Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 15:21
sanni
sanni is offline
Bah heerlijk zo een huis vol huisgenoten die je eigenlijk als de plaatselijke poetsvrouw zien. Wat is dat toch met mensen dat ze me na verloop van tijd allemaal wel handig vinden om hun klusjes te doen. En dan beginnen te janken als iemand ze erop aanspreekt.. Ja sorry ik wil nu eindelijk mijn geld wel eens terug waar ik al een jaar om vraag. En ik vind ook dat jullie wel even dank je wel kunnen zeggen als er zo een berg afwas staat dat er geen pan (VAN MIJ!) meer schoon is, en ik die afwas dan wegwerk. En nee ik vind niet dat jij moet zeiken omdat er karton uit een papierbak steekt en ik vind ook niet dat je moet zeiken omdat er een doos rechtop tegen de schutting aanstaat, als je hem zo graag in de schuur hebben wil kan je hem toch zelf verplaatsen.. Levenloos kind! zoek een hobby ga werken of maak gewoon je school af!

Sorry ik moest heel even mijn woede frustratie en ander zooi kwijt
Oud 23-05-2011, 15:37
Balance
Balance is offline
Ik zou echt zó graag willen dat ik mijn brein af en toe eens uit kan schakelen.
Oud 23-05-2011, 15:42
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
ik onderschrijf dit en moet helaas toegeven dat ik drank en drugs als enige oplossing voor dit probleem acht.
Oud 23-05-2011, 16:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
ik onderschrijf dit en moet helaas toegeven dat ik drank en drugs als enige oplossing voor dit probleem acht.
Ja, dat (alcohol in mijn geval) laat zich daar inderdaad goed voor lenen. Alleen zo jammer dat het niet echt een mogelijkheid is als je later op de dag ook nog een auto wil pakken of zonder koppijn wakker wil worden.

Maar echt, al dat denken staat me echt in de weg. Vandaag weer therapie gehad, dit keer een nieuwe vorm uitgeprobeerd. En al die tijd blijven mijn gedachten in volle toeren tegen werken. Terwijl ik gewoon mee wil werken aan mijn eigen genezing
Oud 23-05-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-05-2011, 18:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah, wat stom dat ik dat vergeten was. Uiteraard dacht ik er pas na sluitingstijd van de winkels aan... Daar gaat m'n planning...
Oud 23-05-2011, 18:19
Edelweiss
Edelweiss is offline
*blegh*

Nog een presentatie leren, voor morgen.
En dan ook nog presenteren

brrr...

Maar positief; Ik maak er wel wat moois van
Oud 23-05-2011, 18:39
Balance
Balance is offline
Citaat:
*blegh*

Nog een presentatie leren, voor morgen.
En dan ook nog presenteren

brrr...

Maar positief; Ik maak er wel wat moois van
Goed zo meisje, gewoon vol er voor gaan
Oud 23-05-2011, 20:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo hee, ben ermee geconfronteerd dat, hoewel ik neig te denken van niet, het gepest worden op de basisschool wel degelijk invloed heeft nog. Ik was bij mijn vriend een beetje afwachtend met kaas uit de koelkast pakken, en toen hij vroeg waarom zei ik als soort grapje dat ik bang was dat iedereen zou gaan lachen en wijzen. Dus toen ik de kaas pakte ging hij opeens wijzen en heel hard lachen. Als grapje-reactie op mijn grapje natuurlijk, maar het maakte opeens heel veel los. Ik heb echt ontzettend gejankt. Dat was schrikken
Oud 23-05-2011, 20:48
Dott
Dott is offline
Citaat:
+1 misschien slaap ik dan weer eens een nacht fatsoenlijk en verander ik weer in mezelf in plaat van het kreng dat me momenteel heeft overgenomen
Oud 23-05-2011, 21:09
Sorry.x
Sorry.x is offline
Ik luister naar 'Miss you'' van Trentemoller. En ja, ik mis hem met heel m'n hart. Alles wat ik kan doen is hem berichtjes sturen, zonder een antwoord terug te krijgen OF aan hem denken, nooit wetend of hij ook ooit aan mij dacht OF kijken naar de twitterberichtjes die hij zo nu en dan tweet, me proberen te interpreteren hoe hij zich voelt ... En uiteraard wachten, wachten op een teken van leven, van vriendschap, van enthousiasme - en hopelijk van zin, zin in het leven, zin om er iets moois van te maken, zin om door te gaan. En dat is alles wat ik wil - dat hij zich zichtbaar beter voelt, en zijn vriendschap ooit weer deelt ... We hebben tijd nodig, jij en ik, ik en jij, en die 3 maanden hebben als 3 jaren gevoeld - maar we moeten door ....

