Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2010, 16:42
Verwijderd
Europa speelt wel weer even Zuid-Amerika weg!
Advertentie
Oud 03-07-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Argentinie is er echt doorheen, ze zitten half te janken na iedere mislukte poging en laten zich nu makkelijk wegspelen. Zielig voor Pluisje, maar nu kunnen we eindelijk de Duitsers zelf afmaken
ik vermaak mij wel... ik gun Argentinie het verlies. Want als maradonna wint, komt die elke dag op de tv

edit: Argentintie... dat bestaat nu nog meer uit gehakt dan wat anders
Oud 03-07-2010, 16:46
Verwijderd
Zo, typisch Duits hoor 4-0 vlak voor het eind
Oud 03-07-2010, 16:47
Verwijderd
Citaat:
ik vermaak mij wel... ik gun Argentinie het verlies. Want als maradonna wint, komt die elke dag op de tv

edit: Argentintie... dat bestaat nu nog meer uit gehakt dan wat anders
Maradona is tof, van mij mag ie elke dag op tv.
Oud 03-07-2010, 16:48
Verwijderd
Ach, Argentinië komt wel weer terug in de wedstrijd.
Oud 03-07-2010, 16:48
Verwijderd
Zoo, wat een nederlaag. Oef.
Oud 03-07-2010, 16:49
Verwijderd
Hmm, ik bedenk me net dat ik op de dag van de finale van de tour in Parijs aankom, misschien kan ik nog even een kijkje gaan nemen.

En goeiemiddag.
Verwijderd
"De verbinding kan niet tot stand worden gebracht."

Die vuile kinderverkrachters van de NOS!
Verwijderd
Messi moet huilen
Verwijderd
Citaat:
Europa speelt wel weer even Zuid-Amerika weg!
Paraguay zal er vanavond ook wel van langs krijgen
Oud 03-07-2010, 16:50
Verwijderd
Hoezo krijgt Ozil nu opeens nog geel?!
Oud 03-07-2010, 16:50
Verwijderd
Citaat:
"De verbinding kan niet tot stand worden gebracht."

Die vuile kinderverkrachters van de NOS!
Ik zit nu op Tour Stream 2.
Oud 03-07-2010, 16:51
Verwijderd
Ik hoop dat Ivanov Spanje-Duitsland fluit
Oud 03-07-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat Ivanov Spanje-Duitsland fluit
Ik snap niet waarom jij geen Nederland-Duitsland finale wil.
Oud 03-07-2010, 16:52
Verwijderd
Hč bah, Mart Smeets. De koers, a.u.b.
Oud 03-07-2010, 16:55
Verwijderd
Wat heeft die Breukink toch altijd een emotieloos gezicht. Komt misschien van al die doping.
Oud 03-07-2010, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom jij geen Nederland-Duitsland finale wil.
Van dit duitsland valt niet te winnen
Oud 03-07-2010, 16:58
Verwijderd
Breukink: "ik denk dat Tony Martin wel voor de grote verrassing kan zorgen."

Zou inderdaad uiterst verrassend zijn als één van de beste tijdrijders ter wereld, die twee weken geleden Cancellara nog klopte, een tijdrit zou winnen.
Oud 03-07-2010, 16:58
Macrador
Macrador is offline
Ik ben er weer heb ik iets gemist buiten voetbal
Oud 03-07-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Van dit duitsland valt niet te winnen
Jawel hoor. Niet dat ik zo blind vertrouw op de Nederlandse spelers, maar na gisteren besef ik wel dat ook de grote landen kunnen breken. Argentinië brak ook.
Oud 03-07-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er weer heb ik iets gemist buiten voetbal
Als Vlaming moet jij natuurlijk wel de Tour volgen!
Oud 03-07-2010, 17:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Woehoe
Verwijderd
Ik skype met LP en ze maakt me belachelijk! Ze lacht me uit om hoe ik lach en om mijn "r"
Verwijderd
Dobermann, ik heb de tweede helft niet gezien, maar ik begrijp dat ik je nogal vier flessen wijn verschuldigd ben. Gefeliciteerd zeg ik
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als Vlaming moet jij natuurlijk wel de Tour volgen!
vandaag niet ik moest mijn ouders helpen met allemaal dingen
Oud 03-07-2010, 17:02
Verwijderd
Mart Smeets: "Ciolek geeft dus sowieso drie kwart minuut toe op Martin."

Ciolek eindigt 43 seconden na Martin.
Oud 03-07-2010, 17:02
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik skype met LP en ze maakt me belachelijk! Ze lacht me uit om hoe ik lach en om mijn "r"
Niet egoďstisch zijn en iedereen hier laten horen dat we allemaal kunnen lachen. Alleen zal iedereen mij uitlachen omdat ik hier bijna de enige Vlaming ben, als ze me horen praten.
Oud 03-07-2010, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Dobermann, ik heb de tweede helft niet gezien, maar ik begrijp dat ik je nogal vier flessen wijn verschuldigd ben. Gefeliciteerd zeg ik
Vier? Eéntje toch? Als we met z'n 3'en vier flessen wijn soldaat gaan maken kom ik niet meer thuis heurrr Roep maar een datum

