Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2011, 00:35
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ooit eens zo'n "nootjesfeestmix" van Euro Shopper gehad. Nou, laat maar.
Elitair volk
Verwijderd
Citaat:
Je moet even zoeken naar posts onder mijn naam met de tekst "dubbelblinde test".
Aw, ben ik weer de saainoob aan het uithangen?
Uice
Uice is offline
Ik vind dat altijd zo'n onzin, als mensen zeggen dat 'je' geen verschil proeft bij een dubbelblinde test. Jij proeft geen verschil. Ik wel.
Oud 17-06-2011, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Jawel! Zo een word ik er:

[filmpje]
Behalve dat ik natuurlijk direct na mijn pensioen WoW (of een toekomstig equivalent ervan) ga spelen en alleen nog opsta voor voedsel, slaap en seks Want dan mag ik eindelijk weer lekker gameverslaafd zijn, zo zonder werk.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar dat heb ik ook nergens gezegd. Alleen dat je wel verschil kunt voelen tussen verschillende merken.
Dat is zo.
Verwijderd
Citaat:
Voelen ook echt hè. Komaan, het gaat over chocola
Ja, op je tong. Milka chocolade is 'zachter'.

Jezus, ik ben er nu wel klaar mee, hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat altijd zo'n onzin, als mensen zeggen dat 'je' geen verschil proeft bij een dubbelblinde test. Jij proeft geen verschil. Ik wel.
Nou ja, vaak zit er wel een kern van waarheid in, hoor. Maar eh, ik heb teveel dingen van Euro Shopper in m'n snarrel gehad waar ik van dacht "eh, nee, dit gaat 'm echt niet worden"
Oud 17-06-2011, 00:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler

Merk op dat ik tussendoor ook meteen shit afwas en zo he. Maar verder heb ik geen OCD.
Ffuuu ik krijg er honger van
Verwijderd
Citaat:
Behalve dat ik natuurlijk direct na mijn pensioen WoW (of een toekomstig equivalent ervan) ga spelen en alleen nog opsta voor voedsel, slaap en seks Want dan mag ik eindelijk weer lekker gameverslaafd zijn, zo zonder werk.
Ah boo, zoek dan een eckte game uit en niet zo'n kansloos gedrocht als WoW
Verwijderd
'they're polyeurothane sextoys Joe, they're not capable of judgement. And even if they were, who cares, they're whores'

wat is Family Guy toch baas.
Oud 17-06-2011, 00:38
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ja, op je tong. Milka chocolade is 'zachter'.

Jezus, ik ben er nu wel klaar mee, hoor.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
qft
Verwijderd
Citaat:
'they're polyeurothane sextoys Joe, they're not capable of judgement. And even if they were, who cares, they're whores'

wat is Family Guy toch baas.
FG is lame.
Verwijderd
''You look different without my lawn under you''
''i don't take the lawn with me"
"well i was right to trust you with it then''

Verwijderd
Citaat:
FG is lame.

Oke, het is nu voorgoed OVER tussen ons.

OVER-OVER!
Oud 17-06-2011, 00:39
Verwijderd
Citaat:

Oke, het is nu voorgoed OVER tussen ons.

OVER-OVER!
Dat was het al lang. Pijnlijk dat je het zelf blijkbaar niet in de smiezen had
Oud 17-06-2011, 00:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh en dit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit wil ik zo grrraaaaaagggg. Het komt door de kleur, denk ik.
Ziet er uit als rodekoolcake. Met zure room.
Verwijderd
Citaat:
Dat was het al lang. Pijnlijk dat je het zelf blijkbaar niet in de smiezen had
Good.
Verwijderd
Spoiler

Godver.
Oud 17-06-2011, 00:41
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
rodekoolcake
Oud 17-06-2011, 00:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik wil ook brownies; of nee, ik wil de chocola, meel, ei, suiker en bakvet los en mik het allemaal tegenlijk in mijn bek ;o
Oud 17-06-2011, 00:42
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou ja, vaak zit er wel een kern van waarheid in, hoor.
De meeste mensen zullen het verschil misschien niet proeven. Maar de meeste mensen horen ook niet het verschil tussen John Coltrane en Kenny G.
Oud 17-06-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
De meeste mensen zullen het verschil misschien niet proeven. Maar de meeste mensen horen ook niet het verschil tussen John Coltrane en Kenny G.
Ik ook niet Maar ik houd niet echt van koperjazz, dat verklaart een boel denk ik
Oud 17-06-2011, 00:44
Verwijderd
Overheidsvoorzieningen als DigiD en eHerkenning zouden ook bruikbaar moeten zijn bij online winkelen, vindt belangenbehartiger Thuiswinkel.org. De overheid zou zo snel mogelijk moeten beginnen met een pilot voor identificatie op leeftijd.

Die mensen sporen niet.
Oud 17-06-2011, 00:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan wel het verschil proeven tussen Heineken en Hertog Jan
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ook niet Maar ik houd niet echt van koperjazz, dat verklaart een boel denk ik
Nee, maar goed, dat is mijn punt. Het is maar net hoe goed je oren/tong afgesteld zijn/is op wat je luistert/eet.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik ook bij de eerste 5
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik nog.
Verwijderd
Citaat:
Ha, dat geloof ik dan weer niet
Oud 17-06-2011, 00:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat kan ik nog.
Ja, da's de grap ook!
Oud 17-06-2011, 00:46
Uice
Uice is offline
Ik kan het verschil proeven tussen een pizza Hawaï en een broodje kebab.
Oud 17-06-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar goed, dat is mijn punt. Het is maar net hoe goed je oren/tong afgesteld zijn/is op wat je luistert/eet.
Nou ja, er zijn zat onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat er weldegelijk een correlatie is tussen de suggestie van kwaliteit door middel van aanprijzen en hoge prijzen en de daadwerkelijk gebruikte ingredienten. Schoolvoorbeeld is natuurlijk Bose. En wijn.
Oud 17-06-2011, 00:47
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ik kan het verschil proeven tussen een pizza Hawaï en een broodje kebab.
Oud 17-06-2011, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Ziet er uit als rodekoolcake. Met zure room.
Het is gelaagde chocoladetaart met kleurstof en cream cheese frosting.

Citaat:
Nee, ik wil heel graag WoW spelen Juist vanwege die stomme verzameldrang die je ervan krijgt. Ik houd van verzameldrang, en in games kun je tenminste dingen verzamelen zonder dat je huis er zo uit gaat zien.

Ik speel ook graag betere games, hoor, maar eens in de zoveel tijd eens iets lekker verslavends is ook leuk.
Oud 17-06-2011, 00:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is gelaagde chocoladetaart met kleurstof en cream cheese frosting.
Oh, ok, lekker

Ik ga als ik zometeen mijn nieuwe bak heb, de hele dag GTA4 en Shadow of the Collossus spelen
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou ja, er zijn zat onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat er weldegelijk een correlatie is tussen de suggestie van kwaliteit door middel van aanprijzen en hoge prijzen en de daadwerkelijk gebruikte ingredienten. Schoolvoorbeeld is natuurlijk Bose. En wijn.
Oh, dat zeker. Maar doorgaans eet ik mijn Euro Shopperchips niet uit een Layszakje (want bij chips maakt het echt niet uit) en mijn Siem van der Gragtvlees niet uit een Lidlverpakking (want bij vlees maakt het echt wel uit).
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik wil heel graag WoW spelen Juist vanwege die stomme verzameldrang die je ervan krijgt. Ik houd van verzameldrang, en in games kun je tenminste dingen verzamelen zonder dat je huis er zo uit gaat zien.

Ik speel ook graag betere games, hoor, maar eens in de zoveel tijd eens iets lekker verslavends is ook leuk.
Juist dat aspect aan WoW deed me altijd walgen van de game Maar fair enough, ik denk dat je behoorlijk gaat soppen van screenshots van m'n bankinventory in m'n "glory days" inderdaad, allemaal stacks netjes gesorteerd, alles mudjevol met foodbuffs, elixers, potions, alternate equipment sets voor fire resistance, shadow resistance en frost resistance, andere gear voor +spell dmg/+hit/+crit afhankelijk van build en role in de raid en zo </NERD>

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 00:59.
Oud 17-06-2011, 00:54
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
HNee, ik wil heel graag WoW spelen Juist vanwege die stomme verzameldrang die je ervan krijgt. Ik houd van verzameldrang, en in games kun je tenminste dingen verzamelen zonder dat je huis er zo uit gaat zien.
Dan moet je Minecraft toch eens gaan proberen
Oud 17-06-2011, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat zeker. Maar doorgaans eet ik mijn Euro Shopperchips niet uit een Layszakje (want bij chips maakt het echt niet uit) en mijn Siem van der Gragtvlees niet uit een Lidlverpakking (want bij vlees maakt het echt wel uit).
Meen je dat nou? Ik vind juist met chips het verschil duidelijk; Euro Shopper (of equivalenten) is véél zouter, véél harder, véél lomper gefrituurd en dat merk je terug in structuur, smaaksensatie en mondgevoel Na 'n handje El Cheapo-chips heb ik wel genoeg gehad ook terwijl de zak anders eigenlijk gewoon leeg moet.
Oud 17-06-2011, 00:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Tijd voor een dubbelblinde test, Dobermann.

En ik ga pitten.
Oud 17-06-2011, 00:56
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Maar doorgaans eet ik mijn Euro Shopperchips niet uit een Layszakje (want bij chips maakt het echt niet uit)
Dan eet je waarschijnlijk geen paprika-chips. Anders mag je mij wel zo'n dubbelblinde test voorleggen, daarbij proef ik zonder enige moeite het verschil tussen Lays en Euroshopper.
Oud 17-06-2011, 00:57
Verwijderd
Citaat:

En ik ga pitten.
Mja nou nee. Zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet

Laters, man.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook brownies; of nee, ik wil de chocola, meel, ei, suiker en bakvet los en mik het allemaal tegenlijk in mijn bek ;o
Ik zat een beetje verlekkerd te denken over de losse ingrediënten, en toen ging het zo: "O maar wacht, alles is dan natuurlijk nog rauw. Op zich zou je dan wel je hoofd een beetje in de oven kunnen steken en de ingrediënten zo kunnen bakken, in je mond. Maar dan springen wel je tanden van de hitte. *serie nare mental pictures over wat er zou gebeuren met een hoofd als je het in een oven stopt*"

Uice
Uice is offline
Citaat:
Meen je dat nou? Ik vind juist met chips het verschil duidelijk; Euro Shopper (of equivalenten) is véél zouter, véél harder, véél lomper gefrituurd en dat merk je terug in structuur, smaaksensatie en mondgevoel Na 'n handje El Cheapo-chips heb ik wel genoeg gehad ook terwijl de zak anders eigenlijk gewoon leeg moet.
Nou ja, ik proef wel verschil, maar ik vind het een niet lekkerder dan het ander.

Ik ben trouwens wel voor een dubbelblindmeet.
Oud 17-06-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:

En ik ga pitten.

Tot morgen!
Oud 17-06-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Juist dat aspect aan WoW deed me altijd walgen aan de game Maar fair enough, ik denk dat je behoorlijk gaat soppen van screenshots van m'n bankinventory in m'n "glory days" inderdaad, allemaal stacks netjes gesorteerd, alles mudjevol met foodbuffs, elixers, potions, alternate equipment sets voor fire resistance, shadow resistance en frost resistance, andere gear voor +spell dmg/+hit/+crit afhankelijk van build en role in de raid en zo </NERD>
Ja, mijn Diablo2 mule accounts zagen er ook extreem netjes uit Lekker gesorteerd.

Citaat:
Dan moet je Minecraft toch eens gaan proberen
Nee, want ik mag dus pas over veertig jaar games spelen die niet na X uur zo'n beetje klaar zijn.
Oud 17-06-2011, 01:00
Verwijderd
Euroshopperchips vind ik lekkerder dan chips van de A-merken. Omdat ze fragieler zijn.
Oud 17-06-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, mijn Diablo2 mule accounts zagen er ook extreem netjes uit Lekker gesorteerd.
Nerdboks!

Alleen heb ik Diablo 2 nooit gespeeld. M'n broertje overigens wel, met z'n Tal-sets en Diabloruns op nightmare met z'n level 95 of zo
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zat een beetje verlekkerd te denken over de losse ingrediënten, en toen ging het zo: "O maar wacht, alles is dan natuurlijk nog rauw. Op zich zou je dan wel je hoofd een beetje in de oven kunnen steken en de ingrediënten zo kunnen bakken, in je mond. Maar dan springen wel je tanden van de hitte. *serie nare mental pictures over wat er zou gebeuren met een hoofd als je het in een oven stopt*"

[afbeelding]
Ik denk dat het dan derdegraads verbrandt. Een rood/zwart klompje uitgedroogde pruim.
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Omdat ze fragieler zijn.
Zelfs bij chips hebben sommige vrouwen dus een bepaalde drang naar dominantie

Regels voor berichten