Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2010, 13:54
Verwijderd
maar zusje ik ga zo even slapen. Hoe laat kom je? we eten nasi btw.
Advertentie
Oud 22-05-2010, 13:54
Verwijderd
Helemaal niet bewust vergeten, je weet toch hoe empathisch ik ben!
Oud 22-05-2010, 13:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar zusje ik ga zo even slapen. Hoe laat kom je? we eten nasi btw.
Prima. Weet niet, ik bel zo zelf die piemel wel even uurtje of 5 ofzo?
Citaat:
Helemaal niet bewust vergeten, je weet toch hoe empathisch ik ben!
Uuuuuuuuuuuuuhu
Oud 22-05-2010, 14:00
Verwijderd
ja prima. maar dan niet aanbellen als een dolle stier want dat kan ik niet hebben als ik net m'n ogen open heb.
Oud 22-05-2010, 14:02
Verwijderd
Aanbellen als een spastische lama mag wel.
Oud 22-05-2010, 14:05
Soundwave
Soundwave is offline
of met de brievenbus klepperen
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja prima. maar dan niet aanbellen als een dolle stier want dat kan ik niet hebben als ik net m'n ogen open heb.
Citaat:
Aanbellen als een spastische lama mag wel.
aight
Verwijderd
Citaat:
of met de brievenbus klepperen
die staat buiten en ik woon 1 hoog dus dat heeft niet echt zin
Oud 22-05-2010, 14:07
Soundwave
Soundwave is offline
Citaat:
die staat buiten en ik woon 1 hoog dus dat heeft niet echt zin
bah
Oud 22-05-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Omg dat is zoo duidelijk Stefanie
En bedankt

Dus als LL kut zit te doen dan ben ik het? Erg fijn weer. Ik ben hier snel weg.
Oud 22-05-2010, 14:18
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi.
Oud 22-05-2010, 14:22
Verwijderd
Hoi Lorelei. Ik vind het nog steeds best gek om die naam te typen

Hoe is het met jou de laatste tijd?
Oud 22-05-2010, 14:24
Soundwave
Soundwave is offline
hoi! ik heb je gemist
Oud 22-05-2010, 14:26
Lorelei
Lorelei is offline
Met mij is het.. vooral erg druk en chaotisch. Ik ben echt met 100 dingen tegelijk bezig. Maar na een week ziek te zijn geweest, gaat het qua gezondheid nu wel wat beter. Alleen nog kriebelhoest. En hoe gaat het met jullie?

Ik las net trouwens ergens 'mevrouw Pimentel'. En ik las een beetje te snel.
Oud 22-05-2010, 14:30
Soundwave
Soundwave is offline
ahhw welkom terug

met mij gaat het uitstekendm, ik zit weer eens 'ik moet iets doen maar ben te lui' fase
Oud 22-05-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Met mij is het.. vooral erg druk en chaotisch. Ik ben echt met 100 dingen tegelijk bezig. Maar na een week ziek te zijn geweest, gaat het qua gezondheid nu wel wat beter. Alleen nog kriebelhoest. En hoe gaat het met jullie?

En toen las je Pimpernel
Oud 22-05-2010, 14:36
JJoosje
JJoosje is offline
Citaat:
van je ouders niet? Meeste ouders moedingen dat juist aan!
of van de wet?
Van mijn moeder. Huiswerk ofzo.
Oud 22-05-2010, 14:37
Verwijderd
Citaat:

Ja, ik kreeg al de indruk dat je het erg druk had, ja. Wel snel weer een beetje rust in het vooruitzicht, of valt dat tegen?

Ik heb het ook behoorlijk druk. Deze week mijn voorstellingen gehad, verder iedere vrije dag zo'n beetje repeteren in Antwerpen en binnenkort ook nog eindpresentaties van mijn kindergroepen in Tiel.
Maar vandaag laatste lesdag met de jongeren in Tiel gehad. Dat was leuk. We hebben 'verborgen theater' gespeeld in de Hema
Oud 22-05-2010, 14:45
Verwijderd
Oeh, vanavond is de finale. Hoera.
Oud 22-05-2010, 14:45
Verwijderd
Champions League toch?
Oud 22-05-2010, 14:47
Verwijderd
Nee, van de lokale bridgevereniging.
Oud 22-05-2010, 14:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja best, daarom zeg ik, get over it. Hij wil het niet.

Omdat hij stom is Nee, om de reden die ik net gaf. Als ze dat niet wil, moet je dat van haar horen en wat de rest daarover te zeggen heeft, is niet belangrijk.

Bry.
Stom is hij sowieso, ik ga alleen met hem om omdat hij het vriendje van mijn vriendin en de vriend van die zangeres is

Citaat:
1. Mjah, als hij nu niet wil afspreken maakt het niet uit dat jij vindt dat hij daar geen goede reden voor heeft. Hij wil het toch niet.
Nouja hij zei dat hij nog wel wilde afspreken, toen we het uitmaakten, en nu laat hij het overkomen alsof hij wel wil afspreken, maar hij het niet binnenkort vindt kunnen vanwege dat meisje. Of dat zij het niet goed vindt zegmaar.
Citaat:
speeddaten is 1 minuut lang met mensen praten en dan kruis je ja en nee aan of je verder wil behoorlijk lame, je hebt zelfs eye daten dat je 30 seconden alleen maar in elkaars ogen kijkt en dan aankruist en etc.
Citaat:

Is dit niks voor je Fizzie?
Ik weet niet of dat wat voor me is nee
Oud 22-05-2010, 14:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee, van de lokale bridgevereniging.
oh goed dat je het zegt, ik moet daarbij zijn
Oud 22-05-2010, 15:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, ik kreeg al de indruk dat je het erg druk had, ja. Wel snel weer een beetje rust in het vooruitzicht, of valt dat tegen?

Ik heb het ook behoorlijk druk. Deze week mijn voorstellingen gehad, verder iedere vrije dag zo'n beetje repeteren in Antwerpen en binnenkort ook nog eindpresentaties van mijn kindergroepen in Tiel.
Maar vandaag laatste lesdag met de jongeren in Tiel gehad. Dat was leuk. We hebben 'verborgen theater' gespeeld in de Hema
Hmnou.. nu komt er eerst een lading studiegedoe (tentamen, werkstuk, roosterpuzzelen) en daarna verhuizing. Daarnaast is m'n moeder op dit moment op vakantie dus ik zorg ook nog voor broertje en zusje. En ik ben op de achtergrond ook nog bezig met het regelen van de zomervakantie, maar dat heeft niet heel veel haast. Dus nou ja, ik denk dat het voorlopig chaos blijft

Ik heb jou de laatste tijd idd ook niet heel veel online gezien. Leuke dingen allemaal wel, of niet? Ik kan me voorstellen dat eindpresentaties wat extra stress opleveren maar ook wel erg leuk zijn. En waren de mensen in hema er blij mee?
Oud 22-05-2010, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Hmnou.. nu komt er eerst een lading studiegedoe (tentamen, werkstuk, roosterpuzzelen) en daarna verhuizing. Daarnaast is m'n moeder op dit moment op vakantie dus ik zorg ook nog voor broertje en zusje. En ik ben op de achtergrond ook nog bezig met het regelen van de zomervakantie, maar dat heeft niet heel veel haast. Dus nou ja, ik denk dat het voorlopig chaos blijft

Ik heb jou de laatste tijd idd ook niet heel veel online gezien. Leuke dingen allemaal wel, of niet? Ik kan me voorstellen dat eindpresentaties wat extra stress opleveren maar ook wel erg leuk zijn. En waren de mensen in hema er blij mee?
Klinkt erg druk ja. Als je maar wel af en toe jezelf even rust gunt en daar een momentje voor maakt. Wanneer ging je ook weer precies verhuizen?

Bijna alles is wel leuk, die eindpresentaties dan net weer niet zo. Ik vind het zo moeilijk om iets te maken met die kindjes van groep 3/4, die kunnen gewoon nog niet zelfstandig op een podium staan. Maar ja, we'll see. Na 2 juni is dat ook weer afgelopen en dan hoef ik nog maar drie weken les te geven.

Als het goed is hebben de mensen in de hema er niet zo veel van gemerkt, of nou ja, wel een beetje want we deden een beetje raar en gingen heel erg roddelen over één iemand uit de groep. Maar we hebben niet door de hema staan schreeuwen ofzo
Oud 22-05-2010, 15:39
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Hoi
Oud 22-05-2010, 15:40
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil gaan koken. De reden hiervoor is dat ik me dan niet meer schuldig hoef te voelen dat ik niet aan het studeren ben. Maar het is nog te vroeg
Oud 22-05-2010, 15:42
Verwijderd
Ik heb een lijst gemaakt van nuttige dingen die ik nog moet doen, en toen ik daar klaar mee was raakte ik zo chagrijnig van de pure lengte ervan dat ik maar gelijk aan de slag ben gegaan. Pak aan, stomme lijst! Eens zien hoe lang je 't volhoudt om zo lang te blijven!
Oud 22-05-2010, 15:47
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Citaat:
Ik heb een lijst gemaakt van nuttige dingen die ik nog moet doen, en toen ik daar klaar mee was raakte ik zo chagrijnig van de pure lengte ervan dat ik maar gelijk aan de slag ben gegaan. Pak aan, stomme lijst! Eens zien hoe lang je 't volhoudt om zo lang te blijven!
Hmm, ik geef het dan meestal gewoon maar op onder het motto 'Morgen heb ik er vast wel zin in'. Probleem .
Oud 22-05-2010, 15:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
he he ik heb een van de hoezen af. Nu de volgende nog. Man, ik moet vaker een dag niet praten, ik word er hardwerkend en productief van!
Oud 22-05-2010, 16:04
Rivka
Rivka is offline
Goedenavond!
Oud 22-05-2010, 16:05
Rivka
Rivka is offline
Nom, wat een sappige, vette, zoete meloen.
Oud 22-05-2010, 16:05
Verwijderd
Meloen <3
Oud 22-05-2010, 16:07
Rivka
Rivka is offline
Hij is echt heerlijk <3. Dit is de beste sinds tijden. Misschien neem ik zo nog een kwart .
Oud 22-05-2010, 16:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dat komt omdat het zomer is!
Verwijderd
Doe maar, je moet goed eten
Verwijderd
Citaat:
dat komt omdat het zomer is!
Ahw, klop dat af!
Oud 22-05-2010, 16:16
Verwijderd
Meloen is vies.
Oud 22-05-2010, 16:19
Rivka
Rivka is offline
Jebentselluf . Meloen!!1
Oud 22-05-2010, 16:31
Verwijderd
Hoe zet ik foto's van de camera op de computer? Ik heb het snoertje en het zit allemaal in mekaar maar er gebeurt niks :@
Oud 22-05-2010, 16:32
Rivka
Rivka is offline
Misschien moet je de camera aanzetten, dat is bij mij zo.
Oud 22-05-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe zet ik foto's van de camera op de computer? Ik heb het snoertje en het zit allemaal in mekaar maar er gebeurt niks :@
Ga naar "Deze Computer" en kijk of je daar je camera kan vinden. Zo nee: zijn de drivers van je camera geďnstalleerd?
Oud 22-05-2010, 16:34
Verwijderd
Dat helpt niet
Oud 22-05-2010, 16:36
Verwijderd
Werkt ook niet
Oud 22-05-2010, 16:37
Verwijderd
Oh tieten hij doet het
Oud 22-05-2010, 16:39
Rivka
Rivka is offline
Wat goed! Maak een foto van jezelf en post.
Oud 22-05-2010, 16:44
Verwijderd
Spoiler
Oud 22-05-2010, 16:45
Verwijderd
Ik ben wel heel rood daar, want ik hield heel erg mijn lach in
Oud 22-05-2010, 16:49
Rivka
Rivka is offline
Nee joh. Leuk!

Zeg Kasje, kom je zo op msn?
Oud 22-05-2010, 16:50