I MISS YOU.
Oud 23-05-2011, 21:37
Verwijderd
Succes, Interglot!

OT: Nog ongeveer een week wachten tot mijn gesprek met I. (na 3 maanden!). Het gaat iets beter dan het ging. Ben heel veel bezig met mijn ex-vriend en onze relatie naar aanleiding van mijn gesprek met K. vorige week. Het is bijna een jaar geleden dat ik het uit heb gemaakt, maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ik er overheen ben, eerder dat ik pas net begin met verwerken. Ik ben ook bezig om een uitleg voor mijn ex-vriend te schrijven (die had me weer eens gemaild of ik terugkwam), want vorig jaar was ik daar absoluut niet toe in staat. Maar, au au au. Ik heb geschreven: I think you love(d), very deeply, your idea of who I could or should be, but that you in fact hate most of who I actually am. Ik kan niets anders concluderen, maar ik ben blijkbaar een masochist want ik blijf zijn oude boze ruzie-mailtjes aan mij doorlezen. Your inflated ego stinks ... I loathe your selfish and self-centered attitude, and don't think that it ever escapes me ... the failure of this relationship would be your fault, and yours alone... Ik weet niet hoe ik dat moet rijmen met alle lieve dingen die hij ook (en vaker) gezegd heeft.

K. zei: "Ik vind het gewoon gewelddadig," toen ik vertelde over die uitspraken. Maar K. vond onze relatie sowieso al heel erg dysfunctioneel, voordat ik hem over onze ruzies had verteld. Ergens vind ik ook dat zulke dingen zeggen niet kan, maar ik ben vooral bang dat ik echt zo'n afschuwelijk persoon ben als S. blijkbaar vindt, dat het echt allemaal mijn schuld was en dat dit in elke volgende relatie weer zal gebeuren. En ik haat het dat ik zo lang gebleven ben, dat ik nu aan mijn therapeuten moet vertellen dat ik, ik die mezelf altijd als feministisch en best slim heb beschouwd, niet alleen heb toegestaan dat S. me in zijn boze momenten heeft uitgemaakt voor attention whore, selfish, fickle, 'you have a rotten core', maar dat ik zelfs elke keer 'sorry sorry sorry' heb gezegd en beterschap heb beloofd. Als een idioot, als een achterlijk stom wicht.
Oud 23-05-2011, 21:58
ilse
ilse is offline
@Friday wow heftig... je zegt dat je voor je gevoel net bent begonnen met de verwerking, ik hoop dat het lukt..

OT: vandaag tentamen gehad. denk wel dat ik het gehaald heb maar niet zoals ik wilde, heb denk ik teveel fouten gemaakt. waarom vindt iedereen het raar als ik een tentamen overdoe dat ik heb gehaald?? ok ik snap hoe het klinkt maar ik heb er zoveel aan gedaan en als ik dan een laag cijfer haal is het toch best logisch om het opnieuw te doen... pff als ik het lees snap ik het ook wel maar.. het voelt niet zo.. ik doe em evengoed over denk ik..

verder.. hij maakt me zo in de war. het vage gedoe van de laatste dagen, 'tentamenstress' noemt hij het. ja, sure. ok misschien betrek ik het weer te veel op mezelf maar.. het voelt niet als de waarheid..

zo nog even alle sheets doorlezen voor het volgende tentamen.. als ik die dan maar iig wel haal, gelukkig wat lagere eisen voor mezelf voor dat tentamen..
Oud 23-05-2011, 23:45
kroot
kroot is offline
ook ik morgen en overmorgen tentamen.... *beetje stresst*
en er moet nog heel veel aan mijn nieuwe huisje gebeuren en ik moet er hier de 14 uit.
*nog meer stress*
maar check:
-net laatste dingen voor tentamen morgen geoefend
-huurtoeslag aangevraagd
-verhuizing bij gemeente doorgegeven
-verhuizing bij zorgverzekering en bank doorgegeven
Oud 24-05-2011, 10:11
MiBe
MiBe is offline
Altijd komt die klote bus te laat, nu rijdt hij plotseling meer dan 5 minuten te vroeg voor mijn neus weg. Syntus bedankt, grafbedrijf.
Oud 24-05-2011, 12:02
ilse
ilse is offline
Citaat:
ook ik morgen en overmorgen tentamen.... *beetje stresst*
en er moet nog heel veel aan mijn nieuwe huisje gebeuren en ik moet er hier de 14 uit.
*nog meer stress*
maar check:
-net laatste dingen voor tentamen morgen geoefend
-huurtoeslag aangevraagd
-verhuizing bij gemeente doorgegeven
-verhuizing bij zorgverzekering en bank doorgegeven
wow, je bent iig op tijd begonnen met de tentamens dan (en met de rest, ik ben 3 weken geleden verhuisd en moet die dingen dus allemaal nog regelen ) Succes!

nou 1e toets dus precies zoals ik dacht, een 7.. naja, op naar de her!

edit: toch niet handig om weer te beginnen aan dit forum in de week voor mn tentamens..
Oud 24-05-2011, 12:16
Nemo
Nemo is offline
Oke, ik word echt niet goed van mezelf. Vorige week dinsdag/woensdag/donderdag met koorts thuisgezeten terwijl ik allemaal belangrijke dingen moest doen (kamer kijken, belangrijk gesprek op school, date, logeerpartij)
en bijna alles moet afzeggen

Nu ging 't in het weekend weer wat beter, maar sinds gisterenochtend heb ik van die hoofdpijn als je niest/bukt/je hoofd beweegt en dan schieten er allemaal steken door m'n hoofd echt zo pijnlijk en vanmorgen ook nog gekotst waardoor ik geen pil in durf te nemen omdat ik bang ben dat ik weer ga kotsen..
Net wel heel lief met mama gebeld <3 en zo maar heel rustig naar de supermarkt voor beschuit en groentesoep (hopen dat ik dat binnen kan houden)

En ik baal gewoon want ik moet belangrijke dingen beslissen en doen en er is een heel leuk vak waar ik hard aan wil werken maar ik zit hier gewoon al bijna een week als een zieke zombie
Oud 24-05-2011, 14:23
Dott
Dott is offline
Pff, ik heb echt zo'n last van mezelf dat ik gek word.
Voel me de hele dag onrustig maar ik kan me nergens toe zetten.
Als ik alleen ben voel ik me eenzaam maar gezelschap kan ik niet verdragen.
Het ene moment heb ik zin om naar het paard te gaan en te gaan rijden, dan denk ik dat ik hem wel even kan longeren en dan heb ik helemaal geen zin meer om te gaan want er konden daar eens anderen zijn die me gaan aanspreken als ik iets fout doe en ooooh dat kan natuurlijk niet.
Word echt gek van mezelf
Oud 24-05-2011, 15:16
Chevy
Chevy is offline
Bohhhhh wat een rotdag.
Oud 24-05-2011, 15:41
Eend
Eend is offline
Thanks voor de goedheid van de vrouw die mijn telefoon heeft gevonden!
Morgen komt ons mam en gaan we een caaf kopen. Jaja, een derde. Maar meer komen er niet, want dan moet ik het hok vaker schoonmaken
Oud 24-05-2011, 17:11
winnie the pooh
winnie the pooh is offline
morgen dat tyfusgesprek en dan verwacht mn moeder ook nog dat ik het daarna vol ga houden 8 lesuren te hebben als mn beste vriendin dan ook ''ziek'' naar huis gaat, hallooo dat gesprek zie ik al 4 weken tegenop, en daarna mezelf nog 6 uur lang gaan verdedigen trek ik niet, dan ga ik mensen echt hard slaan en dan wordt ik geschorst, niet aangenomen op welke vervolgopleiding dan ook en heb ik helemaal geen toekomst meer! maar mn moeder lacht me gewoon uit!

Waar is de oplossing!
Kutwereld!

Laatst gewijzigd op 25-05-2011 om 17:54.
Oud 24-05-2011, 17:29
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Goed zo meisje, gewoon vol er voor gaan
Dankje

Ik had trouwens een 7,2
Maar degene waar ik het mee deed had een 7,5
Omdat ze het beter had gedaan, en ik heel erg met het papiertje stond te frummelen.
Ik ben niet echt jaloers ofzo, maar vind het wel wat lullig, want de docent (m'n mentor) weet dondersgoed dat ik er superveel moeite mee heb om voor de klas te moeten staan.

maarja, 7,2 is ook goed
Oud 24-05-2011, 17:30
winnie the pooh
net wilde ik praten met mn moeder, maar ik draaide zo door dat ik op dat bed begon te springen en nu is de lattebodem kapot,
weg geld weg toekomst
moeder gaat psychiater voor me bellen

EDIT:
Joyce is nu hier,
die is echt laaiend over de hele situatie waar ik in zit,
vind t wel raar dat ze me nu zo, huilend moet zien.
maarja, daar is ze hulpverlener voor,
ben blij dat zij het is want zij kent mn hele verhaal en kent mij ook beter,
ze wil nu zelfs mee naar dat gesprek
en zegt dat er acuut wat moet veranderen in de hele situatie

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 19:13.
Oud 24-05-2011, 18:07
Eend
Eend is offline
Vanavond heerlijk thuis slapen en morgen caviashoppen met mijn moeder
Oud 24-05-2011, 19:53
Sorry.x
Sorry.x is offline
Ik voel me echt heel erg rot. Alles komt in vlagen - al die negatieve dingen. I have to deal with them. Maar erom treuren kan ik niet. Het moet eruit, al dat negatieve. Maar het wil niet ...
Oud 24-05-2011, 20:06
Roosje
Roosje is offline
Heftig Waffie.. houd je taai meisje!
Oud 24-05-2011, 21:08
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Fizzle-fluffy: herkenbaar verhaal, niet de specifieke situatie, maar wel herkenbaar in andere gevallen. Bij mij is het bijna 12 jaar geleden, maar ik zit nog steeds met de gevolgen, al gaat het wel steeds wat beter, maar sommige dingen blijven moeilijk.

@ Nebel: heb je al wat beter met je vriend kunnen praten?

@ Waffie: wat een toestanden allemaal en wat naar dat je er zo gestresst van wordt! Die leraar is echt enorm buiten z'n boekje gegaan door zo tegen jou te gaan schreeuwen. Hij zou jou juist moeten helpen en moeten kijken naar wat je wel kunt ipv wat je niet kunt en zo'n stage is toch ook bedoeld om dingen te leren? De dingen die nu nog niet goed gaan, kun je toch nog gaan ontwikkelen, dat is toch ook het idee achter een stage en opleiding? Ik begrijp dat je er helemaal van streek door bent. }
Als ik het goed begrijp heb je morgen een afspraak met het stagebedrijf met die leraar erbij? Waarom moet je je de rest van de dag gaan zitten verdedigen? Ik zou zeggen, vertel Joyce alles wat je momenteel dwars zit, dan ben jij het kwijt (in ieder geval tijdelijk) en zij is misschien ook in de positie om er iets mee te doen. Heel veel sterkte }

OT: druk druk druk. Ik loop momenteel even fulltime stage tot aan m'n examen (al over 2 weken). Morgenmiddag ben ik vrij omdat ik dan m'n tentamen van donderdag moet leren. Ik heb net ook al één hoofdstuk geleerd, maar ik ben moe en dan wil het niet zo.
Vandaag nog een sollicitatie de deur uitgedaan en werd een kwartier later al gebeld
En ze willen ook dat ik even langskom (is detacheringsbureau), maar dat kan pas na m'n examen omdat het niet naast de deur is en ik m'n tijd wel beter kan gebruiken momenteel. Maar dat begreep ze wel. Dus ik moét echt slagen, anders hoef ik daar ook niet meer heen natuurlijk. (de meeste werkprocessen zullen wel lukken, maar er zijn er 2 waarvan ik echt niet weet wat ik ermee moet en stagebegeleidster begrijpt niet dat ik daar zo mee zit en wil niet meedenken hoe we die gaan invullen, zegt alleen 'het moet ook niet te makkelijk worden'. Terwijl het daar niet om gaat, maar hoe krijg ik haar dat duidelijk ). Dus wel lichtelijke stress hier, want ik werk nog maar 5,5 dag in totaal en dan is mijn examen al.

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 21:16.
Oud 24-05-2011, 21:41
winnie the pooh
@Missy en Roosje, Thanx!

Dat stagegesprek is idd met die leraar erbij, maar Joyce heeft geregeld dat zij meegaat en dat ik daarna geen school meer heb morgen
Joyce is nu pas net n halfuur weg en is dus echt lang gebleven,
heb bijna alles eruit gegooid tegen Joyce, maar t fijne van haar is dat ook wanneer ik niets zeg zij toch wel begrijpt wat ik bedoel,
het enigste wat ik niet heb gezegd was van mn angsten, en verder eigenlijk alles wel zo'n beetje, ja op een paar dingen na dan maar die weet ze al,
Mn moeder had eerst met Joyce gepraat en daardoor kwam ze dus ook op n aantal dingen terug die mn moeder had gezegd, oa. van wat ik had gezegd over dat ik niet meer wilde leven enzo,
vond t best moeilijk om daarover te praten, maar heb wel de waarheid gezegd,
morgen komt Joyce me dus halen voor dat gesprek, en daarna brengt ze me weer thuis en gaan we mss nog fftjes praten,
verder zie ik dr zaterdag weer,
en ze zei dat ik dr zelfs midden in de nacht mocht bellen als het nodig was,
ze heeft zelfs n etentje afgezegd om naar mij te komen en dat waardeer ik echt, al vind ik dat ook wel rot voor haar
hoop trouwens niet dat de ''vriendinnen-achtige momenten'' met haar, om t maar ff zo te noemen, nu ook anders zullen zijn, maarja dat zien we dan wel weer.....
ze heeft in ieder geval school gebeld en gezegd dat t echt niet goed met me ging en dat t niet gek was als ik voorlopig wat vaker thuisbleef, verder weet ik niet hoe het verder moet, maar er gaat nu eindelijk wat gebeuren

kreeg straks wel ff te horen dat de laatste tekenles was geweest en dat nu alleen nog die excursie en n andere keer n bijeenkomst is, was ook wel ff n domper

ga nu maar slapen, voor zover dat lukt........
Oud 24-05-2011, 21:50
Dott
Dott is offline
Citaat:
Vanavond heerlijk thuis slapen en morgen caviashoppen met mijn moeder
Leuk is dat he?

ot: het lukt nog niet echt met onze paardenjacht (bij wijze van natuurlijk) elke keer als we iets leuks denken te hebben dan word t voor onze neus weggekaapt.
Morgen gesprek met maatschappelijk werkster en volgende week hoor ik de uitslag van mn psychologische testen.
Oud 24-05-2011, 22:04
Eend
Eend is offline
Citaat:
Leuk is dat he?

ot: het lukt nog niet echt met onze paardenjacht (bij wijze van natuurlijk) elke keer als we iets leuks denken te hebben dan word t voor onze neus weggekaapt.
Morgen gesprek met maatschappelijk werkster en volgende week hoor ik de uitslag van mn psychologische testen.
Ik heb zelf een half paard Het is een Tinker, die zelfs de Cross heeft gereden
Oud 25-05-2011, 03:25
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik heb zelf een half paard
Oud 25-05-2011, 06:52
winnie the pooh
Vader zou n week weg zijn voor werk,
die komt misschien straks al terug omdat t beter is voor mn moeder,
die zit er ook al n tijdje doorheen,
maar voor mij is dat alles behalve beter, hij begrijpt me gewoon nooit
en ik wil nu ook weer niet zielig gevonden worden door hun, om alles, want daar kan ik echt niet tegen
Oud 25-05-2011, 09:00
Roosje
Roosje is offline
Waffie, wat fijn dat Joyce naar je toe is gekomen! Prettig dat er iemand is die je een beetje bijstaat in dat soort dingen. Ik hoop dat er wat gaat veranderen in de situatie joh..

Ot: Ik ga vandaag beginnen met verhuizen . Verder ben ik opgefokt als hel, maar wie weet wordt dat beter als ik in mijn nieuwe huisje zit.
Oud 25-05-2011, 12:18
winnie the pooh
@Roosje,
dat gaat nu ook gebeuren volgens mij
die meneer van dat stagebedrijf was in ieder geval blij dat Joyce erbij was want die kon wat meer uitleggen enzo, en ik vond t fijn als extra ondersteuning.
Ik ben aangenomen bij dat bedrijf, en de eerste dag gaat Joyce mss fftjes mee om nog te helpen en ook dat bedrijf te helpen met wat wel of niet bij mij past,
Verder heb ik nog ff met Joyce gepraat en die zei dat er echt wat moet veranderen, een andere school zou natuurlijk de beste oplossing zijn, maar dan moet ik klas 3 ook overnieuw doen en dat is ook weer niet slim,

Zodra mn vader thuis is komt Joyce weer ff langs om te praten, en zaterdag zou ze sowieso al komen, dat was al heel ver vantevoren afgesproken,

Wat ze de afgelopen dagen voor me heeft gedaan is echt ongelofelijk, ik weet niet hoe ik er nu anders aan toe was geweest
moet er nu maar niet aan denken dat ik haar kwijtraak, maar als de situatie zo is ken ik haar ook goed genoeg om te weten dat ze me toch wel blijft begeleiden en contacten

wat ik de rest van de dag ga doen weet ik nog niet.....

EDIT: vader komt vannacht thuis,
ga morgen toch maar naar school want thuiszitten levert alleen maar extra huiswerk op, maar wel onder de voorwaarde dat ik meteen naar huis kom als t niet meer gaat,
belde net ff n vriendin op en die zei dat we vandaag met zn 6en of 7enen uit de klas niet op school waren
en dat is al een paar keer gebeurd dat we met zoveel waren..... vermoed dat ik niet de enigste ben die thuiszit zonder griep of koorts

Laatst gewijzigd op 25-05-2011 om 16:09.
Oud 25-05-2011, 12:31
Missy1234567890
Waffie super dat je bent aangenomen bij dat stagebedrijf! En wat fijn dat Joyce zoveel voor je kan doen op dit moment! Ben echt blij voor je! Kun je vanmiddag niet even wat leuks gaan doen, even stoom afblazen?
Oud 25-05-2011, 20:15
Sorry.x
Sorry.x is offline
Citaat:
Ja, kut.
what's up?

OT:
alles is zo ARGHHHH.
nog maar twee weken tot aan de toetsweek,
en er zijn nog steeds leraren die denken dat het vast geen probleem is als ze nog een opdracht meegeven die over 2 weken ingeleverd moet zijn, van 2 of 3 A4tjes - de sukkels.
m'n agenda is nog nooit zo vol geweest (1dag per pagina) ;o.

en m'n gedachten zitten niet echt bij school -
ookal zouden ze daar wel moeten zitten.
blijf aan hem denken - en vraag me af of ik hiervoor geen professionele hulp moet zoeken?
naja - voorlopig heb ik genoeg aan de mensen hier op het forum,
vrienden en de kindertelefoonchat ...
Oud 25-05-2011, 20:56
Verwijderd
@Interglot: Afgewezen bij het hospiteren? Of...?

@Waffie: *hugs* Klinkt maar heftig wat er allemaal bij jou gebeurt nu. Hoop dat het snel beter wordt voor je.

OT: I am sad. Woensdag therapie-dag, dan slaap ik altijd slecht en het hakt er toch elke keer wel weer in, ook al lach ik me er doorheen. K. en ik hebben verder gepraat over mijn ex en onze relatie, ik vind het heel moeilijk maar ik denk wel dat het goed is om er over te praten. I. belde halverwege, want ze wou dat K. haar later nog even bij zou praten over mij. K. heeft me gemaild over wat hij gezegd heeft tegen haar, onder andere dat hij denkt dat een evaluatie voor ASS de moeite waard zou zijn (ik twijfel nog). En zoals gebruikelijk weet K. zijn email af te sluiten met iets waar ik niks op weet te antwoorden -- in zijn lijst van dingen die hij tegen I. heeft gezegd, laatste punt: "- dat ik jou heel graag mag." Ik kan er zo wel om gaan huilen, ha. Moeilijk voor te stellen dat iemand, die ik zoveel over mijn slechte kanten en slechte beslissingen heb verteld, nog steeds zou kunnen zeggen dat-ie me graag mag.
Oud 25-05-2011, 21:30
Eend
Eend is offline
Oké, geef nu maar toe, wie heet hier Ronald en heeft mijn nummer en heeft tegen Robin gezegd, dat ik met m uit wilde?!
Oud 25-05-2011, 22:05
Missy1234567890
Ik ben echt zo moe, de hele week al en in het weekend heb ik ook niet echt goed uit kunnen rusten. Nu even fulltime stage, wat eigenlijk ook maar neerkomt op in totaal (tot aan m'n examen) 3,5 dag meer dan normaal, vanwege alle feestdagen en doordat ik nog een tentamen tussendoor heb. Maar toch vermoeiend. En ook nog stress voor m'n examen, ben echt serieus bang dat ik het niet haal en dan maakt me stagebegeleidster ook nog bepaalde opmerkingen, dat ik denk, maak me even nog zenuwachtiger. Vrijdag wil ze wat dingen doorspreken, o.a. hoe we bepaalde werkprocessen die amper voorkomen maar die wel getoetst worden gaan invullen. Ben het niet eens met hoe zij dat wil doen, maar er tegenin gaan helpt niet en dan wordt ze alleen maar heel erg kribbig Ik snap wel dat ze het goed bedoelt, maar wat zij wil dat ik nu ga doen, is voor het examen echt niet de bedoeling, maar hoe krijg ik haar dat duidelijk...

Nouja, één voor één, nu eerst slapen, dan morgenochtend nog even leren, dan 3 uur reizen, dan tentamen, dan terug en dan morgenavond even niks, nouja, zwemmen, maar geen opleiding even. En dan zien we vrijdag wel verder.
Oud 25-05-2011, 22:51
Dott
Dott is offline
Citaat:
Oké, geef nu maar toe, wie heet hier Ronald en heeft mijn nummer en heeft tegen Robin gezegd, dat ik met m uit wilde?!
Sorry grapje

ot: zondag onderlinge springwedstrijd op de manege, en ik ben de enige die op Rosales rijd wat betekend dat ze zo fris is als een hoentje en dat ik maandag spierpijn heb van het inhouden
Betekend ook dat ik voor die tijd lekker met dr kan knuffelen en dr lekker kan vlechten op mijn manier zodat ze er heel mooi uit ziet
Oud 25-05-2011, 23:51
kroot
kroot is offline
volgens mij heb ik mijn tentamen vandaag wel gehaald. Veel beter te doen dan ik verwacht had!
@Interglot: dat is wel kut ja dat iedereen zich er zo makkelijk vanaf maakt, maar goed dat je het hebt gezegd.
Oud 26-05-2011, 09:26
Neko*
Neko* is offline
De nachten zijn verschrikkelijk en overdag moet ik me echt dwingen iets te doen en in beweging te komen. Het liefst zou ik in bed blijven liggen tot het zomervakantie is, want dit schooljaar wordt toch niets meer. Ik moet een afspraak maken bij de decaan om te kijken wat er volgend jaar mogelijk is, maar ik stel het al maanden uit. Eigenlijk had ik gewoon aan het begin van het jaar een gesprek met hem moeten hebben, maar ik was eigenwijs. Ik wilde bewijzen dat ik meer was dan mijn ziekte, en dat ik het ook best wel kon zonder steun van hogerop. Maar ik kan het niet en ik red het zeker niet op deze manier. Ik voel me zo'n mislukkeling...
Oud 26-05-2011, 10:49
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn laatste berichtje vanuit Thailand! Het is uiteindelijk toch best snel gegaan en ik kijk, gelukkig, toch terug op een leuke tijd, ondanks wat dieptepunten. Nu moeten we heel lang wachten tot we het naar vliegveld gaan (we hebben Bangkok nu wel gezien, dus nu moeten we nog zo'n vijf uur wachten voor we naar het vliegveld gaan en de vlucht gaat over negen uur) en dan de lange vlucht terug naar Nederland. Ik hoop dat ik een beetje slaap in het vliegtuig, vorige keer heb ik nauwelijks geslapen. En mijn hele weekend zit al weer vol: ik ben voor zaterdag uitgenodigd voor een etentje van trainen waar eigenlijk alleen mensen met een bepaalde hoge graad heen mogen (maar iemand heeft me als aanhang mee gevraagd. Geen jongen gelukkig, dus niks gecompliceerds ) en zondag is er een training voor alle leden en een picknick omdat er een grootmeester uit Indonesie is. Dus ik heb een druk maar leuk weekend in het vooruitzicht! Zullen mijn ouders leuk vinden, dat ik meteen het hele weekend weg ben

Knuffel voor iedereen, mijn volgende berichtje is vanuit Nederland! Ik vind het maar een gek idee dat ik morgenavond in mijn eigen bed lig.
Oud 26-05-2011, 11:08
Dott
Dott is offline
Citaat:
De nachten zijn verschrikkelijk en overdag moet ik me echt dwingen iets te doen en in beweging te komen. Het liefst zou ik in bed blijven liggen tot het zomervakantie is, want dit schooljaar wordt toch niets meer. Ik moet een afspraak maken bij de decaan om te kijken wat er volgend jaar mogelijk is, maar ik stel het al maanden uit. Eigenlijk had ik gewoon aan het begin van het jaar een gesprek met hem moeten hebben, maar ik was eigenwijs. Ik wilde bewijzen dat ik meer was dan mijn ziekte, en dat ik het ook best wel kon zonder steun van hogerop. Maar ik kan het niet en ik red het zeker niet op deze manier. Ik voel me zo'n mislukkeling...
Maar dat ben je niet en dat weet je zelf ook heel goed
Je hebt al zo veel bereikt, en je zet ook zo vaak wel door als je liever op wilt geven
Er staan allemaal leuke dingen te gebeuren en zondag word ook heel leuk beloofd
Oud 26-05-2011, 11:58
ilse
ilse is offline
Ha! 6 ft van de 60 vragen, geen norm bekend maar dan heb ik em zeker gehaald!

En van m'n werk waar ik een tijd geleden gestopt was ineens nog (veel meer dan verwacht) vakantiegeld gekregen, oleee
Oud 26-05-2011, 15:14
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik weet wel dat m'n vriendinnen me aardig vinden, en dat ik er gewoon bijhoor. Alleen krijg ik soms het gevoel dat ik weer buitengesloten ben, en dat heb ik best snel. Bijvoorbeeld vandaag. Kutzooi.

Laatst gewijzigd op 26-05-2011 om 15:19.
Oud 26-05-2011, 15:14
winnie the pooh
@Heksjuh, oeh spannend! Maar toch ook wel weer leuk lijkt me! En mn complimenten voor je handtekening, want het is wel waar wat er staat...

OT:Vandaag was het weer abnormaal achterlijk qua pestgedrag.
En het ergste is dat ik er geen gevoel bij heb, zoals dat voorheen ook altijd was, dus ik ben bang dat dit weer het 'stapelen' is en dat het er ineens allemaal uitkomt, zoals dinsdag ook was. En dat wil ik niet nog ns.
In de les kreeg ik van alle kanten scheldwoorden en pennen naar mn hoofd gegooid, maar toen schold ik een keer hard terug tegen twee klasgenoten en je raad het al, ik was degene die een verwijdering te pakken had
dat was de 4de keer dit schooljaar en dat betekend 40-urige werkweek, maar de school kan de pot op, om zo'n reden ga ik echt geen 40 uur op school zitten......
verder ook nog een telaat briefje te pakken en een hoop gezeur.
maar als ik thuisblijf moet ik alles in veel te korte tijd inhalen, en dat is ook weer niet goed,
ik weet t echt ff allemaal niet meer,ben blij dat Joyce er zaterdag weer is.
Oud 26-05-2011, 16:16
Sorry.x
Sorry.x is offline
ik heb net een hobbyplakboek gekocht bij de HEMA. had het helemaal in m'n gedachten. als hij weer uit het psychiatrische ziekenhuis komt geeft ik het hem. met alle fijne herinneringen aan hem, alle mooie dingen van onze vriendschap, met foto's van vroeger en nu -, maar ook met mijn gevoelens beschreven - zoals ik ze voelde toen hij daar zat. ik ga er iets moois van maken.

maar is dat wel een goed idee?
Oud 26-05-2011, 16:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een werkstuk/portfolio inlever en een onvoldoende terugkrijg . Normaal krijg ik altijd te horen dat ik te veel voor de 'goed' ga in plaats van voor de 'voldoende'. Van andere cursisten hoorde ik dat ze niet eens allemaal alle opdrachten hebben gemaakt, en dan krijg ik een onvoldoende. Nog wel een gesprek, om alsnog een voldoende te halen, maar toch. Ik zat er niet echt op te wachten. En ik ga meteen weer aan mezelf twijfelen: kan ik dit allemaal wel?

Edit: en dan kom je thuis, en dan zegt je vriend dat je het je allemaal niet zo aan moet trekken. Ja, alsof dat lukt.

Laatst gewijzigd op 26-05-2011 om 19:59.
Oud 26-05-2011, 20:31
Verwijderd
Hoi
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten