Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 14:50
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Het duurt zo lang totdat mn haar een fatsoenlijke lengte heeft. En die klote-pony.

(Maar ik knip het niet af, ik knip het niet af, ik knip het NIET af.. )
Hey, don't talk about klotepony's want ik ga er ook een laten knippen en anders durf ik niet meer.
Oud 04-11-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Hey, don't talk about klotepony's want ik ga er ook een laten knippen en anders durf ik niet meer.
De pony opzich is geweldig, maar niet als je dreads wil.

(Doen! Doen! Pony's zijn lief!)
Oud 04-11-2002, 14:55
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Goed smelten in de stoom en draaien daar word het mooi van. Anders is het idd alleen een lelijke getoupeerde ploef haar pluk
Wij hebben geen fluitketel, wij zijn "rijk" en stoer en gebruiken een waterkoker en die produceerd 5 seconden stoom en zo snel kan ik niet werken

Zodra ik echte dreads heb ga ik maar klooien met nephaar.. Voor die tijd doe ik niets aan me haar
Oud 04-11-2002, 15:05
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wij hebben geen fluitketel, wij zijn "rijk" en stoer en gebruiken een waterkoker en die produceerd 5 seconden stoom en zo snel kan ik niet werken

Zodra ik echte dreads heb ga ik maar klooien met nephaar.. Voor die tijd doe ik niets aan me haar
Jah zonder fluitketel gaat het idd niet
Oud 04-11-2002, 16:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:

Zo moet eigenlijk altijd vastgemaakt worden en dan een touwtje erom dat het nietuit je haar glijdt. Isook reusable dan
Maar hoe doe je zoiets?
Oud 06-11-2002, 11:34
mill's mess
mill's mess is offline
Vorige keer dat ik dreadjes had, kwamen er allemaal knopen in . Was niet echt mooi!

Weet iemand (vast en zeker wel ) hoe ik er dit keer voor kan zorgen dat ze er niet weer inkomen?

Zou ik ze misschien kunnen losknippen met een nagelschaartje of ziet het er dan helemaal niet meer uit doordat die haartjes naar buiten gaan springen ?
Oud 06-11-2002, 22:54
Verwijderd
Citaat:
mill's mess schreef:
Vorige keer dat ik dreadjes had, kwamen er allemaal knopen in . Was niet echt mooi!

Weet iemand (vast en zeker wel ) hoe ik er dit keer voor kan zorgen dat ze er niet weer inkomen?

Zou ik ze misschien kunnen losknippen met een nagelschaartje of ziet het er dan helemaal niet meer uit doordat die haartjes naar buiten gaan springen ?
haakte je ze toevallig??
Oud 07-11-2002, 10:44
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
*vraagje*
ik heb iets heel raars, m'n dreads gaan aan de onderkant een beetje aan elkaar vast groeien, hoe haal je dat los? gewoon uit elkaar trekken of kan je er nog iets anders mee doen?
Oud 07-11-2002, 11:46
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
*vraagje*
ik heb iets heel raars, m'n dreads gaan aan de onderkant een beetje aan elkaar vast groeien, hoe haal je dat los? gewoon uit elkaar trekken of kan je er nog iets anders mee doen?
je kan ze het best uit elkaar trekken of losknippen met een schaartje (daarna elastiekje om je dread met losgebroken haartjes)..... of je doet niks en laat ze doorgroeien totdat het 1 grote dread wordt
Oud 07-11-2002, 11:54
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
haakte je ze toevallig??
mmm, ik snap niet echt wat jullie nu met dat haken bedoelen, dus dat zal ik dan wel niet hebben gedaan.

maar hoe krijg ik nu mijn aankomende knopen in mijn dreadjes eruit, want het is zo niet mooi.
Misschien moet ik maar is bij iemand als de exploding boy langsgaan voor een aantal dreadlessen
Oud 07-11-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
mill's mess schreef:
mmm, ik snap niet echt wat jullie nu met dat haken bedoelen, dus dat zal ik dan wel niet hebben gedaan.

maar hoe krijg ik nu mijn aankomende knopen in mijn dreadjes eruit, want het is zo niet mooi.
Misschien moet ik maar is bij iemand als de exploding boy langsgaan voor een aantal dreadlessen

haken is de dreads door zichelf halen, maar als je van die bolletjes krijgt moet je dr een elastiekje omheen doen om t bultje dus
Oud 07-11-2002, 15:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
*vraagje*
Niet knippen,dat kan nog niet..daar heb je je dreads nog niet lang genoeg voor en dan gaan ze helemaal uit elkaar vallen.
Gewoon uit elkaar trekken,en weer even bij draaien
Oud 08-11-2002, 21:48
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
haken is de dreads door zichelf halen, maar als je van die bolletjes krijgt moet je dr een elastiekje omheen doen om t bultje dus

meis Haken is losse plukjes met een haaknaald door je dread halen

Citaat:
Cem. slutmaartje schreef:
Niet knippen,dat kan nog niet..daar heb je je dreads nog niet lang genoeg voor en dan gaan ze helemaal uit elkaar vallen.
Gewoon uit elkaar trekken,en weer even bij draaien
Ligt eraan, welke onderkant ze bedoelt. Bij de puntjes kan he tidd niet, maar bij hoofdhuid kun je de haartjes die bijvoorbeeld vast gaan zitten aan een andere dread, gewoon losknippen. Wel oppassen dat je niet je hele dread door knipt ineene

(*ervaring* )
Oud 08-11-2002, 21:54
the exploding boy
Citaat:
mill's mess schreef:

dread bij je hoofdhuid vastpakken en dan met de klok mee rondjes draaien tot het ook is gaan dreaden. Blijven je dreads even dik mee en er hoeven op zich dan geen elastiekjes omheen. En je dreads blijven recht
Bulten die je al hebt, kun je nu alleen nog maar weg krijgen door of kraaltjes erover te doen (beetje strakke kraaltjes dan) of elastiekjes ook beetje strak.
Oud 08-11-2002, 21:58
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik weet al hoe het moet.. en mn vriendinnetje gaat morgen wat extensions en fake dreads inzetten *jippie*
Hopen dat het een beetje lukt, dan post ik wel foto's van het resultaat..
Oud 08-11-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:

meis Haken is losse plukjes met een haaknaald door je dread halen

flip zei tegen mij dat haken echt je dreads door je dread zelf halen is, maar dan worden je dreads neit mooi qua vorm met erg veel van die bolletjes en haakies eraan
Oud 08-11-2002, 23:36
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
flip zei tegen mij dat haken echt je dreads door je dread zelf halen is, maar dan worden je dreads neit mooi qua vorm met erg veel van die bolletjes en haakies eraan
ja maar dat is flip

je krijgt trouwens de groeten van m
Oud 08-11-2002, 23:52
Roxy
Roxy is offline
eej ais vertel eens precies hoe jij jouw nepdreadjes maakt? want de mijne zijn nooit zo mooi geworden en anders dan zal ik wel een bestelling bij jou plaatsen
Oud 09-11-2002, 13:20
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:

(*ervaring* )
*ook *
Oud 09-11-2002, 13:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Stelletje dozen zijn jullie ook he,niet eens 2 dreadjes van elkaar kunnen losknippen
Oud 09-11-2002, 13:35
boardbabe
boardbabe is offline

Oud 09-11-2002, 15:19
the exploding boy
tsssk wat een zooitje
Oud 09-11-2002, 17:45
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:

Ligt eraan, welke onderkant ze bedoelt. Bij de puntjes kan he tidd niet, maar bij hoofdhuid kun je de haartjes die bijvoorbeeld vast gaan zitten aan een andere dread, gewoon losknippen. Wel oppassen dat je niet je hele dread door knipt ineene

(*ervaring* )
tnx
met onderkant bedoelde ik hoofdhuid, een beetje onduidelijk ja
ik ga maar niet aan de slag met de schaar btw, ik ben echt zo'n uitschieter
Oud 10-11-2002, 12:53
mill's mess
mill's mess is offline
Citaat:
dread bij je hoofdhuid vastpakken en dan met de klok mee rondjes draaien tot het ook is gaan dreaden. Blijven je dreads even dik mee en er hoeven op zich dan geen elastiekjes omheen. En je dreads blijven recht
Bulten die je al hebt, kun je nu alleen nog maar weg krijgen door of kraaltjes erover te doen (beetje strakke kraaltjes dan) of elastiekjes ook beetje strak.
jippie, nu weet ik ook eindelijk waar die kraaltjes toch voor dienen, dat ik daar zelf niet eerder op ben gekomen ----> dit gaan we testen, maar het lijkt me toch wel logisch dat het werkt.

tnx.

dit is me toch een relax topic, allemaal dread-mensjes bij elkaar
Oud 10-11-2002, 16:35
Roxy
Roxy is offline
okeej ik heb mezelf nou ook na een jaar ofzow eindelijk overtuigd dat ik ze wil... (zouden jullie mijn haartjes willen doen?) kzit alleen nog met een probleempje.. ik heb weleens gelezen dat luchtjes dr erg in blijven hangen is dat zo? want met 3/4x in de week paardrijden is dat misschien niet zo bloemetjesfris meer te noemen en tja je kunt wel iedere dag parfum dr op gooien maar dan word het vast weer vet enzow lijkt me...
Oud 10-11-2002, 16:49
Verwijderd
maakt ut trouwens uit hoe vaak je je hara natmaakt en wanneer mag ik dur zout of azijn in gaan gooien?
Oud 10-11-2002, 17:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Roxy schreef:
okeej ik heb mezelf nou ook na een jaar ofzow eindelijk overtuigd dat ik ze wil... (zouden jullie mijn haartjes willen doen?) kzit alleen nog met een probleempje.. ik heb weleens gelezen dat luchtjes dr erg in blijven hangen is dat zo? want met 3/4x in de week paardrijden is dat misschien niet zo bloemetjesfris meer te noemen en tja je kunt wel iedere dag parfum dr op gooien maar dan word het vast weer vet enzow lijkt me...
*tromgeroffel* Droogshampoo! Gewoon te koop bij de drogist (op goed geluk) en anders in afro-shoppies!
Oud 10-11-2002, 18:21
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Roxy schreef:

Ja angelllaaa,leeukk jij ook dreadjes
Luchtjes blijven er wel een beetje inhangen maar niet vreselijk erg,maar daarvoor is er idd. droogshampoo
Moeten we ff over msn afspreken wanneer je wil etc.
Oud 10-11-2002, 18:39
Verwijderd
ang eerder t probleem da je cap niet op je hoofd past...
Oud 10-11-2002, 18:48
muckymouse
muckymouse is offline
die aisa bitch heeft me dreads geknipt
Oud 10-11-2002, 19:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
die aisa bitch heeft me dreads geknipt

er AF geknipt?
Of gewoon korter geknipt? is het leuk?
Fooottoo
Oud 10-11-2002, 22:50
Verwijderd
tis mooi trutje
Oud 11-11-2002, 06:57
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ja angelllaaa,leeukk jij ook dreadjes
Luchtjes blijven er wel een beetje inhangen maar niet vreselijk erg,maar daarvoor is er idd. droogshampoo
Moeten we ff over msn afspreken wanneer je wil etc.
och jah daar had ik nie aan gedacht, dat mag dan vast wel vaak dus dat is koewl ennuh ik heb mezelf overtuigd dat ik ze wil nou moet ik nog durven

en ais: heb toevallig een grotere cap moeten kopen dus dat zou moeten lukken hihi
Oud 13-11-2002, 16:29
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
tis mooi trutje
jah ze zien er bij nader inzien wel beter uit
Oud 14-11-2002, 07:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
bloempjuh schreef:
Whieeeeee, ik heb geld, ik heb geld Hebben jullie tijd?
Tuurlijk
Mail maar wanneer je wilt komen..
Oud 14-11-2002, 08:08
the exploding boy
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Tuurlijk
Mail maar wanneer je wilt komen..
mij dabn ook effe zo mogelijk, zodat ik zelf ook weet wanneer enzo
Oud 14-11-2002, 08:28
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
mij dabn ook effe zo mogelijk, zodat ik zelf ook weet wanneer enzo
Ons allebei dus
Oud 14-11-2002, 14:53
Qamra
Qamra is offline
Wie wil ze bij mij zetten?!
Oud 14-11-2002, 22:24
the exploding boy
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wie wil ze bij mij zetten?!
lees topic effe door, dan weet je het
Oud 15-11-2002, 15:34
poiSongirL
poiSongirL is offline
juuuuj ik hep dreadies .. kep ze via een via via (?) vriendinneltje late zette en toen was eeehm 75 piek ofzooow maaahar ik hep ze al tweeej jaaartjes en ze doennie stinke enzooow en ikk hep laasts een ieniejmienie pony famme voorste (uitgegroeide)dreadiEs late knippe dus fan normaaale haartjes juuuj heppie mie.
duss kunne jullie dat weeer in je dagboejk sgrijve.. hehe plettiG wieKeheheN dadaaa rozarBlade kiSs
Oud 15-11-2002, 15:37
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
poiSongirL schreef:
juuuuj ik hep dreadies .. kep ze via een via via (?) vriendinneltje late zette en toen was eeehm 75 piek ofzooow maaahar ik hep ze al tweeej jaaartjes en ze doennie stinke enzooow en ikk hep laasts een ieniejmienie pony famme voorste (uitgegroeide)dreadiEs late knippe dus fan normaaale haartjes juuuj heppie mie.
duss kunne jullie dat weeer in je dagboejk sgrijve.. hehe plettiG wieKeheheN dadaaa rozarBlade kiSs

:/:/ leer typen
Oud 15-11-2002, 16:44
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
poiSongirL schreef:
In ons dagboek schrijven?
Ik denk dat ik voor meer mensen spreek,als ik zeg dat het ons echt niks boeit dat een analfabetische medeforumster een pony uit dr dreads heeft geknipt.
Oud 15-11-2002, 16:55
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
:/:/ leer typen
so best, en dat noemt zichzelf 18.. brr
Oud 16-11-2002, 08:29
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
lees topic effe door, dan weet je het
Lelystad is mij alleen een beetje te ver
Oud 16-11-2002, 08:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
poiSongirL schreef:
Half 5 's middags en dan al straal bezopen van de BrEeZaaH!
Oud 16-11-2002, 11:19
the exploding boy
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Lelystad is mij alleen een beetje te ver
Dat kan .

Er zijn hier alleen geloof ik geen andere mensen die dreads zetten, dus moet je het denk ik ergens anders proberen.
Oud 16-11-2002, 11:43
Jules
Jules is offline
Citaat:
Dat kan .

Er zijn hier alleen geloof ik geen andere mensen die dreads zetten, dus moet je het denk ik ergens anders proberen.
Milou en ik zetten ook dreads, maar dat is geloof ik voor haar nog verder weg (wij zitten in de buurt van Emmeloord/Zwolle..)
Oud 16-11-2002, 15:11
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Half 5 's middags en dan al straal bezopen van de BrEeZaaH!
Neehoor zo typen was hip.
Oud 16-11-2002, 15:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Milou en ik zetten ook dreads, maar dat is geloof ik voor haar nog verder weg (wij zitten in de buurt van Emmeloord/Zwolle..)
Ja, dan is Lelystad dichterbij
Oud 16-11-2002, 15:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Neehoor zo typen was hip.
Er zat sarcasme en humor in mijn post, maar dat is je zeker ontgaan ..

Regels voor berichten