Duurt wel nog even, want ik moet mijn werk hier nog even afmaken, eten koken en opeten en dan pas ga ik naar het huis van m'n vader, om te printen en dan dus ook te scannen. Ergens vanavond dus!
Oh, haast je niet hoor! Als het niet lukt vandaag is het niet erg.
Als je zinloze dingen stuurt, of dingen waar gewoon niks op te zeggen valt, moet je ook geen sms terug verwachten.
Ik sms sowieso al nooit als het over onzinnige dingen gaat, ben wat dat betreft zelf ook niet zo smserig, maar op vragen antwoord ik meestal wel terug. Tenzei ze vanzelf sprekend zijn.
weer zo'n waardeloze verhuisdag waarbij ALLES verkeerd ging dat verkeerd kon gaan. Net als gisteren. Op dit tempo zit er over een jaar nog niet. Of is mijn vakantie alweer voorbij, dat vind ik al helemaal verschrikkelijk.
weer zo'n waardeloze verhuisdag waarbij ALLES verkeerd ging dat verkeerd kon gaan. Net als gisteren. Op dit tempo zit er over een jaar nog niet. Of is mijn vakantie alweer voorbij, dat vind ik al helemaal verschrikkelijk.
Maar je kan nu wel typen terwijl je dood bent!
24-10-2010, 19:01
Verwijderd
nu drink ik alleen een biertje dus zoveel veranderd er niet