Advertentie | |
|
![]() |
|
Mensen die seriemoordenaars en massamoordenaars idoliseren en ze bijvoorbeeld "hot" en "sexy" vinden (en vanwege die 'aantrekkelijkheid' maar gewoon achteloos de wandaden van hun idool goedkeuren), echt hè.
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn vader, wat een teringchagrijn. Hij gaat gelijk zeiken dat ik niks heb gedaan vandaag. "Je zit de hele dag op die ***telefoon en je moeder is ziek en heb geen *** gedaan." Nee, alle was is uit zichzelf in de wasmachine, droger en je kledingkast gekropen. De keuken heeft zichzelf ook opgeruimd en ik heb mijn moeder de hele dag aan haar lot overgelaten.
Hou je smoel toch man. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitzendbureau dat nu ineens beweert dat ik de zw/bevallingsuitkering zelf moet aanvragen (en dan ook op zo'n toon van "ach meidje, beter opletten he"), fuckers. De laatste keer dat ik erover belde zou alles nog helemaal in orde zijn en geregeld worden. En nu probeer ik het UWV te bellen, telefoon gaat tien minuten over en vervolgens wordt er opgehangen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zit te werken op een computer in ons faculteitsgebouw, waarvan de muis héél héél héél vies is, vooral de scrollknop
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hebben zo'n aantrekkingskracht, die seriemoordenaars. Bij de meeste seriemoordenaars vind ik het niet erg dat ze hebben gemoord. |
![]() |
|
Mensen die Harry Potter en Snape idoliseren en ze bijvoorbeeld "hot" en "sexy" vinden (en vanwege die 'aantrekkelijkheid' maar gewoon achteloos de wandaden van hun idool goedkeuren), echt hè.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat kun je niet waarderen? #Miljard+3 Verwijderd | 500 | 16-12-2011 23:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Beurstopic Verwijderd | 118 | 26-03-2010 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'De transformatie van de USA naar de USSRA' Love & Peace | 215 | 23-01-2009 13:17 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Moslimziekenhuis WärteR | 501 | 14-10-2006 01:57 |