Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben wel voor ![]() En Minke, als je nog een herkansing wil voor het Literair, het is morgen nog een keer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, van ons hotel willen er 3, er kunnen er maximaal 2 gaan, misschien maar 1, dus het is nog afwachten! Ik heb wel het grote voordeel dat ik geen vakantieplannen heb in juli en ik er dus echt 5 weken naar toe kan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nou ja dan krijg je al vrij snel je eigen machine, waar je na verloop van tijd je eerste HDD in gaat zetten (onder toezicht van paps natuurlijk) en zo gaat 't balletje dan rollen en voor je 't weet ben je met dipswitches, IRQ-settings en AUTOEXEC.BAT/CONFIG.SYS-menutjes in de weer min of meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() toen had ik ook een pratende klok op zijn laptop gezet en hij werd helemaal gek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat kan ik me zelfs rond die leeftijd niet meer herinneren dat dat was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wss wordt het wel meer dan fulltime werken, maar ik kan het geld supergoed gebruiken en dit is ook nog iets wat ik echt graag wil doen, dus het zou echt supergoed uitkomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is het goed gegaan gisteren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ow de kamers zijn mooi!
Ben wezen kijken bij de kamers die vrij komen, als ze me (1 iemand wilt me er graag hebben en van de ander weet ik het niet) zeggen: "kom bij ons wonen!" dan heb ik 2 kamers, 1 kleine kamer waar net een bed in past en een andere ruimere kamer. ![]() Het huis is omringd door huizen met mede aki studenten, klasgenootje woont aan de overkant samen met een vriendin van me. Het huis zelf is zo sfeervol, krakende vloer, latjesmuren, veel kleur en just yeah! Helemaal top! *duim* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doet me denken aan een anecdote van hem (en z'n vader); er was zo'n HBO-knuppeltje komen werken bij het familiebedrijf en die had gezegd, na een uur of twee werken, "Ey, ik ga even pauzeren hoor!" waarop zijn pa fronsde (want het was loeidruk) en zei "Eh?", waarop die HBO'ert weer zei "Ja, na X-uur werken heb ik recht op Y-minuten pauze." Zijn vader: "Weet je wat? Ga jij lekker pauze houden. Weet je wat, neem de rest van de dag maar vrij. En kom ook maar niet meer terug. Dikke doe-hoei!" ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het ging overigens heel goed, niet zo fantastisch als zondag, maar wel echt goed, ik zat er zelf ook heel goed in. Hopelijk gaan de laatste twee ook goed, hoorde zojuist dat een van de spelers met spoed een pacemaker heeft gekregen en dat er nu een andere speler met spoed wordt ingewerkt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet zeker dat je dit weet trouwens, want we hebben het toen nog over die 3000 euro boete en veel werken en alles gehad. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|