Advertentie | |
|
![]() |
||
Jongens ik ben weer thuis en volgensmij ben ik alleen thuis. Prima wel. Y)
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Mijn moeder zei ook: 'ja het is natuurlijk fout, [/moedermodus] maar ik geef je groot gelijk! Goedzo! ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind dat je een bruiloft niet te spastisch moet regelen, met kleuren en dresscodes enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik vind themafeestjes zo iets wat je doet om te zorgen dat elk feestje anders is dan de vorige. Maar dat maakt themabruiloften een beetje raar want een bruiloft hoort sowieso uniek te zijn en zelfs al trouw je twee of drie keer, dan nog lijkt me de kans klein dat je later zult denken "huh welke bruiloft was dát ook al weer, gebeurde dat op mijn proud to be fout bruiloft of op mijn piraten&zeerovers bruiloft?"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar kudos hoor ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ze vroeg hoelaat ik wegging, en ik zei 11 uur. Dat was om halfelf. Ik was nog aan het ontbijten. Ik moest me nog aankleden en mooimaken want ik ging pasfoto's laten maken en ik moest mijn viool nog inpakken evenals mijn tas. Ze zei 'oh dan heb je nog wel tijd om de pannen voor me schoon te maken.' Ik zei dat ik daar geen tijd voor had maar dat ik de avond ervoor die pannen al had schoongemaakt. Begint ze heel sneerderig te zeggen dat zij ook de keren niet telt dat ze achter mijn kont opruimt. Dus ik zeg dat ze niet hoeft te gaan lopen bitchen. Zegt ze dat ik niet tegen haar moet terugpraten (nouja, 'talk back', dus tegenspreken) en dat ik mijn grote mond moet houden. Ik zei dat we allebei volwassenen zijn en dat ik evenveel tegen haar mag zeggen als zij tegen mij omdat ze geen enkele autoriteit over me heeft. Zegt ze 'jawel, jij woont in MIJN huis.' zeg ik, 'het is mijn vaders huis, je bent zijn vrouw maar.' En toen begon ze over dat het bij mijn moeder nou eenmaal een zwijnenstal was en dat ik maar tegen mijn moeder ging schelden en dat ik dat tegen haar niet mocht doen. Ik zei, mijn moeder heeft niks foutgedaan en jij wel. En toen zei ze 'dont talk back to me' en toen gaf ik haar een knal. En toen zei ze 'dont you hit me' en toen zei ik dat bepaal ik zelf wel en toen gaf ik haar nog een knal. En toen pakte ze mijn polsen en toen ging ik haar vingers verdraaien terwijl ik haar knieën en schenen schopte en haar polsen krabte en haar knietjes in haar zij en buik gaf en haar verrot schold en riep dat ik hoopte dat ze doodging. En toen kwam mijn vader beneden en die gaf me een kaakstoot en hij zei "HOU JE BE.... STIL!!!! ![]() Maar ik voelde de kaakstoot niet want ik was veel te kwaad. En zo ging het. En toen ben ik weggegaan en ik ben net pas terug en anne is er niet dus ze heeft niks gezegd. Maar ik hoop dat ik hard genoeg heb geslagen om haar bang te maken. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Omdat ik jullie zo lief vind, speciaal voor jullie de nieuwe Kabouter Wesley!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Houd je taai als je vader en stiefmoeder thuiskomen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet dat ik je geen gelijk geef, hoor, maar je kan moeilijk op regelmatige basis met dat mens gaan vechten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja papa komt heel laat thuis en ik zorg gewoon dat ik slaap voor zij thuiskomt. ![]() |
![]() |
|
Mja nou ja.. ik heb haar in het echt meegemaakt. Het is nou eenmaal geen leuke, aardige, gezellige vrouw
![]() Ik denk dat ik nu nog een minuut of 20 ga opruimen. Dan hoef ik daar in ieder geval niet over te stressen. En daarna nog een kwartiertje woordjes leren. En dan lekker naar bed. tv aan of series op laptop of zo.
|
![]() |
|
|