Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik lees nog steeds De speler van Dostojevski want ondanks dat het kerstvakantie is heb ik vrijwel geen tijd om te lezen ![]()
|
Mijn eerste boek van 2011 is/wordt The Sword and the scimitar. Dikke pil over het Middellandse Zeegebied in de zestiende eeuw.
|
Zachte heelmeesters - Nicolet Steemers.
Ik heb nu twee (van de drie) boeken van haar gelezen, maar ze bevielen niet echt. Redelijk dunne boeken, die qua taalgebruik op zich wel makkelijk weglezen, maar het verhaal hangt te veel van toevalligheden en zo aan elkaar. Niet mijn smaak in ieder geval. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Virgil and Beatrice van Yann Martel. Begon echt heerlijk, echt helemaal geweldig, maar nu heb ik een beetje mijn twijfels bij een personage? Maar ik lees gewoon door hoor, hij schrijft echt fijn
![]() Oh en ik was ook nog Great House van Nicole Strauss aan het lezen, maar die had ik even niet bij de hand ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb de Speler - Dostojevski uit en dat was eigenlijk ook een tegenvaller ![]()
||
Citaat:
![]() Ik lees Godenslaap van Erwin Mortier. Mooi.
||
Citaat:
Wel weer een spanningsopbouw zoals Zafón dat kan, mooi geschreven, maar het einde vond ik te gezapig. Alsof het spannende deel afgerond was en -ah ja- het boek heeft nog een afsluiting nodig. Of hij zat tegen een deadline aan. En een aantal elementen in het boek waarbij ik vragen had, zijn helemaal niet verklaard. Jammer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik lees nu Ritueel door Mo Hayder. Het is wel een leuk boek, maar je moet wel een beetje tegen iets kunnen. Het is soms best wel... bloedering. Ik vind het best wel moeilijk om in het verhaal te komen omdat je het niet even kan wegleggen en dan weer verder gaan. Niet omdat het zo verslavend is, maar omdat je elk klein detail moet onthouden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Momenteel lees ik Laughter in the dark van Nabokov!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik lees nu (op aanraden van mijn docente Latijn
![]() Maar even serieus, wat een prachtboek. Tartt bouwt de verhaallijn mooi op. Veel elementen in het boek zijn tot in detail uitgewerkt waar door het verhaal zeer levendig wordt voor mij. Een aanrader! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb net Vinexvrouwen van Naima el Bezaz uit, die kon ik lenen. Er zitten herkenbare dingen in en ik heb moeten gniffelen, het boek leest ook als een trein. Maar ik zou het niet hoeven hebben, want van voor tot achter zijn de hoofdstukken losse verhalen zonder echt een verhaallijn. Wel grappig, maar niet overal bovenuit springend. Nu net begonnen in de Eetclub van Saskia Noort. Gaf een vriendin me te leen, wil weten wat ik er van vind. Hoor veel dat het tegenvalt, dus ik merk het wel. Niet echt mijn genre of schrijfster.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben opnieuw begonnen in the Corrections van Jonathan Franzen, vorige keer bleef het niet zo hangen omdat ik me er niet op kon concentreren. Ben benieuwd waar het heen gaat!
||
Citaat:
Ik heb net Twilight Eclipse gelezen, bit of light reading. Straks beginnen in De Smaak van Venijn - Alan Bradley. Ik ben benieuwd.
|
![]() |
|
|