Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Mooi! Die blouse is niet van de WE hè? Ik moet me eens gaan oriënteren op 'nette kleding winkels,' maar buiten de WE ken ik niet echt iets in mijn prijs- en vooral leeftijdsklasse.
Nee, die is van Superstar. Wat op zich niet echt een typische nette-kledingwinkel is ik zou het buiten de WE ook niet weten.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Is het niet een soort getailleerd naadjeding ipv een coupenaad dan? Ofzo?
nee, want het maakte geen versmalling, het maakte juist ruimte in de bloes
Verwijderd
Ik geloof dat 70 procent van wat in mijn kledingkast ligt van de WE komt, misschien nog wel meer
Oud 15-03-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
nee, want het maakte geen versmalling, het maakte juist ruimte in de bloes
Dat is wel bizar, even kijken of mijn we bloezen dat ook hebben. (Zo ja dan ik heb hangtieten )
Oud 15-03-2011, 18:18
Verwijderd
Hm ze zitten inderdaad best laag. Maar volgens mij komt de bloes wat 'omhoog' door borsten, en dan zit ie wel weer goed. Dus ik denk dat de WE zich richt op dames met een flinke bos hout voor de deur /hangtietenverhaal goedpraat.
Oud 15-03-2011, 18:20
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Nee, die is van Superstar. Wat op zich niet echt een typische nette-kledingwinkel is ik zou het buiten de WE ook niet weten.
Oh maar dat is inderdaad wel een goede voor wat mooiere en betere blouses dan die van de H&M. Ik weet echt niet zo goed waar ik heen moet, want zelfs al zou ik naar duurdere winkels gaan blijft het probleem dat die mijn maat zelden hebben. Al kan het ook dat ik me blind staar en dat ik in de stad zó tegen allerlei netheid aanloop, natuurlijk.
Citaat:
Hm ze zitten inderdaad best laag. Maar volgens mij komt de bloes wat 'omhoog' door borsten, en dan zit ie wel weer goed. Dus ik denk dat de WE zich richt op dames met een flinke bos hout voor de deur /hangtietenverhaal goedpraat.
Oh als de dat allemaal hebben valt de WE qua blousen voor mij dus ook alweer af.
Oud 15-03-2011, 18:22
Verwijderd
Ik kan Lot wel even vragen waar ze al haar fancy nette werkkleren vandaan heeft Melite, die heeft ook maat 34.

Voel je je alweer beter trouwens?
Verwijderd
kan ik de champions league streamen?
Carn
Carn is offline
Citaat:
kan ik de champions league streamen?
ja natuurlijk, maar bayern / inter is ook gewoon op tv.
Oud 15-03-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
mjah maar dan vind ik dat ze de verhoudingen wat in acht moeten nemen en dat niet moeten doen bij een bloes in maat 34 ik had echt cup e moeten hebben om er normaal in te zitten denk ik

Het eten is er, ik ga eten
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik kan Lot wel even vragen waar ze al haar fancy nette werkkleren vandaan heeft Melite, die heeft ook maat 34.

Voel je je alweer beter trouwens?
Oh dat is slim, dankje!
Ik vind mijn naam trouwens stom, maar je kunt niet meteen nickchangen toch?

Mja, vandaag wel wat beter, beter geslapen vooral. Ik heb zelfs een paar uurtjes in de JB gezeten (waar ik nu wel helemaal kapót van ben) en lekker in de zon gefietst.
Verwijderd
Citaat:
mjah maar dan vind ik dat ze de verhoudingen wat in acht moeten nemen en dat niet moeten doen bij een bloes in maat 34 ik had echt cup e moeten hebben om er normaal in te zitten denk ik

Het eten is er, ik ga eten
Dan houden ze het ideaalbeeld van mannen aan

Eet ze!
Oud 15-03-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is slim, dankje!
Ik vind mijn naam trouwens stom, maar je kunt niet meteen nickchangen toch?

Mja, vandaag wel wat beter, beter geslapen vooral. Ik heb zelfs een paar uurtjes in de JB gezeten (waar ik nu wel helemaal kapót van ben) en lekker in de zon gefietst.
Nee na 6 maanden pas. Ik vind 'm wel leuk

En jeej Voor je het weet ben je er weer bovenop Ik kan met geen mogelijkheid de vrijdag van het Parijsweekend vrij krijgen trouwens
Oud 15-03-2011, 18:28
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Nee na 6 maanden pas. Ik vind 'm wel leuk

En jeej Voor je het weet ben je er weer bovenop Ik kan met geen mogelijkheid de vrijdag van het Parijsweekend vrij krijgen trouwens
Hmm, ik mis Medeia. Misschien maak ik gewoon nóg een account aan met Medeia. of zo.

Voor ik het weet ook echt, haha, alsof het zo razendsnel ging. Nouja, het ziet er in elk geval naar uit dat ik donderdag de treinreis wel overleef. En M weet al dat ik niet de fitste ben, dus ze heeft geen stapavonden e.d. op donderdag en vrijdag gepland.
En nu hoop ik vooral dat ik morgen fit genoeg ben om 's avonds te gaan dansen, ik mis het. (en ik schuif stukje bij beetje op in de verslavings-grafiek )

Bhuh, that sucks. En je dan ziek melden is natuurlijk hoogst verdacht hè.

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 18:34.
Oud 15-03-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
ja natuurlijk, maar bayern / inter is ook gewoon op tv.
heb geen tv
Oud 15-03-2011, 18:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
mmm, elite
Oud 15-03-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik mis Medeia. Misschien maak ik gewoon nóg een account aan mijn Medeia. of zo.

Voor ik het weet ook echt, haha, alsof het zo razendsnel ging. Nouja, het ziet er in elk geval naar uit dat ik donderdag de treinreis wel overleef. En M weet al dat ik niet de fitste ben, dus ze heeft geen stapavonden e.d. op donderdag en vrijdag gepland.
En nu hoop ik vooral dat ik morgen fit genoeg ben om 's avonds te gaan dansen, ik mis het. (en ik schuif stukje bij beetje op in de verslavings-grafiek )

Oh hai naammatch!
Oud 15-03-2011, 18:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 15-03-2011, 18:45
Verwijderd
Oud 15-03-2011, 18:47
Carn
Carn is offline

doen we best goed
Oud 15-03-2011, 18:50
Verwijderd
Oud 15-03-2011, 18:50
Verwijderd
Wat is alleen eten toch ontzettend suf en saai.
Oud 15-03-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is alleen eten toch ontzettend suf en saai.
Maar je gaat er wel pragmatisch door koken
Oud 15-03-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik mis Medeia. Misschien maak ik gewoon nóg een account aan met Medeia. of zo.

Ik hoop het ook voor je. En huhu, let me know wanneer je het dieptepunt bereikt

Ja, dat sowieso, en iedereen kan ook met goede redenen niet ruilen, dus als ik ziek ben kan ook echt niemand anders.

Maar goed, maar eens kijken of ik evt. zaterdag met de trein die kant op kan voor niet al te veel geld en anders is het gewoon hele vette pech.
Oud 15-03-2011, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Maar je gaat er wel pragmatisch door koken
Mwa, vooral lui en minder lekker dan ik kan
Oud 15-03-2011, 18:56
Verwijderd
Als je vroeg boekt kost het je met een beetje geluk zo'n 35 euro. Met de gewone trein naar Lille Flandres en dan per TGV verder naar Paris Nord zou ook een optie kunnen zijn.
Oud 15-03-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Als je vroeg boekt kost het je met een beetje geluk zo'n 35 euro. Met de gewone trein naar Lille en dan per TGV verder naar Paris Nord zou ook een optie kunnen zijn.
Het is voor 2 april Maar goed, moet sowieso overleggen met de rest.
Oud 15-03-2011, 18:58
Verwijderd
Dit filmpje kregen wij vandaag te zien

http://www.youtube.com/watch?v=ibntK...eature=related

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 19:05. Reden: Een FB die niet eens een filmpje kan embedden. :facepalm:
Oud 15-03-2011, 19:02
Carn
Carn is offline

Oud 15-03-2011, 19:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

doen we best goed
Nederland scoort altijd als een malle met zulk soort dingen. Eigenlijk is het helemaal bizar als je vergelijkt hoe weinig inwoners NL heeft in vergelijking met Amerika. Amerika mag wel wat beter z'n best doen.
Oud 15-03-2011, 19:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nederland scoort altijd als een malle met zulk soort dingen. Eigenlijk is het helemaal bizar als je vergelijkt hoe weinig inwoners NL heeft in vergelijking met Amerika. Amerika mag wel wat beter z'n best doen.
Nou ja, eerder de UK en landen als Duitsland en Frankrijk. Amerika is niet zo rijk ;o
Oud 15-03-2011, 19:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dit soort dingen raken je veel meer dan die afstandelijke 'waterstroom' en 'aardbevinggerommel' filmpjes.
Oud 15-03-2011, 19:10
Verwijderd
Eigenlijk zegt dat grafiekje niet zoveel, je hebt er pas wat aan als het wordt afgezet tegen het aantal inwoners.
Oud 15-03-2011, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eigenlijk zegt dat grafiekje niet zoveel, je hebt er pas wat aan als het wordt afgezet tegen het aantal inwoners.
en donaties gefilterd op bedrijfsleven / burgers
Oud 15-03-2011, 19:13
Carn
Carn is offline
Simon Pegg and Nick Frost's Star Wars
Oud 15-03-2011, 19:23
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik hoop het ook voor je. En huhu, let me know wanneer je het dieptepunt bereikt

Ja, dat sowieso, en iedereen kan ook met goede redenen niet ruilen, dus als ik ziek ben kan ook echt niemand anders.

Maar goed, maar eens kijken of ik evt. zaterdag met de trein die kant op kan voor niet al te veel geld en anders is het gewoon hele vette pech.
Hahaha, dat zul je vanzelf wel aan me merken want dan zeur ik niet meer over een gebrek of tekort aan seks.

Hum, dat is nog wel een optie dan ja, hoop dat het werkt voor je!

Enne, ik heb echt vet lekker gekookt vandaag (voor het eerst in een week) dus als je nou net iets eerder was geweest had je zó mee kunnen eten.
Oud 15-03-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, dat zul je vanzelf wel aan me merken want dan zeur ik niet meer over een gebrek of tekort aan seks.

Hum, dat is nog wel een optie dan ja, hoop dat het werkt voor je!

Enne, ik heb echt vet lekker gekookt vandaag (voor het eerst in een week) dus als je nou net iets eerder was geweest had je zó mee kunnen eten.
Meh verdorie! Ik heb best oke gegeten hoor, maar ik vind het gewoon niet leuk, alleen.

Mja even gekeken, goedkoopste optie is dan 111,60. Hmzz. Maar even zien allemaal.
Oud 15-03-2011, 19:25
Carn
Carn is offline
http://www.songoperated.com/music/de...r-8938-cephei/ Bleed is wel fijn zeg
Oud 15-03-2011, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Meh verdorie! Ik heb best oke gegeten hoor, maar ik vind het gewoon niet leuk, alleen.

Mja even gekeken, goedkoopste optie is dan 111,60. Hmzz. Maar even zien allemaal.
Ik heb ze goedkoper gezien hoor.
Oud 15-03-2011, 19:28
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

Nou maar dat vind ik dus ook! En ik eet te vaak alleen, veel te vaak. In Maastricht woonde ik tenminste nog om de hoek bij L, dat was fijn. Nostalgia.

Zoveel voor een enkeltje? Ook als je niet met de snelle verbinding gaat?
Oud 15-03-2011, 19:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het weerbericht van Japan bij het Journaal

"En we verwachten lekker barbecueweer de komende dagen in Fukushima met veel zon en weinig regen!"
Oud 15-03-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze goedkoper gezien hoor.
Dit was de goedkoopste ochtend als ik niet zaterdagavond aan wil komen. En ik moet niet naar Parijs centraal maar naar een of ander gehucht in de buurt van Disney

Citaat:
Nou maar dat vind ik dus ook! En ik eet te vaak alleen, veel te vaak. In Maastricht woonde ik tenminste nog om de hoek bij L, dat was fijn. Nostalgia.

Zoveel voor een enkeltje? Ook als je niet met de snelle verbinding gaat?
Nou ja, dan is het misschien iets goedkoper, maar dan ben ik er zaterdagavond pas. Dus dan is het nog maar 24 uur daar zijn en dan is het helemaal loos, voor een tientje minder.
Oud 15-03-2011, 19:31
Carn
Carn is offline
@sann: wat mot je daar?
Oud 15-03-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dit was de goedkoopste ochtend als ik niet zaterdagavond aan wil komen. En ik moet niet naar Parijs centraal maar naar een of ander gehucht in de buurt van Disney

Nou ja, dan is het misschien iets goedkoper, maar dan ben ik er zaterdagavond pas. Dus dan is het nog maar 24 uur daar zijn en dan is het helemaal loos, voor een tientje minder.
Parijs heeft geen centraal station.

Naar welk station moet je precies?
Oud 15-03-2011, 19:33
Verwijderd
76,80 is het goedkoopste, maar dan ben ik er om 17.00 uur. Dat vind ik te laat.
Oud 15-03-2011, 19:34
Verwijderd
Oh voor 102,80 ben ik er om 1 uur.
Oud 15-03-2011, 19:35
Verwijderd
Via tgv-europe.com zie ik ook nog eentje voor 83,40 en dan ben je om 14.04 in Marne-la-Vallée (ervanuitgaande dat je daar moet zijn).
Oud 15-03-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
@sann: wat mot je daar?
Bier drinken
Citaat:
Parijs heeft geen centraal station.

Naar welk station moet je precies?
Marne-la-Vallee Chessy
Oud 15-03-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Via tgv-europe.com zie ik ook nog eentje voor 83,40 en dan ben je om 14.04 in Marne la Vallée (ervanuitgaande dat je daar moet zijn).
oh ik kijk via nshispeed.
Oud 15-03-2011, 19:38
Verwijderd
@Commendatore vanaf utrecht dan?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten