Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2011, 22:10
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bedoel je dat taaaTUUUU als ze toeteren? Hebben nieuwe treinen die niet?
Ze maken algemeen wel meer herrie.
nee, een hoop piepjes en dingen. Iets met het omzetten van stroom geloof ik; het lijkt nog het meeste op zo`n oude modem die verbinding wil maken.
Oud 30-06-2011, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Wil je niet toevallig twee uurtjes overwerken en mij wat sponsoren ?
Als jij een uurtje op je knietjes gaat
Verwijderd
Citaat:
nee, een hoop piepjes en dingen. Iets met het omzetten van stroom geloof ik; het lijkt nog het meeste op zo`n oude modem die verbinding wil maken.
Een inbelverbindinggeluid? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit bij een trein gehoord heb.
Carn
Carn is offline
Die nieuwere intercities zijn volgens mij wel n stuk stiller qua geluid, en ook stabieler qua beweging. Heb het idee dat het wat minder schommelt en trilt allemaal.
Verwijderd
Citaat:
Vermogenselektronica, inderdaad.
Oud 30-06-2011, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Een inbelverbindinggeluid? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit bij een trein gehoord heb.
Inbelverbindinggeluid <3
Carn
Carn is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Die nieuwere intercities zijn volgens mij wel n stuk stiller qua geluid, en ook stabieler qua beweging. Heb het idee dat het wat minder schommelt en trilt allemaal.
Je bedoelt VIRM? Die dubbeldekkers dus? Want er bestaat ook enkeldeks intercity-materieel.
Oud 30-06-2011, 22:13
Verwijderd
Oud 30-06-2011, 22:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je bedoelt VIRM? Die dubbeldekkers dus?
jep. In die andere zit ik zelden
Oud 30-06-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Nooit gehoord?
Oud 30-06-2011, 22:14
Verwijderd
De laatste serie schijnt inderdaad wat anders geveerd te zijn.
Oud 30-06-2011, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen honger, maar ik heb nog ene halve nasi moksie metie staan, zal ik die eten?
Nee.
Verwijderd
Citaat:
Nooit gehoord?
Ik ga nooit met de trein. Laatste keer was ik 12.
Verwijderd
Ik heb dorst, maar m'n ice tea is op, zal ik hem toch opdrinken?
Verwijderd
OMFG station Den Bosch! Maar, o, dat. Nu ik erop let komt het me vagelijk bekend voor, maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit bewust gehoord heb.
Oud 30-06-2011, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Als jij een uurtje op je knietjes gaat
Verwijderd
Ik vind het geluid van de draaistroommotor toch fijner
Geel
Geel is offline
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. En ik heb best wel vaak in een best wel lege coupé best wel dichtbij zo'n plek gezeten.
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nooit met de trein. Laatste keer was ik 12.
Aha. Ik zit er iedere week wel een paar keer in. Ik zou het erg leuk vinden als er OV-miles zouden komen
Carn
Carn is offline
Citaat:
OMFG station Den Bosch! Maar, o, dat. Nu ik erop let komt het me vagelijk bekend voor, maar ik kan me niet herinneren dat ik het ooit bewust gehoord heb.
dat komt wel als je opeens dagelijks met de trein moet voor studie of werk oid.
Oud 30-06-2011, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Dit heb ik echt nog nooit gehoord. En ik heb best wel vaak in een best wel lege coupé best wel dichtbij zo'n plek gezeten.
Dat is toch wel eigenaardig dan, want het is in die treinen altijd te horen.
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig. Ik begon me al zorgen om mijn oren te maken!

En dit is een goede gelegenheid om te zeggen dat ik treinreizen heel fijn vind. <3
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je hebt het vast gehoord, maar waarschijnlijk heb je er gewoon niet op gelet.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het zit ook in de wat oudere modellen, die langzaamaan vervangen worden nu.
Oud 30-06-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
dat komt wel als je opeens dagelijks met de trein moet voor studie of werk oid.
Ik zit vrij vaak in de trein.
Oud 30-06-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
En dit is een goede gelegenheid om te zeggen dat ik treinreizen heel fijn vind. <3
Vind ik nou ook . En dat is maar goed ook, als ik ergens naartoe wil met de trein zit ik toch vaak 2 uurtjes minimaal .
Oud 30-06-2011, 22:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zat laatst in de ICE naar Frankfurt, en toen ging ik kakken en stond er op de wc-deur: "laat het toilet achter zoals u hem zelf zou willen aantreffen." Maar toen dacht ik: "dat kan helemaal niet, want ik heb geen miljard euro bij me." D;dDDD
Geel
Geel is offline
Ik vind treinreizen ook tha bommmm.

En, mja, ik heb er vast niet op gelet. Op dat geluid, bedoel ik.
Carn
Carn is offline
voor mijn gevoel had 5 tot 8 jaar geleden 4 op de 5 intercity's het, nu nog maar 1 op de 5 ofzo. En ik reis nu ook minder vaak met de trein, dus ik heb het ook al n tijdje niet meer gehoord.
Verwijderd
Citaat:
Het zit ook in de wat oudere modellen, die langzaamaan vervangen worden nu.
Ze worden niet vervangen, alleen aangepast. Treinen gaan doorgaans meer dan dertig jaar mee.
Oud 30-06-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ze worden niet vervangen, alleen aangepast. Treinen gaan doorgaans meer dan dertig jaar mee.
Wauw. Wat... robuust van die treinen.

Vandaag in de trein vroeg een mannetje vanuit het niets aan me of ik het niet koud had en of ik zijn jas wou lenen en 'ik maak je wel warm hoor '. Ehhhhh.
Carn
Carn is offline
Citaat:
ook best.
Verwijderd
Citaat:

Vandaag in de trein vroeg een mannetje vanuit het niets aan me of ik het niet koud had en of ik zijn jas wou lenen en 'ik maak je wel warm hoor '. Ehhhhh.
Aaaaaah /
Carn
Carn is offline
Citaat:
Straaljagers en passagiersvliegtuigen (of gewoon vliegtuigen) ook, dat vind ik een stuk robuuster .
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Gewoon meteen zeggen dat je niet op mannen valt.
Oud 30-06-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik zat laatst in de ICE naar Frankfurt, en toen ging ik kakken en stond er op de wc-deur: "laat het toilet achter zoals u hem zelf zou willen aantreffen." Maar toen dacht ik: "dat kan helemaal niet, want ik heb geen miljard euro bij me." D;dDDD
Ik moest hier hardop om lachen
Oud 30-06-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Oud 30-06-2011, 22:23
Verwijderd
Ik ben moe, maar ik wil niet slapen .
Oud 30-06-2011, 22:23
Verwijderd
Citaat:
voor mijn gevoel had 5 tot 8 jaar geleden 4 op de 5 intercity's het, nu nog maar 1 op de 5 ofzo. En ik reis nu ook minder vaak met de trein, dus ik heb het ook al n tijdje niet meer gehoord.
Ik hoor het nog wel eens tussen Den Bosch en Utrecht.
Oud 30-06-2011, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Straaljagers en passagiersvliegtuigen (of gewoon vliegtuigen) ook, dat vind ik een stuk robuuster .
Ja-ja, voor hun is het ook fijn.

Citaat:
Gewoon meteen zeggen dat je niet op mannen valt.
Durf ik toch niet! Ik doe wel alsof ik geen Nederlands spreek. Heel effectief
Oud 30-06-2011, 22:24
Verwijderd
Het Nederlands treinvervoer is nog behoorlijk goed, het streekvervoer is echter van bijzonder lage kwaliteit. Vandaar dat nu al die stakingen zijn, zogenaamd tegen de aanbestedingen. De OV-bedrijven weten zelf ook wel dat de jaren van wanprestatie zelfs niet bij de overheid onopgemerkt zijn gebleven en dat ze gewoon kunnen vertrekken bij een nieuwe aanbesteding.
Oud 30-06-2011, 22:25
Verwijderd
Ik heb ooit van een man in een café een lucifer gekregen, omdat 'ik zoveel warmte uitstraalde, en nu kreeg ik van hem een beetje terug'. Omg
Oud 30-06-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit van een man in een café een lucifer gekregen, omdat 'ik zoveel warmte uitstraalde, en nu kreeg ik van hem een beetje terug'. Omg
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jezus, zelfs ik kan nog wel een betere versiertruc verzinnen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kat, ga je weer proberen te nachtbraken
Oud 30-06-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Jezus, zelfs ik kan nog wel een betere versiertruc verzinnen.
Dat is geen versiertruc
Oud 30-06-2011, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Kat, ga je weer proberen te nachtbraken
Weet ik nog niet. Ergens heb ik daar wel zin in, maar ik ga morgen een schoolexamen herkansen (zo fanatiek hè ), dus ik moet gewoon om halfzeven op. Dusssja. Wat vind jij, ga ik dat proberen?
Oud 30-06-2011, 22:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet ik nog niet. Ergens heb ik daar wel zin in, maar ik ga morgen een schoolexamen herkansen (zo fanatiek hè ), dus ik moet gewoon om halfzeven op. Dusssja. Wat vind jij, ga ik dat proberen?
Ga naar bed mongool, je hebt een SE morgen en het is je herkansing, als je dit verneukt, ben je de lul
Oud 30-06-2011, 22:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
/motivational speaker

Regels voor berichten