Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
E. verzoekt me om nog even naar haar tekst voor de statistsche analyse te kijken en die te verbeteren. Hoe moet ik dat nou verbeteren, zij heeft een vetgoede afstudeerscriptie geschreven en is nu aan het promoveren en ik kom net kijken en heb al vier jaar geen statistiek meer toegepast
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik en volgens mij CM hadden het niet over je blaasonstekingverhaal, want dat vind ik niet echt v-lidposts. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik heb het gisteren zeer laat gemaakt. We gingen bij iemand thuis drinken, en ik was natuurlijk als vrouw weer in de minderheid, en we waren met zo'n 20 man in een huisje dus dat is altijd gezellig.
![]() En ik heb urenlang lopen socializen tot ik dat ook wel weer zo'n beetje had gehad en toen ben ik maar weer naar huis gefietst. Hehe, en jij? Maar vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik ben nog een beetje aan het bijkomen. En wil ik zaterdag weer uittttttt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ga vanavodn lekker niks doen en morgen met 15 vrienden uit eten en dan stappen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En je krijgt geen blaasontstekingen van kou. Kou veroorzaakt geen bacteriegroei ofzo. En je moet wel heel onderkoeld raken voordat dat invloed heeft op je weerstand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wow met 15 vrienden uit eten, ik heb medelijden met het persooneel van dat restaurant ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|