Advertentie | |
|
![]() |
|
Maar dat is toch kut! Dan gaan mensen je vragen of ze haar nummer mogen enzo!
Hoewel, als ik met mijn huisgenootje seksuele opmerkingen krijg willen ze ons vooral tegelijk. Dat kan ik dan nog wel hebben. Maar als er meisjes in mijn klas zitten die heel lief zijn waardoor ik ze niet stom kan vinden en dan beter zingen en mooier zijn en beter acteren, BAH. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat klasgenoten betreft: daar heb ik het wel eens mee hoor, maar dat zijn geen vriendinnen. |
![]() |
|
ik snap sowieso niet veel van mensen die zich constant vergelijken met anderen. Volgens mij is het beter om te bepalen hoe je zelf bepaalde dingen kan bereiken!
/guru
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alhoewel ik, voor mijn gevoel, een stuk minder drink dan voorgaande jaren. HMMM.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder vind ik het alleen heel soms irritant als een vriendin beduidend beter is in iets dat ik heel graag doe/heel belangrijk vindt, maar dat komt gelukkig zelden voor. Plus knapheid is maar gedeeltelijk objectief en ik interesseer me niet echt voor het type jongen dat in kroegen nummers vraagt aan random knappe meiden, dus of zo iemand nou naar mij toe komt of naar m'n vriendin laat me koud. Laatst gewijzigd op 27-05-2011 om 14:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En naar schuurfeesten dus. Haha, de vriend van een vriendin van mij, die vroeg laatst: 'Maar wat vind je dan wel leuk? Het is toch leuk, gezellig, feestmuziek enzo' Eh, ja, als hij zo gaat beginnen, dan kunnen we niet praten vrees ik ![]() ![]() Maar hij is superaardig hoor, daar niet van. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ja, toen ik bij de slager werkte, die bedrijfsfeesten... Weet je opeens waar 'schlagermusik' vandaan komt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren vroegen m'n collega's of ik whatsapp had, ik weet niet eens wat dat is ![]() oldskool telefoon <3 fysieke agenda <3 |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik heb laatst een term gevonden voor het type mens waar ik grotendeels onder val (en die o.a. meer houd van dingen als pen&papier dan van digitale dingen). Edit: he, het artikel is inmiddels niet meer te lezen. Het gaat iig over de ''generatie waxjas.'' |
![]() |
||
Citaat:
![]() WhatsApp is gewoon een sms-chat achtige service.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|