Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2010, 17:36
Verwijderd
Omdat pesto zo lekker is. Nom, pesto.
Advertentie
Oud 25-03-2010, 17:38
Verwijderd
hmm ik moet nu eigenlijk panga in indische tomatensaus met rijst gaan maken, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Zal ik stiekem panga in italiaanse tomatenPESTOsaus met pasta gaan maken?

(ja)

Laatst gewijzigd op 25-03-2010 om 17:43.
Oud 25-03-2010, 17:45
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had laatst saaie kip en toen deed ik er pesto overheen en het was meteen uberkip.
Oud 25-03-2010, 17:46
Verwijderd
Dus als ik in een bakje schijt en er pesto overheen doe is dat ook lekker?
Oud 25-03-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Wel lekkerder dan gewoon een bakje schijt, lijkt me.
Oud 25-03-2010, 17:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Test het uit en post een review!

PS:

OMG, Dit wordt de beste film van het jaar!

*jizz*
Oud 25-03-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Wel lekkerder dan gewoon een bakje schijt, lijkt me.
Hmm...
Oud 25-03-2010, 17:50
Verwijderd
wij eten stokbrood en croissantjes straks. met zalm, filet american, kaas, bieslook, uitjes, komkommer naar keuze.
Oud 25-03-2010, 17:51
Verwijderd
komkommer en kwel

hmm...
Oud 25-03-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Test het uit en post een review!

PS:

OMG, Dit wordt de beste film van het jaar!
[filmpje]

*jizz*
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
Oud 25-03-2010, 18:05
Lorelei
Lorelei is offline
Het wordt echt helemaal niets met dat tentamen van morgen.. ik voel me nog steeds belabberd. Hele middag geslapen, dat hielp wel een beetje.. maar bwuh.
Oud 25-03-2010, 18:09
Verwijderd
Moeilijk tentamen dan?
Oud 25-03-2010, 18:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Moeilijk tentamen dan?
Well.. het is het tweede tentamen van Latijn. Voor de 1e had ik een 10 dus ik heb flink wat speling. Of het moeilijk wordt weet ik niet. Maar ik krijg die woordjes maar niet in m'n wazige hoofd
Oud 25-03-2010, 18:11
Verwijderd
Niet te lang doorgaan in elk geval.
Oud 25-03-2010, 18:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jongens ik ben weer thuis en volgensmij ben ik alleen thuis. Prima wel. Y)

Citaat:
Ik mag van mijn kinderarts (die ook joods is) gewoon crackers met kaas en muesli blijven eten tijdens Pesach. Op doktersadvies, zei ze
maar muesli is toch niet gerezen? het zijn gewoon geplette granen!
Oud 25-03-2010, 18:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jezus, is dat echt gebeurd? Ik las dit al eerder, maar toen dacht ik dat je het niet meende oid. Wat erg.
Ik voel me vandaag ook supersuperkut, dus ik leef met je mee hoor.
jah pff, het was ook best heftig

Citaat:
Wel stiekem toch fijn dat je haar hebt geschopt en geslagen eigenlijk, lijkt me. Ik zou nu ook wel een aantal mensen erg willen mishandelen.
hihi
Mijn moeder zei ook: 'ja het is natuurlijk fout, [/moedermodus] maar ik geef je groot gelijk! Goedzo! '

Citaat:
En terecht.

Het kwam er allemaal min of meer in één keer uit dus.
ja dat is het inderdaad
Citaat:
Qft. *aai* voor Fizzle.
Citaat:
qft.
Citaat:
Ik voeg me overigens ook bij 't aaien der Fizzle.
Wat zijn jullie lief
Oud 25-03-2010, 18:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh, mijn vioolles was trouwens wel heel leuk
Oud 25-03-2010, 18:45
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb zin in een milkshake.
Oud 25-03-2010, 18:46
Verwijderd
Wat vinden jullie van thema-bruiloften?
Oud 25-03-2010, 18:48
Verwijderd
Dat vind ik afschuwelijk.

