwijderd

spiegeltje spiegeltje aan mijn lijf, wie is het lekkerste wijf?
Oud 08-03-2010, 19:10
Verwijderd
En Antoine Bodar en Adriaan van Dis zie ik beiden duizend keer liever dan Freek de Jonge.
Verwijderd
leuk dingetje haha
Verwijderd
en ik wil lente met bloemjes in veldjes

Oud 08-03-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
En Antoine Bodar en Adriaan van Dis zie ik beiden duizend keer liever dan Freek de Jonge.
Daar ben ik het heel erg mee eens ja!
Oud 08-03-2010, 19:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF, mijn stiefmoeder heeft de hele lunch lang geprobeerd me te beledigen. Ze zei iets over dat ze het zo bijzonder vond dat mijn oma haar broek zelfgemaakt had. Dus ik zei dat ik mijn kostuum en dat van mijn vriendje zelf had gemaakt.
Stiefmoeder: 'oh! Hij leek er erg jong in.'
ik: 'dankje '
S: 'ja, je had zo zijn moeder kunnen zijn. Omdat hij zo dun en klein leek in dat kostuum, als een jongen van vijftien, en jij had een pofbroek dus jij leek juist heel dik en veel ouder.'
Ik: 'als ik 20 lijk en hij 15 dan kan ik nog steeds niet zijn moeder lijken '
S: 'Nee, je leek ook meer 35'

WTF wat heb ik NOU weer gedaan dat ze me van die steken moet uitdelen onder water. Wat een trut.
Oud 08-03-2010, 19:23
Verwijderd
huéh het was uit of mis ik iets?
Oud 08-03-2010, 19:23
Verwijderd
maar wel stom dat zedat zegt!
Oud 08-03-2010, 19:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee het is nog niet uit. Nóg niet. Hij houdt alleen niet meer van me.
En ja het is heel stom dat ze dat zegt. Ze is echt een jaloers kreng. Zij zou willen dat ze eruit zag als 35!
Oud 08-03-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Mijn tentamens zijn er meestal op gemaakt dat je er de volle drie uur voor nodig hebt. Maar als je een opgave niet weet, ben je ook niet een half uur/drie kwartier bezig met de berekening.
Oud 08-03-2010, 19:25
Verwijderd
wauw dat is nog rotter om te horen Fiz!
Oud 08-03-2010, 19:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
jah
Maar ik snap echt niet waarom het nodig is om zo ongelooflijk gemeen te doen. Ik sta erboven hoor, ik trek het me echt niet aan, maar ik vind het wel idioot.
Oud 08-03-2010, 19:39
Miekje*
Miekje* is offline
Het lijkt wel of er miljoenen naalden in mijn rug zitten . En ik heb helemaal niks gedaan vandaag.
Oud 08-03-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt wel of er miljoenen naalden in mijn rug zitten . En ik heb helemaal niks gedaan vandaag.
zelfs niet de hele dag achter de computer gezeten?
Oud 08-03-2010, 19:46
Sherlock
Sherlock is offline
Lekker getennist weer
Oud 08-03-2010, 19:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
zelfs niet de hele dag achter de computer gezeten?
Nee! Gewoon school gehad .
Oud 08-03-2010, 19:48
Verwijderd
Wat een stom wijf zeg, Fizzle. Ik neem aan dat ik dat wel over je stiefmoeder mag zeggen...?
En ik wist niet dat je relatiecrisis had! Wat kut.
Oud 08-03-2010, 19:51
Missy
Missy is offline
Waarschijnlijk eindelijk een bedrijf voor mijn onderzoek. Meevaller van vandaag.
Oud 08-03-2010, 19:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een stom wijf zeg, Fizzle. Ik neem aan dat ik dat wel over je stiefmoeder mag zeggen...?
En ik wist niet dat je relatiecrisis had! Wat kut.
Jahoor, dat mag je best zeggen over iemand die in één minuut zegt dat ik dik lijk, een oud wijf ben, én dat mijn vriendje dun is en een jochie lijkt.

Ja bestwelkut
Hoe gaat het met jou crisi? (crisissen?)
Oud 08-03-2010, 19:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarschijnlijk eindelijk een bedrijf voor mijn onderzoek. Meevaller van vandaag.
tof ^^
Oud 08-03-2010, 19:57
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jahoor, dat mag je best zeggen over iemand die in één minuut zegt dat ik dik lijk, een oud wijf ben, én dat mijn vriendje dun is en een jochie lijkt.

Ja bestwelkut
Ik zou dat dus echt niet pikken van een stiefouder als ik die had

En jezus wat kut van je vriendje
Oud 08-03-2010, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zou dat dus echt niet pikken van een stiefouder als ik die had

En jezus wat kut van je vriendje
Ik heb niet echt een keus he. En mijn vader zat er ook maar bij van 'eh ja 0_o' en maar niks zeggen.

Jah Ik wil hem heel erg niet kwijt!
Oud 08-03-2010, 20:02
Lorelei
Lorelei is offline
Maar fissel, had je gisteren wel een beetje leuke verjaardag nog?
Oud 08-03-2010, 20:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was een beetje gedompt door het gedoe met mijn vriendje, maar het was heel leuk en iedereen vond het eten heel lekker en had zich vermaakt. En ik heb heel lieve kadootjes gekregen en het was leuk

En mijn opa's waren echt zo gaaf verkleed ik heb er hele leuke foto's van en zodra mijn vriendje ze stuurt zal ik ze op het forum zetten, dat mag best.
Oud 08-03-2010, 20:11
Verwijderd
Citaat:

Ja bestwelkut
Mwah.
- Ouders... tja, dat gaat toch niet meer goedkomen natuurlijk. En hoewel ik er bij vlagen aan begin te wennen, is het bij andere vlagen gewoon nog steeds heel confronterend als ik mijn vader hoor zeggen dat ze vier jaar toneel hebben gespeeld. "Komt dat talent van m'n dochters toch ergens vandaan", zei hij. Natuurlijk maakte hij een grapje, maar toch.
- Ruzie met m'n beste vriend waar ik iedere dag anders over denk (de ene dag wil ik er hard om huilen, de andere dag vind ik dat hij er in kan stikken en dat hij misschien gewoon niet zo'n goede vriend blijkt, en de andere keer denk ik dat ik niet zo trots moet zijn en er volwassen met hem over moet kunnen praten (maar dat heb ik me vaker voorgenomen en vaak loopt dat anders dan gepland).
- En alles gaat gewoon door. En mijn concentratie is nog steeds niet optimaal. Heb één groot ding afgezegd en dat was heel fijn. Maar ik voel me wel schuldig over dat ik straks een slechte voorstelling ga laten zien die ik heb geregisseerd en dat ik zo achterloop met het uitwerken van de leerplanontwikkeling.

Sorry voor m'n lange verhaal
Oud 08-03-2010, 20:18
Philosophy
Philosophy is offline
Kusje voor Fizzle en Absinthe. ;o

Regels voor berichten