Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 21:47
Verwijderd
Ik heb dus hetzelfde als jij, Medeia!
Advertentie
Oud 13-12-2010, 21:48
Verwijderd
Oh jeetje Moz, ik lees nu pas dat je in het ziekenhuis ligt! Wat spannend allemaal! Veel sterkte
Oud 13-12-2010, 21:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, ik snap die wondermensen ook niet zo. Die hebben geen tijd nodig om indrukken te verwerken, denk ik. Of ze doen gewoon alles heel halfslachtig. Ik ken één iemand die echt altijd duizend dingen tegelijk doet, en dat vind ik erg knap, maar dat gaat dus wel ten koste van spelling/grammatica in haar mailtjes (want die worden heel snel opgesteld en niet herlezen), duidelijkheid naar anderen over wat ze doet, afwegingen over of een bepaalde keuze wel de beste is, etc. Dus dan doe je misschien wel heel veel, maar het gebeurt wel allemaal op een beetje 'n afgeraffelde of 'makkelijke' manier. Duidelijk geen last van perfectionisme Maar goed, zo kom je ook wel ver in 't leven natuurlijk, als je met oeverloze energie alles tegelijkertijd kunt doen.
Mn baas is er zo eentje. Maar goed, die werkt nu ook 70 a 80 uur per week zodat ie rond zn 45ste genoeg poet heeft om een huis te kopen in Italië en het daar 'rustig aan te doen'
Oud 13-12-2010, 21:50
Verwijderd
En nu hoef je ook niet meer in spanning te zitten de laatste paar weken, Moz. Dat lijkt me nog wel het vervelendste aan zwanger zijn, die laatste periode waarin de baby in principe 'af' is maar nog gerust een paar weken in je buik kan blijven chillen. Zit je daar drie weken lang van 'HNNNGGGG HET KAN IEDER MOMENT, IEDER MOMENT' terwijl je als een walrus met bekkeninstabiliteit rondstrompelt en je baby ondertussen keihard de trollface.jpg doet.
Oud 13-12-2010, 21:50
Verwijderd
Moz, succes! Zou vandaag nog lukken? Dat zou helemaal gaaf zijn!
Oud 13-12-2010, 21:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
En nu hoef je ook niet meer in spanning te zitten de laatste paar weken, Moz. Dat lijkt me nog wel het vervelendste aan zwanger zijn, die laatste periode waarin de baby in principe 'af' is maar nog gerust een paar weken in je buik kan blijven chillen. Zit je daar drie weken lang van 'HNNNGGGG HET KAN IEDER MOMENT, IEDER MOMENT' terwijl je als een walrus met bekkeninstabiliteit rondstrompelt en je baby ondertussen keihard de trollface.jpg doet.
nice.
Oud 13-12-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
checkin in.
Citaat:
Ik ben blij dat je weer veilig terug bent Carn
Waarvan?

Citaat:
Ja, ik snap die wondermensen ook niet zo. Die hebben geen tijd nodig om indrukken te verwerken, denk ik. Of ze doen gewoon alles heel halfslachtig. Ik ken één iemand die echt altijd duizend dingen tegelijk doet, en dat vind ik erg knap, maar dat gaat dus wel ten koste van spelling/grammatica in haar mailtjes (want die worden heel snel opgesteld en niet herlezen), duidelijkheid naar anderen over wat ze doet, afwegingen over of een bepaalde keuze wel de beste is, etc. Dus dan doe je misschien wel heel veel, maar het gebeurt wel allemaal op een beetje 'n afgeraffelde of 'makkelijke' manier. Duidelijk geen last van perfectionisme Maar goed, zo kom je ook wel ver in 't leven natuurlijk, als je met oeverloze energie alles tegelijkertijd kunt doen.
Nou ik ken er dus zelfs een die dan ook nog nette mails schrijvt etc! Maar er zal heus iets zijn waar ze dan weer waardeloos in is, ik geloof dat haar vriendje nogal klaagt over gebrek aan tijd en aandacht, bijvoorbeeld.
Ik zou het echt fantastisch vinden als ik voor alles gewoon precies genoeg tijd kreeg, dan zou ik in staat zijn echt goede dingen te doen/maken/schrijven. Like, mijn scriptie, als ik maar alle tijd kreeg en niet zou hoeven werken om 't collegeld te betalen dat nodig is om ''begeleiding'' te krijgen, zou ie véél beter worden.
Oud 13-12-2010, 21:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarvan?
7 km hardlaufen in iets minder dan 40 minuten via het obscure Oud-Zuilen!
Oud 13-12-2010, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Mn baas is er zo eentje. Maar goed, die werkt nu ook 70 a 80 uur per week zodat ie rond zn 45ste genoeg poet heeft om een huis te kopen in Italië en het daar 'rustig aan te doen'
Ja, ha, 70 a 80 uur per week werken, dat lijkt me op zich ook wel leuk. Ik wil óf heel veel óf heel weinig werken, ertussen in is zo.. vlees noch vis, zeg maar. Ik heb liever zeeën van vrije tijd of juist helemaal geen.

Wat voor werk doet 'ie eigenlijk, dat hij er zoveel uren mee kan vullen? Want ik neem aan dat dit niet bij de AH is.
Verwijderd
Citaat:
emg trollfacebaby <3

ja dat is waar, ik zag hem er wel voor aan om dan precies met kerst of oud&nieuw geboren te worden. met z'n trollface.
maar het wordt dus deze week nog. hopelijk weet ik morgen meer, ik word om half zeven () gewekt en dan gaan ze dingen doen. Zoals ze op Onzin zouden zeggen: duisentspannent
Verwijderd
Citaat:
7 km hardlaufen in iets minder dan 40 minuten via het obscure Oud-Zuilen!
Ik moet nog steeds ''weer eens beginnen.''
Oud 13-12-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Moz, succes! Zou vandaag nog lukken? Dat zou helemaal gaaf zijn!
Dan is het kindje maar zo kort jarig, beter net morgen!
Oud 13-12-2010, 21:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, ha, 70 a 80 uur per week werken, dat lijkt me op zich ook wel leuk. Ik wil óf heel veel óf heel weinig werken, ertussen in is zo.. vlees noch vis, zeg maar. Ik heb liever zeeën van vrije tijd of juist helemaal geen.

Wat voor werk doet 'ie eigenlijk, dat hij er zoveel uren mee kan vullen? Want ik neem aan dat dit niet bij de AH is.
Nee; hij is een van de oprichters/partners van het bedrijf waar ik nu werk; ik denk dat als iets je 'eigen bedrijf' is dat je dan sowieso veel/extra gaat werken als je je werk leuk vindt en zowaar ambitie hebt.
Oud 13-12-2010, 21:55
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oud 13-12-2010, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu maar een 10-uren contract en ik merk dat dat echt te weinig is om rond te komen. Maar ja, met meer werken heb ik dan weer geen tijd voor de studie. Dat was de afgelopen tijd een beetje het probleem, ik heb me voornamelijk op m'n werk gericht (vooral ook omdat er veel zieken en newbies waren en ze me dus nodig hadden), waardoor m'n studie nu gigantisch in de spreekwoordelijke soep is gelopen.
Ik weet echt niet hoe ik 3 romans in de week moet lezen als ik ook nog es werk tot 10 uur 's avonds en ik allemaal kudt opdrachten moet maken. MEEEEH! Ik wil rijke ouders.
Aanvullende beurs aanvragen?
Oud 13-12-2010, 21:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet nog steeds ''weer een beginnen.''
ik vind dit weer eigenlijk wel prima; het viel me reuze mee. Muts op, muziekje aan en gaan
Oud 13-12-2010, 21:56
Uice
Uice is offline
Ik hoorde laatst voor het eerst iemand gewoon in het echt in serieuze context 'duisent' zeggen. Hij sprak het uit als duizend. Hij zei 'er is duizendveel gebeurd het laatste jaar, mijn vader is ziek geworden.'
Oud 13-12-2010, 21:57
Tink*
Tink* is offline
Woo Moz, spannend! Heel veel succes daar, ik ben benieuwd. Gelukkig dat je kindje dan niet met al die feestdagen wordt geboren, dat is alleen maar lastig. Ik hoop op de 17e want dat is een mooie datum!
Oud 13-12-2010, 21:57
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik hoorde laatst voor het eerst iemand gewoon in het echt in serieuze context 'duisent' zeggen. Hij sprak het uit als duizend. Hij zei 'er is duizendveel gebeurd het laatste jaar, mijn vader is ziek geworden.'
Ik zeg altijd honderduizend(veel) .
Oud 13-12-2010, 21:58
Verwijderd
Op de middelbare hadden wij het ook al over miljoenveel (en aanverwanten)
Oud 13-12-2010, 21:58
Carn
Carn is offline
tig-veel.
Oud 13-12-2010, 21:59
Verwijderd
Citaat:
ik vind dit weer eigenlijk wel prima; het viel me reuze mee. Muts op, muziekje aan en gaan
Ja ach, ik zou het heerlijk vinden als ik het weer heb opgebouwd en het een gewoonte is, maar tot die tijd is het liever jij dan ik.
Oud 13-12-2010, 22:00
Verwijderd
Wij zeiden gewoon altijd ontelbaar.
En ik zei altijd dat ik tot ontelbaar kon tellen als ik iemand wilde overtroeven met tot hoe ver ik kon tellen
Oud 13-12-2010, 22:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja ach, ik zou het heerlijk vinden als ik het weer heb opgebouwd en het een gewoonte is, maar tot die tijd is het liever jij dan ik.
nou ja, met dit weer is het wel -iets- minder aantrekkelijk. Maar goed, kon vandaag niet naar de reguliere tkd-training en moest van mezelf toch wel ff 'iets' doen; dus ehm, dat heb ik bij deze gedaan.
Oud 13-12-2010, 22:02
Verwijderd
hmmm artsen die na jarenlang 70-80 uur per week werken ineens met pensioen gaan krijgen daar altijd binnen een jaar spijt van
Oud 13-12-2010, 22:02
Verwijderd
Ik ben gewoon zo'n miep die dan naar de sportschool gaat maar die de loopband dan weer te saai vindt
Oud 13-12-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Why isnt there any gambling in Africa?

Spoiler
Oud 13-12-2010, 22:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
hmmm artsen die na jarenlang 70-80 uur per week werken ineens met pensioen gaan krijgen daar altijd binnen een jaar spijt van
ja, dan kan je beter 30 of 40 uur werken en daadwerkelijk leuke hobbies zoeken!
Verwijderd
Citaat:
Why isnt there any gambling in Africa?

Spoiler
muha
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben gewoon zo'n miep die dan naar de sportschool gaat maar die de loopband dan weer te saai vindt
brrr, sportschool; daar krijg je me echt niet naar toe
Oud 13-12-2010, 22:06
Verwijderd
Ik ben dan wel stoer (kuch) met m'n Cube en alles, maar als ik te veel meeleef met de personages trek ik spannende series ineens helemaal niet. Ik stop Dexter steeds even, forum wat, en kijk dan weer verder, onderwijl mimimi-end.
Oud 13-12-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ga dan ook op salsa!
Oud 13-12-2010, 22:07
Verwijderd
Oh jeetje, ik heb per ongeluk de muziek op mijn laptop niet op pauze gezet. Nu lijkt het alsof ik twee dingen door elkaar heb geluisterd.
Verwijderd
Citaat:
brrr, sportschool; daar krijg je me echt niet naar toe
Ik vind het best fijn. Het is een heel relaxte sportschool, niet al te druk enzo. Natuurlijk lopen er wel een paar van die strebertjes rond (mannen die zich kapot trainen om spieren te kweken en dikke vrouwen die zich helemaal suf rennen om af te kunnen vallen) maar het is echt minder erg dan ik gewend was. En ik ga altijd met een vriendin dus dat is best gezellig.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben dan wel stoer (kuch) met m'n Cube en alles, maar als ik te veel meeleef met de personages trek ik spannende series ineens helemaal niet. Ik stop Dexter steeds even, forum wat, en kijk dan weer verder, onderwijl mimimi-end.
Die ga ik zo kijken! Ik vond dit seizoen nog niet echt zo super om eerlijk te zijn
Oud 13-12-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ga dan ook op salsa!
Ja, mja, ja, dat is ook nog steeds de leukste optie eigenlijk
Maar ik denk dat ik dat opschuif naar volgend seizoen en gewoon heupwiegend door mijn kamer ga tot die tijd!
Oud 13-12-2010, 22:09
Verwijderd
Heb ik trouwens al gezegd dat Naked....

...

niet alleen mijn lievelingsfilm is, maar ook die van Theo Maassen? Hm?
Oud 13-12-2010, 22:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het best fijn. Het is een heel relaxte sportschool, niet al te druk enzo. Natuurlijk lopen er wel een paar van die strebertjes rond (mannen die zich kapot trainen om spieren te kweken en dikke vrouwen die zich helemaal suf rennen om af te kunnen vallen) maar het is echt minder erg dan ik gewend was. En ik ga altijd met een vriendin dus dat is best gezellig.
Hmm mjah. Ik heb er ook geen principiële problemen mee ofzo want sporten is gezond blablabla; maar ik vind het vaak aan de prijzige kant (tenzij je meteen vaak gaat) en ik doe persoonlijk liever iets wat meer praktijk-georiënteerd; zover dat kan. Ik vind het leuker om te sparren en allerlei dingen te leren bij Taekwondo dan lukraak wat gewichten tillen, om het maar zo te zeggen. En hardlopen is fijn want niemand die dan even aan je kop zeurt; ik kan weer even wat muziek luisteren en als het aardig weer is is het ook altijd wel een uitdaging om de omgeving een beetje te verkennen

Laatst gewijzigd op 13-12-2010 om 22:16.
Verwijderd
In dat geval vind ik 'm wel erg goed.
Verwijderd
Citaat:
Die ga ik zo kijken! Ik vond dit seizoen nog niet echt zo super om eerlijk te zijn
Ik ook niet, zoals met de meeste series gaat de kwaliteit gaandeweg achteruit. Maar spannend blijft het.
Oud 13-12-2010, 22:11
Verwijderd
Het wordt beter.
Verwijderd
Citaat:
Ja, mja, ja, dat is ook nog steeds de leukste optie eigenlijk
Maar ik denk dat ik dat opschuif naar volgend seizoen en gewoon heupwiegend door mijn kamer ga tot die tijd!
Waarom zou je?
Verwijderd
druk topic
Oud 13-12-2010, 22:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heb ik trouwens al gezegd dat Naked....

...

niet alleen mijn lievelingsfilm is, maar ook die van Theo Maassen? Hm?
Bron?
Oud 13-12-2010, 22:12
Verwijderd
ik sprak mijn naam weer niet goed uit
persoon: "ah een nieuw gezicht! dag, <naam>"
ik: "hoi, Sarah"
zij: "Hoe?"
ik: "Sarah"
zij "Zjaga"
ik: "neee...." *laat pasje zien*
Oud 13-12-2010, 22:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ook niet, zoals met de meeste series gaat de kwaliteit gaandeweg achteruit. Maar spannend blijft het.
Hmm. Ik vond S3 en S4 het sterkste tot nu toe!
Oud 13-12-2010, 22:14
Verwijderd
Citaat:
zij "Zjaga"
Was diegene niet gewoon een beetje doof?
Oud 13-12-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
zij "Zjaga"
Ik had het dan óf geschreeuwd of het beschreven ofzo want een pasje laten zien komt wel heel humble over
Oud 13-12-2010, 22:16
Verwijderd
Ik kijk nu Boardwalk Empire en tot nu toe kan ik zeggen dat ik Michael Pitt eindelijk een keer de moeite van het kijken waard vind.
Oud 13-12-2010, 22:17
Verwijderd
De FBI-agent is gaaf. Die Van Alden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten