Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het eten is er, ik ga eten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind mijn naam trouwens stom, maar je kunt niet meteen nickchangen toch? Mja, vandaag wel wat beter, beter geslapen vooral. Ik heb zelfs een paar uurtjes in de JB gezeten (waar ik nu wel helemaal kapót van ben) en lekker in de zon gefietst. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eet ze! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En jeej ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor ik het weet ook echt, haha, alsof het zo razendsnel ging. ![]() ![]() En nu hoop ik vooral dat ik morgen fit genoeg ben om 's avonds te gaan dansen, ik mis het. (en ik schuif stukje bij beetje op in de verslavings-grafiek ![]() Bhuh, that sucks. En je dan ziek melden is natuurlijk hoogst verdacht hè. Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 18:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat sowieso, en iedereen kan ook met goede redenen niet ruilen, dus als ik ziek ben kan ook echt niemand anders. Maar goed, maar eens kijken of ik evt. zaterdag met de trein die kant op kan voor niet al te veel geld en anders is het gewoon hele vette pech. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hum, dat is nog wel een optie dan ja, hoop dat het werkt voor je! Enne, ik heb echt vet lekker gekookt vandaag (voor het eerst in een week) dus als je nou net iets eerder was geweest had je zó mee kunnen eten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja even gekeken, goedkoopste optie is dan 111,60. Hmzz. Maar even zien allemaal. |
![]() |
|
http://www.songoperated.com/music/de...r-8938-cephei/ Bleed is wel fijn zeg
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zoveel voor een enkeltje? ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|