Advertentie | |
|
![]() |
|
@Nebel,
Thanx!! Eigenlijk heb je wel gelijk, en als ik daar lol heb in dat zwembad denk ik daar ws ook echt niet meer aan. Maar ik ben ook vaak bang dat die bikini's omhoog schiete als ik in het water spring, dat is nl vorig jaar n aantal keer gebeurd. Maar je hebt wel gelijk, mss dat ik het ook maar gewoon zo moet laten... |
![]() |
||
Citaat:
En het helpt als je niet van die triangel bikini's koopt maar gewone bikini's die dezelfde vorm hebben als een gewone bh. Maar het gaat inderdaad om zelfvertrouwen en zelfwaardering, niet om het stuk kleding dat je aan hebt.
|
Hmmm Jullie hebben wel gelijk,
Ik heb besloten 1 bikini mee te nemen op vakantie, en 1 tankini. Maar ik ben van plan die bikini ook een paar keer aan te doen. OT: gister discussie met mn moeder, ze beweerde dat ik zeker niet voor mn 20ste het huis uit mocht omdat bij hen dan een aantal subsidies gekort zouden worden. Barslechte rede. Zij begrijpt gewoon niet hoe het voelt nog niet eens boodschappen te kunnen doen zonder nagewezen en nageroepen te worden, en als je dan naar de supermarkt fietst bepaalde straten te hebben waar je beter niet door kunt fietsen omdat daar bepaalde mensen wonen, en telkens met het gepest geconfronteerd te worden. Zegt ze doodleuk 'ja nog 1 jaar en dan zit je niet meer daar op school dus dan is alles over' terwijl ze niet inziet dat over nog niet vergeten en vergeven is. Ze heeft niet echt door wat het psychisch met iemand doet blijkbaar... Hopen maar dat Joyce nog wat kan bereiken bij mn ouders. Mn moeder haalt trouwens de laatste tijd wel verdacht vaak aan hoe druk Joyce het wel niet heeft en hoe ver ze wel niet moet rijden voordat ze bij ons is. Best raar, en vervelend. Het lijkt wel of ik zo min mogelijk aan haar wil denken en baal als ik dr naam hoor. Verder ga ik vandaag naar de kapper en mss nieuwe nagellak kopen ![]() Vanmiddag ws verder met mijn graffiti. |
![]() |
||
Citaat:
OT: misschien heb ik morgen om deze tijd wel een baan. Positief nieuws gehad ja ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@Missy, ja ze krijgt idd kilometer vergoeding etc.
En eigenlijk is het ook geen probleem, want over n jaar zit ik op het mbo en kom ik dagelijks langs eindhoven dus dan is het net zo gemakkelijk als ik naar haar toe ga, als ze er dan nog is tenminste... En Gefeliciteerd!! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
I am sad. Morgen een afspraak met mijn trajectbegeleider, ik moest een paar vrijwilliger-vacatures meenemen om aan te geven waar mijn interesse ligt, maar ik kan er niet naar kijken zonder te gaan huilen. Ik kan dit niet, ik durf dit niet. Oh, K., ik wou dat je gewoon aan het werk was, zodat ik dit allemaal met jou kon bespreken. Ook mijn gesprek gister, het wel-of-niet-autisme gesprek en het wij-hebben-eigenlijk-ook-nog-geen-idee antwoord. Ik ben de GGZ zo zat, de medicijnen die niet werken en de therapieen die niet helpen en al die hulpverleners die zelfs na anderhalf jaar nog geen duidelijke diagnose hebben kunnen bedenken, laat staan een behandeling. (Oh ja, ik moet het allemaal zelf aangeven, he.)
Ik zit er eventjes doorheen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
rotgedachten,
was het maar allemaal voorbij, was het maar eind 2012, examenperiode voorbij, het mogelijke vertrek van joyce verwerkt en op een nieuwe school, was het maar eind 2012. was het maar vast het moment dat ze voor de laatste keer de poort uit loopt, dan kan ik janken janken en janken en 3 weken lang onvoldoendes halen en daarna was het over, maar dit ben ik zo klere zat! Ouders zijn ook zo lekker bezig, ze zijn sppr laat met alles regelen voor de vakantie en te kijken of ik evt wat nachten bij familie kan slapen etc. ik wil gewoon alles optijd geregeld hebben en niet dat mn moeder zegt, we gaan dinsdag pas weg... treinkaart en alles moet allemaal nog... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben je al klaar met je onderzoeksding waarvoor je naar het buitenland moest? OT: Klaar met verhuizen. Ik vermaak mij prima hier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De huisarts stuurt me weer naar de fysio. Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar helaas heb ik nooit zo'n grote mond als ik daar zit. ik ben al bij de fysio geweest en het hielp niet. En nu loop ik bij de chiropractor, ik ga niet naar beide tegelijk. Als de fysio niet helpt, gaan ze me doorverwijzen naar een orthopeed. Ik ga de chiropractor afwachten en als dat niet helpt ga ik wel weer terug naar de fysio. Ik heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. En dan vinden ze het raar dat ik zo'n lange tijd niet geweest ben voor mijn rug. Maar ik heb wel andere pijnstillers gekregen en ik hoop dat deze wel helpen. Ik wil ook helemaal geen diagnose of een doorverwijzing, ik wil pijnstillers zodat ik normaal kan slapen en normaal kan werken. En natuurlijk heb ik ook niet gezegd dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Ik ben echt veel opgeschoten met mijn bezoek aan de huisarts. Maar op zich heb ik wel wat ik wilde, andere pijnstillers. Ik weet alleen niet wat ik met mijn verwijzing naar de fysio moet. Zeggen dat ik toch niet zag zitten vind ik een beetje raar ![]()
|
@ Missy1-0:Gefeliciteerd
![]() ![]() ![]() @ Nebel: jeetje, wat naar ![]() OT: Pff, ik heb een collega en die irriteert me mateloos. Ik heb de afgelopen twee weken best drukke dagen met belangrijk werk (leukemietyperingen) maar omdat we geen immunoloog in huis hebben moeten we het naar een ander lab mailen zodat ze het daar kunnen beoordelen en dan naar ons terug sturen met hun conclusie. Een tijd terug heb ik op de computer die ik veel gebruikt allerlei mappen en snelkoppelingen aangemaakt om het werk wat te vereenvoudigen omdat het best veel werk is om alles te mailen en ik daar eigenlijk de tijd niet voor heb. Maar die collega zit dus de hele godganse dag als ze niets te doen heeft achter díe pc omdat ze dan naast een andere collega van me zit waar ze dan de hele tijd mee zit te ouwehoeren. Gruwelijk irritant als je van alles aan het doen bent en iemand je steeds zo in de weg zit terwijl het vakantie is en er zat andere computers zijn voor haar. Bovendien vind ik dat werk voor gaat voor doelloos internetten. Vrijdag was ik na vijven ook nog ontzettend druk bezig en dan zit ze de hele tijd bovenop m'n lip te azen op die pc terwijl ik druk bezig ben en m'n hoofd er bij moet houden terwijl ze keihard in m'n oor tettert ![]() ![]()
|
@ Daantje: ik pm je wel even.
@ Hawahaai: als je pizza gelukt is, wil je me dan het recept pmen? Ik wil sinds ik m'n nieuwe oven heb heel graag een keer zelf pizza maken, maar kan geen goed recept voor de bodem vinden (qua hoeveelheden). Dus ben erg benieuwd hoe jij die hebt gemaakt. OT: Dank jullie wel voor de felicitaties! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@Missy1-0: ik had (omdat het de eerste keer was en ik wel wilde dat het zou lukken) gewoon zo'n pizzabodemmix gekocht. Een volgende keer wil ik dit recept gebruiken:
Ingredienten: - 350 gram bloem (Liefst 'Tipo 00', dat veel stoere gluten bevat!) - 2,5 deciliter lauw water - 1 theelepel zout - 1 theelepel suiker - 7g instant gist (extra lekker met biergist!) Bereiding: - Los de suiker op in het water. Roer hier de gist doorheen en laat een kwartiertje borrelen - Meng ondertussen het bloem met het zout. Voeg hier beetje bij beetje het water met de gist aan toe, totdat je een homogene massa hebt. - Kneed het deeg minstens tien minuten op een bebloemd aanrecht. Voeg wat bloem toe als je deeg te nat is, of wat water als je deeg te droog is. In het begin zal het een rommeltje zijn, maar na een paar minuten lustig kneden verandert de hoop op je aanrecht vanzelf in prachtig, zacht en elastisch deeg. - Zet het deeg na het kneden in een afgedekte kom weg op een warme plaats, en laat het een uur of twee rijzen. Het deeg zal meer dan verdubbelen in omvang. - Als het deeg is gerezen, druk dan de lucht eruit, en kneed het nog een paar keer luchtig door. Verdeel het deeg in twee bolletjes (voor twee grote pizza's) of drie bolletjes (voor drie kleine pizza's). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Pff ik ben het even zat... Ik werk me de pleuris en ik had al gezeur gekregen over de pauzes, want die had ik vaak niet omdat de taken dan niet af komen of ik graag wat extra dingen deed. Maargoed die pauzes neem ik nu wel netjes en laat ik wat taken liggen.
Maar ik krijg weer te weinig uren betaald.... En het is een pokkewerk om uit te vinden waar dat aan ligt godver. Ik moet mijn uren namelijk inleveren maar de leidinggevende doet dit ook. En dan vrees ik, dat hij weer wat anders heeft ingeleverd. En wat ik ook klote vind is dat ik de vorige keer toen ik niet alle uren uitbetaald kreeg, dit hersteld was en ik die alsnog betaald zou krijgen. Maar die zie ik niet terug in mijn salaris van deze maand.... want ik ben zelfs weer te weinig betaald deze maand. En ik wil niet zo zeuren, maar dit is echt niet leuk. Miss moet ik het er maar gewoon bij laten zitten ![]() |
![]() |
|
blegh, nare dromen zijn nooit leuk,
en mn broertje beweert dat Joyce tegen hém had gezegd dat ze het gevoel had dat ik niet alles tegen haar vertelde, ik denk dat ik dat maar beter niet kan geloven want volgens mij klopt het niet helemaal, Joyce is altijd eerlijk tegen me en ze zou het wel tegen mij zeggen als ze dat gevoel had, hoop ik dan maar.... Verder kan ik eindelijk weer muziek downloaden!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
@Missy: Gefeliciteerd met je baan! Wat snel zeg!
@Dana: Ik denk dat je het beste toch eens tegen die collega kan zeggen wat je dwarszit, misschien heeft ze het niet eens door, of misschien ook wel, maar ik denk dat het handiger is als je gewoon zegt: 'Hey, ik heb deze computer nodig voor mijn werk, want hier staan de snelkoppelingen het handigst op, dus zou je even een andere computer kunnen nemen?', in plaats van min of meer expres ook weer bij haar ergernissen op te gaan wekken ![]()
|
@ Daantje:
Ik heb een erg onregelmatige hartslag, met veel overslagen, en veel pijn op mijn borst. Ik moet dan naar het ziekenhuis om te kijken waar het vandaan komt en medicijnen te geven. Ik probeer nu terug te gaan naar NL om alles beter te laten controleren, maar het ziekenhuis in NL helpt echt niet mee. Ik heb in september een afspraak voor een hele check up (die afspraak stond al) en die willen ze niet vervroegen omdat de situatie niet levensbedreigend is. Ik moet er maar mee leren leven. Ik vraag me af hoe zij over de telefoon kunnen zien dat ik niet bang hoef te zijn.... |
![]() |
|
@ Nebel: wat vervelend dat ze je afspraak niet willen vervroegen! Ik weet dat je hartpatiënt bent, maar dit wat je nu hebt, heb je dat altijd? Een onregelmatige hartslag hoeft idd niet levensbedreigend te zijn, maar is wel heel naar natuurlijk (ik zou er bang van worden, maar ik heb dat ook zelden), maar pijn is denk ik nooit goed. Helpen de medicijnen die je krijgt ook niet? Het is inderdaad makkelijk gezegd over de telefoon dat je je geen zorgen hoeft te maken... Sterkte en goed voor jezelf blijven opkomen hoor, in het ziekenhuis!
OT: op zoek naar woonruimte in West-Brabant, lukt nog niet zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Slecht nieuws. De vriend van één van mijn collega's heeft een hersentumor, en kan niet meer geopereerd worden. Ze is zó gek met hem, hij is echt alles voor haar en ze zijn snel samen gaan wonen en passen echt perfect bij elkaar... Morgen een bruiloft van een andere collega, we waren met 3 collega's uitgenodigd, waarvan er 1 al niet kon. Nu zal ik alleen moeten gaan. Niet zo erg, maar ik vind het zo naar om nu een ontwijkend verhaal tegen mijn collega op te moeten hangen... Want ik ga het echt niet vertellen. Ik zit zelf nu te trillen van het nieuws, en dat kan ik haar niet vertellen op haar bruiloft.
||
![]() |
Citaat:
![]() Dan hoef je geen ontwijkend verhaal op te hangen en heeft zij toch een fijne bruiloft. OT: Vandaag vrij van werk ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Heksjuh: ik ben op vakantie en zit niet achter een normale computer dus quoten is niet zo handig.
![]() Wat is vakantie lekker. ![]() |
![]() |
|
@Heksjuh, ik kan je niet zo goed helpen maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen met alles, want het is echt niet niks!!
@Kikaa, geniet nog maar ff van je verdiende vakantie!! Het is idd lekker, ik kijk er stiekem best wel naar uit. maar ik moet nog 4 dagen wachten ![]() OT: moet ik van mn moeder oom en tante zelf gaan bellen of ik er een paar nachten kan slapen, terwijl mn oom vorig jaar ernstig ziek is geweest dus ik weet helemaal niet of het in dat opzicht kan, en ze gaan vrij snel daarna zelf ook op vakantie dus ik vind t nogal lullig te bellen eerlijk gezegd ![]() Maar bij mn Oma kom ik ws na londen toch al terecht, en om nou te zeggen dat ik zo geweldig met dat mens op kan schieten.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|