Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2010, 22:36
Balance
Balance is offline
Omdat het niet door de brievenbus paste en ik bijna 7 euro verzendkosten voor een cadeau van 5 euro zo overdreven vond. En ik werk vlakbij haar huis en kom er daarnaast ook zeer regelmatig op andere dagen, dus het leek me makkelijker om het te brengen.
Maar toen ging het sneeuwen
Oud 15-12-2010, 22:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Jeetje Balance, wat een spannende avonturen! Dat moeten ze volgend jaar verfilmen voor het sinterklaasjournaal!
Oud 15-12-2010, 23:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahaha awesome Balance mijn buren zijn inderdaad heel vervelend, op 2 stellen na. En ze doen altijd moeilijk. Vooral als je op onze parkeerplaats staat, dat is een dikke no go als wij op een andere plek dan die van ons staan (zelfs gastenplaats) hebben we 5 min later een briefje onder de ruitenwisser
En ik blèr altijd heel hard mee met mijn muziek (plus dat ik je waarschijnlijk niet herkend had).
Maar awesome dat je de sneeuw en mijn buren hebt getrotseerd
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 09:16
Verwijderd
Ik had Etmakas

De laatste regel van de zesde strofe en de gehele achtste strofe uit het gedicht zijn waargebeurd dus vandaar de boekenbon.

Laatst gewijzigd op 16-12-2010 om 09:31.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 09:21
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had al begrepen dat Balance LP had, omdat zij de enige was van wie ik niet wist waar ze woonde.
Oud 16-12-2010, 09:22
Lorelei
Lorelei is offline
Trimm Trabb
Rationeel - N00dles
Etmakas - Lorelei
Balance - Little Phoebe
Lorelei - sann
Chick Rock
Tink*
Absinthe - Tink*
Little Phoebe - Trimm Trabb
Sann - Rationeel
Sarah - Etmakas
Wheezle
Cherry Springs
N00dles - Absinthe
Oud 16-12-2010, 09:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Omdat het niet door de brievenbus paste en ik bijna 7 euro verzendkosten voor een cadeau van 5 euro zo overdreven vond. En ik werk vlakbij haar huis en kom er daarnaast ook zeer regelmatig op andere dagen, dus het leek me makkelijker om het te brengen.
Maar toen ging het sneeuwen
Ik ben inderdaad om diezelfde reden het cadeau bij sann gaan brengen Het mijne was ook nog breekbaar en hij pakt niet zo handig in ( http://www.hollandsouvenirshop.nl/ho...s/f_058022.jpg )dus het had dan heeeul goed verpakt moeten worden en zo. Dat vond ik een te groot risico.
Oud 16-12-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had Sarah. En de fysica was meer omdat ik een tak wilde gebruiken die enigszins arrogant tegenover stripboeken zou kunnen staan en fysica als eerste in me opkwam. Maar blij dat je het leuk vond!
Ah kijk, een beetje verwarring lopen zaaien
ja het is erg leuk de elanden draaien trouwens achteruit
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 11:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oeh het is binnen!

Spoiler

En als kadootjes een mooi blauw notieboek en een blikje lippenbalsem!
Dankje sinterklaasje! (*tink?)

En was ik nou de enige die maar zo'n kort gedicht had? Ik had er een sonnet van gemaakt!
Pfff ik ben blij dat het is aangekomen, ik was even bang dat de post zulke falers waren dat het kwijt was gemaakt. Aangezien ik het al zo lang geleden had opgestuurd... Nou ja, dikke prima!
Oud 16-12-2010, 12:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
de elanden draaien trouwens achteruit
Bij mij ook! Krijg ze met geen mogelijkheid de goede kant op .

Trimm Trabb - Chick Rock
Rationeel - N00dles
Etmakas - Lorelei
Balance - Little Phoebe
Lorelei - sann
Chick Rock - wheezle
Tink*
Absinthe - Tink*
Sann - Rationeel
Sarah - Etmakas
Wheezle
Cherry Springs
N00dles - Absinthe

Ik had dus wheezle, maar blijkbaar vindt ze mijn kado/gedicht kut, aangezien ze niet post.
Oud 16-12-2010, 12:40
Verwijderd
En blijkbaar heeft ze niets gestuurd, aangezien er cadeaus nog niet zijn aangekomen..?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 12:43
Lorelei
Lorelei is offline
Trimm Trabb - Chick Rock
Rationeel - N00dles
Etmakas - Lorelei
Balance - Little Phoebe
Lorelei - sann
Chick Rock - wheezle
Tink* - Cherry Springs
Absinthe - Tink*
Sann - Rationeel
Sarah - Etmakas
Wheezle
Cherry Springs - Sarah
N00dles - Absinthe

Mja, en wheezle had dan dus balance. Wat suf dat ze niet reageert, zij was degene die dit alles op gang heeft gebracht.
Oud 16-12-2010, 12:51
Verwijderd
Dan hoop ik toch heel erg dat er nog iets komt of dat ze alsnog iets stuurt, want dit is wel behoorlijk lullig.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Btw, ik kijk nu in mijn profiel en mijn postcode staat er wel.
Alleen geeft ie hem niet weer als ik vanaf buiten mijn profiel bekijk
Dat klopt dan wel, want buiten je account kan alleen jouw lootje-trekker (wheezle dus?) je postcode zien.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn surprise ontvangen, maar mijn lootje heeft mijn cadeau nog niet.
^ Wheezle heeft wel iets gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 13:23
Rationeel
Rationeel is offline
en ze is al een week niet online geweest, dus chiiiiillllll
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 15:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
en ze is al een week niet online geweest, dus chiiiiillllll
Eh? gisteren nog toch?
Oud 16-12-2010, 17:17
Balance
Balance is offline
Wheezle heeft me gister ge-pm't dat ze mij had getrokken en dat ze iets had opgestuurd, maar dat het retour was gekomen omdat er geen postcode bij stond. Die had ik niet ingevuld.

Nu blijkt dus dat ik wel mijn postcode had ingevuld, maar dat wheezle die niet kon zien. Als ik zelf naar de beginpagina ga zie ik mijn postcode namelijk ook niet (wel mijn straat en plaatsnaam). En als ik op 'edit' klik om dat stukje tekst aan te passen, zie ik ineens wel mijn postcode. Blijkbaar een foutje in Elfster.
Oud 16-12-2010, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Blijft het feit dat ze mijn pakje al anderhalve week geleden heeft ontvangen, maar niet heeft gepost.
Oud 16-12-2010, 19:05
Verwijderd
Maar als er geen postcode bij staat, wordt iets toch niet retour gezonden? Dan duurt het hooguit een paar dagen langer, dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Wheezle heeft me gister ge-pm't dat ze mij had getrokken en dat ze iets had opgestuurd, maar dat het retour was gekomen omdat er geen postcode bij stond. Die had ik niet ingevuld.

Nu blijkt dus dat ik wel mijn postcode had ingevuld, maar dat wheezle die niet kon zien. Als ik zelf naar de beginpagina ga zie ik mijn postcode namelijk ook niet (wel mijn straat en plaatsnaam). En als ik op 'edit' klik om dat stukje tekst aan te passen, zie ik ineens wel mijn postcode. Blijkbaar een foutje in Elfster.
Een postcode is zo op te zoeken, en waarom zou je uberhaupt post zonder postcode wegsturen? Bovendien bestaat er ook de Gehieme Vraag&Antwoord-optie. Hm.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 23:32
Balance
Balance is offline
Tja ik weet het ook niet jongens, alleen dat ik nog niks heb ontvangen

Citaat:
Blijft het feit dat ze mijn pakje al anderhalve week geleden heeft ontvangen, maar niet heeft gepost.
Oh ja
Oud 17-12-2010, 09:02
Verwijderd
Ik verstuur hem zo meteen!
Ben gisteren niet meer achter de pc geweest.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:06
Balance
Balance is offline
Is het "al" verstuurd?
Oud 23-12-2010, 17:07
Verwijderd
aahw ik vind het zielig voor je balance.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:09
Verwijderd
Ik ook ik voel er veel voor om jou ook maar een cadeautje te sturen. Alleen heb ik pas in januari weer geld, en voor die tijd heb je die van wheezle vast al wel ontvangen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:10
Verwijderd
Jezus, wheezle, Doux. Kom op!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:11
Verwijderd
Oh, is Doux wheezle? Maar waarom duurt het zo lang dan? Je doet je sig niet echt eer aan
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:14
Verwijderd
Ik vind het echt nogal lomp van d'r allemaal.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:17
Verwijderd
Ik ben het in alle stomme drukte met andere cadeautjes telkens vergeten. Ben een keer langs de brievenbus gekomen maar door oud en nieuw is het brievenbusgat verkleint zodat er geen vuurwerk door kan. Ik wil je 80 euro storten om zelf iets leuks van te kopen en alsnog het cadeautje opsturen? Heel stom dat het zo is gegaan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:19
Verwijderd
...
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:21
Verwijderd
80 euro??
Met citaat reageren
Verwijderd
80 euro nice
Met citaat reageren
Verwijderd
Oh en ik deed niet mee dus ik wil me er niet mee bemoeien maar dat doe ik natuurlijk wel <3
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:22
Verwijderd
Huh?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:23
Verwijderd
Idd, volgend jaar mag wheezle mijn lootje trekken
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:24
Verwijderd
Ik heb nog wel een topic voor wheezle http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1823126
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:24
Verwijderd
Huhwat? 'Tachtig euro en we praten er niet meer over kusje :x'

Apart. :\
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:25
Verwijderd
Jullie mogen er best over praten. :x
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:25
Verwijderd
En ik doe helemaal niet meer mee volgend jaar. Ik ben daar veel te vergeetachtig en slecht voor.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:27
Verwijderd
En ik bedoelde natuurlijk 8 euro.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik deed niet mee dus ik wil me er niet mee bemoeien maar dat doe ik natuurlijk wel <3
<3

Citaat:
Idd, volgend jaar mag wheezle mijn lootje trekken
Same

Citaat:
En ik doe helemaal niet meer mee volgend jaar. Ik ben daar veel te vergeetachtig en slecht voor.
Als je dat van jezelf weet had je uberhaupt niet mee moeten doen natuurlijk ik ben ook ontzettend chaotisch, maar kom op, je kijkt toch elke dag wel even op het forum en dan zie je dit topic toch staan en dan denk je, oh ja, dat moet ik even gaan fixen?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik ben het in alle stomme drukte met andere cadeautjes telkens vergeten. Ben een keer langs de brievenbus gekomen maar door oud en nieuw is het brievenbusgat verkleint zodat er geen vuurwerk door kan. Ik wil je 8 euro storten om zelf iets leuks van te kopen en alsnog het cadeautje opsturen? Heel stom dat het zo is gegaan.
Nee, natuurlijk wil ik geen 8 euro van je. Het gaat me ook helemaal niet om dat cadeautje en dat gedicht. Ik kan zelf wel voor 5 euro iets in de stad gaan kopen, daar zit ik echt niet om verlegen. Het gaat om het idee en het gebaar. Ik ben zelf naar Den Haag gereden om een cadeau aan iemands deurpost te hangen, niet vanuit plichtsgevoel maar juist omdat ik de lol wel in zag van deze hele actie. Als je het echt zo vervelend vindt, dan had je na je vorige post al je warme jas en wanten aangetrokken en was je naar het postkantoor gefietst om daar je post in de niet-versmalde brievenbus te stoppen. Dit is gewoon laksheid.
En wat mij betreft mag je het nu ook laten zitten, want op zijn vroegst krijg ik het na de kerst en het sinterklaas-idee is er dan toch wel aardig uit.

Zo, dat is er uit. Laten we nu met z'n allen maar doen alsof het een heel geslaagde actie was die we volgend jaar gaan herhalen
Oud 23-12-2010, 17:39
Miekje*
Miekje* is offline
Volgend jaar wil ik ook wel meedoen, want volgens mij is het heel leuk .
Oud 23-12-2010, 17:41
Balance
Balance is offline
Ik vond het best grappig dat ik iemand had getrokken waar ik totaal niks van wist. Heb helemaal posts lopen uitpluizen en youtube zitten kijken enzo
Oud 23-12-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Nee, natuurlijk wil ik geen 8 euro van je. Het gaat me ook helemaal niet om dat cadeautje en dat gedicht. Ik kan zelf wel voor 5 euro iets in de stad gaan kopen, daar zit ik echt niet om verlegen. Het gaat om het idee en het gebaar. Ik ben zelf naar Den Haag gereden om een cadeau aan iemands deurpost te hangen, niet vanuit plichtsgevoel maar juist omdat ik de lol wel in zag van deze hele actie. Als je het echt zo vervelend vindt, dan had je na je vorige post al je warme jas en wanten aangetrokken en was je naar het postkantoor gefietst om daar je post in de niet-versmalde brievenbus te stoppen. Dit is gewoon laksheid.
En wat mij betreft mag je het nu ook laten zitten, want op zijn vroegst krijg ik het na de kerst en het sinterklaas-idee is er dan toch wel aardig uit.

Zo, dat is er uit. Laten we nu met z'n allen maar doen alsof het een heel geslaagde actie was die we volgend jaar gaan herhalen
qft.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:

Balance, ik mag je na het lezen van deze post nu nóg meer dan voorheen. Zo, dat is eruit!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vond het best grappig dat ik iemand had getrokken waar ik totaal niks van wist. Heb helemaal posts lopen uitpluizen en youtube zitten kijken enzo
En geslaagd Ik vroeg me al af waar al die views in een keer vandaan kwamen
Oud 23-12-2010, 17:55
Verwijderd
Citaat:

Amen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 18:13
snoopy
snoopy is offline
Ik zou het ook wel zo netjes vinden als wheezle nog wél post wat ze zélf heeft binnen gekregen (cadeau+gedicht).

En volgend jaar doe ik ook mee denk ik
Reageren

Regels voor berichten