Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, ik heb dus in maart ergens gewerkt als trainingsacteur. Daar kreeg ik steeds maar niet van betaald, had een factuur gestuurd, maar ik kreeg maar niets. Pas na 2,5 maand kreeg ik m'n geld. En nu heb ik vandaag wéér datzelfde geld ontvangen, o.v.v. hetzelfde factuurnummer ook. Wat moet ik hier nu mee? Kan ik in de problemen komen als ik het geld gewoon hou?
![]() ![]() Ik heb het idee dat hun administratie zo bagger is dat ze er waarschijnlijk niet achter zullen komen, maar hoe zit het met de belastingdienst...? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of en hoe de belastingdienst daar achter komt, maar als zij er zelf toch achter komen zullen ze waarschijnlijk niet blij zijn en loop je het risico je goede naam te bezoedelen. Als ik dat bedrijf was zou ik er iig alles aan doen om jou keihard terug te naaien
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het bedrijf het maar 1 keer opgeeft aan de belastingen, hoef je er maar 1 keer belasting over te betalen, maar aangezien ze het waarschijnlijk dus ook 2 keer aan de belastingdienst opgeven, moet je er ook 2 keer op betalen. Dus als je het terugbetaalt, moet je ook goed zorgen dat zij het uit hun systeem halen, anders betaal je 2 keer, terwijl je maar 1 keer hebt ontvangen...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: maar ik vind dit niet zo heel belangrijk, eerst het bestaande systeem maar eens compleet omkeren, kijken hoe het gaat en hoeveel donors er dan zijn & dan kijken of er nog meer maatregelen nodig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar uiteindelijk wel geworden. Omdat ik uiteindelijk toch vond dat dood dood is en dus mijn kadaver leeg mag. En mits goed opgevuld met een beetje bouwschuim de oven in gaat. ![]() Maar voor de rest vind ik de vergelijkingen vooral een beetje te ver gezocht. Van beide kanten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@Katje: Dat is bij jongeren ook zo, want je mag je op je 12e registeren maar in the end bepalen je ouders alles tot je 16 bent. Ik vind dat je als je 12 bent wel mag kiezen hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Als ik iemand gezond kan maken met een orgaan mogen ze het hebben. Ik zou, als het kon, nu ook een nier afstaan aan bijv. mijn zusje, als die er één nodig mocht hebben.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het vooral van die nabestaanden zo egoïostisch tegenover de wens van de overledene, dat ze dat doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|