Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() je komt er niet onderuit en likt volgende keer mijn oogbol ja! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je moet nu wel want anders moet ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wil best je oogbol likken hoor rationeeltje, als het mag van Lorelei natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
En toen was het geregeld of zo.
|
Verwijderd
|
Ik snap nog niet heel veel van Spotify, maar ik vind het wel leuk. Ik krijg nu ook een heel mooi nummer van iemand van de academie die ik helemaal niet zo goed ken en dat vind ik wel tof. Jammer is dan weer dat ik niet weet hoe je iets terug moet sturen, maar dat komt allemaal wel nog een keer
![]() Chersotijd deel 2! |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat die gasten thuis in Den Haag ook al vrienden waren?
Btw, "door het grote succes is er besloten om een wintereditie van het programma te maken. Deze serie, met dezelfde Hagenezen zal zich afspelen in Val Thorens en heet Oh Oh Valtho." Daar ben ik op wintersport geweest, dus da's dan wel gaaf om te zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben desalniettemin helemaal klaar met ze hoor, djiez. En met mn zusje ook, wat een vreselijk kind is het toch. Of ik ben geadopteerd, of zij. Ik zit heel de tijd te ![]() Had ik maar een zusje met wie ik goed op kon schieten. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een fantastische vakantie <3. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Salou e.d. ben ik ook nog nooit geweest. Of, jawel, wel een beetje, ik ben naar Marmaris in Turkije geweest. Maar dat is nog niets vergeleken bij Salou en Chersonissos enzo. |
![]() |
|
|