Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2010, 20:37
Carn
Carn is offline
Oud 04-11-2010, 20:37
Verwijderd
;d;D;D;D
Oud 04-11-2010, 20:41
Verwijderd
Rationeel
Rationeel is offline
chersotijd!
Verwijderd
Citaat:
maar goed, wij gingen dus een oogbollikmeet houden sann. want het kon toen niet, omdat ik mijn lenzen in had
Sorry, ik kan me dit gesprek écht niet herinneren, volgens mij was het met Paula en Martijn ipv met jullie. Want in het gesprek dat ik in mijn hoofd (ik typte oog huhu) heb zou mijn oogbol gelikt worden!
Oud 04-11-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
ik ben echt van tering vrolijk naar neten chagrijnig gegaan in nog geen vijf minuten
Wil je erover praten?
Verwijderd
Citaat:
chersotijd!
Tis al bezig Eh, nouja, reclame dan.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Sorry, ik kan me dit gesprek écht niet herinneren, volgens mij was het met Paula en Martijn ipv met jullie. Want in het gesprek dat ik in mijn hoofd (ik typte oog huhu) heb zou mijn oogbol gelikt worden!
ja, nee, het was vast met dingetje en dingetje, vandaar dat ik het ook nog weet!

je komt er niet onderuit en likt volgende keer mijn oogbol ja!
Verwijderd
Oud 04-11-2010, 20:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, dat zou ook gebeuren. Het ging twee kanten op

En je moet nu wel want anders moet ik
Oud 04-11-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
ja, nee, het was vast met dingetje en dingetje, vandaar dat ik het ook nog weet!

je komt er niet onderuit en likt volgende keer mijn oogbol ja!
Maar WAAR en op WELK TIJDSTIP en ONDER WELKE OMSTANDIGHEDEN hebben we dit gesprek dan in hemelsnaam gehad?

Ik wil best je oogbol likken hoor rationeeltje, als het mag van Lorelei natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zou ook gebeuren. Het ging twee kanten op

En je moet nu wel want anders moet ik
Ah dat scheelt

Mooi, dan mag het van jou, geregeld. Ik stel voor dat we het op je housewarming gaan doen Rationeel!
Verwijderd
Citaat:
Wil je erover praten?
neen!
Verwijderd
Rationeel
Rationeel is offline
ze wíl het juist, zie hierboven
Oud 04-11-2010, 20:46
Verwijderd
Rest mij dus de vraag:

Citaat:
Maar WAAR en op WELK TIJDSTIP en ONDER WELKE OMSTANDIGHEDEN hebben we dit gesprek dan in hemelsnaam gehad?
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik wil best je oogbol likken hoor rationeeltje, als het mag van Lorelei natuurlijk.
Volgens mij begon Rationeel weer tegen me te zeuren dat-ie mn oogbol wilde likken, waarop ik aan jou vroeg: zeg sann, mag Rationeel jouw oogbol likken?

En toen was het geregeld of zo.
Rationeel
Rationeel is offline
volgens mij voor tivoli en voor we naar binnen gingen
Oud 04-11-2010, 20:49
Carn
Carn is offline

zo. en nu ga ik voetbal + een film kijken.
Oud 04-11-2010, 20:49
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil jullie even wijzen op het feit dat er in deze wereld mensen zijn die Lutger en Kloris heten..
Oud 04-11-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jullie even wijzen op het feit dat er in deze wereld mensen zijn die Lutger en Kloris heten..
wat
Oud 04-11-2010, 20:51
Verwijderd
Ik snap nog niet heel veel van Spotify, maar ik vind het wel leuk. Ik krijg nu ook een heel mooi nummer van iemand van de academie die ik helemaal niet zo goed ken en dat vind ik wel tof. Jammer is dan weer dat ik niet weet hoe je iets terug moet sturen, maar dat komt allemaal wel nog een keer

Chersotijd deel 2!
Oud 04-11-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij begon Rationeel weer tegen me te zeuren dat-ie mn oogbol wilde likken, waarop ik aan jou vroeg: zeg sann, mag Rationeel jouw oogbol likken?

En toen was het geregeld of zo.
Ik kan het me echt niet herinneren

Citaat:
volgens mij voor tivoli en voor we naar binnen gingen
Maar toen was ik nog niet eens dronken Maar prima, ik geloof jullie

Citaat:
[afbeelding]

zo. en nu ga ik voetbal + een film kijken.
Oud 04-11-2010, 20:52
Verwijderd
Ik stel me nu voor dat je Lutger bent en je voorstelt aan een groep Chinezen en dat ze dan denken dat je ze belachelijk aan het maken bent.
Oud 04-11-2010, 20:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik stel me nu voor dat je Lutger bent en je voorstelt aan een groep Chinezen en dat ze dan denken dat je ze belachelijk aan het maken bent.
Je kunt op Lutger zoeken op facebook.. dan vind je er een paar
Oud 04-11-2010, 20:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik snap nog niet heel veel van Spotify, maar ik vind het wel leuk. Ik krijg nu ook een heel mooi nummer van iemand van de academie die ik helemaal niet zo goed ken en dat vind ik wel tof. Jammer is dan weer dat ik niet weet hoe je iets terug moet sturen, maar dat komt allemaal wel nog een keer

Chersotijd deel 2!
Hey ze hebben idd iets aangepast. Volgens mij moet het nu met rechtermuisklik-->share to
Oud 04-11-2010, 20:56
Verwijderd
bedtijd!
Oud 04-11-2010, 20:56
Verwijderd
Maar kun je ook reageren op een berichtje dat hij mee heeft gestuurd met dat nummer? Of moet ik eerst een nummer naar hem gaan sturen om iets te kunnen zeggen?
Oud 04-11-2010, 20:57
Carn
Carn is offline
nou eerst kon je niet eens "reageren"; je kon alleen tracks sturen naar andere users.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
bedtijd!
Voor mij ook! Trusten.
Carn
Carn is offline
overigens lijkt het me niet de bedoeling dat het een soort facebook-achtig iets moet worden
Oud 04-11-2010, 21:01
Rationeel
Rationeel is offline
heeft sniper nou helemaal niet gevochten of is dat in de eerste 5 minuten gebeurd?
Oud 04-11-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
overigens lijkt het me niet de bedoeling dat het een soort facebook-achtig iets moet worden
Nee, mij ook niet. Daar heb ik ook helemaal geen zin in
Maar hij stelde een vraag in zijn bijberichtje
Oud 04-11-2010, 21:04
Verwijderd
Oh hai, nog twee nummers cadeau
Ik ga zo even luisteren. En misschien stuur ik nog wel iets terug maar ik moet even bedenken wat, en ik ben bang dat je het óf toch al kent, óf drie keer niks vindt
Oud 04-11-2010, 21:05
Verwijderd
Ik dacht dat die gasten thuis in Den Haag ook al vrienden waren?

Btw, "door het grote succes is er besloten om een wintereditie van het programma te maken. Deze serie, met dezelfde Hagenezen zal zich afspelen in Val Thorens en heet Oh Oh Valtho."

Daar ben ik op wintersport geweest, dus da's dan wel gaaf om te zien
Oud 04-11-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:

Btw, "door het grote succes is er besloten om een wintereditie van het programma te maken. Deze serie, met dezelfde Hagenezen zal zich afspelen in Val Thorens en heet Oh Oh Valtho."

Dat voorspelde ik al. Ach, ik ga vast wel weer kijken
Oud 04-11-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:

Oh ik dacht dat het Oh Oh Tirol ging worden? Hoe kom ik daar dan bij?

Ik ben desalniettemin helemaal klaar met ze hoor, djiez. En met mn zusje ook, wat een vreselijk kind is het toch. Of ik ben geadopteerd, of zij. Ik zit heel de tijd te 'en, zoals het hoort, zij vindt alles leuk! Ze wil er ook heen! Ze vindt de muziek leuk! Ze houdt van Jan Smit! Ze is net zo dom als zij!

Had ik maar een zusje met wie ik goed op kon schieten.
Oud 04-11-2010, 21:07
Lorelei
Lorelei is offline
Het was al een tijd bekend dat er een wintereditie zou komen. Alleen nog niet bekend waar.
Oud 04-11-2010, 21:08
Verwijderd
Iedereen is toch wel eens in Val Thorens geweest? Het Salou/Rimini/Lloret onder de wintersport gebieden <3
Oud 04-11-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Iedereen is toch wel eens in Val Thorens geweest? Het Salou/Rimini/Lloret onder de wintersport gebieden <3
Alsof iedereen er dan geweest is is. Alsof iedereen in Salou/Lloret geweest is.
Oud 04-11-2010, 21:09
Verwijderd
Ik heb gewoon oh oh cherso gemist omdat ik van mezelf wel een beetje mocht forumen tussen het studeren door, maar geen tv aan. Dus ik bewaar 'm voor m'n half uur pauze morgen
Verwijderd
Citaat:
Alsof iedereen er dan geweest is is. Alsof iedereen in Salou/Lloret geweest is.
Met iedereen bedoel ik natuurlijk niet IEDEREEN
Verwijderd
Wutt dat programma hoe vind ik een man
Verwijderd
Citaat:
Ben jij er geweest?

Ik zou me doodongelukkig voelen in dat soort oorden. Maarja, then again, waar niet.
Oud 04-11-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
En ik ben natuurlijk ook niet zomaar 'iedereen'!
Oud 04-11-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ben jij er geweest?

Ik zou me doodongelukkig voelen in dat soort oorden. Maarja, then again, waar niet.
Nouja, op de piste hoor je de après ski muziek niet.
En wij waren elke avond na fulltime snowboarden zo bekaf dat we geen club hebben bezocht
Oud 04-11-2010, 21:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben sowieso nog nooit op wintersport geweest. Wij gingen alleen 2 weekjes per jaar op vakantie naar Lloret.
Verwijderd
Citaat:
Ben jij er geweest?

Yes, toen ik 17 was, eerste zelfstandige wintersport met vriendinnetjes <3 (We mochten niet meer mee met wintersportreis van middelbare school, want we waren al 3x geweest en nu moesten we 'plaats maken voor anderen', nou dan gaan we toch gewoon zelf)

Wat een fantastische vakantie <3.

Citaat:
En ik ben natuurlijk ook niet zomaar 'iedereen'!
Dat is natuurlijk helemaal waar!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben überhaupt nog nooit op wintersport geweest. Verdorie, ik had het niet uit moeten maken met m'n vriendje, want die zou me een jaar later hebben meegenomen.

Salou e.d. ben ik ook nog nooit geweest. Of, jawel, wel een beetje, ik ben naar Marmaris in Turkije geweest. Maar dat is nog niets vergeleken bij Salou en Chersonissos enzo.
Oud 04-11-2010, 21:13
Verwijderd
Oh yes, ik ga heel de avond afleveringen van Topchef kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten