Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 14:07
Verwijderd
godverdomme dit doet me aan de film Lovely bones denken, sick als daar het motief ligt
Advertentie
Oud 17-03-2010, 14:08
Verwijderd
Mijn ouders hebben gisteren vrij impulsief 2 katjes uit het asiel geplukt Morgen langs om te kijken

Mijn ouders zaten al wat langer te denken van 'goh, zou toch wel weer eens leuk zijn, een kat of twee...' maar het kwam er maar niet van. Oh, en ze hebben ook net een nieuwe bank besteld, goeie match
Oud 17-03-2010, 14:09
Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Mijn ouders hebben gisteren vrij impulsief 2 katjes uit het asiel geplukt Morgen langs om te kijken

Mijn ouders zaten al wat langer te denken van 'goh, zou toch wel weer eens leuk zijn, een kat of twee...' maar het kwam er maar niet van. Oh, en ze hebben ook net een nieuwe bank besteld, goeie match
Ahww lieff! Gewoon huiskatjes?

Haha nou goede combinatie inderdaad. Wij hadden destijds ook net een nieuwe bank, is niet veel meer van over
Oud 17-03-2010, 14:10
Verwijderd
Haha die filmpjes van Tink* en dat accent lol.
Oud 17-03-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
godverdomme dit doet me aan de film Lovely bones denken, sick als daar het motief ligt
Nouja, wat was het motief in de film? Die gast was pedo en geobsedeerd. Niet echt een motief, wel een verklaring.
Ik verwacht dat deze vent ook geobsedeerd was en pedoseksuele neigingen had. Dat is de enige logische verklaring. Een motief is er niet, want ze kenden elkaar niet echt.
Oud 17-03-2010, 14:11
Sherlock
Sherlock is offline
onze katten krabben niet aan de bank
Oud 17-03-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Ahww lieff! Gewoon huiskatjes?

Haha nou goede combinatie inderdaad. Wij hadden destijds ook net een nieuwe bank, is niet veel meer van over
Ja, ik denk dat het gewone huiskatten zijn. Maar we gaan het zien idd, al komt de bank pas over 4-5 weken binnen, dus genoeg tijd om de katten af te richten of zo los te gaan op de oude bank dat ze geen zin meer hebben in de nieuwe
Oud 17-03-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
onze katten krabben niet aan de bank
maar wel de krullen van de trap!
Oud 17-03-2010, 14:18
Sherlock
Sherlock is offline
Nee de deur
Oud 17-03-2010, 14:22
Verwijderd
nog 1 sigaretje en dan ga ik naar het werk fietsen. Ik moet zelfs fietsen want mijn salaris is weer eens niet gestort en ik heb echt geen cent meer ;x
Oud 17-03-2010, 14:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*geld aan pip doneert*

Ik zit nu in den uni, want een vak wat ik hoorde te hebben gaat blijkbaar niet door. Er waren maar 5 van de 30 mensen en de docente kwam ook niet opdagen, dus ik ben maar gaan int0rwebzen.
Gelukkig daarvoor nog wel een les gehad, dus ben niet geheel voor niks gekomen, al is het wel een les waarbij we 45 minuten alleen maar ouwehoeren en lopen te geiten, maar voor gezelligheid kom ik m;n bed wel uit.
Oud 17-03-2010, 14:55
Verwijderd
hai trimm. is het nog goedgekomen met dat ene verplichte college dat je door ziekzijn had gemist?
Oud 17-03-2010, 14:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hai trimm. is het nog goedgekomen met dat ene verplichte college dat je door ziekzijn had gemist?
Mjuh, het ging om een interview wat in de klas samen met iemand anders zou worden opgenomen, maar nu moet ik dus een afspraak maken zodat de opdracht op een bepaalde tijd wordt vrijgegeven en ik met mijn eigen laptopje het hele gebeuren kan opnemen. Wel een beetje raar dat ik 20 minuten tegen m'n computer moet praten, maar het hoort erbij.
En het vak is bedoeld om uitspraak en woordenschat te testen. Eigenlijk moet ik praten over de onderwerpen in het boek en de bijbehorende woorden gebruiken, maar zelfs als ik 20 minuten lang over random dingen ouwehoer komt het nog wel goed. (De docent dacht vorig jaar dat ik native speaker was en gaf me een 9 ookal had ik echt geen flikker geleerd en hield ik me niet aan de opdrachten. )
Oud 17-03-2010, 15:00
Verwijderd
oh chill mang
Oud 17-03-2010, 15:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
tantoe spang jeweetoch.
Die docent zei ook "I'm not actually allowed to do this, but I kinda make the rules and am allowed to break them. How rebellious!"
Oud 17-03-2010, 15:02
Tink*
Tink* is offline
Oud 17-03-2010, 15:03
Verwijderd
Oud 17-03-2010, 15:05
Verwijderd
Oud 17-03-2010, 15:06
Verwijderd
Gisteren las ik (in een boek van Stephen Fry!) dat fire ants een truukje doen. Ze klimmen niet op eigen houtje op je om je vervolgens te bijten (of steken ze?), want dan zou je ze allemaal wegjagen, maar ze gaan met het hele leger sneaky op je ledematen zitten, dan geeft de leider een signaal ofzo, waarop ze allemaal in 1 keer bijten ik moest echt keihard lachen toen ik het las, en nu vraag ik me af of het waar is. Op de wikipediapagina kan ik het niet zo gauw vinden.
Oud 17-03-2010, 15:09
Verwijderd
Haha, vet . Later word ik mier.
Oud 17-03-2010, 15:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huu, ik weet 't ook niet. In welk boek staat dat?

Citaat:
Haha, vet . Later word ik mier.
Hehe, 'later als ik groot ben' gaat dan helaas niet op.
Oud 17-03-2010, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Huu, ik weet 't ook niet. In welk boek staat dat?
Making history. Ken je die? Echt een heerlijk boek, ik moest er regelmatig hardop om lachen <3
Oud 17-03-2010, 15:11
Verwijderd
Fire ants have a complex system of communication in which they use numerous types of signals. The signals can be chemical, visual, & vibrational. Entomologists and chemical ecologists have found for example that when a fire ant dies it emits an death pheromone that causes live ants to pick it up and carry it out of the colony tunnels. There are recognition pheromones, and trail pheromones which are also used by fire ants. Trail pheromones are used by other ant's to locate food.
To date, entomologists haven't found out exactly what cue the ants use to sting "all at once", but they believe it is one of their communication signals.

AHA
Oud 17-03-2010, 15:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Making history. Ken je die? Echt een heerlijk boek, ik moest er regelmatig hardop om lachen <3
Heb die nog niet gelezen. Ik heb alleen The Liar, Moab Is My Washpot (beste autobiografie EVAR!!!), An ode less travelled en Paperweight.
Making History en The Hippopotamus wil ik allebei nog graag lezen, maar ik heb nu sowieso nog duizent boeken in m'n kast liggen waar ik maar niet aan toe kom vanwege studie literatuur.

Trouwens aanrader voor de mensen die van hele fucking bizarre boeken houden (paranoide naamzoek!) Hospital van Toby Litt.
Het begint als standaard ziekenhuis romannetje en verandert al snel in bizarre occulte shit met satanisten, de apocalypse, een jongen met een boom in z'n buik, wezens gemaakt van rubber, bloed, geweld, chaos en tussendoor ook nog wat romantiek tussen een nieuwe onzekere zuster en de geile chirurg. <3
Oud 17-03-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Heb die nog niet gelezen. Ik heb alleen The Liar, Moab Is My Washpot (beste autobiografie EVAR!!!), An ode less travelled en Paperweight.
Making History en The Hippopotamus wil ik allebei nog graag lezen, maar ik heb nu sowieso nog duizent boeken in m'n kast liggen waar ik maar niet aan toe kom vanwege studie literatuur.
The Liar heb ik ook gelezen, en ik ben net begonnen in The Hippopotamus. Daarna denk ik The Star's Tennis Balls, want dat is ook een roman, en die vind ik leuker dan de non-fictie shite
Oud 17-03-2010, 15:20
Verwijderd
waaa er zat een vlo op mijn tiet
Oud 17-03-2010, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja maar ja maar, Het leven van Stephen Fry was zo bizar dat die autobiografie echt geen lame-ass non-fictie shite is. Ik heb normaal ook niks met autobiografieen, maar Moab Is My Washpot is echt geniaal. (Gedeeltes van Stephen's eigen leven zijn ook in The Liar gebruikt, dat geeft je mss een beeld.)
Oud 17-03-2010, 15:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
waaa er zat een vlo op mijn tiet
wtf.
Een echte echte?

PS: Ik had net een muziekje opgezet op de luisterpaal en dacht nog 'hmm, wat klinkt dit zacht...mja, hetzalwel' toen ik er ineens achterkwam dat m'n koptelefoon niet meer was ingeplugd en iedereen van m'n muziek kon meegenieten. schamerdeschaam.
Oud 17-03-2010, 15:27
Verwijderd
MimW staat ook in de kast, dus ik ga m zeker nog eens lezen

en ja een echte, zoeentje die springt en die je niet kan platdrukken ;x heb hem tussen mijn nagels vermorzeld met een stukje papier.
Dusssss ik ga nu naar de winkel voor boodschappen en anti-vlooienspul!!!!!!!
Oud 17-03-2010, 15:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Succes met je vlooienplaag.

Ik ga maar eens naar huis, want ik zit hier toch ook maar niks te doen. TSJUUUUUS!!!
Oud 17-03-2010, 15:30
Verwijderd
Tschüss
Verwijderd
zal ik het op je buste sprayen Katje
Verwijderd
Citaat:
zal ik het op je buste sprayen Katje
dat lijkt me niet dermatologisch verantwoord!
Oud 17-03-2010, 15:34
Verwijderd
En nu: op naar de winkel!
Oud 17-03-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me niet dermatologisch verantwoord!
Dan masseer ik de brandende plekken na
Verwijderd
jezus eric een getrouwde vrouw doe fokin' normaal weetje
Verwijderd
Oud 17-03-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
nog 1 sigaretje en dan ga ik naar het werk fietsen. Ik moet zelfs fietsen want mijn salaris is weer eens niet gestort en ik heb echt geen cent meer ;x
Jeetje, wat een slackers!
Oud 17-03-2010, 15:46
Verwijderd
Marktonderzoekje: wat voor e-card character zou het goed doen bij vrouwen? Er is ergens een contest: ontwerp een nieuw e-card personage speciaal gericht op vrouwen. "Schattig, lief, ondeugend" Net zoals Hallmarks Hoops & Yoyo, maar dan natuurlijk iets geheel unieks.

Dames? Op wat voor figuurtje zou je verliefd worden als ie op een e-card stond?
Oud 17-03-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Marktonderzoekje: wat voor e-card character zou het goed doen bij vrouwen? Er is ergens een contest: ontwerp een nieuw e-card personage speciaal gericht op vrouwen. "Schattig, lief, ondeugend" Net zoals Hallmarks Hoops & Yoyo, maar dan natuurlijk iets geheel unieks.

Een naakte woest aantrekkelijke man.
Oud 17-03-2010, 15:50
Tink*
Tink* is offline
Iets schattigs met grote ogen.
Oud 17-03-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Haha die filmpjes van Tink* en dat accent lol.
Waar?
Oud 17-03-2010, 15:52
Verwijderd
Citaat:

Een creditcard zonder limiet.
Oud 17-03-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Oud 17-03-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
qft
Oud 17-03-2010, 16:12
Verwijderd