Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
McKauw, Para, Pierrot naamzoek:
Waarom praten jullie alleen over kunstsubsidie voor beeldende kunst? Kunst & cultuur houdt toch veel meer in dan hippe-kunstenaars die beelden in de stad neerzetten. Nja, dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen, maar ik zag die Fok-reacties ook al gisteren en ergerde me ook dood aan de domheid. Bezuinigingen prima, maar niet als ze zo dom beredeneerd worden als 'zoek een baan'. Maar wat te denken van musea, popfestivals, stadsevenementen, concerten, filmfestivals, theater, orkesten...Niet dat dat allemaal even "nuttig" is, maar dat is toch wel even iets heel anders dan dat eenzijdige gebazel over een konijn of bronzen beeldje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
The.Fighter.2010.1080p.BluRay.x264-REFiNED
True.Grit.2010.720p.BluRay.x264-Felony of toch de eerder opgenomen Ring of the Nibelungs? Om nu te gaan kijken, that is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||