Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Trimm Trabb - Chick Rock Rationeel - N00dles Etmakas - Lorelei Balance - Little Phoebe Lorelei - sann Chick Rock - wheezle Tink* Absinthe - Tink* Little Phoebe - Trimm Trabb Sann - Rationeel Sarah - Etmakas Wheezle Cherry Springs N00dles - Absinthe Ik had dus wheezle, maar blijkbaar vindt ze mijn kado/gedicht kut, aangezien ze niet post.
|
Trimm Trabb - Chick Rock
Rationeel - N00dles Etmakas - Lorelei Balance - Little Phoebe Lorelei - sann Chick Rock - wheezle Tink* - Cherry Springs Absinthe - Tink* Little Phoebe - Trimm Trabb Sann - Rationeel Sarah - Etmakas Wheezle Cherry Springs - Sarah N00dles - Absinthe Mja, en wheezle had dan dus balance. Wat suf dat ze niet reageert, zij was degene die dit alles op gang heeft gebracht.
|
Wheezle heeft me gister ge-pm't dat ze mij had getrokken en dat ze iets had opgestuurd, maar dat het retour was gekomen omdat er geen postcode bij stond. Die had ik niet ingevuld.
Nu blijkt dus dat ik wel mijn postcode had ingevuld, maar dat wheezle die niet kon zien. Als ik zelf naar de beginpagina ga zie ik mijn postcode namelijk ook niet (wel mijn straat en plaatsnaam). En als ik op 'edit' klik om dat stukje tekst aan te passen, zie ik ineens wel mijn postcode. Blijkbaar een foutje in Elfster.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het in alle stomme drukte met andere cadeautjes telkens vergeten. Ben een keer langs de brievenbus gekomen maar door oud en nieuw is het brievenbusgat verkleint zodat er geen vuurwerk door kan. Ik wil je 80 euro storten om zelf iets leuks van te kopen en alsnog het cadeautje opsturen? Heel stom dat het zo is gegaan.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog wel een topic voor wheezle
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat mij betreft mag je het nu ook laten zitten, want op zijn vroegst krijg ik het na de kerst en het sinterklaas-idee is er dan toch wel aardig uit. Zo, dat is er uit. Laten we nu met z'n allen maar doen alsof het een heel geslaagde actie was die we volgend jaar gaan herhalen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens Another Way | 497 | 13-03-2004 16:37 |