Maar ehm dat Duitsland sterker is dan Argentinië was natuurlijk duidelijk (voor de kenner dan ) maar ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze zóveel sterker zouden zijn Wat een goed voetbal speelde die lui zeg, ik dacht eerst dat Spanje relatief makkelijk zou winnen van Duitsland maar hmm, ze krijgen er een zware dobber aan denk ik. Leukleuk!
Oud 03-07-2010, 17:05
Verwijderd
Omdat het 4-0 is geworden
En klopt, het was er ook eentje. Ik zal een mooie rooie uitzoeken. Een Spaanse, want Duitsland gaat nu natuurlijk verliezen van Spanje
Oud 03-07-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Niet egoďstisch zijn en iedereen hier laten horen dat we allemaal kunnen lachen. Alleen zal iedereen mij uitlachen omdat ik hier bijna de enige Vlaming ben, als ze me horen praten.
We hebben hier wel meer Vlamingen rondlopen hoor, alleen - voor zo ver ik weet - niet in WSZ.
Oud 03-07-2010, 17:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
We hebben hier wel meer Vlamingen rondlopen hoor, alleen - voor zo ver ik weet - niet in WSZ.
WSZ?
Oud 03-07-2010, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Jawel, Jasmijn. Maar die heb ik hier al even niet meer gezien.
Oud 03-07-2010, 17:09
Verwijderd
Rutte ziet opeens toch wel weer zin in onderhandelen met Paars Plus. Godver, waarom zegt ie dat niet twee weken eerder? Waarom draait die baklap nu ineens wel om. Ik mag die gast echt niet.
Oud 03-07-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Vier? Eéntje toch? Als we met z'n 3'en vier flessen wijn soldaat gaan maken kom ik niet meer thuis heurrr Roep maar een datum

Maar ehm dat Duitsland sterker is dan Argentinië was natuurlijk duidelijk (voor de kenner dan ) maar ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze zóveel sterker zouden zijn Wat een goed voetbal speelde die lui zeg, ik dacht eerst dat Spanje relatief makkelijk zou winnen van Duitsland maar hmm, ze krijgen er een zware dobber aan denk ik. Leukleuk!
Argentinie heeft vaker de wereldbeker gewonnen dan Duitsland.
Oud 03-07-2010, 17:11
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb net in de regen op het balkon gezeten. Nu plak ik nog meer (maar dan van de regen).. maar het was wel lekker. Zometeen maar eens goed douchen.
Verwijderd
Citaat:
Jawel, Jasmijn. Maar die heb ik hier al even niet meer gezien.
Oja, Jasmijn. Ik was 'r alweer vergeten.

Citaat:
WSZ?
Wat Saai Zeg, de topicreeks waar je je nu in bevindt.
Verwijderd
Citaat:
Rutte ziet opeens toch wel weer zin in onderhandelen met Paars Plus. Godver, waarom zegt ie dat niet twee weken eerder? Waarom draait die baklap nu ineens wel om. Ik mag die gast echt niet.
Heel erg eens, maar goed, blij dat hij het er nu toch op gaat wagen.
Oud 03-07-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Argentinie heeft vaker de wereldbeker gewonnen dan Duitsland.
Ligt eraan of je West-Duitsland als Duitsland telt.
Oud 03-07-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Gezichtsbewaring. Hij moest nog even voor het publiek doen alsof hij eigenlijk veel liever in een coalitie met CDA en PVV zou willen zitten.

[edit] Haha, baklap
Oud 03-07-2010, 17:13
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
O
Wat Saai Zeg, de topicreeks waar je je nu in bevindt.
ladida wist ik wel
Oud 03-07-2010, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Gezichtsbewaring. Hij moest nog even voor het publiek doen alsof hij eigenlijk veel liever in een coalitie met CDA en PVV zou willen zitten.

[edit] Haha, baklap
Dat, en hij wil zijn onderhandelingspositie versterken. Hij wil de indruk wekken dat hij met veel tegenzin in Paars Plus gaat, zodat de andere drie partijen veel toezeggingen doen (de HRA bijvoorbeeld zal wel behouden blijven).
Oud 03-07-2010, 17:19
Verwijderd
Zucht, Maarten Ducrot heeft het weer over "het nieuwe wielrennen". Waarom kan ik geen Sporza kijken!
Verwijderd
Citaat:
Dat, en hij wil zijn onderhandelingspositie versterken. Hij wil de indruk wekken dat hij met veel tegenzin in Paars Plus gaat, zodat de andere drie partijen veel toezeggingen doen (de HRA bijvoorbeeld zal wel behouden blijven).
Ook dat, inderdaad. Slim gespeeld, hoor.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Politiek en voetbal
Oud 03-07-2010, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Politiek en voetbal
Oud 03-07-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Ook dat, inderdaad. Slim gespeeld, hoor.
Nou ja, die tegenzin is natuurlijk ook niet geheel gespeeld. Rutte weet dat Paars Plus bij VVD-kiezers niet populair is.
Oud 03-07-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, daarom is het een domme sukkel. Eigenbelang voor het landsbelang zetten, terwijl we een economie te redden hebben.

Maargoed, ik ga aan het bier

(Zal ik mijn avatar zo laten of weer terug naar oranje? of....de duitse kleuren? )
Oud 03-07-2010, 17:33
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja, daarom is het een domme sukkel. Eigenbelang voor het landsbelang zetten, terwijl we een economie te redden hebben.

(Zal ik mijn avatar zo laten of weer terug naar oranje? of....de duitse kleuren? )
Nederlandse vlag misschien
Oud 03-07-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:

Versieren met hakenkruizen.
Oud 03-07-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, die tegenzin is natuurlijk ook niet geheel gespeeld. Rutte weet dat Paars Plus bij VVD-kiezers niet populair is.
Klopt, de kiezers willen liever een coalitie met PVV, maar Rutte weet ook wel dat dat geen doen is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten