Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk was er eerst een wet gemaakt dat vrouwen in het openbaar niet topless mogen zijn en heeft die ene viswinkel dat aangevochten en gelijk gekregen, en dan heb je jurisprudentie (dat houdt in dat een uitspraak van een rechter geregistreerd staat) over dat het in tropische viswinkels wel toegestaan is, en heb je dus in feite zo'n wet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waarbij dan de uitspraken van lagere rechters 'overruled' worden door hogere rechters, en alle rechters zich dus wel moeten houden aan de ingezette lijn. Ze mogen ook niet zomaar nieuwe regels 'bedenken' of zo, het gaat vooral om de interpretatie van bestaande regels. Dat ze bijvoorbeeld zeggen ''jaaa, dit is de wet, maar op dit ene geval moeten we het toch net even anders toepassen, want ..."' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het heeft bij mij bij hetzelfde nummer anders ook een hele tijd geduurd voor ik wist dat het niet 'o het was een wonder / onder wonder, boven wonder' was. ![]() En ik kwam er echt pas, gister ofzo, achter dat het was 'Alles in de wind, alles in de wind / 't is maar een schipperskind' in plaats van 'daar loopt een schipperskind'. Wil zeggen, als mijn moeder wel de juiste versie kent!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat huisjesslakken met het huisje geboren worden <3
http://www.schooltv.nl/beeldbank/cli...clipsb15wijnga
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://www.liedjesland.com/Liedjes/k...esInDeWind.htm
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |