Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2010, 20:29
Verwijderd
ik heb een video waarop we door de dierentuin lopen en ik telkens met mijn shirt over mijn kop blind rondren en gil IK BEN EEN BEER IK BEN EEN BEEEEERRRR GGRGAuuUWUUW
Advertentie
Oud 27-06-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Oh ok

Ah, weekend-ov. Ja, prima hoor 3 juli, Loos in 013? Kunnen we alsnog gaan!
Ehm, ik werk dan tot zeven en zal dan wel kapot zijn maar als jullie dat aandurven vind ik het best!
Citaat:
ik kijk bijzonder graag met mensen tv, vooral om dan alles maar dan ook alles af te breken wat ik zie. Net als die oude mannetjes van de muppets. Het begint met een splinter in de teen en het eindigt met genocide
Leuk is dat hè.
Oud 27-06-2010, 20:31
Verwijderd
Er is een filmpje van mij dat ik net kan lopen. Dan heb ik een soort karretje waar ik op kan rijden met wieltjes.

Ik rij het karretje dan gewoon naar de keuken, vervolgens pak ik het op, en DRAAG ik het weer terug

En dat x10, echt heel grappig.
Oud 27-06-2010, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders waren arm en hadden geen videocamera, dus er bestaan niet zulke beelden van mij.
Hier hetzelfde, best jammer
Oud 27-06-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
schoenstaar?
Shoegaze.

[edit] O, ik ben ongeveer duizend jaar te laat.
Oud 27-06-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Hier hetzelfde, best jammer
Oh wij hebben echt duisent filmpjes van vroeger. Vooral rond mij 10e was ik een verschrikkelijk kind.
Oud 27-06-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Er is een filmpje van mij dat ik net kan lopen. Dan heb ik een soort karretje waar ik op kan rijden met wieltjes.

Ik rij het karretje dan gewoon naar de keuken, vervolgens pak ik het op, en DRAAG ik het weer terug

En dat x10, echt heel grappig.
mini mensen logica! Hoe oud was je toen? Op alle echt oude beelden rol ik vooral de kamer door want ik kon pas lopen toen ik +- twee jaar was
Oud 27-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ja echt, je verandert qua maniertjes echt niet meer vanaf je geboorte, grappig is dat.
Sommige mensen niet misschien, de rest wordt wel volwassen.
Verwijderd
Citaat:
ik kijk bijzonder graag met mensen tv, vooral om dan alles maar dan ook alles af te breken wat ik zie. Net als die oude mannetjes van de muppets. Het begint met een splinter in de teen en het eindigt met genocide
Haha, ja ik ook.
Verwijderd

dikke baby!
Verwijderd
Citaat:
mini mensen logica! Hoe oud was je toen? Op alle echt oude beelden rol ik vooral de kamer door want ik kon pas lopen toen ik +- twee jaar was
weet ik niet, ik kon lopen toen ik een jaar + een paar maanden was. Ik heb een vriendin die ook pas kon lopen toen ze twee was, dus heel abnormaal is dat niet.
Oud 27-06-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen niet misschien, de rest wordt wel volwassen.

ik heb het over maniertjes enzo, dat heeft niks te maken met kinderachtig.
Oud 27-06-2010, 20:37
Verwijderd
Zo net mijn extra vakaanvraag ingeleverd. Alle aanvragen na 27 juni werden niet meer behandeld, ik ben dus nog 2,5 uur te vroeg (ik had er 3 weken voor om 'm op te sturen, ik heb 'm net zelf door de brievenbus geschoven uitstellen ftw)
Oud 27-06-2010, 20:38
Verwijderd
yesssssssss
Oud 27-06-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Zo net mijn extra vakaanvraag ingeleverd. Alle aanvragen na 27 juni werden niet meer behandeld, ik ben dus nog 2,5 uur te vroeg (ik had er 3 weken voor om 'm op te sturen, ik heb 'm net zelf door de brievenbus geschoven uitstellen ftw)
ah, doet me herinneren aan het feit dat ik me moet herinschrijven voor mijn studie ofzo dat moet blijkbaar elk jaar? Mijn academie deed dat altijd voor me maar nu moet ik het blijkbaar zelf doen
Oud 27-06-2010, 20:40
Verwijderd
Zo, 3-0

