Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vandaag wilde ik eigenlijk héél lang in bed blijven liggen, maar toen werd ik ineens wakker en kon niet meer slapen. Vanavond nog een kans! |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Amerikaanse gewoonte om buitenlanders in nieuwsberichten niet te ondertitelen of te nasynchroniseren, maar gewoon ter plekke te tolken, op droge toon, met een seconde vertraging en het oorspronkelijke geluid zacht op de achtergrond, levert best een bijzonder resultaat op als het wordt gedaan bij een Indiase vrouw die hysterisch tegen haar ontrouwe echtgenoot aan het gillen is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oorbellen zijn niet nuttig, maar wel liefde. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vind het sowieso reuze-irritant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gaatjes, maar ik heb bijna nooit oorbellen in, omdat ik allergisch ben voor de meeste oorbellen. 'nikkelvrije' zilveren oorbellen mogen namelijk maximaal 0,2 % (ofzo) nikkel bevatten namelijk, omdat de meeste mensen met nikkelallergie er dan wel tegen kunnen, maar ik niet
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zat namelijk verder geen doel achter. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gaatjes (kwilde ze niet maar van iemand kreeg ik ze voor de communie als cadeau, tenzij ik ze helemaal niet wilde, ben soort van gedwongen) maar kan alleen echt zilveren verdragen tegenwoordig omdat een hele lange tijd nooit meer neppe in heb gehad.
Ben mijn zilveren kwijt geraakt op school. |
![]() |
|
|