Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Prima

Nee, al een tijdje gepland . Maar ik heb er zin in!
Hoe lang ga je en heb je al een idee wat je gaat doen?
Advertentie
Oud 08-12-2010, 19:53
Verwijderd
Londen wauw.
Oud 08-12-2010, 19:54
Verwijderd
22:00 Nieuwsuur; schijnen aandacht te gaan geven aan de cyberoorlog die gaande is.
Oud 08-12-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
22:00 Nieuwsuur; schijnen aandacht te gaan geven aan de cyberoorlog die gaande is.
Net in het journaal ook al.
Oud 08-12-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Bizarrrr
Wat, dat ik die film alsnog eng vind?
Oud 08-12-2010, 19:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Arm, arm schaapje.

Kggr.
Ja hè

I know, maar ik doe extra mijn best zondag om het af te krijgen, speciaal voor jou
Oud 08-12-2010, 19:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga morgen met de nachtboot heen, dus vrijdagochtend in Londen. Maandagavond met de nachtboot terug. Dus in totaal vier hele dagen (nou ja, voor mij zijn dat niet echt hele dagen ivm 'middagdutjes' ). Ik ga met m'n moeder trouwens. We gaan vanalles doen, in ieder geval naar Tate Modern, sight-seeing, heel veel winkelen en rest weet ik nog niet.

Oud 08-12-2010, 20:01
Verwijderd

Er is genoeg te zien daar, moet zelf ook weer eens een keer die kant op. Ben je er trouwens al eens eerder geweest?
Oud 08-12-2010, 20:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
CR, mag ik mee? Dan ben ik wel je tourguide.
Oud 08-12-2010, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee, nog nooit geweest! Dus heeeel benieuwd nog gouden tips?
Oud 08-12-2010, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR, mag ik mee? Dan ben ik wel je tourguide.
Tuuuuuurlijk!
Oud 08-12-2010, 20:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet het nog wel even aan m'n moeder vragen hoor
Oud 08-12-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, nog nooit geweest! Dus heeeel benieuwd nog gouden tips?
Ik ben er een paar jaar terug één dag geweest, dat maakt het wat lastig om specifiek dingen aan te wijzen omdat we alleen heel vluchtig langs wat dingen zijn gegaan. In elk geval is het wel grappig om even bij Harrods binnen te kijken; horloges met een prijs van (ik meen) zes ton in ponden enzo.
Oud 08-12-2010, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, ja één dag is niet genoeg om alles te zien . En we gaan vast naar Harrods ja .
Verwijderd
Zelf wil ik o.a. nog een keer langs wat musea daar (o.a. British Museum), maar daar was toen gewoon geen tijd voor. Westminster Abbey wilden we toen ook nog bekijken, maar helaas was die dicht toen we er aankwamen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Harrods is idd erg leuk om eens te kijken.
Verder raad ik beide Tate musea aan, The Globe (shakespeare theater), British Library (manuscripten van shakespeare, Austen, Wilde...), Hamleys (ubergrote speelgoedwinkel) en heel Carnaby Street (Hip winkelen) en Camden (alternatief winkelen).
Oh ja, en een show in de West End moet je ook eens meegemaakt hebben, en tickets kosten op de dag zelf een stuk minder...

Ben er inmiddels 6 of 7 keer geweest ofzo (2 maanden geleden voor het laatst) en heb elke keer weer nieuwe dingen gezien.
Oud 08-12-2010, 20:15
Verwijderd
Pizza klaar, kan niet opstaan.
Oud 08-12-2010, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Harrods is idd erg leuk om eens te kijken.
Verder raad ik beide Tate musea aan, The Globe (shakespeare theater), British Library (manuscripten van shakespeare, Austen, Wilde...), Hamleys (ubergrote speelgoedwinkel) en heel Carnaby Street (Hip winkelen) en Camden (alternatief winkelen).
Oh ja, en een show in de West End moet je ook eens meegemaakt hebben, en tickets kosten op de dag zelf een stuk minder...

Ben er inmiddels 6 of 7 keer geweest ofzo (2 maanden geleden voor het laatst) en heb elke keer weer nieuwe dingen gezien.
Thanks voor de tips! Hopelijk heb ik overal tijd voor

En we gaan zeker naar West End, hebben het gehad over Chicago. Wist inderdaad al van de goedkope kaartjes die je op de dag zelf koopt .
Oud 08-12-2010, 20:18
Verwijderd
Oh ik geloof dat Visa binnnen nu en 'n uur gehit gaat worden (en dus Mastercard weer available wordt) door die stompzinnige eikels die er niet aan willen dat het véél effectiever is Mastercard een dag of twee plat te houden
Oud 08-12-2010, 20:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Thanks voor de tips! Hopelijk heb ik overal tijd voor

En we gaan zeker naar West End, hebben het gehad over Chicago. Wist inderdaad al van de goedkope kaartjes die je op de dag zelf koopt .
Bij TKTS op Leicester Square.

Oh ja, en een wandeling langs de thames makes is ook zéér de moeite waard. Dan kom je langs de houses of parliament/Big Ben en de London Eye en allerlei hippe restaurantjes en de Tate Modern en Tower Bridge... <3
Oud 08-12-2010, 20:21
Verwijderd
Harrods is zo leuk om dingen te kaufen <3
Oud 08-12-2010, 20:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij TKTS op Leicester Square.

Oh ja, en een wandeling langs de thames makes is ook zéér de moeite waard. Dan kom je langs de houses of parliament/Big Ben en de London Eye en allerlei hippe restaurantjes en de Tate Modern en Tower Bridge... <3
Oeh jaaaa. Ik hoorde dat het ook wel heel leuk is om 's avonds met een boot de Thames op te gaan (enorm toeristisch, maar ach).
Oud 08-12-2010, 20:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
OMG ik kijk The Bachelor (tja) en oke die man is wel erg leuk, maar waarom doe je het jezelf als vrouw aan om aan zo'n show mee te doen?
Oud 08-12-2010, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Wat, dat ik die film alsnog eng vind?
Ook.

Citaat:
I know, maar ik doe extra mijn best zondag om het af te krijgen, speciaal voor jou
*grin* Ja, ja.
Oud 08-12-2010, 20:23
Verwijderd
ik ga zaterdag met mijn pa spullen naar de expo brengen en dan gelijk kerstcadeautjes kopen enzo in rotterdam.
Spoiler
Oud 08-12-2010, 20:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
OMG ik kijk The Bachelor (tja) en oke die man is wel erg leuk, maar waarom doe je het jezelf als vrouw aan om aan zo'n show mee te doen?
Mijn moeder en ik kijken het ook en zitten dat ons ook af te vragen.
Mama: je verlaagt je tot een hoer. Lager nog, want je krijgt niet eens betaald.
Oud 08-12-2010, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn moeder en ik kijken het ook en zitten dat ons ook af te vragen.
Mama: je verlaagt je tot een hoer. Lager nog, want je krijgt niet eens betaald.
Ja zeg, waarom zou je vechten met 15 anderen (?) om een man die je niet kent, waar je alleen van weet dat hij een goede baan heeft en een mooi wasbord.
Oud 08-12-2010, 20:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omdat hij een goede baan heeft en je dan van hem kan profiteren.
Oud 08-12-2010, 20:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zou ik ook doen ja!
Oud 08-12-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Moz naamzoek, ik weet niet of je je verveelt, maar ik heb nog wel een leuke tip voor je. Kijk Bonje met de Buren, de aflevering van 21 oktober, RTLgemist.
Echt ongeloofelijk.
Oh man wat een eng wief bedankt voor de tip, ik kende dit programma nog niet
Oud 08-12-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Oh man wat een eng wief bedankt voor de tip, ik kende dit programma nog niet

Ze zijn allemaal best leuk, maar deze spande toch wel de kroon.

Je moet ook een keer aflevering 4 kijken van het voorjaar-seizoen. (gaat over seksgeluid-overlast huhu ;x)
Oud 08-12-2010, 20:42
Verwijderd
Lekker mensen aanvallen met een bezem en blaadjes door de brievenbus proppen

mkay, ga ik die hierna kijken
Oud 08-12-2010, 20:43
Verwijderd
Kàk wat is Alyson Hannigan toch vreselijk hot in American Pie 2.
Oud 08-12-2010, 20:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
American Pie
Oud 08-12-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
One time, at bandcamp

Oud 08-12-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
American Pie
Ja die film an sich is te kut voor woorden maar zij is to. die. for.

Citaat:
One time, at bandcamp

Oud 08-12-2010, 20:46
Verwijderd
Citaat:
American Pie
Ik heb deel 3 nog in de bios gezien met een groep vrinden.

Maarja, 14.
Oud 08-12-2010, 20:47
Verwijderd
Dag mensen, ik heb voor het eerst avonddienst en dat gaat best goed
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb deel 1 zelfs nooit helemaal gezien. Vreselijk flauw, kan ik niet zo goed tegen.
Verwijderd
In de categorie 'melige comedy die zich richt op tieners' vind ik American Pie een van de beste
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zij is heet ja
Oud 08-12-2010, 20:49
Verwijderd
Volgens mij heb ik nog nooit een American Pie-film gezien, en ik heb ook geen behoefte om daar verandering in te brengen.
Oud 08-12-2010, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik nog nooit een American Pie-film gezien, en ik heb ook geen behoefte om daar verandering in te brengen.
Seriously, die chick maakt het waard. Ik wil er zo één.
Oud 08-12-2010, 20:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Seriously, die chick maakt het waard. Ik wil er zo één.
Zij is die roodharige?
Oud 08-12-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Zij is die roodharige?
Uhhuh!

Oud 08-12-2010, 20:52
Verwijderd
Gvd, de aflevering doet het niet meer, nu kan ik niet zien hoe het afloopt met de seksende buurtjes
Oud 08-12-2010, 20:53
Verwijderd
hotlinkbeveiliging!
Oud 08-12-2010, 20:54
Verwijderd
Dang, dan willen die mensen één boompje houden en dan gooien ze de kont weer tegen de krib ;x Gristus, er kan zelfs geen normale excuses af wat een terroristen zeg, gatverdamme.
Oud 08-12-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Dang, dan willen die mensen één boompje houden en dan gooien ze de kont weer tegen de krib ;x Gristus, er kan zelfs geen normale excuses af wat een terroristen zeg, gatverdamme.
Ja echt heel erg.

Het grappige was, de dochter van dat enge wuuf zat op Fok, net als een buurtbewoner, dus de discussie ging daar nog even door. Het is (uiteraard) wel wat genuanceerder allemaal dan dat ze op tv lieten zien, maar toch.
Oud 08-12-2010, 21:07
Elmp
Elmp is offline
Beeldende vorming valt morgen uit >=(. Dat was het enige leuke vak van morgen.

Regels voor berichten