Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag kwam ik het lokaal Engels binnen. Op het bord stond:
10 : 5 = 2 10/5 = 2 Ik staarde er ongeveer een minuut naar en liet het doordringen. Tien-vijfde is hetzelfde als tien gedeeld door twee. En, eigenlijk, drie-achtste is hetzelfde als drie gedeeld door acht. Breuken zijn gewoon het bovenste getal gedeeld door het onderste getal! Drie jaar steeds wanhopiger naar wiskundeboeken staren viel op zijn plaats. ![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2010 om 16:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik kwam er zojuist achter het bestaan van het woord 'renkoekoek'. Mijn spellingscontrole nog niet, die zegt krentenkoek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je bedoelt: tien-vijfde is hetzelfde als tien gedeeld door vijf. En ik weet niet of je al algebra krijgt? Want dan ga je ineens heel anders kijken naar 'rekensommen', want dan worden het 'vergelijkingen' en dan kun je 'ineens' delen aan beide kanten van het =-teken wegstrepen/bijvoegen, en dan worden getallen ineens vervangen door 'variabelen' zoals x en y. Laatst gewijzigd op 23-10-2010 om 02:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*als je dat maar vaak genoeg doet blijven ze zo staan hoor ![]()
|
Verwijderd
|
dat een banaan een kruid is.
Een bananenplant of bananenboom is in werkelijkheid een kruid, `s werelds grootste kruid (kruidachtige). Volgens de tuinbouwkundige definitie wordt de banaan echter tot de groenten gerekend. Volgens de culinaire definitie is het echter een vrucht, omdat de banaan als nagerecht dan wel als tussendoortje wordt gegeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat je het vakje 'snel reageren' kunt vergroten/verkleinen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Veel kiosken worden verbouwd en mss dat er op de perrons nog oude winkels staan en dat er in de hal al een nieuwe is? Bij de oude kon je idd uit 2 maten kiezen, bij de nieuwe is er 1 knop, gewoon 'koffie'. [/exkioskmedewerkster]
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar kwam je laatst pas achter #Veel+3 Verwijderd | 500 | 19-11-2011 17:38 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #8 Verwijderd | 500 | 24-07-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |