Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Kunnen jullie het uitstaan als vriendinnen mooier zijn, of ergens beter in?
Mooier nee, maar gelukkig heb ik niet echt vriendinnen die veel mooier zijn dan ik (). Ik kan trouwens beter tegen mooiere vriendinnen dan dat m'n zusje mooier is dan ik.
Ergens beter in, ligt eraan waarin.
In sport oid, of in rekenen, dat interesseert me niet, als ze beter zouden zijn in zingen zou ik dat wel erg vinden. Of in schrijven. Of in iets wat ik zelf leuk vind/goed kan.
Advertentie
Oud 27-05-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Over het algemeen kan ik dat heel goed hebben.
Oud 27-05-2011, 13:46
Verwijderd
Hoewel ik wel semi jaloers kan zijn als ze ergens beter in zijn wat ik heel leuk vind of heel goed kan.

Verder heb ik veel vriendinnen die mooier zijn dan ik, als ik me daar druk over moet gaan maken, jeetje.
Oud 27-05-2011, 13:48
Verwijderd
Ik heb me laten overhalen om mee te gaan naar een schuurfeest
Oud 27-05-2011, 13:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar dat is toch kut! Dan gaan mensen je vragen of ze haar nummer mogen enzo!

Hoewel, als ik met mijn huisgenootje seksuele opmerkingen krijg willen ze ons vooral tegelijk. Dat kan ik dan nog wel hebben.

Maar als er meisjes in mijn klas zitten die heel lief zijn waardoor ik ze niet stom kan vinden en dan beter zingen en mooier zijn en beter acteren, BAH.
Oud 27-05-2011, 13:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Kunnen jullie het uitstaan als vrienden mooier zijn, of ergens beter in?
Ja, dat kan ik prima uitstaan.
Oud 27-05-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
keihard zuipen en bier gooien dan maar
Oud 27-05-2011, 13:50
Verwijderd
Spoiler

drie tekenblaren
Oud 27-05-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
keihard zuipen en bier gooien dan maar
Ach ja, ik ga het denk ik vooral zien als antropologisch experiment *neemt notitieblokje mee*
Oud 27-05-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:

Ik doe volgende week 5 volle dagen mee aan tentfeesten en biergooien en dat soort grappen.
Oud 27-05-2011, 13:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Citaat:
Ja, dat kan ik prima uitstaan.
komt bij jou dan ook zelden voor, of niet
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch kut! Dan gaan mensen je vragen of ze haar nummer mogen enzo!

Hoewel, als ik met mijn huisgenootje seksuele opmerkingen krijg willen ze ons vooral tegelijk. Dat kan ik dan nog wel hebben.

Maar als er meisjes in mijn klas zitten die heel lief zijn waardoor ik ze niet stom kan vinden en dan beter zingen en mooier zijn en beter acteren, BAH.
Ja dus? Is toch leuk voor ze?

En wat klasgenoten betreft: daar heb ik het wel eens mee hoor, maar dat zijn geen vriendinnen.
Carn
Carn is offline
ik snap sowieso niet veel van mensen die zich constant vergelijken met anderen. Volgens mij is het beter om te bepalen hoe je zelf bepaalde dingen kan bereiken!

/guru
Verwijderd
Hoewel het dan meestal komt omdat ik niet hard genoeg gestudeerd heb, dus dan is het gewoon m'n eigen schuld
Oud 27-05-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ik snap sowieso niet veel van mensen die zich constant vergelijken met anderen. Volgens mij is het beter om te bepalen hoe je zelf bepaalde dingen kan bereiken!

/guru
Geheel eensch.
Oud 27-05-2011, 13:56
Verwijderd
En niemand kan beter bier drinken dan ik, dus ach.
Verwijderd
Ja, je mag voor zo'n grap ook nog eens 12,50 dokken he! Plus de wagonladingen bier, anders is er ook geen drol aan.
Dure grap voor iets dat ik waarschijnlijk best kut ga vinden :')
Carn
Carn is offline
Citaat:
komt bij jou dan ook zelden voor, of niet
Hillemal correct
Oud 27-05-2011, 13:57
Verwijderd
Lekker meehossen op Hollandse hits.
Verwijderd
Citaat:
De meeste van mijn vriendinnen zijn mooier dan ik, dus, ja, dat kan ik uitstaan. Als ze beter zijn in iets wat ik leuk vind om te doen ook, tenzij ik denk dat ze daardoor neerkijken op wat ik doe. Maar dan is het meer dat ik dat neerkijken niet kan uitstaan dan het feit an sich dat diegene het beter kan. Al kan het natuurlijk wel dat ik dan eerder denk dat diegene dan op me neerkijkt, ofzo.
Carn
Carn is offline
Citaat:
En niemand kan beter bier drinken dan ik, dus ach.
...right.

Alhoewel ik, voor mijn gevoel, een stuk minder drink dan voorgaande jaren. HMMM.
Oud 27-05-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
...right.

Alhoewel ik, voor mijn gevoel, een stuk minder drink dan voorgaande jaren. HMMM.
Jij bent toch geen vriendin!
Oud 27-05-2011, 14:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, daar heb ik geen problemen mee. Ik heb geen vriendinnen, dat helpt ook.
Oud 27-05-2011, 14:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het zou nogal wat zijn als je alleen maar vriendinnen had die overal slechter in zijn dan jij.
Oud 27-05-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:

/guru
Dit. Ik houd mezelf een (erg) hoge standaard voor, maar die is niet omdat ik beter wil zijn dan anderen, maar omdat ik goed wil zijn. (en ja ik weet dat dat niet objectief meetbaar is en juist afhangt van anderen, bla bla. Maar als ik bijvoorbeeld een 8 wil is dat omdat dat wordt gekwalificeerd wordt als ''goed'' en niet omdat ik daarmee 80% van mijn klasgenoten achter me laat, ik zou juist blij zijn als die ook allemaal 8+ haalden.)

En verder vind ik het alleen heel soms irritant als een vriendin beduidend beter is in iets dat ik heel graag doe/heel belangrijk vindt, maar dat komt gelukkig zelden voor.

Plus knapheid is maar gedeeltelijk objectief en ik interesseer me niet echt voor het type jongen dat in kroegen nummers vraagt aan random knappe meiden, dus of zo iemand nou naar mij toe komt of naar m'n vriendin laat me koud.

Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 14:18.
Oud 27-05-2011, 14:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mja, hoe houd je jezelf uiterlijk een hoge standaard voor?
Oud 27-05-2011, 14:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Lekker meehossen op Hollandse hits.
jeuj
HET IS UN NAGT
Oud 27-05-2011, 14:14
Carn
Carn is offline
iedurreen is eefuu mooi toch
Oud 27-05-2011, 14:16
Verwijderd
Wie heeft er hier nog een agenda?
Oud 27-05-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
jeuj
HET IS UN NAGT
Ja, m'n vriendinnen uit de woonplaats van m'n ouders (die ik de laatste jaren sowieso al een stuk minder zie omdat zij daar nog wonen, en ik hier) die gaan naar Guus Meeuwis en naar Jan Smit en Nick en Simon en al dat soort concerten.
En naar schuurfeesten dus.

Haha, de vriend van een vriendin van mij, die vroeg laatst: 'Maar wat vind je dan wel leuk? Het is toch leuk, gezellig, feestmuziek enzo'

Eh, ja, als hij zo gaat beginnen, dan kunnen we niet praten vrees ik

Maar hij is superaardig hoor, daar niet van.
Oud 27-05-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
En iedereen is speciaal en eigenlijk moeten domme mensen gewoon meer tijd krijgen voor hun toetsen want ze kunnen er ook niks aan doen!

Citaat:
Present.
Oud 27-05-2011, 14:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
fysiek of digitaal?
Oud 27-05-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
fysiek of digitaal?
Nee fysiek.

Chris lachtte me net een beetje uit toen ik zei dat ik een agenda ging kopen. En toen dacht ik, ohja, iedereen heeft natuurlijk smartphones en Blackberry's en shit.
Oud 27-05-2011, 14:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
En iedereen is speciaal en eigenlijk moeten domme mensen gewoon meer tijd krijgen voor hun toetsen want ze kunnen er ook niks aan doen!
Inderdaad, iets kunnen bewerkstelligen in een bepaalde tijd op wat voor gebied dan ook, wat een onzin! Iedereen kan alles en even goed!
Oud 27-05-2011, 14:23
Carn
Carn is offline
in dat geval heb ik alleen een digitale agenda.
Oud 27-05-2011, 14:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
vanbinnen wel
Citaat:
Ik! Nu voor het eerst een echte, in plaats van een schoolagenda.
Citaat:
Ja, m'n vriendinnen uit de woonplaats van m'n ouders (die ik de laatste jaren sowieso al een stuk minder zie omdat zij daar nog wonen, en ik hier) die gaan naar Guus Meeuwis en naar Jan Smit en Nick en Simon en al dat soort concerten.
En naar schuurfeesten dus.

Haha, de vriend van een vriendin van mij, die vroeg laatst: 'Maar wat vind je dan wel leuk? Het is toch leuk, gezellig, feestmuziek enzo'

Eh, ja, als hij zo gaat beginnen, dan kunnen we niet praten vrees ik

Maar hij is superaardig hoor, daar niet van.
ai.
Ja, toen ik bij de slager werkte, die bedrijfsfeesten... Weet je opeens waar 'schlagermusik' vandaan komt
Oud 27-05-2011, 14:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
vanbinnen wel
Nou, mensen die hun halve ingewanden missen door varia kanker, of hersenschade hebben vind ik minder mooi hoor!
Oud 27-05-2011, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, ik ga het denk ik vooral zien als antropologisch experiment *neemt notitieblokje mee*
Maar dan moet je je ook goed in hun wereld treden!
Oud 27-05-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, je mag voor zo'n grap ook nog eens 12,50 dokken he! Plus de wagonladingen bier, anders is er ook geen drol aan.
Dure grap voor iets dat ik waarschijnlijk best kut ga vinden :')
gelukkig is het bier spotgoedkoop!
Oud 27-05-2011, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Digitaal (op m'n telefoon en computer, en als ik wat in mn computer erbij zet bluetooth ie het naar m'n telefoon en andersom, vet hip )
Oud 27-05-2011, 14:32
Verwijderd
Ik besloot vorige zomer dat ik stopte met een fysieke agenda. Maar ik mis het wel een beetje
Oud 27-05-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Digitaal (op m'n telefoon en computer, en als ik wat in mn computer erbij zet bluetooth ie het naar m'n telefoon en andersom, vet hip )
Jeetje, ik ben echt niet zo hip

Gisteren vroegen m'n collega's of ik whatsapp had, ik weet niet eens wat dat is

oldskool telefoon <3
fysieke agenda <3
Oud 27-05-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:

Gisteren vroegen m'n collega's of ik whatsapp had, ik weet niet eens wat dat is

oldskool telefoon <3
fysieke agenda <3
Ze vindt me niet hip.
Oud 27-05-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ze vindt me niet hip.
?
Oud 27-05-2011, 14:39
Verwijderd
Ik vind een papieren agenda en een telefoon zonder whatsapp niet eens ouderwets. Nu ben ik zeker dubbel onhip. Ik weet trouwens ook niet wat whatsapp is, maar ik denk iets iPhone/Apple-igs.
Oud 27-05-2011, 14:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fysieke agenda <333
Oud 27-05-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Present.
Citaat:
Maar ik lul maar hoor.

Ik heb laatst een term gevonden voor het type mens waar ik grotendeels onder val (en die o.a. meer houd van dingen als pen&papier dan van digitale dingen).
Edit: he, het artikel is inmiddels niet meer te lezen. Het gaat iig over de ''generatie waxjas.''
Oud 27-05-2011, 14:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
fail. Met google calander synced ie dat automatisch, dus of je het nou via internet doet of via je telefoon; altijd alles up to date . Iedem voor contacts; kan ik nu mooi online bijhouden en binnen 1 seconden staat het op mn telefoon.

WhatsApp is gewoon een sms-chat achtige service.
Oud 27-05-2011, 15:06
Verwijderd
WhatsApp
Oud 27-05-2011, 15:06
Verwijderd
Citaat:
fail. Met google calander synced ie dat automatisch, dus of je het nou via internet doet of via je telefoon; altijd alles up to date . Iedem voor contacts; kan ik nu mooi online bijhouden en binnen 1 seconden staat het op mn telefoon.

WhatsApp is gewoon een sms-chat achtige service.
Dat kan wss ook wel, maar zo hip ben ik nu ook weer niet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten