Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zodra ik echte dreads heb ga ik maar klooien met nephaar.. Voor die tijd doe ik niets aan me haar ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vorige keer dat ik dreadjes had, kwamen er allemaal knopen in
![]() Weet iemand (vast en zeker wel ![]() Zou ik ze misschien kunnen losknippen met een nagelschaartje of ziet het er dan helemaal niet meer uit doordat die haartjes naar buiten gaan springen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar hoe krijg ik nu mijn aankomende knopen in mijn dreadjes eruit, want het is zo niet mooi. Misschien moet ik maar is bij iemand als de exploding boy langsgaan voor een aantal dreadlessen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
haken is de dreads door zichelf halen, maar als je van die bolletjes krijgt moet je dr een elastiekje omheen doen om t bultje dus |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gewoon uit elkaar trekken,en weer even bij draaien ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() meis ![]() ![]() Citaat:
![]() (*ervaring* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bulten die je al hebt, kun je nu alleen nog maar weg krijgen door of kraaltjes erover te doen (beetje strakke kraaltjes dan) of elastiekjes ook beetje strak. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
met onderkant bedoelde ik hoofdhuid, een beetje onduidelijk ja ![]() ik ga maar niet aan de slag met de schaar btw, ik ben echt zo'n uitschieter ![]()
||
![]() |
Citaat:
tnx. ![]() dit is me toch een relax topic, allemaal dread-mensjes bij elkaar ![]() |
![]() |
|
okeej ik heb mezelf nou ook na een jaar ofzow eindelijk overtuigd dat ik ze wil... (zouden jullie mijn haartjes willen doen?) kzit alleen nog met een probleempje.. ik heb weleens gelezen dat luchtjes dr erg in blijven hangen is dat zo? want met 3/4x in de week paardrijden is dat misschien niet zo bloemetjesfris meer te noemen
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ja angelllaaa,leeukk jij ook dreadjes ![]() ![]() Luchtjes blijven er wel een beetje inhangen maar niet vreselijk erg,maar daarvoor is er idd. droogshampoo ![]() Moeten we ff over msn afspreken wanneer je wil etc. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en ais: heb toevallig een grotere cap moeten kopen dus dat zou moeten lukken hihi
|
![]() |
juuuuj ik hep dreadies .. kep ze via een via via (?) vriendinneltje late zette en toen was eeehm 75 piek ofzooow maaahar ik hep ze al tweeej jaaartjes en ze doennie stinke enzooow en ikk hep laasts een ieniejmienie pony famme voorste (uitgegroeide)dreadiEs late knippe dus fan normaaale haartjes juuuj heppie mie.
duss kunne jullie dat weeer in je dagboejk sgrijve.. hehe plettiG wieKeheheN dadaaa rozarBlade kiSs |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
:/:/ leer typen
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ik voor meer mensen spreek,als ik zeg dat het ons echt niks boeit dat een analfabetische medeforumster een pony uit dr dreads heeft geknipt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|