Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik het buiten de vriezer bewaar wordt het veel te snel niet lekker denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voordat ik de gezonde anti-blik maffia over me heenkrijg: tomaat in blik wordt zelfs aangeraden boven verse tomaten, omdat er meer lycopeen inzit. En omdat Nederlandse tomaten meestal waterig zijn met weinig smaak, zeker als je soep maakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dan voeg ik altijd nog zo'n potje met geconcentreerde tomatenpuree toe voor meer smaak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb gisteren echt duisent recepten gelezen, en honderd filmpjes op Youtube gekeken, maar ik weet nog steeds niet precies hoe ik het ga doen. De verhouding tomaten/bouillon (moet er uberhaupt wel bouillon bij en hoeveel dan) weet ik ook nog steeds niet. Het is ook niet de bedoeling dat ik straks met een pan soep zit voor 10 man, want ik ben ook maar alleen. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ik zou voor een klein hoeveelheid dan een bak tasty-toms en een bak cherry tomaatjes + 1 blikje geconcentreerde puree nemen. en dan een halve liter bouillon maken. waarschijnlijk heb je veel minder bouillon nodig, maar dat merk je vanzelf wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik tomatensoep maak, koop ik zo'n pakje Euro Shopper tomatenprut (500 mL), halve liter water erbij, drie tomaten in stukjes snijden en die er ook bij flikkeren. Eén bouillonblokje en dan zelfgemaakte gehaktballetjes erdoor, eventueel met een uitje en/of sperziebonen. Mmmmm!
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|