Wat vinden jullie van mensen die één keer bellen (op de afgesproken middag), terwijl je bezet was, en dan later niet meer bereikbaar zijn en niet meer bellen? Hmpfff. Nu maak ik me weer druk om het aloude zelfde verhaal.
Oud 25-03-2010, 18:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb zin in een milkshake.
Ik heb vandaag geluncht met een patatje en een ijsje
Citaat:
Wat vinden jullie van thema-bruiloften?
Hm, ik wil zelf liever een klassieke bruiloft. Mijn moeder heeft een beetje een middeleeuwen thema voor haar bruiloft omdat ze in glastonbury trouwt enzo maar het maakt haar verder niks uit wat iedereen aantrekt en haar jurk is toevallig in het thema enzo dus het is niet écht een middeleeuwenthema.
Ik vind dat je een bruiloft niet te spastisch moet regelen, met kleuren en dresscodes enzo.
Verwijderd
Citaat:
Waarom klinken dingen toch zo veel lekkerder als er pesto inzit?
Babydarmen met kots en pesto?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Wat vinden jullie van mensen die één keer bellen (op de afgesproken middag), terwijl je bezet was, en dan later niet meer bereikbaar zijn en niet meer bellen? Hmpfff. Nu maak ik me weer druk om het aloude zelfde verhaal.
Dat zijn vervelende mensen die niet echt willen.
Oud 25-03-2010, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn vervelende mensen die niet echt willen.
En ik zit er weer mee! Terwijl we moeten praten! En hij weet dat ik zenuwachtig van dit soort acties word! /miepmodus.
Oud 25-03-2010, 18:53
Lorelei
Lorelei is offline
Argh, ik wil niet meer ziek zijn. Ik heb vannacht 9 uur geslapen en vanmiddag nog eens 3 uur en ik ben nu alweer moe. En ik moet eigenlijk nog zoveel doooeehoen.
Oud 25-03-2010, 18:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
Meh. Deze dan...

<33333
Oud 25-03-2010, 18:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En ik zit er weer mee! Terwijl we moeten praten! En hij weet dat ik zenuwachtig van dit soort acties word! /miepmodus.
hij is bang om te praten
Citaat:
Argh, ik wil niet meer ziek zijn. Ik heb vannacht 9 uur geslapen en vanmiddag nog eens 3 uur en ik ben nu alweer moe. En ik moet eigenlijk nog zoveel doooeehoen.
Oud 25-03-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:

Die mensen vind ik lastig!
Oud 25-03-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Babydarmen met kots en pesto?
Klinkt beter dan babydarmen met kots en aardappelpuree.
Oud 25-03-2010, 19:00
Verwijderd
Hohoho twee nieuwe South Parks Ik houd ervan als seizoenen van dingen onopgemerkt beginnen en dat je dan opeens weer een hoop kunt kijken. Moz naamzoek voor als ze 't ook nog niet wist.
Oud 25-03-2010, 19:00
Verwijderd
Ja ik vind themafeestjes zo iets wat je doet om te zorgen dat elk feestje anders is dan de vorige. Maar dat maakt themabruiloften een beetje raar want een bruiloft hoort sowieso uniek te zijn en zelfs al trouw je twee of drie keer, dan nog lijkt me de kans klein dat je later zult denken "huh welke bruiloft was dát ook al weer, gebeurde dat op mijn proud to be fout bruiloft of op mijn piraten&zeerovers bruiloft?"
Oud 25-03-2010, 19:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja inderdaad sarah, goed gezegd!
Oud 25-03-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Het is natuurlijk niet één ding dat ze doet. Ik was het gewoon zat, ik zeg nooit wat terug, ik klaag af en toe wat op het forum en ik hou me stil en braaf en ik was haar zo zat en ik was zo kwaad.
Oh, maar ik bedoel, er is toch wel iets dat het triggert waarna alle woede eruit komt. Ik kan me niet voorstellen dat je haar tijdens het eten spontaan in haar gezicht slaat
Maar kudos hoor Zei ze nog wat terug?
Oud 25-03-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
hij is bang om te praten
Dat zou nog erger zijn! Ik heb gesmst what's up maar daar krijg ik ook niks op terug.
Oud 25-03-2010, 19:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hm, een muffin is toch geen volledige avondmaaltijd, ik heb eigenlijk bst nog honger!
Oud 25-03-2010, 19:09
Verwijderd
Ik zou best een themabruiloft willen, hoor. Maar ik heb dan ook een ongezonde voorliefde voor themafeestjes. Het zou wel een gaaf/uniek thema moeten zijn, niet iets wat je al duizend keer hebt meegemaakt in foute en/of semi-hippe uitgaansgelegenheden.
Oud 25-03-2010, 19:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, maar ik bedoel, er is toch wel iets dat het triggert waarna alle woede eruit komt. Ik kan me niet voorstellen dat je haar tijdens het eten spontaan in haar gezicht slaat
Maar kudos hoor Zei ze nog wat terug?
haha, nee niet echt
Ze vroeg hoelaat ik wegging, en ik zei 11 uur. Dat was om halfelf. Ik was nog aan het ontbijten. Ik moest me nog aankleden en mooimaken want ik ging pasfoto's laten maken en ik moest mijn viool nog inpakken evenals mijn tas. Ze zei 'oh dan heb je nog wel tijd om de pannen voor me schoon te maken.' Ik zei dat ik daar geen tijd voor had maar dat ik de avond ervoor die pannen al had schoongemaakt. Begint ze heel sneerderig te zeggen dat zij ook de keren niet telt dat ze achter mijn kont opruimt. Dus ik zeg dat ze niet hoeft te gaan lopen bitchen. Zegt ze dat ik niet tegen haar moet terugpraten (nouja, 'talk back', dus tegenspreken) en dat ik mijn grote mond moet houden. Ik zei dat we allebei volwassenen zijn en dat ik evenveel tegen haar mag zeggen als zij tegen mij omdat ze geen enkele autoriteit over me heeft. Zegt ze 'jawel, jij woont in MIJN huis.' zeg ik, 'het is mijn vaders huis, je bent zijn vrouw maar.' En toen begon ze over dat het bij mijn moeder nou eenmaal een zwijnenstal was en dat ik maar tegen mijn moeder ging schelden en dat ik dat tegen haar niet mocht doen. Ik zei, mijn moeder heeft niks foutgedaan en jij wel. En toen zei ze 'dont talk back to me' en toen gaf ik haar een knal. En toen zei ze 'dont you hit me' en toen zei ik dat bepaal ik zelf wel en toen gaf ik haar nog een knal. En toen pakte ze mijn polsen en toen ging ik haar vingers verdraaien terwijl ik haar knieën en schenen schopte en haar polsen krabte en haar knietjes in haar zij en buik gaf en haar verrot schold en riep dat ik hoopte dat ze doodging. En toen kwam mijn vader beneden en die gaf me een kaakstoot en hij zei "HOU JE BE.... STIL!!!! "
Maar ik voelde de kaakstoot niet want ik was veel te kwaad.

En zo ging het.

En toen ben ik weggegaan en ik ben net pas terug en anne is er niet dus ze heeft niks gezegd. Maar ik hoop dat ik hard genoeg heb geslagen om haar bang te maken.

Citaat:
Dat zou nog erger zijn! Ik heb gesmst what's up maar daar krijg ik ook niks op terug.
oei!
Oud 25-03-2010, 19:12
Verwijderd
Citaat:
(...)

oei!
Wow!

En ja, oei, driedubbeldikke vette oei. Maar 't is zijn schuld. Of ik stel me aan en er is niks maar zn eh, telefoon is leeg of zo.
Oud 25-03-2010, 19:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
mja wel he Het is net een soapscript.

Ik weet echt niet waar het over gaat Quis! Is het een baas of een vriendje of een svvriendje of een studiegenootje..?
Oud 25-03-2010, 19:18
Verwijderd
Citaat:
mja wel he Het is net een soapscript.

Ik weet echt niet waar het over gaat Quis! Is het een baas of een vriendje of een svvriendje of een studiegenootje..?
Maakt niet uit, ik moet gewoon even zeuren, ook al is dat abstract. Een exvriendje/vriend. Zo'n leuke ingewikkelde relatie.
Oud 25-03-2010, 19:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh dat is wel goed, zoiets dacht ik ook al zeur maar lekker hoor!
Oud 25-03-2010, 19:20
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Wat een dom wijf. En dat je vader zo blind kan zijn...

Ik vind het knap dat je je staande weet te houden
Oud 25-03-2010, 19:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind het wel tof dat jullie allemaal zo lief mijn kant kiezen terwijl ik die verhalen zo onverbloemd neerzet en ik overduidelijk ook allemaal ondiplomatische dingen zeg <3 jullie zijn schatten
Oud 25-03-2010, 19:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat ik jullie zo lief vind, speciaal voor jullie de nieuwe Kabouter Wesley!
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is wel goed, zoiets dacht ik ook al zeur maar lekker hoor!
Nou ja ik stuurde net dat het vast onnodig is maar dat ik heel onzeker word van z'n niet reageren en daar laat ik het dus nu maar bij. Nu ga ik eindelijk maar een studeren, dat stel ik al zo'n zes uur uit.

Houd je taai als je vader en stiefmoeder thuiskomen!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een dom wijf. En dat je vader zo blind kan zijn...

Ik vind het knap dat je je staande weet te houden
Ik snap ook echt niet wat hij met haar moet.
Verwijderd
Citaat:
haha, nee niet echt
Ze vroeg hoelaat ik wegging, en ik zei 11 uur. Dat was om halfelf. Ik was nog aan het ontbijten. Ik moest me nog aankleden en mooimaken want ik ging pasfoto's laten maken en ik moest mijn viool nog inpakken evenals mijn tas. Ze zei 'oh dan heb je nog wel tijd om de pannen voor me schoon te maken.' Ik zei dat ik daar geen tijd voor had maar dat ik de avond ervoor die pannen al had schoongemaakt. Begint ze heel sneerderig te zeggen dat zij ook de keren niet telt dat ze achter mijn kont opruimt. Dus ik zeg dat ze niet hoeft te gaan lopen bitchen. Zegt ze dat ik niet tegen haar moet terugpraten (nouja, 'talk back', dus tegenspreken) en dat ik mijn grote mond moet houden. Ik zei dat we allebei volwassenen zijn en dat ik evenveel tegen haar mag zeggen als zij tegen mij omdat ze geen enkele autoriteit over me heeft. Zegt ze 'jawel, jij woont in MIJN huis.' zeg ik, 'het is mijn vaders huis, je bent zijn vrouw maar.' En toen begon ze over dat het bij mijn moeder nou eenmaal een zwijnenstal was en dat ik maar tegen mijn moeder ging schelden en dat ik dat tegen haar niet mocht doen. Ik zei, mijn moeder heeft niks foutgedaan en jij wel. En toen zei ze 'dont talk back to me' en toen gaf ik haar een knal. En toen zei ze 'dont you hit me' en toen zei ik dat bepaal ik zelf wel en toen gaf ik haar nog een knal. En toen pakte ze mijn polsen en toen ging ik haar vingers verdraaien terwijl ik haar knieën en schenen schopte en haar polsen krabte en haar knietjes in haar zij en buik gaf en haar verrot schold en riep dat ik hoopte dat ze doodging. En toen kwam mijn vader beneden en die gaf me een kaakstoot en hij zei "HOU JE BE.... STIL!!!! "
Maar ik voelde de kaakstoot niet want ik was veel te kwaad.

En zo ging het.

En toen ben ik weggegaan en ik ben net pas terug en anne is er niet dus ze heeft niks gezegd. Maar ik hoop dat ik hard genoeg heb geslagen om haar bang te maken.

oei!
Stille wateren, diepe kolken! Wat een atypische gebeurtenis. Je stiefmoeder klinkt - niet (alleen) hier maar over 't algemeen - als een behoorlijk naargeestig wijf, maar dit is wel een heel heftige reactie van jouw kant. Ik weet dat je niet van discussies houdt en liever de lieve vrede bewaart, maar misschien is het voor jullie beide fijner als je voortaan je ergernissen naar haar uitspreekt in plaats van ze op te kroppen. En dan liefst op een rustige, volwassen manier. (Al is dat moeilijk, denk ik, want dit gebeuren begon van jouw kant ook heel volwassen, maar daar ging ze nogal flauw mee om.) Daarmee voorkom je dergelijke ontploffingen. Misschien kunnen jullie ook duidelijke afspraken maken over dingen zoals opruimen, zodat daar in ieder geval geen ergernissen over ontstaan.

Niet dat ik je geen gelijk geef, hoor, maar je kan moeilijk op regelmatige basis met dat mens gaan vechten. Temeer omdat je daar ook niet zoveel mee bereikt, behalve dat de sfeer in huis heel raar wordt.
Oud 25-03-2010, 19:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja ik stuurde net dat het vast onnodig is maar dat ik heel onzeker word van z'n niet reageren en daar laat ik het dus nu maar bij. Nu ga ik eindelijk maar een studeren, dat stel ik al zo'n zes uur uit.

Houd je taai als je vader en stiefmoeder thuiskomen!
Zal ik doen!
Nouja papa komt heel laat thuis en ik zorg gewoon dat ik slaap voor zij thuiskomt.
Verwijderd
Al zou ik zelf alsnog het conflict vermijden en lekker zo snel mogelijk het huis uit gaan, eigenlijk.
Lorelei
Lorelei is offline
Mja nou ja.. ik heb haar in het echt meegemaakt. Het is nou eenmaal geen leuke, aardige, gezellige vrouw

Ik denk dat ik nu nog een minuut of 20 ga opruimen. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over te stressen. En daarna nog een kwartiertje woordjes leren. En dan lekker naar bed. tv aan of series op laptop of zo.

Regels voor berichten