Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het nationale vriendelijkheid dag! Bij de albert heijn werd pakte een medewerker mijn boodschappen in, in de bus vond een praatzieke oma mij een geschikte huwelijkskandidaat voor haar kleindochter en in de trein vroeg een jongen of hij met me mee mocht reizen want zijn ov was geblokkeerd want ik zag er wel relaxed uit
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Naast dronken was het ook een thuisloze die al vaker in contact was geweest met de politie toch? Ik zou trouwens ook gewoon niet tijdens de 2 minuten stilte dronken op de Dam gaan staan ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2010 om 15:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, en niks te klagen over de service bij de Manfield op Hoog Catherijne. ![]() En ik kreeg net een blikje "ice cold coca-cola" van een "hot nurse". Uit sympathie voor mijn collega's in de verpleegkunde ben ik tegen het gebruik van zulke denigrerende stereotypes, maar ze duwde me het blikje praktisch in de handen dus ik heb het maar niet geweigerd.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En anders ga je maar gewoon je huiswerk vooruitmaken ![]() Ik vind dat het voelt als kwart over vijf 's middags, waarmee ik bedoel dat ik geen zin meer heb in werken ![]() |
![]() |
|
|