Advertentie | |
|
![]() |
|
Met mij is het.. vooral erg druk en chaotisch. Ik ben echt met 100 dingen tegelijk bezig. Maar na een week ziek te zijn geweest, gaat het qua gezondheid nu wel wat beter. Alleen nog kriebelhoest. En hoe gaat het met jullie?
Ik las net trouwens ergens 'mevrouw Pimentel'. En ik las een beetje te snel. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het ook behoorlijk druk. Deze week mijn voorstellingen gehad, verder iedere vrije dag zo'n beetje repeteren in Antwerpen en binnenkort ook nog eindpresentaties van mijn kindergroepen in Tiel. Maar vandaag laatste lesdag met de jongeren in Tiel gehad. Dat was leuk. We hebben 'verborgen theater' gespeeld in de Hema ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb jou de laatste tijd idd ook niet heel veel online gezien. Leuke dingen allemaal wel, of niet? Ik kan me voorstellen dat eindpresentaties wat extra stress opleveren maar ook wel erg leuk zijn. En waren de mensen in hema er blij mee? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijna alles is wel leuk, die eindpresentaties dan net weer niet zo. ![]() Als het goed is hebben de mensen in de hema er niet zo veel van gemerkt, of nou ja, wel een beetje want we deden een beetje raar en gingen heel erg roddelen over één iemand uit de groep. Maar we hebben niet door de hema staan schreeuwen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|