Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit topic is zo briljant... iemand die voor geen meter kan tekenen leert in 5 jaar (70 topicpagina's) als een meester te tekenen en schilderen, door zelfstudie. Heel indrukwekkend en doet je beseffen dat het voor iedereen is weggelegd. ![]() http://www.conceptart.org/forums/sho...?t=870&page=19 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar diegene had gewoon een onderliggend talent hoor, want ik zie mezelf dat nevernooit doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag trouwens laatst een paar uitstekende handen op conceptart. Hggn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ah ja, oke, maar nu stel ik mijn vraag opnieuw, wat is dan het vage idee dat in je hoofd zit? Hoe ziet dat eruit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dankje. Maar het wil soms niet lukken nee.
Overigens maak ik morgen wel een foto van mijn net getekende poppetje. Mijn fotocamera op mijn telefoon is in het donker niet zo heel scherp. Morgen mogen jullie mij uitlachen. Zelfs een leraar zei ooit tegen mij dat ik tekende als een kind van 6 ![]() Wutt egon ja daar kan ik ook jaloers op zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal nooit zo'n kopje kunnen tekenen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het klopt trouwens niet dat mensen het moeilijkste zijn. Het moeilijkste zijn juist dingen die simpel van vorm zijn, want dan moet je al je skillz benutten om het tóch te laten lijken op wat het is. Een kubus van papier op een witte achtergrond, bijvoorbeeld. Probeer dat maar eens herkenbaar (dus: dat het duidelijk is dat het een kubus van papier is en geen suikerklontje of houten blokje of whatever) voor elkaar te krijgen als je niet über bent.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: