Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 10:37
Verwijderd
Citaat:
18e ben ik hard aanwezig op langweiligkeit
http://www.facebook.com/#!/event.php...85340404827599

19e misschien op wildgroei. Daarna is het alweer bijna lente, dus mogen we weer!!

En thanks van de kruidenbitter
oke dik huisgenoot gaat verjaardag vieren op wiltgroei dus wij zijn daar sowieso en misschien ga ik wel mee naar den haag dan
Advertentie
Oud 10-03-2011, 13:19
Footprint
Footprint is offline
ontopic :witforum:
Oud 10-03-2011, 19:28
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Of ze deelt het gewoon graag
Als ik op de piek van mijn D&A bestaan (waar zij nu een beetje inzit volgens mij) alles had gepost wat ik deed, had het er ook een beetje disturbing uit gezien
Ja ach, ik heb eenvoudigweg geen zin meer om me druk te maken over onbenulligheden - zoals de mening van sommige forumers wat betreft mijn gedrag. Ik ben zelf van mening dat je niet over iemand - of in elk geval iemands situatie - kunt oordelen zonder deze persoon te kennen. En met kennen wordt in deze bedoeld: over meer informatie betreffende de persoon beschikken dan wat luttele posts op een forum, hoewel deze soms al vrij uitgesproken zijn; dit geef ik toe.

Bij alles wat ik doe ben ik zelf aanwezig - al dan niet verkerende in hogere sferen - en tot noch toe ben ik de controle over mijn lichaam en geest nog niet verloren. Met de nodige bagage en ervaringen die ik ondertussen heb opgedaan, is het me imo me goed recht om te zeggen: /care. Uiteindelijk kom en ga je toch alleen .
Oud 10-03-2011, 20:11
HTID
HTID is offline
Citaat:
Volgens mij zit jij echt diep in de prut ofniet
Hoezo dat? Ze drinkt wat wijn en rookt een joint, het is niet alsof ze 7 grams of rock wegbased op een avond
Oud 10-03-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Of ze deelt het gewoon graag
Als ik op de piek van mijn D&A bestaan (waar zij nu een beetje inzit volgens mij) alles had gepost wat ik deed, had het er ook een beetje disturbing uit gezien
een van m'n huisgenoot komt net m kamer binnen hij vraagt... "zit je crack te roken ofzo"
Oud 10-03-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
een van m'n huisgenoot komt net m kamer binnen hij vraagt... "zit je crack te roken ofzo"
Oud 11-03-2011, 00:03
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

Ik ben behoorlijk stoned en ga zo het laatste deel van m'n joint oproken en lekker slapen.
Oud 11-03-2011, 07:46
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Hoezo dat? Ze drinkt wat wijn en rookt een joint, het is niet alsof ze 7 grams of rock wegbased op een avond
Haha, sheen
Oud 11-03-2011, 11:34
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
hahaha, mag posten met een kater ook?

Laatst gewijzigd op 11-03-2011 om 11:39.
Oud 11-03-2011, 13:29
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
nee.
Oud 11-03-2011, 13:46
Verwijderd
14 en een kater schandalig

Oud 12-03-2011, 15:00
TheEditor
TheEditor is offline

YOOOSHIIIMIII

THEY DONT BELLIIIEEVEE MEEEE

BUT YOU WONT

LET THOSE ROBOTS EAATT MEEE

YOSHIIIMIII

THEY DONT BELIEEVEE MEEE
Oud 12-03-2011, 15:02
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
BOE!! ik zeg weer eens hoi!

ik ben niet stoned, maar wel een bettie aangeschoten, mijn vriendin z wel sadc te gamen en het is een heerlijk relaxete zaterdag!

BOOM Baby
Oud 13-03-2011, 02:08
adonius
adonius is offline
ontopic onder de coke drank en hash
Oud 13-03-2011, 11:08
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
...?
Oud 13-03-2011, 11:46
TheEditor
TheEditor is offline
Coke niet
Oud 13-03-2011, 13:57
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
dat ja.
Oud 13-03-2011, 14:46
Verwijderd

the goa train goes onnn ben je nog lang gebleven daar metroid?
gisteren naar gent geweest, in belgie, snoeiharde muziek laatste paar uur alleen maar 200+ bpm terror en zo in 1 zaal haha ik was helemaal naar de klote van vrijdagnacht maar zelfs facking stoned is die shit prima te verdragen en blij dat ik ook drugs mee kan nemen naar een feestje maar het dan uiteindelijk helemaal niet gebruiken..
Oud 13-03-2011, 14:46
Verwijderd
Citaat:
hahaha, mag posten met een kater ook?
jawel hoor. ook als je 14 bent
Oud 13-03-2011, 15:23
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Ongelooflijk inderdaad hoe rete goede muziek, fijne mensen en een leuk feestje als drug kan werken <33
Oud 13-03-2011, 18:24
Verwijderd
ohja en 2cb op een goafeestje = WOW! zo ubervet met alle space decoratie, perfecte muziek, locatie...kleurtjes!!!
Oud 14-03-2011, 16:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Jezus, was me weer een weekend zeg
Nu zware spierpijn van een avondje metal gister, en kijk uit naar de rustig aan doen week die ik voor de boeg heb

@mrboot
Tot het eind gebleven Nemen we nog wat k, en voordat het inkicked gaat het geluid al aan en worden we verzocht naar buiten te gaan Beetje buiten staan chillen met die geit
Oud 14-03-2011, 16:37
Verwijderd
ja die geiten buiten lol ze zouden eigenlijk geitemelk in de chillout moeten verkopen vers! oeh yeah! hippie! 100% bio!
Citaat:
Ongelooflijk inderdaad hoe rete goede muziek, fijne mensen en een leuk feestje als drug kan werken <33
jaa energie genoeg krijgen door alleen maar door op een uvervette party te staan aan het einde van het feest had ik meer zin om nog (verder) te feesten dan toen we aankwamen

Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 16:46.
Oud 15-03-2011, 19:06
Thinus
Thinus is offline
ik haat dinsdagdips, en ik haat dat ik er altijd als enigste last van lijk te hebben, en ik haat het dat alles wat ik vandaag doe daardoor misgaat kutzooi.
Oud 15-03-2011, 19:25
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
ik haat dinsdagdips, en ik haat dat ik er altijd als enigste last van lijk te hebben, en ik haat het dat alles wat ik vandaag doe daardoor misgaat kutzooi.

Minder ontopic tijd, meer druk bezig met werken tijd! Toch is een jointje voor het slapen wel fijn, dus vanavond ga ik weer .
Oud 16-03-2011, 13:28
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
[afbeelding]

Minder ontopic tijd, meer druk bezig met werken tijd! Toch is een jointje voor het slapen wel fijn, dus vanavond ga ik weer .
Dat snap ik dus eigelijk nooit zo, waarom zou je geen blowen, vlak voor het slapen gaan? Je wilt toch juist genieten van het effect, ipv te gaan slapen? En als ik heb geblowt, ben ik de volgende dag eigelijk alleen maar minder uitgerust als wanneer ik niet blow.

Neem dan een wijntje ofzo Of ben jij ook zo'n "de-fles-is-open-dus-moet-op"-figuur als ik?
Oud 16-03-2011, 14:07
Verwijderd
Blowen voor het slapen gaan kan super relaxed zijn.
Oud 16-03-2011, 16:43
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Blowen voor het slapen gaan kan super relaxed zijn.
Ja, je zult wel snel in slaap vallen, maar volgens mij heb ik wel eens gehoort dat je niet direct echt goed slaapt, maar dat je lichaam eerst de wiet moet verwerken (= die 2 uur die je eigelijk stoned/high bent). In die twee uur slaap je erg onrustig of echt licht dacht ik, en dus kun je zowieso twee uur van je totale slaaptijd afhalen. Zoiets was het.
Oud 16-03-2011, 17:01
Thinus
Thinus is offline
Ik vind het ook altijd chill om een jointje te roken vlak voordat ik ga slapen, het klopt inderdaad wel dat je daardoor niet diep in slaap komt. Hierdoor ben je de volgende ochtend nog steeds moe en droom je ook niet/nauwelijks.

Ik kan me eigenlijk nooit iets van een droom herinneren als ik de avond daarvoor heb geblowd. Wanneer ik niet blow droom ik echt heel wat af.
Oud 16-03-2011, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, je zult wel snel in slaap vallen, maar volgens mij heb ik wel eens gehoort dat je niet direct echt goed slaapt, maar dat je lichaam eerst de wiet moet verwerken (= die 2 uur die je eigelijk stoned/high bent). In die twee uur slaap je erg onrustig of echt licht dacht ik, en dus kun je zowieso twee uur van je totale slaaptijd afhalen. Zoiets was het.
och als je altijd toch al 2 uur wakker ligt..
Oud 16-03-2011, 18:09
Verwijderd
Ik heb zin om het ook weer eens te proberen, is nu een jaartje geleden dat ik voor het laatst geblowd heb. Morgen even een vriendinnetje optrommelen denk ik.
Oud 16-03-2011, 23:28
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
och als je altijd toch al 2 uur wakker ligt..
\o/ you read my mind. En het scheelt mij weer inkt;o
Oud 16-03-2011, 23:29
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik heb zin om het ook weer eens te proberen,
htf wil je blowen 'proberen' ?;
Oud 16-03-2011, 23:31
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Dat snap ik dus eigelijk nooit zo, waarom zou je geen blowen, vlak voor het slapen gaan? Je wilt toch juist genieten van het effect, ipv te gaan slapen? En als ik heb geblowt, ben ik de volgende dag eigelijk alleen maar minder uitgerust als wanneer ik niet blow.

Neem dan een wijntje ofzo Of ben jij ook zo'n "de-fles-is-open-dus-moet-op"-figuur als ik?
Ik moest lachen om de zin "Neem dan een wijntje ofzo", alcohol is de meest schadelijke drug die er is at the moment. Nee, dan toch liever een jointje voor het slapen gaan.
Oud 17-03-2011, 00:36
Wammus
Wammus is offline
Ook ik rook graag een joint voordat ik ga slapen. Het is gewoon een kwestie van relatief op tijd naar je nest gaan (of uit kunnen slapen natuurlijk ) zodat je van die 2 uurtjes verder niet zo veel merkt. Ik moet zeggen dat ik een stuk dieper en ook vooral sneller in slaap val als ik wel geblowd heb dan als ik niet geblowd heb. Wel ben ik iets brakker als ik het wel gedaan heb maar ik drink 's ochtends sowieso wel 2 bakken koffie voordat ik wat ga doen dus dat maakt ook niet zo heel veel uit.
Oud 17-03-2011, 07:42
Verwijderd
Citaat:
htf wil je blowen 'proberen' ?;
Ja! er heeft al ruim een jaar tussen gezeten dus ik ben er wel weer eens benieuwd naar.
Oud 17-03-2011, 09:41
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Ja! er heeft al ruim een jaar tussen gezeten dus ik ben er wel weer eens benieuwd naar.
Moet je eerst iemand vinden die voor je kan halen he, jonkie

Ik zet 10 euro op dat je het onderschat en fucking hard out gaat
Of dat je er gewoon niets van merkt, hmmm...

Ik wil ook weer eens ontopic zijn, is alweer weken en weken geleden... Vanavond wordt 't em niet, st patrick's day dus zwaar aan de pimpel en wiet en alcohol mix ik niet bij het uitgaan, dan ben ik té loom Vrijdag misschien! Of wellicht zaterdag stoned stappen, dat is ook alweer zo'n 8 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan
Oud 17-03-2011, 09:54
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Blowen voor het slapen<3
Jammer dat ik nooit op tijd naar bed ga, en ook bijna nooit kan uitslapen Maja, ik ben nog jong:/

En de tering, vaccinaties zijn niet goedkoop. Net effe 177 euro moeten afrekenen, en dan heb ik nog 5 afspraken staan
Oud 17-03-2011, 10:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Het is dan wel een dure space, maar wazig word je er wel van btw:')
Oud 17-03-2011, 10:37
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Blowen voor het slapen<3
Ik quote dit even, want niks slaapt zo lekker als na een jointje.
Oud 17-03-2011, 14:52
Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Het is dan wel een dure space, maar wazig word je er wel van btw:')
Bedoel je nou dat je wazig wordt van je inentingen? o.O
Oud 17-03-2011, 16:21
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Leuk!

Alleen schreef ik "hoe the fuck wil je blowen 'proberen' " it's either you do, or you don't.
En verder wat ymir en metroid zeggen.
Oud 18-03-2011, 00:31
Wammus
Wammus is offline
Ik ben echt zo stoned als wat en ga lekker slapen.
Oud 19-03-2011, 10:23
Wammus
Wammus is offline
Ik schaam me enigszins om het te moeten melden maar ik heb kaartjes voor de Pinkpopmaandag besteld. Uiteraard puur en alleen voor de Foo Fighters en ik ben dan ook dolblij dat ik die weer een keer live ga zien.

Verder heb ik dit weekend het rijk alleen dus ik ga zo een dikke joint draaien en van de zon genieten. Vanavond lekker stappen en morgen uitslapen als een idioot.
Oud 19-03-2011, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Leuk!

Alleen schreef ik "hoe the fuck wil je blowen 'proberen' " it's either you do, or you don't.
En verder wat ymir en metroid zeggen.
Ik zie metroid niks zeggen haha, maar om even antwoord op je vraag te geven: Of het überhaupt iets voor mij is. Ik vond het de keren dat ik het gedaan heb chill: de eerste keer werd ik lacherig en de tweede keer op een fijne manier loom. De keren daarna waren het zelfde als de eerste keer. Alleen de laatste keer was niet zo pretty maar ik ben niet out of bad gegaan. Omdat het echt een jaar geleden is ben ik benieuwd hoe ik het nu ervaar.
Vind het sowieso fijner om samen te doen, ik ben zo iemand die vind dat je drugs moet delen. Wil niet zeggen dat ik een afkeer heb tegen over mensen die het alleen doen.
Oud 19-03-2011, 11:24
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik schaam me enigszins om het te moeten melden maar ik heb kaartjes voor de Pinkpopmaandag besteld. Uiteraard puur en alleen voor de Foo Fighters en ik ben dan ook dolblij dat ik die weer een keer live ga zien.

Verder heb ik dit weekend het rijk alleen dus ik ga zo een dikke joint draaien en van de zon genieten. Vanavond lekker stappen en morgen uitslapen als een idioot.
Ik dacht dit: neeeeh dat meen je niet....hmm foo fighters zeg je? Vooruit, ik ben niet jaloers!
Oud 19-03-2011, 16:21
MTpower
MTpower is offline
Zonnetje, bier en jointjes
Oud 19-03-2011, 22:04
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
vondelpark deze zomer<33
Oud 19-03-2011, 23:03
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
straks OT
Oud 20-03-2011, 03:11
TheEditor
TheEditor is offline
Augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten