![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
the goa train goes onnn ![]() ![]() gisteren naar gent geweest, in belgie, snoeiharde muziek ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jezus, was me weer een weekend zeg
![]() ![]() Nu zware spierpijn van een avondje metal gister, en kijk uit naar de rustig aan doen week die ik voor de boeg heb ![]() @mrboot Tot het eind gebleven ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 16:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Minder ontopic tijd, meer druk bezig met werken tijd! Toch is een jointje voor het slapen wel fijn, dus vanavond ga ik weer ![]()
||
![]() |
Citaat:
Neem dan een wijntje ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het ook altijd chill om een jointje te roken vlak voordat ik ga slapen, het klopt inderdaad wel dat je daardoor niet diep in slaap komt. Hierdoor ben je de volgende ochtend nog steeds moe en droom je ook niet/nauwelijks.
Ik kan me eigenlijk nooit iets van een droom herinneren als ik de avond daarvoor heb geblowd. Wanneer ik niet blow droom ik echt heel wat af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ook ik rook graag een joint voordat ik ga slapen. Het is gewoon een kwestie van relatief op tijd naar je nest gaan (of uit kunnen slapen natuurlijk
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zet 10 euro op dat je het onderschat en fucking hard out gaat ![]() ![]() Of dat je er gewoon niets van merkt, hmmm... Ik wil ook weer eens ontopic zijn, is alweer weken en weken geleden... Vanavond wordt 't em niet, st patrick's day dus zwaar aan de pimpel en wiet en alcohol mix ik niet bij het uitgaan, dan ben ik té loom ![]() ![]()
||
Citaat:
Alleen schreef ik "hoe the fuck wil je blowen 'proberen' " it's either you do, or you don't. En verder wat ymir en metroid zeggen.
|
Ik schaam me enigszins om het te moeten melden maar ik heb kaartjes voor de Pinkpopmaandag besteld.
![]() ![]() Verder heb ik dit weekend het rijk alleen dus ik ga zo een dikke joint draaien en van de zon genieten. Vanavond lekker stappen en morgen uitslapen als een idioot. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind het sowieso fijner om samen te doen, ik ben zo iemand die vind dat je drugs moet delen. Wil niet zeggen dat ik een afkeer heb tegen over mensen die het alleen doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken augurken.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |