Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2010, 12:51
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht Sarah is me voor.
Oud 16-04-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
En dan? Moet ik dan daarheen en gaan ze het checken ofzo? Of kan dit ook vanzelf overgaan. ;x
blaasontsteking kan ook vanzelf overgaan maar het is heel normaal om daar niet op te willen wachten . En dan vragen ze waarschijnlijk of je een potje urine mee wil brengen. Dan moet je wel even waarschuwen dat je ongesteld bent, want ze gaan dan wel bloedsporen vinden
Oud 16-04-2010, 12:53
Martiño
Martiño is offline
Misschien ben je wel zwanger !
Oud 16-04-2010, 12:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Of een soa.
Oud 16-04-2010, 12:56
Tink*
Tink* is offline
Jongens kom op zeg.

Om dit soort redenen wil ik nog weer klein zijn, dan gaat je moeder gewoon met je mee ipv dat je alles zelf moet hosselen.
Martiño
Martiño is offline
Of zo'n vleesetende bacterie. Je bent eigenlijk ook niet ongesteld, maar er zit een bacterie aan je baarmoeder te eten.
Verwijderd
Wat een v-lidtopic is dit geworden zeg
Verwijderd
Citaat:
Of zo'n vleesetende bacterie. [afbeelding]
Je bent eigenlijk ook niet ongesteld, maar er zit een bacterie aan je baarmoeder te eten.
Gadver
Oud 16-04-2010, 12:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Of zo'n vleesetende bacterie. [afbeelding]
Je bent eigenlijk ook niet ongesteld, maar er zit een bacterie aan je baarmoeder te eten.
Oud 16-04-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
We missen jou & je mannelijkheid dan ook enorm!
Tink*
Tink* is offline
Bah Martino.
Verwijderd
Zoooo laatste tentamen zit er op, het ging best aardig, iig 10x beter dan verwacht én ik ben morgen onverwacht vrij van werk, wat een fijn leven heb ik toch
Oud 16-04-2010, 12:59
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Bah Martino.
Verwijderd
zijn hosselen en regelen nu ook al synoniem als het gaat om het regelen van praktische zaken?
Verwijderd
Citaat:
Zoooo laatste tentamen zit er op, het ging best aardig, iig 10x beter dan verwacht én ik ben morgen onverwacht vrij van werk, wat een fijn leven heb ik toch
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bah Martino.
*kusje*
Oud 16-04-2010, 13:00
Verwijderd
E. verzoekt me om nog even naar haar tekst voor de statistsche analyse te kijken en die te verbeteren. Hoe moet ik dat nou verbeteren, zij heeft een vetgoede afstudeerscriptie geschreven en is nu aan het promoveren en ik kom net kijken en heb al vier jaar geen statistiek meer toegepast
Oud 16-04-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
We missen jou & je mannelijkheid dan ook enorm!
Als ik reageer op die quotes hier ben ik weer ''vervelend'' ''niet aardig'' en ''irritant''.
Oud 16-04-2010, 13:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als ik reageer op die quotes hier ben ik weer ''vervelend'' ''niet aardig'' en ''irritant''.
Als je niet reageert ook wel hoor!
Oud 16-04-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Als je niet reageert ook wel hoor!
Het zal me worst wezen
Oud 16-04-2010, 13:02
Verwijderd
Ik kom net terug van een sollicitatie voor docent geschiedenis
Oud 16-04-2010, 13:02
Tink*
Tink* is offline
Vast niet vervelender dan Martino met z'n vleesetende bacterie. Ik wacht nog wel even een plas af en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Oud 16-04-2010, 13:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het zal me worst wezen
Niks mis met jouw worstje, hoor.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
E. verzoekt me om nog even naar haar tekst voor de statistsche analyse te kijken en die te verbeteren. Hoe moet ik dat nou verbeteren, zij heeft een vetgoede afstudeerscriptie geschreven en is nu aan het promoveren en ik kom net kijken en heb al vier jaar geen statistiek meer toegepast
Zie het als een compliment! Ze ziet jou, ondanks je beperkte ervaring, toch als iemand die genoeg kennis bezit en intelligent genoeg is om haar teksten door te lezen en te verbeteren! En ook als je niet zo veel ervaring over iets hebt, wil dat niet zeggen dat je geen mening kunt vormen, vooral omdat jij ook tot de uiteindelijke doelgroep van die tekst behoort.
Verwijderd
Citaat:
ging het goed?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vast niet vervelender dan Martino met z'n vleesetende bacterie. Ik wacht nog wel even een plas af en dan zie ik wel wat ik ga doen.
Oud 16-04-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Rrrauw!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
DP... echt...
Verwijderd
Citaat:
ik niet!
Verwijderd
Citaat:
Oh ja! Hoe ging het?
Verwijderd
Citaat:
ging het goed?
Ja volgens mij wel. Ze vonden mij wel heel enthousiast, maar volgens mij zeiden ze dat omdat ze mij druk vonden ofzo

Ik praat ook best veel dusja. Maar was een prettig gesprek, helaas zijn er nog een stuk over 10 anderen die gesolliciteerd hebben.
Verwijderd
Citaat:
Zie het als een compliment! Ze ziet jou, ondanks je beperkte ervaring, toch als iemand die genoeg kennis bezit en intelligent genoeg is om haar teksten door te lezen en te verbeteren! En ook als je niet zo veel ervaring over iets hebt, wil dat niet zeggen dat je geen mening kunt vormen, vooral omdat jij ook tot de uiteindelijke doelgroep van die tekst behoort.
ja ik heb haar begeleidende mail nog eens goed gelezen en volgens mij bedoelt ze vooral dat ik heel zorgvuldig het artikel heb gelezen waarin ze precies hetzelfde onderzoeken (maar dan minder nauwkeurig dus ons onderzoek is beter), terwijl zij dat artikel vooral heeft doorgelezen. En dat ze nu wil dat ik zeg of ze in dat artikel nog wat anders deden
Oud 16-04-2010, 13:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
DP... echt...
Oud 16-04-2010, 13:14
Verwijderd
Fizzle doet een gooi naar Stefenootje den twidde?
Oud 16-04-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-04-2010, 13:22
Verwijderd
Hoi CM

Nog wat gedaan vandaag?
Oud 16-04-2010, 13:23
Tink*
Tink* is offline
Je mag hier zeggen wat je wilt, dus als mensen dingen willen vragen over blaasontsteking of willen zeuren over hun ex dan mag dat.
Oud 16-04-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Je mag hier zeggen wat je wilt, dus als mensen dingen willen vragen over blaasontsteking of willen zeuren over hun ex dan mag dat.
Gelukkig mogen wij er ook op reageren. Dus moeten ze straks niet gaan whinen dat ik niet lief ben.

En ik en volgens mij CM hadden het niet over je blaasonstekingverhaal, want dat vind ik niet echt v-lidposts.
Oud 16-04-2010, 13:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoewel blaasontstekingen voornamelijk bij vrouwen vaak voorkomen.
Oud 16-04-2010, 13:26
Verwijderd
zal ik even een uurtje gaan slapen?
Oud 16-04-2010, 13:27
Verwijderd
Ja ik heb het gisteren zeer laat gemaakt. We gingen bij iemand thuis drinken, en ik was natuurlijk als vrouw weer in de minderheid, en we waren met zo'n 20 man in een huisje dus dat is altijd gezellig. En de helft van de mensen hing de hele tijd op de bank een beetje een film te kijken op veronica die antiegelijk lame was, maar desondanks daardoor ook weer heel grappig. En de andere helft stond zichzelf een beetje klem te zuipen in de keuken, altijd leuk.
En ik heb urenlang lopen socializen tot ik dat ook wel weer zo'n beetje had gehad en toen ben ik maar weer naar huis gefietst. Hehe, en jij?

Maar vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik ben nog een beetje aan het bijkomen. En wil ik zaterdag weer uittttttt
Oud 16-04-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wist wel dat jij zo'n opmerking ging maken

Blaasonstekingen ontstaan toch 9 van de 10 x als je teveel of te hard geneukt hebt.
Verwijderd
Citaat:
waarom is dat eigenlijk?
Verwijderd
Citaat:
zal ik even een uurtje gaan slapen?
ja dan doe ik mee
Oud 16-04-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb het gisteren zeer laat gemaakt. We gingen bij iemand thuis drinken, en ik was natuurlijk als vrouw weer in de minderheid, en we waren met zo'n 20 man in een huisje dus dat is altijd gezellig. En de helft van de mensen hing de hele tijd op de bank een beetje een film te kijken op veronica die antiegelijk lame was, maar desondanks daardoor ook weer heel grappig. En de andere helft stond zichzelf een beetje klem te zuipen in de keuken, altijd leuk.
En ik heb urenlang lopen socializen tot ik dat ook wel weer zo'n beetje had gehad en toen ben ik maar weer naar huis gefietst. Hehe, en jij?

Maar vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik ben nog een beetje aan het bijkomen. En wil ik zaterdag weer uittttttt
Oh nice Klinkt gezellig! Alleen naar huis gegaan?

Ik ga vanavodn lekker niks doen en morgen met 15 vrienden uit eten en dan stappen
Oud 16-04-2010, 13:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wist wel dat jij zo'n opmerking ging maken

Blaasonstekingen ontstaan toch 9 van de 10 x als je teveel of te hard geneukt hebt.
Voornamelijk als je niet naar de wc gaat na de seks, dan. Maar ook bij kou en mindere weerstand heb je er meer kans op.

Citaat:
waarom is dat eigenlijk?
Bij mannen ligt het minder openlijk en dus minder kwetsbaar, I guess.
Oud 16-04-2010, 13:30
Verwijderd
bwaaah ik moet toch werken werd net pas gebeld en moet er over 2 uur zijn, had me net ingesteld op een vrije dag ;x
Oud 16-04-2010, 13:31
Verwijderd
Citaat:
waarom is dat eigenlijk?
Blaasontstekingen worden veroorzaakt door bacteriën die eerst van buitenaf de blaas in moeten komen via de urinebuis. Vrouwen hebben alleen een inwendige urinebuis, die is ongeveer 4 cm. Bij mannen komt daar nog een uitwendige urinebuis bij waardoor die totaal zo'n 18-19 cm is. Dat is een heel eind voor een bacterie. Bovendien is de boosdoener vaak een e.coli uit de darm, bij vrouwen zit de anus een stuk dichter bij de ingang (of uitgang, dat is maar net hoe je 't bekijkt) van de urinebuis dan bij mannen.

En je krijgt geen blaasontstekingen van kou. Kou veroorzaakt geen bacteriegroei ofzo. En je moet wel heel onderkoeld raken voordat dat invloed heeft op je weerstand.
Oud 16-04-2010, 13:32
Verwijderd
en ook nog eens op zo'n schijtafdeling. Maar goed wel weer keiharde euro's en die heb ik nodig.
Oud 16-04-2010, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Oh nice Klinkt gezellig! Alleen naar huis gegaan?

Ik ga vanavodn lekker niks doen en morgen met 15 vrienden uit eten en dan stappen
Ja ik vond een jongen wel leuk maar ben nogal eeh verlegen. En toen was het te laat en sloeg ie het enige andere meisje aan de haak wat er was KUT!

Wow met 15 vrienden uit eten, ik heb medelijden met het persooneel van dat restaurant
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten