Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2010, 17:29
Dott
Dott is offline
Beetje vreemd, zou haast denken dat ie gestolen is dan ofzo.
Ik zou over een dag of 2 gewoon nog eens smsen, en dan kijken.
Anders dr mailen?
Oud 11-05-2010, 17:55
Kali
Kali is offline
Men coup de foudre reageert niet op mail, nog niet gecheckt, of geen interesse, geen idee, frustreert me wel wat ...

Minste beleefdheid is het desnoods botweg te mailen dat je geen interesse hebt ipv NIX
Oud 11-05-2010, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Beetje vreemd, zou haast denken dat ie gestolen is dan ofzo.
Ik zou over een dag of 2 gewoon nog eens smsen, en dan kijken.
Anders dr mailen?
Nou ja, volgens mijn andere vriendin, haar ex, hangt ze nu een beetje rond met fout volk, dus dat zou best wel eens kunnen. Ik ga haar een mailtje sturen.
Oud 11-05-2010, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat mn relatie over is.
(})
Oud 11-05-2010, 22:26
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ST*R, ik ben benieuwd, maar bij hoeveel verschillende jongens heb je in bed gelegen de laatste week/maand? Ik kan het niet meer bijhouden
haha ehm ja, de laatste tijd zijn het er wel wat ja

ik snap mn ex niet, eerst super enthousiast over weer afspreken en nu opeens niks meer van je laten horen? ik ben toch niet zomaar iemand, we hebben best lang wat gehad, dan kan je toch wel gewoon íets van je laten horen.
nouja, ook een beetje smsen met het jonge jongetje, en ik zie hem volgende week omdat ik nog iets van hem heb stiekem wel zin om m weer te zien
morgen drinken met beste vriendinnetjes!
Oud 12-05-2010, 00:55
kita
kita is offline
Bwuhh ook mijn relatie is over na 3,5 jr (inclusief samenwonen) en ga nu mn vierde week als vrijgezel in.. Heb superveel afleiding en zie veel andere mannen om me heen.. Maar.. Het doet me gewoon niks Ik hou van hem ondanks dat het een ontzettende egoist is die niks kan. Ik moet gewoon snel opnieuw verliefd worden denk ik, maarja, dat wordt lastig als ik alleen nog aan hem denk..
Oud 12-05-2010, 01:17
Changshan
Changshan is offline
Leuk, beetje verslaafd aan elkaar zoenen en knuffelen en zo, jullie kennen dat wel.
Oud 12-05-2010, 08:34
I C U
I C U is offline
^ Klinkt goed

OT: Hm, drukke week, we hebben elke avond wel wat en dus eigenlijk geen avonden samen. Deze week ook nog niet echt samen gegeten en vanavond wordt ook weer een gehaaste bedoening. Maar goed, het is fijn om bij hem thuis te komen en allesch gaat goed!

Alleen mijn broertje en mijn ouders communiceren knap klote: ik weet meer van mijn ouders planning dan mijn broertje en hij woont nog gewoon thuis. Oké, hij heeft dan wel onregelmatige diensten, maar toch! Ik heb m'n ouders maar een standje gegeven Ze gaven me nog gelijk ook!
Oud 12-05-2010, 13:42
Optima
Optima is offline
ik voel me een cradle robber....ondanks dat hij maar 1 jaartje jonger is dan ik, heeft het toch wel iets fouts...ofzo. Maar gelukkig staatie zijn mannetje (verbaal dan he) en hij komt uit brabant!
Oud 12-05-2010, 13:58
Optima
Optima is offline
Citaat:
Bwuhh ook mijn relatie is over na 3,5 jr (inclusief samenwonen) en ga nu mn vierde week als vrijgezel in.. Heb superveel afleiding en zie veel andere mannen om me heen.. Maar.. Het doet me gewoon niks Ik hou van hem ondanks dat het een ontzettende egoist is die niks kan. Ik moet gewoon snel opnieuw verliefd worden denk ik, maarja, dat wordt lastig als ik alleen nog aan hem denk..
ok, herkenbaar. Heb ook een relatie van 4 jaar verbroken en denk ook nog iedere dag aan hem en het is nu een dikke 4 maanden uit. Neem maar van mij aan dat je nog even aan hem zal blijven denken. In het begin gaat dit nog gepaard met emotie en eventuele emotionele afvlakking naar anderen toen, maar na een tijdje denk je alleen aan vroeger en voel je geen emotie meer. Dan ben je het pas echt aan het afsluiten. Ga jezelf ook niet veroordelen op het feit dat je aan hem denkt; het zegt alleen iets over de gevoelens die jij had voor hem, en dat die diep gingen. Ik heb mezelf eerst nog gek gemaakt met het idee dat hij het niet waard was om aan te denken, maar heb toen ingezien dat ik het zelf juist waard was om terug te denken aan onze relatie. En ondanks dat iemand niet goed voor je is/was of je slecht behandeld heeft, kun je niet 123 ophouden met van die persoon te houden. Ookal is meneer out of the picture, jouw gevoel moet gewoon nog even wegebben, vooral als het uitging terwijl je nog van hem hield. vaak lukt het makkelijker verder te gaan als een relatie al doodgebloed is.

En ohja, verliefd worden is leuk, maar dan vul je een gat op met iets dat eigenlijk drijfzand is. Ga je verdriet te lijf met afleiding in een andere vorm. Ontdek jezelf weer, ga nieuwe dingen ondernemen (zonder mannen) en je kunt natuurlijk ook afleiding zoeken in daten, maar dat moet geen prioriteit worden.

Heel veel sterkte ermee!
Oud 12-05-2010, 13:59
Optima
Optima is offline
Citaat:
haha ehm ja, de laatste tijd zijn het er wel wat ja

ik snap mn ex niet, eerst super enthousiast over weer afspreken en nu opeens niks meer van je laten horen? ik ben toch niet zomaar iemand, we hebben best lang wat gehad, dan kan je toch wel gewoon íets van je laten horen.
nouja, ook een beetje smsen met het jonge jongetje, en ik zie hem volgende week omdat ik nog iets van hem heb stiekem wel zin om m weer te zien
morgen drinken met beste vriendinnetjes!
ben nu wel benieuwd hoe oud jij bent en hoe oud je plaything
Oud 12-05-2010, 14:52
Verwijderd
Hufff, wat ben ik ook een rare. J. is naar zijn vriendin en ik ben stiekem toch een beetje jaloers ^^

Maar straks larp tem zondag en een vriend van me heeft al lopen opscheppen over zijn kostuum (strakke broek, rijlaarzen... <3) dat moet goedkomen
Oud 12-05-2010, 17:13
Halflight
Halflight is offline
Leuk Wup hoop dat het op iets goeds uitloopt!

OT: Ik ben helemaal zat van de relatie van mijn huisgenoot. Vorig jaar gingen we samenwonen en was het ontzettend gezellig en relaxed. En nu, sinds ze in november een vriend kreeg, zien we elkaar nauwelijks meer. Ze deelt alles alleen nog maar met hem en hij is bijna 24/7 bij ons. Heb haar net gesmst of ze maandagavond kan praten want ik kan het niet meer voor me houden. Ik ben blij voor haar, hij is een leuke jongen, maar ik heb niet getekend voor het samenwonen met een klef stel. Word een klotegesprek en ik weet (nog) niet wat ik ga zeggen, blugh
Oud 12-05-2010, 17:24
Dott
Dott is offline
Zeg gewoon eerlijk wat je op je hart hebt zonder bot of kwaad te worden, misschien ziet zij het zelf niet op die manier.
Succes
Oud 12-05-2010, 20:25
Aurora
Aurora is offline
Oud 12-05-2010, 20:33
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vrijdag lijkt nog ver, ver weg. Stiekem vind ik het stom dat hij gister voorstelde om op msn af te spreken (want door eindexamens hebben we geen tijd om doordeweeks rond te hangen samen) en na een hele tijd leren kwam ik dan op het afgesproken tijdstip op msn en nog geen twintig minuten later zegt hij alweer dat hij eigenlijk echt moet gaan slapen omdat het anders weer zo laat word. Het was nog geen half 10, come on! Toen heb ik wel laten merken dat ik het niet leuk vond dat hij zo gauw alweer wegging (doormiddel van droevige smileys en dat soort dingen, maar dan nog) en hij vond het ook niet leuk maar hij sliep niet zo best de afgelopen dagen en blah. Ja, oké, ik begrijp wel dat je goed moet slapen maar straks is het de komende twee weken even 5 minuten met mij praten en dan weer roepen 'oké nu moet ik echt weer gaan leren hoor buwuwu!' Als je een br00tal planning maakt voor jezelf om te leren mag je ook wel proberen om mij ergens even in te plannen voor langer dan heel, héél eventjes. Maar misschien komt het ook doordat ik andere vakken heb. En ik niet twee dagen geleden heb besloten een lotingsstudie te gaan doen. En ik niet zo heel moeilijk doe over mijn cijfers want ik sta overal goed voor (oké, hij geloof ik ook, maar hij maakt zich daar drukker om, geloof ik.)
En vervolgens valt me op hoe ontzettend vlak en stom en emotieloos de smsjes zijn (daar heeft hij nog wel tijd voor). Echt zo van, goedemorgen lieverd lekker geslapen? ik ga zo naar basles en dit en dat leren! succes nog xxx. Als ik hem de hele week al niet zie put ik daar weinig voldoening uit. Ik ben ongeduldig en ik wil afleiding, aandacht en liefde van hem. En dat hij laat zien dat hij me nodig heeft. Maar het stomme is dat het wel onze eindexamens zijn dus ik hem niet heel erg kwalijk kan nemen dat mijn prioriteiten misschien iets anders liggen dan die van hem.
Dus ik kan hem vrijdagmiddag pas weer opeisen, tot en met zaterdagmiddag/ochtend. Ik ga erg onvrolijk worden als ik daar ook geen voldoening uit put.
Oud 12-05-2010, 21:12
Fosca
Fosca is offline
Wow. De jongen-met-vriendin is nu de jongen-zonder-vriendin. Dat had ik echt niet verwacht. Zijn relatie ging al een tijdje slecht maar dit verteld ie pas achteraf. Gelukkig denkt hij er net zo over als ik en wil hij voorlopig vrijgezel blijven maar vind hij mij wel heel leuk. Kunnen we mooi elkaar troosten.

Wel vreemd dat ze op het werk en op de studie niks van ons weten. Vanmorgen moest ik hem heel neutraal goedemorgen wensen terwijl we een uur daarvoor nog samen in bed lagen. Collega's en studiegenootjes moesten eens weten...
Oud 13-05-2010, 01:00
Dott
Dott is offline
Heb hem vandaag een beetje nonchalant een sleutel van mn huis in zn handjes gedrukt.
Hoeft ie niet meer aan te kloppen.
Voelt wel fijn
Oud 13-05-2010, 07:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oeh, en hij heeft vrijgevraagd, dus we gaan in juli naar Schotland
Dan ben ik er ook
Al kan je beter in augustus gaan want dan is er weer Fringe Festival in Edinburgh!!

Citaat:
@Mijzelve: Aan.

En ik kom net terug van een weekje alleen op vakantie en het was echt heerlijk! Oh, en Tsjechische mannen zijn niet echt knap
Oud 13-05-2010, 07:49
wup
wup is offline
Citaat:
Leuk Wup hoop dat het op iets goeds uitloopt!
wat lief

ot: Officieel zijn we 'scharrels', maar het voelt eigenlijk wel als veel meer. Gister heb ik 2 kiezen laten trekken en hij was helemaal lief en bezorgd. Hij smst nooit als hij aan het werk is, maar heb er gister zoveel gekregen.
Nu hopen dat het allemaal een beetje snel normaal wordt, want ik wil kusjes kunnen geven.
Oud 13-05-2010, 12:52
metallica
metallica is offline
@Lievemeid: veel succes, maar goed dat je de stap hebt genomen

Ik mis mijn huisgenootjes, dus ga toch maar een of twee nachtjes per week op mijn eigen kamer slapen. En ik heb vriendje mijn 'zorgen' verteld en dat was fijn, nu weet hij wat er in me omgaat en voel ik me minder stom omdat ik bepaalde dingen voel. Ik merk ook dat het nog fijner is om elkaar te zien, als we elkaar een dag niet hebben gezien. Dus wat dat betreft is het allemaal weer wat rustiger. Oeh, en ik ben gisteren met een vriendinnetje meegaan voetballen en dat was tof, al kan er er geen bal van
Oud 13-05-2010, 13:54
Bright Blue
Bright Blue is offline
Het is uit.
Oud 13-05-2010, 16:20
kita
kita is offline
Citaat:
ok, herkenbaar. Heb ook een relatie van 4 jaar verbroken en denk ook nog iedere dag aan hem en het is nu een dikke 4 maanden uit. Neem maar van mij aan dat je nog even aan hem zal blijven denken. In het begin gaat dit nog gepaard met emotie en eventuele emotionele afvlakking naar anderen toen, maar na een tijdje denk je alleen aan vroeger en voel je geen emotie meer. Dan ben je het pas echt aan het afsluiten. Ga jezelf ook niet veroordelen op het feit dat je aan hem denkt; het zegt alleen iets over de gevoelens die jij had voor hem, en dat die diep gingen. Ik heb mezelf eerst nog gek gemaakt met het idee dat hij het niet waard was om aan te denken, maar heb toen ingezien dat ik het zelf juist waard was om terug te denken aan onze relatie. En ondanks dat iemand niet goed voor je is/was of je slecht behandeld heeft, kun je niet 123 ophouden met van die persoon te houden. Ookal is meneer out of the picture, jouw gevoel moet gewoon nog even wegebben, vooral als het uitging terwijl je nog van hem hield. vaak lukt het makkelijker verder te gaan als een relatie al doodgebloed is.

En ohja, verliefd worden is leuk, maar dan vul je een gat op met iets dat eigenlijk drijfzand is. Ga je verdriet te lijf met afleiding in een andere vorm. Ontdek jezelf weer, ga nieuwe dingen ondernemen (zonder mannen) en je kunt natuurlijk ook afleiding zoeken in daten, maar dat moet geen prioriteit worden.

Heel veel sterkte ermee!
Tsja je hebt gelijk. Ik zal nog even door een hele zure appel heen moeten bijten. Ik hoop gewoon zo dat hij vroeg of laat beseft wat hij heeft laten gaan.. Daar ga ik uiteraard niet op wachten, maar ik hoop t gewoon.. Waarschijnlijk niet realistisch. Nog moeilijker vind ik het feit dat hij zegt dat ie heel veel van me houdt en niet gelukkig is. Hij mist me, maar wil geen relatie meer. Dat doet zo'n pijn! Waarom straks iets nieuws opbouwen met een ander als hij het ook leuk met mij kan hebben?? Nougoed, ik zal er nooit antwoord op krijgen. Bovendien zat ik ook al een hele tijd met twijfels, maar die gingen niet zo ver dat ik met hem wilde breken. Waarschijnlijk is het dan maar beter dat hij de keuze heeft gemaakt..
Oud 13-05-2010, 16:33
Wammus
Wammus is offline
Met mijn relatie gaat het allemaal wel prima. We wonen nu een paar maanden samen (met kind) en dat bevalt me prima. We hebben van de week kasten gehaald en zijn nu druk bezig met het inrichten van de cd's en dvd's in de kasten. Gelukkig hebben we redelijk dezelfde smaak dus dat geeft gelukkig geen ruzie.

Sowieso maken we bijna nooit ruzie maar praten we overal op een vrij normale toon over. Af en toe wel eens een stemverheffing of wat gesnauw maar dat hoort er ook een beetje bij. Ik ben in ieder geval heel blij dat het allemaal zo goed gaat.
Oud 13-05-2010, 17:08
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
ben nu wel benieuwd hoe oud jij bent en hoe oud je plaything
haha je wilt het niet weten ik 23 hij 19
maar het was ook niet helemaal de bedoeling.. ik keek m s ochtends aan en dacht: ow help, volgens mij ben jij best jong. haha nouja en dat is ie dus ook.
maargoed, we smsen best veel en hij is eigenlijk wel leuk.. maar het is zooo fout, hij is 4!! jaar jonger! en het is ook niet dat hij bijna 20 wordt ofzo. nouja.
vanavond uit!
Oud 13-05-2010, 17:23
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
En ik kom net terug van een weekje alleen op vakantie en het was echt heerlijk! Oh, en Tsjechische mannen zijn niet echt knap
En bedankt.
Oud 13-05-2010, 18:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En bedankt.
Omg, ben jij Tsjechisch?
Dan snap je precies wat ik bedoel

@St*r
Nou, dat verschil valt ook wel weer mee. Beiden 18+ dus dat kan prima

En omg, mijn vriendin gaat trouwen! Nu nog een leuk vrijgezellenfeestje verzinnen.
Oud 13-05-2010, 20:20
Verwijderd
Niks mis met jongens van 19 als je 23 bent toch

Ik ben een onzekere domme doos
Oud 13-05-2010, 21:44
tuttebel
tuttebel is offline
daagjes bij mn vriendje waren super. heb een medaillon in de vorm van een hartje met vleugels gekregen voor ons jubileum.
nu mis ik m weer, en duurt het nog een dikke maand voordat ik hem weer zie door tentamens en scriptie.
Oud 13-05-2010, 21:54
sicilion
sicilion is offline
Mm, na een drukke week met veel mensen afspreken voel ik me een beetje alleen. Nu aan de wijn met huisgenoot en vriendinnetje, maar voel me er een beetje bij zitten. En met die jongen: ik weet het niet, het is wat te veel mijn initiatief en dat terwijl ik genoeg dingen kan opnoemen van hem die echt totaal niet bij mij passen. Waar ben ik mee bezig?
Oud 13-05-2010, 22:16
Crimson
Crimson is offline
Nieuw vriendje

Freyja, jouw schoolgenoot
Oud 13-05-2010, 22:27
Verwijderd
Weinig meer van hem gehoord, was ook wel te verwachten.
Na ons gesprek maandagavond, heb ik hem niet meer gehoord.
Alleen gisterenavond kreeg ik een smsje met de vraag hoe het met ons ging.

En dat hij me vanavond even zou bellen.

Nou vraag ik me af waarom hij wilt bellen, Om te zeggen dat hij morgen ook niet komt?
I don't know, maar weer afwachten.

Ik hoop dat hij morgen komt, kan ik voor eens en altijd het hoofdstuk met hem afsluiten.
Als hij weer met excuus komt dat hij morgen niet naar mij toe kan komen, dan stuur ik z'n huissleutels per post naar hem toe.
Dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt, en ik ben benieuwd of hij het begrepen heeft..
Oud 13-05-2010, 22:33
Optima
Optima is offline
Citaat:
ik 23 hij 19
wahah, nou, ik zou zeggen: you go girl! Ik kan zoiets niet maken, domweg omdat ik in het onderwijs werk en dus in 5H of 6V leerlingen heb die ook 19 zijn en die zie ik als aseksuele wezentjes die er alleen zijn om mij het leven zuur te maken (hoewel het natuurlijk niet onopgemerkt blijft dat ze zo langzaam fysiek aan wel op mannen beginnen te lijken )
Oud 13-05-2010, 22:35
Optima
Optima is offline
Citaat:
Met mijn relatie gaat het allemaal wel prima. We wonen nu een paar maanden samen (met kind) en dat bevalt me prima. We hebben van de week kasten gehaald en zijn nu druk bezig met het inrichten van de cd's en dvd's in de kasten. Gelukkig hebben we redelijk dezelfde smaak dus dat geeft gelukkig geen ruzie.
toch wel bemoedigend om te lezen dan er een man van 25 is die samenwoont en een kind heeft. Ik dacht dat mijn generatie mannen een collectieve bindingsangst heeft en het liefst tot hun 40e vrijgezel blijft of een vrijblijvende relatie wil.
Oud 14-05-2010, 03:12
Verwijderd
Citaat:
toch wel bemoedigend om te lezen dan er een man van 25 is die samenwoont en een kind heeft. Ik dacht dat mijn generatie mannen een collectieve bindingsangst heeft en het liefst tot hun 40e vrijgezel blijft of een vrijblijvende relatie wil.
Jemig dat idee heb ik ook soms :mept vriend:
Oud 14-05-2010, 08:21
Verwijderd
Citaat:
Nieuw vriendje

Freyja, jouw schoolgenoot
Ha eindelijk Elke keer als ik hem zag vroeg ik me af of het nou wat geworden was of niet, maar ik heb het toch maar niet gevraagd

Citaat:
Hmm Wammus had ook weinig keus Maar er zijn hier genoeg (ex-)forumsters met samenwoonmannen die bezig zijn met trouwen en baby's enzo *wijst naar bijvoorbeeld Snoopy en Elke en Qimm* Dus het valt mee. Volgens mij zijn het vooral de studentenmannen.

Maar zelfs dan, mijn vriendje was een verstokte vrijgezel van 25 en zelfs hij heeft het ondertussen over "als wij gaan trouwen dan" of "als wij gaan samenwonen dan" of zelfs "ik wil niet een oude vader worden" (Maar goed door studies in verschillende steden moeten we toch nog minstens 2,5 jaar wachten met dat soort ongein dus dan durft hij ook wel natuurlijk )

OT: Nu ben ik niet onzeker meer, hij is lief Maar wil hem toch wel heel graag zien nu. En heb wel genoeg van de labiliteit deze week. Nou ja morgen zwemmen met vrienden en vriendje, daar heb ik echt zin in! Behalve in mijn bikini dan. En bruiloft van mijn tante, dan ben ik ook echt wel klaar met de bruiloften dit jaar hoor, maar goed, wel gezellig denk ik en vriendlief gaat mee, dus hij kan ze eindelijk zien
Oud 14-05-2010, 11:35
Neko*
Neko* is offline
Ik ben kneiterchagerijnig en labiel van de pijn en hij is alleen maar lief en geeft me kusjes en lacht erom als ik hem om iets stoms afsnauw.<3
Oud 14-05-2010, 11:52
wup
wup is offline
Citaat:
Ik ben kneiterchagerijnig en labiel van de pijn en hij is alleen maar lief en geeft me kusjes en lacht erom als ik hem om iets stoms afsnauw.<3
Ow ja.. exact dit. Woensdag dus 2 kiezen laten trekken en gister lekker bij hem lopen piepen en moeilijk doen. Midden in de nacht stress aanval, want kon niet slapen en wilde per see slapen ( snap ook niet wat ik had?) en mijn kaak deed verrotte zeer en hij trekt het allemaal maar en maakt me weer rustig.

Maar eigenlijk is het best verwarrend. Aan de ene kant voelt het alsof me al maanden samen zijn, maar als ik dan denk, 'goh.. ik laat mijn spullen wel hier' besef ik me weer dat het nog zo pril is en dat dat dan niet kan ofzo. Het is allemaal een beetje dubbel zo. Dat ik aan de ene kant nog mijn best doe alsof alles de eerste date is (twijfelen over wat je aan moet enzo) en aan de andere kant weer dingen doe die ik normaal pas na een flinke poos zou doen ( uithuilen en zielig zijn als ik me verrot voel)
Oud 14-05-2010, 13:33
Luna
Luna is offline
@wup, wat mij betreft is dat de ideale relatie, wel de spanning van het begin maar ook het vertrouwde gevoel van na een tijdje.
Oud 14-05-2010, 13:40
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Omg, ben jij Tsjechisch?
Dan snap je precies wat ik bedoel
Voor een kwart, en ik moet nog steeds écht naar Tsjechië gaan.
Oud 14-05-2010, 14:55
Bright Blue
Bright Blue is offline
Is het normaal dat wanneer het 4 dagen geleden is dat het uit is gegaan, hij nu al weer met een nieuw meisje gaat?

Ik snap er helemaal niks van.. Het lijkt hem verdomme helemaal NIKS te doen.

Al ben ik degene die het uit heeft gemaakt, HIJ was niet meer verliefd op me. Dus eigenlijk heeft hij het uitgemaakt, maar was ie te laf dat uit te spreken.

Ik haat jongens. ¬¬
Oud 14-05-2010, 14:58
Volk
Volk is offline
@Abzg: Het is vrij normaal dat mensen nadat het uit is gauw alweer met iemand anders zijn om de leegte tijdelijk op te vullen. Daarbij was hij ook al niet meer verliefd op je dus dan is het al helemaal niet raar.

Jongens zijn geweldig, volgende keer gewoon een betere uitkiezen.
Oud 14-05-2010, 16:21
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ow ja.. exact dit. Woensdag dus 2 kiezen laten trekken en gister lekker bij hem lopen piepen en moeilijk doen. Midden in de nacht stress aanval, want kon niet slapen en wilde per see slapen ( snap ook niet wat ik had?) en mijn kaak deed verrotte zeer en hij trekt het allemaal maar en maakt me weer rustig.

Maar eigenlijk is het best verwarrend. Aan de ene kant voelt het alsof me al maanden samen zijn, maar als ik dan denk, 'goh.. ik laat mijn spullen wel hier' besef ik me weer dat het nog zo pril is en dat dat dan niet kan ofzo. Het is allemaal een beetje dubbel zo. Dat ik aan de ene kant nog mijn best doe alsof alles de eerste date is (twijfelen over wat je aan moet enzo) en aan de andere kant weer dingen doe die ik normaal pas na een flinke poos zou doen ( uithuilen en zielig zijn als ik me verrot voel)
dat komt me heel erg bekend voor, dat gevoel heb ik namelijk ook met mijn vriend al vanaf het begin <3
Oud 14-05-2010, 17:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren samen naar Antwerpen gegaan en het was leuk Wel slecht weer maar we zijn naar de film gegaan en uit eten geweest dus dat was prima En we boeken vooruitgang: we hebben helemaal zonder ruzie uiteindelijk na een half uur zoeken toch kaartjes gevonden voor de tram/bus en een restaurant uitgezocht binnen no time zonder eeuwige dillemma's en een film die we allebei leuk vonden al was dat ook wel geluk hebben en toeval Maar het was tof en hij is lief en morgen zie ik hem weer
Oud 14-05-2010, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Is het normaal dat wanneer het 4 dagen geleden is dat het uit is gegaan, hij nu al weer met een nieuw meisje gaat?

Al ben ik degene die het uit heeft gemaakt, HIJ was niet meer verliefd op me. Dus eigenlijk heeft hij het uitgemaakt, maar was ie te laf dat uit te spreken.

Ik haat jongens. ¬¬
Nou, dan was hij je duidelijk niet waard. Jammer, echt vervelend... Hoelang was het al aan?
Oud 14-05-2010, 19:38
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Oh, wat vind ik het fijn als mensen vlak nadat het uitgaat allemaal (duizendmaal overdreven, verkeerd geïnterpreteerde) informatie van je op internet zet Zegt genoeg volgens mij.
Oud 14-05-2010, 19:39
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Nou, dan was hij je duidelijk niet waard. Jammer, echt vervelend... Hoelang was het al aan?
Oh die vraag kan ik wel beantwoorden: vandaag was het 3 maanden geweest, het ging maandag uit.
Verdere vragen enzo maar via PM.
Oud 14-05-2010, 20:13
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:

Ik haat jongens. ¬¬
En dít is dan weer het nadeel van forumliefde, ik snap dat het klote is dat het uit is, maar jullie komen hier allebei graag. Laat het dan ook leuk blijven voor jullie allebei. Het is écht niet tof als je dit soort berichten over jezelf leest op het forum waar je graag komt.

Ik heb het zelf ook gehad toen het uitging met een ex, las ik ineens overal op het forum waar we allebei lid van waren hoe ik vreemdgegaan zou zijn en hoe gemeen ik wel niet was. En dat terwijl hij mij geslagen had waardoor ik het uitmaakte, en hij was vreemdgegaan met een gozer

OT: De communicatie loopt niet altijd even lekker waardoor we vaak onnodig aan het kibbelen zijn. Maar de laatste tijd gaat dat steeds beter Gelukkig maar want ik houd heel veel van hem
Oud 14-05-2010, 20:29
indigo
indigo is offline
Ja jongens, lief blijven doen hoor .

En verder ben ik raar want het lijkt net alsof ik elke keer om niks boos/teleurgesteld/geirriteerd ben bij hem, terwijl het zo heerlijk is geweest de hele dag. Ik heb een beetje tegenstand nodig ofzo!
Maargoed dus tot een halfuur terug: hij is lief en het is zo fijn met hem te genieten van de zon en alles <3.
Oud 14-05-2010, 21:30
Dott
Dott is offline
Eigenlijk gaat het steeds beter, alsof we ons steed beter thuis voelen in de relatie en hoe het werkt voor ons samen.
Gister alweer 8 maand.
Soms voelt het alsof het nog maar net een maand is..
Maar steeds als ik dit soort dingen post komt er daarna weer een twijfelmoment... Dott is een Domme Doos haha

Regels voor berichten