Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik snap mn ex niet, eerst super enthousiast over weer afspreken en nu opeens niks meer van je laten horen? ik ben toch niet zomaar iemand, we hebben best lang wat gehad, dan kan je toch wel gewoon íets van je laten horen. nouja, ook een beetje smsen met het jonge jongetje, en ik zie hem volgende week omdat ik nog iets van hem heb stiekem wel zin om m weer te zien morgen drinken met beste vriendinnetjes!
|
![]() |
Bwuhh ook mijn relatie is over na 3,5 jr (inclusief samenwonen) en ga nu mn vierde week als vrijgezel in.. Heb superveel afleiding en zie veel andere mannen om me heen.. Maar.. Het doet me gewoon niks
![]() |
![]() |
|
^ Klinkt goed
![]() OT: Hm, drukke week, we hebben elke avond wel wat en dus eigenlijk geen avonden samen. Deze week ook nog niet echt samen gegeten en vanavond wordt ook weer een gehaaste bedoening. Maar goed, het is fijn om bij hem thuis te komen en allesch gaat goed! Alleen mijn broertje en mijn ouders communiceren knap klote: ik weet meer van mijn ouders planning dan mijn broertje en hij woont nog gewoon thuis. Oké, hij heeft dan wel onregelmatige diensten, maar toch! Ik heb m'n ouders maar een standje gegeven ![]()
|
ik voel me een cradle robber....ondanks dat hij maar 1 jaartje jonger is dan ik, heeft het toch wel iets fouts...ofzo. Maar gelukkig staatie zijn mannetje (verbaal dan he) en hij komt uit brabant!
![]()
||
Citaat:
En ohja, verliefd worden is leuk, maar dan vul je een gat op met iets dat eigenlijk drijfzand is. Ga je verdriet te lijf met afleiding in een andere vorm. Ontdek jezelf weer, ga nieuwe dingen ondernemen (zonder mannen) en je kunt natuurlijk ook afleiding zoeken in daten, maar dat moet geen prioriteit worden. Heel veel sterkte ermee!
||
Citaat:
![]()
|
Leuk Wup
![]() OT: Ik ben helemaal zat van de relatie van mijn huisgenoot. Vorig jaar gingen we samenwonen en was het ontzettend gezellig en relaxed. En nu, sinds ze in november een vriend kreeg, zien we elkaar nauwelijks meer. Ze deelt alles alleen nog maar met hem en hij is bijna 24/7 bij ons. Heb haar net gesmst of ze maandagavond kan praten want ik kan het niet meer voor me houden. Ik ben blij voor haar, hij is een leuke jongen, maar ik heb niet getekend voor het samenwonen met een klef stel. Word een klotegesprek en ik weet (nog) niet wat ik ga zeggen, blugh ![]() |
![]() |
|
Vrijdag lijkt nog ver, ver weg. Stiekem vind ik het stom dat hij gister voorstelde om op msn af te spreken (want door eindexamens hebben we geen tijd om doordeweeks rond te hangen samen) en na een hele tijd leren kwam ik dan op het afgesproken tijdstip op msn en nog geen twintig minuten later zegt hij alweer dat hij eigenlijk echt moet gaan slapen omdat het anders weer zo laat word. Het was nog geen half 10, come on! Toen heb ik wel laten merken dat ik het niet leuk vond dat hij zo gauw alweer wegging (doormiddel van droevige smileys en dat soort dingen, maar dan nog) en hij vond het ook niet leuk maar hij sliep niet zo best de afgelopen dagen en blah. Ja, oké, ik begrijp wel dat je goed moet slapen maar straks is het de komende twee weken even 5 minuten met mij praten en dan weer roepen 'oké nu moet ik echt weer gaan leren hoor buwuwu!' Als je een br00tal planning maakt voor jezelf om te leren mag je ook wel proberen om mij ergens even in te plannen voor langer dan heel, héél eventjes. Maar misschien komt het ook doordat ik andere vakken heb. En ik niet twee dagen geleden heb besloten een lotingsstudie te gaan doen. En ik niet zo heel moeilijk doe over mijn cijfers want ik sta overal goed voor (oké, hij geloof ik ook, maar hij maakt zich daar drukker om, geloof ik.)
En vervolgens valt me op hoe ontzettend vlak en stom en emotieloos de smsjes zijn (daar heeft hij nog wel tijd voor). Echt zo van, goedemorgen lieverd lekker geslapen? ik ga zo naar basles en dit en dat leren! succes nog xxx. Als ik hem de hele week al niet zie put ik daar weinig voldoening uit. Ik ben ongeduldig en ik wil afleiding, aandacht en liefde van hem. En dat hij laat zien dat hij me nodig heeft. Maar het stomme is dat het wel onze eindexamens zijn dus ik hem niet heel erg kwalijk kan nemen dat mijn prioriteiten misschien iets anders liggen dan die van hem. Dus ik kan hem vrijdagmiddag pas weer opeisen, tot en met zaterdagmiddag/ochtend. Ik ga erg onvrolijk worden als ik daar ook geen voldoening uit put. ![]()
|
Wow. De jongen-met-vriendin is nu de jongen-zonder-vriendin. Dat had ik echt niet verwacht. Zijn relatie ging al een tijdje slecht maar dit verteld ie pas achteraf. Gelukkig denkt hij er net zo over als ik en wil hij voorlopig vrijgezel blijven maar vind hij mij wel heel leuk. Kunnen we mooi elkaar troosten.
Wel vreemd dat ze op het werk en op de studie niks van ons weten. Vanmorgen moest ik hem heel neutraal goedemorgen wensen terwijl we een uur daarvoor nog samen in bed lagen. Collega's en studiegenootjes moesten eens weten...
|||
Citaat:
![]() Al kan je beter in augustus gaan want dan is er weer Fringe Festival in Edinburgh!! Citaat:
![]() En ik kom net terug van een weekje alleen op vakantie en het was echt heerlijk! Oh, en Tsjechische mannen zijn niet echt knap ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ot: Officieel zijn we 'scharrels', maar het voelt eigenlijk wel als veel meer. Gister heb ik 2 kiezen laten trekken en hij was helemaal lief en bezorgd. Hij smst nooit als hij aan het werk is, maar heb er gister zoveel gekregen. Nu hopen dat het allemaal een beetje snel normaal wordt, want ik wil kusjes kunnen geven. |
![]() |
|
@Lievemeid: veel succes, maar goed dat je de stap hebt genomen
![]() Ik mis mijn huisgenootjes, dus ga toch maar een of twee nachtjes per week op mijn eigen kamer slapen. En ik heb vriendje mijn 'zorgen' verteld en dat was fijn, nu weet hij wat er in me omgaat en voel ik me minder stom omdat ik bepaalde dingen voel. Ik merk ook dat het nog fijner is om elkaar te zien, als we elkaar een dag niet hebben gezien. Dus wat dat betreft is het allemaal weer wat rustiger. Oeh, en ik ben gisteren met een vriendinnetje meegaan voetballen en dat was tof, al kan er er geen bal van ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Met mijn relatie gaat het allemaal wel prima. We wonen nu een paar maanden samen (met kind) en dat bevalt me prima. We hebben van de week kasten gehaald en zijn nu druk bezig met het inrichten van de cd's en dvd's in de kasten. Gelukkig hebben we redelijk dezelfde smaak dus dat geeft gelukkig geen ruzie.
Sowieso maken we bijna nooit ruzie maar praten we overal op een vrij normale toon over. Af en toe wel eens een stemverheffing of wat gesnauw maar dat hoort er ook een beetje bij. Ik ben in ieder geval heel blij dat het allemaal zo goed gaat. ![]()
||
Citaat:
maar het was ook niet helemaal de bedoeling.. ik keek m s ochtends aan en dacht: ow help, volgens mij ben jij best jong. haha nouja en dat is ie dus ook. maargoed, we smsen best veel en hij is eigenlijk wel leuk.. maar het is zooo fout, hij is 4!! jaar jonger! en het is ook niet dat hij bijna 20 wordt ofzo. nouja. vanavond uit!
|
daagjes bij mn vriendje waren super. heb een medaillon in de vorm van een hartje met vleugels gekregen voor ons jubileum.
![]() ![]() ![]() nu mis ik m weer, en duurt het nog een dikke maand voordat ik hem weer zie door tentamens en scriptie.
|
Mm, na een drukke week met veel mensen afspreken voel ik me een beetje alleen. Nu aan de wijn met huisgenoot en vriendinnetje, maar voel me er een beetje bij zitten. En met die jongen: ik weet het niet, het is wat te veel mijn initiatief en dat terwijl ik genoeg dingen kan opnoemen van hem die echt totaal niet bij mij passen. Waar ben ik mee bezig?
![]()
|
Verwijderd
|
Weinig meer van hem gehoord, was ook wel te verwachten.
Na ons gesprek maandagavond, heb ik hem niet meer gehoord. Alleen gisterenavond kreeg ik een smsje met de vraag hoe het met ons ging. En dat hij me vanavond even zou bellen. Nou vraag ik me af waarom hij wilt bellen, Om te zeggen dat hij morgen ook niet komt? I don't know, maar weer afwachten. Ik hoop dat hij morgen komt, kan ik voor eens en altijd het hoofdstuk met hem afsluiten. Als hij weer met excuus komt dat hij morgen niet naar mij toe kan komen, dan stuur ik z'n huissleutels per post naar hem toe. Dat heb ik hem ook duidelijk gemaakt, en ik ben benieuwd of hij het begrepen heeft.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Maar zelfs dan, mijn vriendje was een verstokte vrijgezel van 25 en zelfs hij heeft het ondertussen over "als wij gaan trouwen dan" of "als wij gaan samenwonen dan" of zelfs "ik wil niet een oude vader worden" ![]() ![]() ![]() OT: Nu ben ik niet onzeker meer, hij is lief ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar eigenlijk is het best verwarrend. Aan de ene kant voelt het alsof me al maanden samen zijn, maar als ik dan denk, 'goh.. ik laat mijn spullen wel hier' besef ik me weer dat het nog zo pril is en dat dat dan niet kan ofzo. Het is allemaal een beetje dubbel zo. Dat ik aan de ene kant nog mijn best doe alsof alles de eerste date is (twijfelen over wat je aan moet enzo) en aan de andere kant weer dingen doe die ik normaal pas na een flinke poos zou doen ( uithuilen en zielig zijn als ik me verrot voel) |
![]() |
|
![]() |
Is het normaal dat wanneer het 4 dagen geleden is dat het uit is gegaan, hij nu al weer met een nieuw meisje gaat?
![]() Ik snap er helemaal niks van.. Het lijkt hem verdomme helemaal NIKS te doen. Al ben ik degene die het uit heeft gemaakt, HIJ was niet meer verliefd op me. Dus eigenlijk heeft hij het uitgemaakt, maar was ie te laf dat uit te spreken. Ik haat jongens. ¬¬ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Gisteren samen naar Antwerpen gegaan en het was leuk
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het zelf ook gehad toen het uitging met een ex, las ik ineens overal op het forum waar we allebei lid van waren hoe ik vreemdgegaan zou zijn en hoe gemeen ik wel niet was. En dat terwijl hij mij geslagen had waardoor ik het uitmaakte, en hij was vreemdgegaan met een gozer ![]() OT: De communicatie loopt niet altijd even lekker waardoor we vaak onnodig aan het kibbelen zijn. Maar de laatste tijd gaat dat steeds beter ![]() ![]()
|
Ja jongens, lief blijven doen hoor
![]() En verder ben ik raar want het lijkt net alsof ik elke keer om niks boos/teleurgesteld/geirriteerd ben bij hem, terwijl het zo heerlijk is geweest de hele dag. Ik heb een beetje tegenstand nodig ofzo! Maargoed dus tot een halfuur terug: hij is lief en het is zo fijn met hem te genieten van de zon en alles <3.
|
Eigenlijk gaat het steeds beter, alsof we ons steed beter thuis voelen in de relatie en hoe het werkt voor ons samen.
Gister alweer 8 maand. Soms voelt het alsof het nog maar net een maand is.. Maar steeds als ik dit soort dingen post komt er daarna weer een twijfelmoment... Dott is een Domme Doos ![]()
|
![]() |
|
|