Wederom maakt dat ene doelpunt niet eens meer uit, net als Duitsland hebben ze de overwinning volledig verdiend.
Verwijderd
Citaat:
ah, doet me herinneren aan het feit dat ik me moet herinschrijven voor mijn studie ofzo dat moet blijkbaar elk jaar? Mijn academie deed dat altijd voor me maar nu moet ik het blijkbaar zelf doen
oh ja, ik moet mijn moeder nog laten tekenen voor het de automatisch incasso voor het collegegeld maar tot kan tot augustus ofzo, tijd zat
Verwijderd
verwoestend schot
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog niet eens over nagedacht of ik extra vakken wil. Shit.
Oud 27-06-2010, 20:41
Verwijderd
Ja, ik was echt een lief kindje, ik zag er zo lief uit. Maar toen had ik ook al een lastig karakter. Staat zelfs nog in een of ander fotoalbum.
M'n moeder moest ook naar een cursus 'hoe om te gaan met lastige peuters'.
Verwijderd
Oja, ik moet me ook nog herinschrijven bij de universiteit. Tevens: uitzoeken hoe dat ookalweer moet.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nog niet eens over nagedacht of ik extra vakken wil. Shit.
je hebt nog 2 uur en 19 minuten!
Oud 27-06-2010, 20:42
Verwijderd
volgens mij ben ik ontvriend door mijn moeder op hyves
Oud 27-06-2010, 20:46
Verwijderd
oh toch niet gelukkig maar.

Maar dit wilde ik jullie even showen: sann als ukkepuk:
Verwijderd
liefff!
Verwijderd
Citaat:
je hebt nog 2 uur en 19 minuten!
En het kan alleen via post? Laat maar dan. Kan het wel nog voor blok 2? Tijdens blok 1 ben ik vast nog bezig met herschrijven van mn scriptie of zo.
En serieus waarom heb ik niks, maar dan ook níks gekregen dat me informeert over dit soort zaken. Welkom nieuwe studenten, zoek het maar uit.
Oud 27-06-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
babyblond!
Oud 27-06-2010, 20:48
Verwijderd
En hier ben ik 6 (en zien jullie hoe erg mijn broertje en ik op elkaar leken toen we klein waren? Alsin vergelijk mijn babyfoto met hem op deze foto: )

edit: wait, je ziet het hier veel minder goed dan ik dacht nou ja verder heb ik geen kinderfoto's op mijn pc
Oud 27-06-2010, 20:48
Verwijderd
Och wat een leuk ventje!
Oud 27-06-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
En het kan alleen via post? Laat maar dan. Kan het wel nog voor blok 2? Tijdens blok 1 ben ik vast nog bezig met herschrijven van mn scriptie of zo.
En serieus waarom heb ik niks, maar dan ook níks gekregen dat me informeert over dit soort zaken. Welkom nieuwe studenten, zoek het maar uit.
alleen via post. Blok 2 moet ook nu Bij ons is het ook nooit verteld hoor, ik kwam er pas halverwege mijn 2e jaar achter dat je uberhaupt meer dan 15 ects per blok kon doen.
Oud 27-06-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Je moeder. <3
Oud 27-06-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Och wat een leuk ventje!
Hier heeft hij ook nog een lekkere bol koppie, nu heeft ie een beetje ingevallen wangen. Mijn bolle wangen zijn nooit verdwenen
Verwijderd
Citaat:
alleen via post. Blok 2 moet ook nu Bij ons is het ook nooit verteld hoor, ik kwam er pas halverwege mijn 2e jaar achter dat je uberhaupt meer dan 15 ects per blok kon doen.
Kut. Nou dan morgen maar even langs de balie of een studieadviseur bellen, die fietsen je soms ook nog wel ergens in. En wtf blok 2 is over meer dan vier maanden, hoezo ze zijn er vroeg bij.
Verwijderd
Citaat:
Je moeder. <3
Gok je dat of kun je het zien?
Oud 27-06-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Gok je dat of kun je het zien?
Oh wait ja dat hoeft je moeder natuurlijk helemaal niet te zijn. Maar als ze het inderdaad is: jullie hebben dezelfde ogen, verder zie ik het niet zo.
Oud 27-06-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Kut. Nou dan morgen maar even langs de balie of een studieadviseur bellen, die fietsen je soms ook nog wel ergens in. En wtf blok 2 is over meer dan vier maanden, hoezo ze zijn er vroeg bij.
Ja via studieadviseur lukt vaak nog een hoop, zeker als je het echt uit motivatie doet & niet om achterstanden in te halen (dat mag je ook niet invullen als motivatie, wtf echt, ik deed dit blok een extra vak zodat ik deze zomer evt aan mn master burgerlijk recht zou kunnen beginnen (wat niet gelukt is, maar dat wist ik 4 maand geleden nog niet) en dat was natuurlijk alleen maar daarom, maar vervolgens moest ik in m'n motivatie gaan zetten dat ik behoefte had aan meer werkdruk ofzo
Oud 27-06-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Oh wait ja dat hoeft je moeder natuurlijk helemaal niet te zijn. Maar als ze het inderdaad is: jullie hebben dezelfde ogen, verder zie ik het niet zo.
nee daarom was ik ook verbaasd, ik lijk nl helemaal niet op mijn moeder, maar wel als 2 druppels water op mijn vader
Oud 27-06-2010, 20:54
Verwijderd
Haha, die Argentijn schiet keihard de bal tegen de grensscheidsrechter, volgens mij niet helemaal per ongeluk I lol'ed.
Oud 27-06-2010, 20:55
Verwijderd
Wat een schatje was je sann

Edit: nu nog steeds overigens hoor
Oud 27-06-2010, 20:55
Verwijderd
Wat zijn dat voor bizar omslachtige taferelen daar op de UU?
Oud 27-06-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ja via studieadviseur lukt vaak nog een hoop, zeker als je het echt uit motivatie doet & niet om achterstanden in te halen (dat mag je ook niet invullen als motivatie, wtf echt, ik deed dit blok een extra vak zodat ik deze zomer evt aan mn master burgerlijk recht zou kunnen beginnen (wat niet gelukt is, maar dat wist ik 4 maand geleden nog niet) en dat was natuurlijk alleen maar daarom, maar vervolgens moest ik in m'n motivatie gaan zetten dat ik behoefte had aan meer werkdruk ofzo
Mja, eerst maar eens kijken of er überhaupt iets boeiends te doen is.

Citaat:
nee daarom was ik ook verbaasd, ik lijk nl helemaal niet op mijn moeder, maar wel als 2 druppels water op mijn vader
Nu ben ik benieuwd naar je vader.

De enige kinderfoto op mijn computer, althans, een stukje er van!
Verwijderd
@Sann en Medeia (en Lorelei maar die is er nog niet): zondag 4 juli mag voor mij ook hoor, maar dan kunnen we niet dansen want daar doet men in Tilburg niet aan op zondag.
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn dat voor bizar omslachtige taferelen daar op de UU?
ja, en als je vaker dan 2x een werkgroep hebt gemist mag je niet herkansen, en als je lager dan een 4 haalt bij je eerste kans ook niet. Ik moet eigenlijk echt mijn master op de uva gaan doen
Oud 27-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Naam rekeninghouder stap 5 van 6

Je hogeschool of universiteit heeft aangegeven dat je je betaalgegevens vanaf 31 december 2199 via studielink kunt doorgeven.
Nice.
Verwijderd
Citaat:
Mja, eerst maar eens kijken of er überhaupt iets boeiends te doen is.

Nu ben ik benieuwd naar je vader.

De enige kinderfoto op mijn computer, althans, een stukje er van!
[afbeelding]
awh <3. Ik heb geen foto van mijn vader op mijn pc, zal kijken of ik via hyves iets op kan duikelen, maar ik gok dat mijn moeder geen foto meer van haar exman op haar hyves heeft staan moment.
Verwijderd
Ik heb sommige vakken gehaald zonder colleges of werkcolleges te volgen (gewoon met 50+ uur zelfstudie).
Oud 27-06-2010, 20:59
Verwijderd
Oeh, 3-1
Oud 27-06-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Nice.
Oud 27-06-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
ja, en als je vaker dan 2x een werkgroep hebt gemist mag je niet herkansen, en als je lager dan een 4 haalt bij je eerste kans ook niet. Ik moet eigenlijk echt mijn master op de uva gaan doen
Dat laatste hoorde ik van m'n zusje ook al ja. Zo kun je niet eens een keertje strategisch voor de herkansing gaan, zoals ik nu met één vak doe. Dat met die werkgroepen verschilt bij ons per vak, al mag je dan überhaupt niet met het tentamen meedoen. Ik heb trouwens ook wel wat vakken met verplichte hoorcolleges gehad.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten