Advertentie | |
|
![]() |
|
Films, tv en muziek zijn de enige dingen waar ik vreselijk enthousiast van word. Geobsedeerd zelfs. Mijn hele leven is muziek en TV.
Soms doe ik zelfs een 'Ieeeeeek!!!' gilletje als ik hoor dat er een vette film uitkomt of als toffe acteurs aankondigen dat ze aan een nieuwe serie werken of als een band een concert doet in Nederland.En dan doe ik er blije handclaps bij. Of ik zwaai met m'n armen en doe dansjes. ![]() Ben je gehecht aan spullen (ookal gebruik je ze nooit) of gooi je ze met het grootste gemak bij het grofvuil?
|
Als een wereldberoemde, supersuccesvolle, mooie dunne en cokesnuivende operazangeres die getrouwd is met een eveneens cokesnuivende regisseur, woonachtig in Duitsland en met een kind dat steeds bij zijn grootouders of mijn vrienden zit omdat papa en mama teveel met hun carriere bezig zijn en coke snuiven.
![]() Ben jij verslavingsgevoelig? Van welke kant van je familie heb je dat? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben behoorlijk verslavingsgevoelig, maar ik weet niet van welke kant ik dat heb. Want op zich rookt m'n vader vanaf z'n 7de en is hij net zo'n internetnerd als ik, maar bij m'n moeder in de familie heb je best veel alcoholisten. Of nouja, had. De meesten hebben zich reeds doodgedronken. Maar ik denk dat ik 't toch van m'n vader heb, want ik lijk in wel meer dingen erg op hem.
Wat is het toevalligste wat je ooit hebt meegemaakt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik keek voor het eerst de film Los amantes del circulo polar. Die film gaat (o.a.) over toeval. En tijdens het kijken van die film beleefde ik de ene toevalligheid na de andere. Ik keek hem bijv. heel laat, waardoor ik het tweede deel van de film de ochtend erna verder moest kijken, en die nacht droomde ik een heel specifiek moment uit de film dat ik nog moest zien. Beetje eng. Ik heb al die toevalligheden daarna ergens opgeschreven, maar ik weet niet meer waar.
Waar ben je bang voor? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe zou je reageren als je na het bericht dat je de loterij hebt gewonnen, ineens te horen krijgt dat er een vergissing is geweest? |
![]() |
|
Ik zie grote vriend Wilders liever niet in een regering komen of een regering gedogen, maarja. En om VVD/CDA sta ik ook niet te springen... Hopelijk zijn we er snel vanaf of gaat het CDA alsnog dwarsliggen en komt er sowieso geen VVD/CDA regering met PVV gedoogsteun.
Wat is je favoriete soort koekjes?
|
Oef, moeilijk!
Ik doe een poging! 1. zingen 2. eten 3. slapen 4. seksen 5. theedrinken 6. pianospelen 8. schilderen 9. tekenen 10. internetten (forum ![]() 11. roddelen 12. dansen 13. lezen 14. door mooie omgevingen fietsen 15. door mooie omgevingen wandelen 16. comedyseries kijken 17. lekkere (zoete) dingen bakken 18. koken 19. alcohol drinken 20. zwemmen (behalve in het zwembad) dat viel nog niet mee! Wat is de grootste verandering in je leven in 2010? |
![]() |
|
Ja! Er werkt er éen in Oegstgeest die lijkt op een bebaarde versie van Moss van The IT Crowd en hij is echt sexy.
![]() Wat is voor jou nostalgie?
|
Ik ben wakker. Ik heb er de tijd voor. Het forum is interessant en ik heb niets beters te doen. Ik verveel me. Er is internetverbinding. En dit is een leuk topic, met veel leuke vragen en interessant antwoorden. Zoiets.
-- oh. te laat. Ehm, ik vind zwarte markers interessant, maar het lijkt me niet fantastisch om mee te schrijven. Tenzij voor in wc's en dergelijke, maar daar ben ik te netjes voor. Waarschijnlijk zou ik er niet zoveel mee doen, maar als ik er iets mee zou doen, dan zou ik waarschijnlijk poppetjes tekenen o p papier of zoiets. Stel: jij mag terug naar een moment in het verleden. Welk moment mag je zelf beslissen. Het doel hiervan is dat je jezelf één ding mag vertellen, bijvoorbeeld een waarschuwing om nu niet dit te doen maar dat, of hoop te geven dat het wel goed komt of whatever. Naar welk moment ga je terug, wat vertel je jezelf en waarom? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Krijg de kanker: Nederland! Fellaci | 30 | 28-01-2002 14:22 |